eigen ervaringquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat het niet bewezen was.
ik heb het niet als doping gebruikt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:14 schreef Ericr het volgende:
[..]
En welke grootse prestatie heb je er op neergezet dan?
Jeptoo heeft schijnbaar positief getest op EPOquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:11 schreef DeeBee het volgende:
Goed verweer wel van Jeptoo (die inderdaad positief is): 'het zijn leugens!'
En haha, ik vraag mij echt af op wat voor superbrandstof die Radcliffe ooit het WR heeft gelopen.
Beetje dom. Niet weten hoe je goed microdoseertquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeptoo heeft schijnbaar positief getest op EPO
Ik denk dat er in België nochtans véél actiever gezocht wordt naar dopingzondaars dan in Nederland hoor ...quote:
Want?quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik denk dat er in België nochtans véél actiever gezocht wordt naar dopingzondaars dan in Nederland hoor ...
quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Astana heeft een nieuwe ploegarts aangesteld. Emilio Magni, destijds de arts van Mercatone Uno in de Pantani-periode
quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:05 schreef fl4puit het volgende:
en Fassa Bartolo, niets aan de hand mensen
Astana is de middelvinger van de wielersport.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Astana heeft een nieuwe ploegarts aangesteld. Emilio Magni, destijds de arts van Mercatone Uno in de Pantani-periode
Dat is geen blok beton, dat is trollen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:09 schreef Slobeend het volgende:
Dan heb je echt een blok beton voor je kop als Astana zijndeBeter stelt de UCI een zwarte lijst op van dopingdokters.
en het is bevestigdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:23 schreef heywoodu het volgende:
Rita Jeptoo in de problemen?
'Keniaanse topmarathonloopster betrapt op doping'
Ik wist niet dat Albasini ooit geschorst is geweestquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:05 schreef fl4puit het volgende:
en Fassa Bartolo, niets aan de hand mensen
Ik denk van vele ploegen in die jarenquote:Op maandag 3 november 2014 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
De lijst van pakweg Rabobank is even lang.
Ik zie nu pas mijn punquote:Op maandag 3 november 2014 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk van vele ploegen in die jaren
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |