BrandX...M'n alles, m'n muse, m'n tijdloze in een pose, supergirl, waarbij ik lang zou willen posen. Ben op leeftijd. BrandX beschermt me. Tegen de nuttelozen en tegen de modegril. Was iedere vrouw maar zoals BrandX, ik weet het is geen kattenpis. Weet sinds FOK! nu welke vrouw ik in m'n leven mis.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:38 schreef BrandX het volgende:
Mijn leeftijd is het antwoord op de ultieme vraag over het Leven, het Universum, en Alles.
42!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:38 schreef BrandX het volgende:
Mijn leeftijd is het antwoord op de ultieme vraag over het Leven, het Universum, en Alles.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
BrandX...M'n alles, m'n muse, m'n tijdloze in een pose, supergirl, waarbij ik lang zou willen posen. Ben op leeftijd. BrandX beschermt me. Tegen de nuttelozen en tegen de modegril. Was iedere vrouw maar zoals BrandX, ik weet het is geen kattenpis. Weet sinds FOK! nu welke vrouw ik in m'n leven mis.
quote:
Prachtige leeftijdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:38 schreef BrandX het volgende:
weet je wat het allermooiste is? Mijn 42e jaar heeft mij ook écht heel veel vragen beantwoordquote:
42 is ook gewoon het Antwoordquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 08:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
weet je wat het allermooiste is? Mijn 42e jaar heeft mij ook écht heel veel vragen beantwoord
hahahaHAHAHAquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:43 schreef Dientje12 het volgende:
Ik weet nog niet wat mijn leeftijd zal zijn, mischien word ik 50, 60 ofzo..
Maar ik leef al 23 jaar..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |