BrandX...M'n alles, m'n muse, m'n tijdloze in een pose, supergirl, waarbij ik lang zou willen posen. Ben op leeftijd. BrandX beschermt me. Tegen de nuttelozen en tegen de modegril. Was iedere vrouw maar zoals BrandX, ik weet het is geen kattenpis. Weet sinds FOK! nu welke vrouw ik in m'n leven mis.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:38 schreef BrandX het volgende:
Mijn leeftijd is het antwoord op de ultieme vraag over het Leven, het Universum, en Alles.
42!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:38 schreef BrandX het volgende:
Mijn leeftijd is het antwoord op de ultieme vraag over het Leven, het Universum, en Alles.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
BrandX...M'n alles, m'n muse, m'n tijdloze in een pose, supergirl, waarbij ik lang zou willen posen. Ben op leeftijd. BrandX beschermt me. Tegen de nuttelozen en tegen de modegril. Was iedere vrouw maar zoals BrandX, ik weet het is geen kattenpis. Weet sinds FOK! nu welke vrouw ik in m'n leven mis.
quote:
Prachtige leeftijdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:38 schreef BrandX het volgende:
weet je wat het allermooiste is? Mijn 42e jaar heeft mij ook écht heel veel vragen beantwoordquote:
42 is ook gewoon het Antwoordquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 08:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
weet je wat het allermooiste is? Mijn 42e jaar heeft mij ook écht heel veel vragen beantwoord
hahahaHAHAHAquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:43 schreef Dientje12 het volgende:
Ik weet nog niet wat mijn leeftijd zal zijn, mischien word ik 50, 60 ofzo..
Maar ik leef al 23 jaar..
DaChatter. Maar ook voor jou eenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:05 schreef Bart2002 het volgende:
Was die voor mij Tong? Of voor die daarboven?
haha hoezo ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:22 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
keertje afspreken??? hahahahaha
En?quote:
Ik doe m'n best Bart.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:01 schreef Bart2002 het volgende:
Maar met een goed geconserveerde vijftiger is ook niets mis, toch Tong?
Tenminste dat hoop ik maar...
Samen jong van geest Bart.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:18 schreef Bart2002 het volgende:
Zoveel is duidelijk! Ik dacht trouwens dat jij al over de 1 miljoen berichten was. Dat had ik zo opgeslagen. En dan check je dat en dan is het nog maar iets meer dan de helft! Dat is wat leeftijd met je doet. Ik betrap mijzelf geregeld op "senior moments"... Is iets van de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:24 schreef Bart2002 het volgende:
Zeker. En dat je die miljoen in goede geestelijke gezondheid mag halen.
Zozo, moet je geen feestje geven?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:08 schreef ISeeStars het volgende:
nee hoor Toto69 alleen thuis dus kan het zelf bepalen haha
Op bed jij!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:08 schreef ISeeStars het volgende:
nee hoor Toto69 alleen thuis dus kan het zelf bepalen haha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |