SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adopteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
verklaar je nader.quote:
E: die chem styles brengen ook geen drol op trouwens
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja ze hebben in Zwitserland de knop van het internet uitgezet inderdaad.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
ach het waren 20 mooie jaren van internetquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ze hebben in Zwitserland de knop van het internet uitgezet inderdaad.![]()
Nog steeds denken dat die knop in Zwitserland zitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ze hebben in Zwitserland de knop van het internet uitgezet inderdaad.![]()
![]()
Precies. Iedereen weet dat die knop bij de ouders van DS2 thuis zit. In Friesland welteverstaan, het middelpunt van ons omniversum.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nog steeds denken dat die knop in Zwitserland zitNAC Breda
Rèsbaarge![]()
mazzel dat ze alleen DS2 zijn computer uitzetten. niet meteen alles om half1
#FreeTrapz![]()
Je bedoelt alleen het internet en om 1 uur?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:33 schreef FCsuarez het volgende:
mazzel dat ze alleen DS2 zijn computer uitzetten. niet meteen alles om half1![]()
Super gevat weer van FCsuarezquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bedoelt alleen het internet en om 1 uur?![]()
je kent me altijd in voor een gevatte uitspraak.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh dus na 1 uur kun je nog wel offline fif....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bedoelt alleen het internet en om 1 uur?
Oh laat maarDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De skill games zullen het nog wel doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh dus na 1 uur kun je nog wel offline fif....
Oh laat maar![]()
je disc doet het toch niet kutquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De skill games zullen het nog wel doen.
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De skill games zullen het nog wel doen.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik denk dat ik meer video's ga makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:48 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Mo Diame zijn eerste IF gaat pakken![]()
En Leo Driessen zat de hele tijd op ze te fappen en Arsenal brandde hij de hele tijd af.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Chelsea was wel lekker vies aan het spelen zeg![]()
Iemand potje op ps4?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ze speelden ook wel heel goed hoor, maar wel veel vieze tackles.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En Leo Driessen zat de hele tijd op ze te fappen en Arsenal brandde hij de hele tijd af.
Verder neem ik nederlandse commentatoren toch niet serieus![]()
Dit. Nederlands commentaar is zo slechtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze speelden ook wel heel goed hoor, maar wel veel vieze tackles.
Verder neem ik nederlandse commentatoren toch niet serieus![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Chelsea was wel lekker vies aan het spelen zeg
Edit: lees je andere post nu pas. Nja Sanchez en Welblack hadden wel lieven tackles ja![]()
haha echt leuk ditDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar.. maar... Tetten..?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kijk, je mag best plaatjes posten maar als het geen leuke plaatjes zijn moet ik toch echt een TR machen.![]()
Debiele actie ja. Beide teams hadden wat mongolentackles.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:14 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
als hij zijn voet niet wegtrok was hij hem kwijtAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gewoon een Engelse derbyquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Debiele actie ja. Beide teams hadden wat mongolentackles.![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:15 schreef Kamikazie het volgende:
Is de BPL daar mag dat. Kevin moet niet janken.![]()
toch zonde dat Arsenal dan mee gaat doen met zo'n ordinair schopploegje van Mourinho.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
opzich hoeft het niet hoor.quote:
alvast dank.
[ Bericht 13% gewijzigd door 2Happy4U op 09-10-2014 13:39:20 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oke Timquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
toch zonde dat Arsenal dan mee gaat doen met zo'n ordinair schopploegje van Mourinho.![]()
Heeft nu niet zoveel zin meer. Nu is het hopen dat Yvonne een beetje mild is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zet er anders even NSFW bij en in een spoiler.![]()
wie is er hier nu een droeftoeterquote:
#FreeTrapz![]()
Ben gewoon jaloers :$quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
tetten mogen hier nog niet denk ik (geen idee of het op de rest van FOK! nog mag want daar heb ik al maanden niet meer gekeken)quote:![]()
Je dikke moeder.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wie is er hier nu een droeftoeter![]()
Het is hier mode om continu "TR" te roepen, zonder het daadwerkelijk te doen. Een specifiek persoon uitgesloten trouwens.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
helaas is mijn moeder te vroeg overleden, ik zou het fijn vinden als je dit soort posts niet maakt.quote:
en verder wil ik mij graag aansluiten bij wieisboos.
DOEI
#FreeTrapz![]()
En de NSB'ets staan klaar in dit topic om te reporten. Zielig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
tetten mogen hier nog niet denk ik (geen idee of het op de rest van FOK! nog mag want daar heb ik al maanden niet meer gekeken)![]()
+1quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:22 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
En de NSB'ets staan klaar in dit topic om te reporten. Zielig.![]()
Huilen. DOEI!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
helaas is mijn moeder te vroeg overleden, ik zou het fijn vinden als je dit soort posts niet maakt.
en verder wil ik mij graag aansluiten bij wieisboos.
DOEI
mongool.![]()
Hij had dat ene 5 atb team.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verblijd ons met pics van je team, ipv foto's van je lovers.![]()
thinking about somebody while wanking doesn't make her your lover.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verblijd ons met pics van je team, ipv foto's van je lovers.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Meneer Khedaffi, ik heb geen problemen met de plaatjes die jij post (op sommige na dan). Misschien is het wel een leuk idee om ze niet allemaal achter elkaar te posten.
Groetjes Thad Castle![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
thinking about somebody while wanking doesn't make her your lover.
Jij wankt hierop? Rare jongen ben je ook.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee ik weet wel hoe jullie daar over denken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verblijd ons met pics van je team, ipv foto's van je lovers.![]()
Laat is zien nu ben ik benieuwdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:28 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Nee ik weet wel hoe jullie daar over denken.![]()
![]()
Point taken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:27 schreef ThadCastle het volgende:
Meneer Khedaffi, ik heb geen problemen met de plaatjes die jij post (op sommige na dan). Misschien is het wel een leuk idee om ze niet allemaal achter elkaar te posten.
Groetjes Thad Castle![]()
Zoek maar terug naar het deel met titel kutteamquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laat is zien nu ben ik benieuwd![]()
![]()
Ik ben inderdaad fervent tegenstander van 5atb.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:28 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Nee ik weet wel hoe jullie daar over denken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De aanname doen dat ik 5atb speelquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad fervent tegenstander van 5atb.![]()
![]()
Oh 5atb maakt niet uit joh, is baaasquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:29 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Zoek maar terug naar het deel met titel kutteam![]()
![]()
Ik doe geen aanname, ik steun volledig op je eigen uitspraken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
De aanname doen dat ik 5atb speelquote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dequote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik doe geen aanname, ik steun volledig op je eigen uitspraken.
[..]moet je zou toch een hint moeten geven.
![]()
misschien heeft hij net als jou moeite met hints begrijpen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:33 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Demoet je zou toch een hint moeten geven.
#FreeTrapz![]()
Ik vatte hem op als schaamte voor je eigen 5atb. Mea culpa. Maar nu pics van je team danquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:33 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Demoet je zou toch een hint moeten geven.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
oh dat zeker, Welbz en Kos hadden rood moeten hebben en misschien Chambers ook wel, maar toen Savage de Piero erbij pakte zag je echt heel veel van die kleine overtredingen, even vastpakken, iets harder doorgaan etc waar niet voor werd geflotenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Edit: lees je andere post nu pas. Nja Sanchez en Welblack hadden wel lieven tackles ja![]()
Leest iedereen intussen wel netjes mee? Fijn dat jullie getuige zijn van het feit dat ik dus best aardig kan doen tegen newbies in dit topic. Waarvan akte.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of net als jij, moeite met taal.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien heeft hij net als jou moeite met hints begrijpen.![]()
Epische post ditquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:37 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Of net als jij, moeite net taal.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En dan zelf falen..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:37 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Of net als jij, moeite net taal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach alsof we dat nog niet wisten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Leest iedereen intussen wel netjes mee? Fijn dat jullie getuige zijn van het feit dat ik dus best aardig kan doen tegen newbies in dit topic. Waarvan akte.![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Leest iedereen intussen wel netjes mee? Fijn dat jullie getuige zijn van het feit dat ik dus best aardig kan doen tegen newbies in dit topic. Waarvan akte.gewoon een toneelstukje dit wij weten ook wel dat je hem liever ziet gaan dan blijven.
aangezien hij niet bij "het kliekje" hoortPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Er zijn bepaalde individuen hier die dat toch echt durfden in twijfel te trekken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach alsof we dat nog niet wisten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik was er van op de hoogte dat taal niet mijn sterkste punt isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:37 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Of net als jij, moeite met taal.![]()
#verbeterpuntjehandineigenboezem.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wij weten beter johquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde individuen hier die dat toch echt durfden in twijfel te trekken.
gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Newbies
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zou zo een tweet van een bepaalde PSV watcher kunnen zijn met die fraaie hashtagquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik was er van op de hoogte dat taal niet mijn sterkste punt is
#verbeterpuntjehandineigenboezem.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kom dan MathijssieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waar is de tijd gebleven dat ik al pochend over het schoolplein liep met dit soort stickers op de rug van mijn hand, gekregen van die lekkere jufquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wij weten beter joh
[ afbeelding ]
gr gr
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Brazilië 352 met die 3 cams uit Oekraïne voorin.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vatte hem op als schaamte voor je eigen 5atb. Mea culpa. Maar nu pics van je team dan![]()
kijk niet zo vaak PSV gelukkigquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou zo een tweet van een bepaalde PSV watcher kunnen zijn met die fraaie hashtagmaar #'s zijn hip en trending he
#FreeTrapz![]()
Als die kleine nog wat doorgroeit dan mag je weer. Moet je wel af en toe een dagje voor vrijnemen maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat ik al pochend over het schoolplein liep met dit soort stickers op de rug van mijn hand, gekregen van die lekkere jufAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die Costa? Die staat ook nog op mijn lijstjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:41 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Brazilië 352 met die 3 cams uit Oekraïne voorin.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Juffenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat ik al pochend over het schoolplein liep met dit soort stickers op de rug van mijn hand, gekregen van die lekkere juf![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, bij Suarez ook. Die heeft een dyslectische autocorrect.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, bij Suarez ook. Die heeft een dyslectische autocorrect.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had ooit ibra in een pack![]()
Wist het zelf niet eens meer
in fifa 11
en tim 86 messi en ronaldo in 2 weken.
best leuk dat fut 11Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
omdat je moederquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:41 schreef Freire het volgende:
Kunnen er nou nooit normale nieuwe members komen?![]()
de secretaresse weigert om mijn FOK posts te controleren en plaatsenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, bij Suarez ook. Die heeft een dyslectische autocorrect.
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:44 schreef over_hedge het volgende:
in fifa 11
best leuk dat fut 11
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stop eensquote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Ik had toen Rooney toen hij 300k was. En bijna elke dure silver die er was.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:44 schreef over_hedge het volgende:
in fifa 11
best leuk dat fut 11![]()
Zou ook gek zijn als de secretaresse van de baas dit soort klusjes voor de plantsoendienst op moet knappen hè ouwe reus.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de secretaresse weigert om mijn FOK posts te controleren en plaatsen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zit op mijn oude account terug te zoeken van af wanneer ik mee poste in dit topic. Zit nu al bijna fifa 10quote:Toen was fifa en fut nog in 1 topic.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:46 schreef Freire het volgende:
Bohhh 2happy4u heeft mijn rug
Bazen mod dit dat
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
denken dat ik geen secretaresse hebquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou ook gek zijn als de secretaresse van de baas dit soort klusjes voor de plantsoendienst op moet knappen hè ouwe reus.de baas heeft dr niet nodig die kan gewoon nederlands schrijven
#FreeTrapz![]()
Ja klopt. En die afscheiding slaat nog steeds nergens op met die 5 topics ofzo per jaar die er in de FIFA reeks doorheen gaanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zit op mijn oude account terug te zoeken van af wanneer ik mee poste in dit topic. Zit nu al bijna fifa 10Toen was fifa en fut nog in 1 topic.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog niet. Eerst een motor volgend jaar een bus.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee khedaffi heb je al een bus gekocht?![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:46 schreef Freire het volgende:
Bohhh 2happy4u heeft mijn rug
Bazen mod dit dat![]()
![]()
Dat geloof ik graagquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik post hier vanaf FUT12, mijn eerste post in deze reeks kan ik me nog goed herinneren.![]()
![]()
ik van af 09 zie ik netquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik post hier vanaf FUT12, mijn eerste post in deze reeks kan ik me nog goed herinneren.
Wij niet, dus help even.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik post hier vanaf FUT12, mijn eerste post in deze reeks kan ik me nog goed herinneren.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toen was Ibra vast geen zak waard
Ik had Messi in FUT 11 en FUT 12, maar in beide gevallen was hij "maar" 650k ofzo. Ibra vorig jaar wel voor 1.4 miljoen verkocht (na er zelf een paar weken mee gespeeld te hebben).![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zonet voor het eerst dat zilveren toernooi gespeeld. 3x 1-0, 1x 4-3 gewonnen na verlenging. De eerste 2 wedstrijden was ik stukken beter maar ik kon niet meer kansen benutten. De halve finale was een stuk moeilijker maar ik won door 1 schot van zo'n 20 meter. In de finale kwam ik 2-1 achter, maar ik maakte zo'n 20 minuten voor tijd 2-2. In de verlenging kwam ik 4-2 voor waarna hij nog 4-3 maakte. Ik had net zo goed kunnen verliezen.. na de 2-1 ging bijna alles mis en hij maakte bijna 3-1.![]()
900? Ik ga volgende zomer ook voor mijn A bewijsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:48 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Nog niet. Eerst een motor volgend jaar een bus.![]()
![]()
Ik ben helemaal niet veranderd.quote:Op zondag 13 november 2011 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo, gisteren ook mijn 2e toernooi gewonnen. dit keer dat bronze tourney. Eerst 2x 3-0 gewonnen zonder problemen, toen in de halve finale na penalties gewonnen nadat het 2-2 stond na 120 minuten. In de finale 4-6 na verlenging gewonnen, maar hij was beter dus hij had eigenlijk moeten winnen. Ik kwam steeds achter maar ik kwam ook weer terug. Eerst 2-0 achter, toen terug naar 2-2, toen 3-2 vlak voor tijd, toen 3-3 vlak na de aftrap, toen 4-3 achter in de verlenging en daarna nog 3x gescoord.
Mochten jullie mij niet kennen, ik heet x ZatoX x op de EA forums. Maar ik weet niet wie van jullie daar ook actief is.![]()
Je bedoelt dat je je helemaal niet ontwikkeld hebt?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet veranderd.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nooit veranderen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet veranderd.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Bij welk team zit je bij 2k15?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:44 schreef over_hedge het volgende:
in fifa 11
best leuk dat fut 11Haal je morgen 2k15?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:52 schreef Freire het volgende:
[..]
Het is wel een typische mav.. uhh ds2 post![]()
zag gisteren team met tevez en aguero. Mijn variant speelt ook wel aardig, maar pogba is een beetje gay daar.![]()
![]()
Behalve dat ik in het begin bijna alleen ontopic postte.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je helemaal niet ontwikkeld hebt?![]()
pogba met toure wisselen en dan wat aanpassenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:55 schreef byah het volgende:
zag gisteren team met tevez en aguero. Mijn variant speelt ook wel aardig, maar pogba is een beetje gay daar.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Inderdaad, kut Freirequote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:56 schreef Freire het volgende:
[..]
Deze opmerking is niet voor iedereen van toepassing![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:57 schreef Kamikazie het volgende:
GG TT, laatste 10 minuten heb ik even de bus geparkeerd![]()
Frustratiepotje![]()
GG
Elke dag![]()
Bij de Hornets . Want die hebben een tof logoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij welk team zit je bij 2k15?
[..]
Haal je morgen 2k15?
"wat aanpassen" houdt volgens mij in dat je je halve team moet vervangen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
pogba met toure wisselen en dan wat aanpassenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jup. Maar ik wacht misschien ook wel tot maart. Dan koop ik de intruder 1500quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
900? Ik ga volgende zomer ook voor mijn A bewijs![]()
![]()
van alle markten thuisquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
"wat aanpassen" houdt volgens mij in dat je je halve team moet vervangen.![]()
![]()
Ik zeg het niet snel maar hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:56 schreef Freire het volgende:
[..]
Deze opmerking is niet voor iedereen van toepassing![]()
Wie heeft zin om mij even in te maken. Ik wil wel eens weten of die grootspraak van sommigen hier terecht is.![]()
Of een vrachtwagen. Dan kan hij zeggen: "Ga, Daffie."quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee khedaffi heb je al een bus gekocht?PS4? Kom maar opski.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:00 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wie heeft zin om mij even in te maken. Ik wil wel eens weten of die grootspraak van sommigen hier terecht is.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Je bedoelt natuurlijk omdat MJ owner is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij de Hornets . Want die hebben een tof logo
Welke positie?![]()
Ps3..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of een vrachtwagen. Dan kan hij zeggen: "Ga, Daffie."
[..]
PS4? Kom maar opski.![]()
Dohquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of een vrachtwagen. Dan kan hij zeggen: "Ga, Daffie."
[..]
PS4? Kom maar opski.![]()
Mijn eerste post in de reeks, inclusief schrijffoutenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan wel goede voorzetten geven, alleen mijn spits trekt altijd naar de vleugelspeler toe, waardoor de voorzet bij de bijsluitende middenvelder of andere vleugespits komt en die kunnen weer niet zo goed koppen.
En ik werd gewoon normaal behandeld met een hulpzame reactie van Tim86![]()
![]()
Dan mag je hier niet meepraten over hoe goed je bent. Met je inferieure console.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
onder aan de ladder beginnen, eerst tegen maver.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:00 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wie heeft zin om mij even in te maken. Ik wil wel eens weten of die grootspraak van sommigen hier terecht is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
tja, voor pogba is dat het waardquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
"wat aanpassen" houdt volgens mij in dat je je halve team moet vervangen.![]()
PF. Al zetten ze me ook vaak in als center.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk omdat MJ owner is.
Welke positie?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
hey lul ik vroeg je watquote:Naast Big Alquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
PF. Al zetten ze me ook vaak in als center.![]()
![]()
Ik wacht op een steambox. Ps4 is overrated met zijn gedateerde hardware.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan mag je hier niet meepraten over hoe goed je bent. Met je inferieure console.![]()
Waar is mager. En heeft die een ps3?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
onder aan de ladder beginnen, eerst tegen maver.![]()
Bohh mijn eerste team ooit met Soldagodo en no-chem-Gomes op doelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:58 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben nog redelijk n00b, maar dit is mijn ploegje na twee avondjes bouwen:
[ afbeelding ]
Vooral Joaquin is geweldig, Soldado scoort ook aan de lopende band.
Nu even flink wat coins verdienen zodat ik een paar echte toppers kan toevoegen.![]()
![]()
nee xbox one, niemand heeft hier nog de PS3 volgens mij.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:03 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Waar is mager. En heeft die een ps3?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zie het nu pasquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
hey lul ik vroeg je wat
[..]
Naast Big Al![]()
Ga hem morgen nog niet direct halen, denk als Fifa begint te vervelen pas ofzo. Of aan het eind van de maand als ik mn ps4 korting krijg haal ik m van dat geld![]()
![]()
Oké dan wordt het lastig. Wel jammer want ik ad jullie helemaal kapotgespeeld.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee xbox one, niemand heeft hier nog de PS3 volgens mij.![]()
Maver heeft een xbox360, xbone, ps3 en ps4quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:03 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Waar is mager. En heeft die een ps3?![]()
Grappig om te zien zo.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn eerste post in de reeks, inclusief schrijffouten
En ik werd gewoon normaal behandeld met een hulpzame reactie van Tim86
Ik was toen al een wijsneus. Even Kevin op de plaats gezet.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:05 schreef Freire het volgende:
[..]
Maver heeft een xbox360, xbone, ps3 en ps4_!
![]()
En dan heb je het over grootspraak van anderen..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:05 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Oké dan wordt het lastig. Wel jammer want ik ad jullie helemaal kapotgespeeld.![]()
Mijn eerste postquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:06 schreef ThadCastle het volgende:
Hee allemaal. Hebben jullie misschien tips waar ik het beste mijn ultimate team coins kan verkopen? Of zijn hier misschien mensen die ze willen kopen?
Reemi
Mijn derde:quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sanchez heb ik alleen gebruikt in 4-1-2-1-2 als RM maar dat was niet succesvol. Als ik hem als RW gebruikte in een custom formation vond ik hem ook niet spetterend. Xabi is een goeie middenvelder om de balans tussen aanval en verdediging te behouden. Kaka is ook erg goed, niet super snel maar geweldige controle en blijft goed aan de bal.![]()
Kloptquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
hey lul ik vroeg je wat
[..]
Naast Big AlBlijft alleen best lastig omdat je poppetje zo tering slecht is op het begin. Bij 14 gooide ik mijn vrije worpen bijna allemaal raak. Nu ben ik echt al blij als 1 van de 2 er in gaat.
Tuurlijk. Nu ik weet dat ik niet tegen jullie kan spelen kan het. Welke divisie spelen jullie hier zoal?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dan heb je het over grootspraak van anderen..![]()
Het erge is dat hij ze serieus allemaal heeft gehadquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
divisie 1, 16x kampioen al gewordenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:06 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Tuurlijk. Nu ik weet dat ik niet tegen jullie kan spelen kan het. Welke divisie spelen jullie hier zoal?![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal in 1 natuurlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:06 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Tuurlijk. Nu ik weet dat ik niet tegen jullie kan spelen kan het. Welke divisie spelen jullie hier zoal?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Had ik de eer om de eerste persoon te zijn die jou quotte?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mijn eerste post
Reemi
Mijn derde:
[..]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
7 presentquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:06 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Tuurlijk. Nu ik weet dat ik niet tegen jullie kan spelen kan het. Welke divisie spelen jullie hier zoal?
#FreeTrapz![]()
dat is een rainbow flickquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Grappig om te zien zo.
Ik was toen al een wijsneus. Even Kevin op de plaats gezet.
[ afbeelding ]wat een mongool die dudewieser ofzo
![]()
![]()
Ik vergeef het je. Toen was je 11 ofzo.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is een rainbow flickwat een mongool die dudewieser ofzo
Haha jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Had ik de eer om de eerste persoon te zijn die jou quotte?
"Marktplaats"
Prachtig![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:07 schreef Freire het volgende:
[..]
Het erge is dat hij ze serieus allemaal heeft gehadHet komt vrij autistisch over dus die uitkering zal wel terecht zijn dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:06 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Tuurlijk. Nu ik weet dat ik niet tegen jullie kan spelen kan het. Welke divisie spelen jullie hier zoal?![]()
ik vind die choppers echt drie keer niksquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:59 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Jup. Maar ik wacht misschien ook wel tot maart. Dan koop ik de intruder 1500ik kan meteen de CBR van mijn oom overnemen als het goed is
![]()
![]()
Oké ik in 5 of 4 dacht ik. Vrij kansloos dus waarschijnlijk tegens de meesten. Maar goed die hebben Neymar en consorten ongetwijfeld al. Ik een team van nog geen 20k.![]()
![]()
nee hij speelt het juist slim, gratis geld krijgen terwijl de rest werktquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:09 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Het komt vrij autistisch over dus die uitkering zal wel terecht zijn dan.![]()
![]()
Divisie zegt ook niet alles, ligt er ook maar net aan hoeveel je uberhaupt speeltquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:11 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Oké ik in 5 of 4 dacht ik. Vrij kansloos dus waarschijnlijk tegens de meesten. Maar goed die hebben Neymar en consorten ongetwijfeld al. Ik een team van nog geen 20k.![]()
![]()
Bohh zometeen weer een 'quiz' voor aanwezigheidspunten van een eerstejaarsvak. 45 minuten om 6/10 vragen goed te beantwoordenmet boek
![]()
![]()
Nee toen was ik 8, nu ben ik 12 en wat is dit?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vergeef het je. Toen was je 11 ofzo.![]()
Bohhhhhhh dat is 1 jaar en 1 dag geleden
Precies 1 jaar na je eerste post je debuut maken in Spatta JillieHD![]()
![]()
![]()
zo, jij hebt wel een geschiedenis in dit topicquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:11 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste post, toen ik nog een pacebeest was![]()
![]()
![]()
mijn eerste post.
waarschijnlijk met een niet 9 chem milito. gezien de volgende reactie.
#FreeTrapz![]()
Nou hoera. Weer het zelfde overhyped spel spelen als een jaar geleden.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mja. Het rijdt wat minder sportief zo'n chopper maar wel gruwelijk om te touren. CBR is ook een alternatief voor mij. Schijnt een fijn é motor te zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind die choppers echt drie keer niksik kan meteen de CBR van mijn oom overnemen als het goed is
![]()
die overhype was wel terechtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou hoera. Weer het zelfde overhyped spel spelen als een jaar geleden.![]()
In welk opzicht? Workrates verneukt of gewoon zonde om hem in de meest verdedigende rol te hebben? Bij die pre match dingen kan je hem ook instrueren om meer achter te blijven (of juist niet)quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:55 schreef byah het volgende:
zag gisteren team met tevez en aguero. Mijn variant speelt ook wel aardig, maar pogba is een beetje gay daar.
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vind ik niet. het spel is niet eens af. je kan nog steeds geen online heist doenquote:
O jij post hier al 2 jaar langer? Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zo, jij hebt wel een geschiedenis in dit topic![]()
je moet ook de single player doenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind ik niet. het spel is niet eens af. je kan nog steeds geen online heist doen![]()
Hij was toch Euroteller?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:15 schreef Freire het volgende:
[..]
O jij post hier al 2 jaar langer? Mag ik je aanraken?![]()
Heb ik even gedaan. Maar vond het nou niet zoveel boeiender dan alle andere gta`s.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je moet ook de single player doenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
liever nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:15 schreef Freire het volgende:
[..]
O jij post hier al 2 jaar langer? Mag ik je aanraken?![]()
Heeej!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:41 schreef Freire het volgende:
Kunnen er nou nooit normale nieuwe members komen?
![]()
![]()
Hoe diep kan je zinken in 1 jaar tijdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:12 schreef Freire het volgende:
Bohhhhhhh dat is 1 jaar en 1 dag geleden
Precies 1 jaar na je eerste post je debuut maken in Spatta JillieHD![]()
![]()
![]()
Is goed GJE, VDM, Marcie en hulkheldquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:16 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Als ik mijn kloons meereken doe ik al langer mee in dit topic dan veel van jullie.
#FreeTrapz![]()
Stoereboiiquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Is goed GJE, VDM, Marcie en hulkheld
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
GG Mathijs, wat een schaakpotjes zijn ditDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
In twee potjes nu minder goals dan hiervoor soms in een helftquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG Mathijs, wat een schaakpotjes zijn dit![]()
![]()
dan moest je hem wat langer doen, sowieso de bestequote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb ik even gedaan. Maar vond het nou niet zoveel boeiender dan alle andere gta`s.![]()
Nog 1?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In twee potjes nu minder goals dan hiervoor soms in een helftDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:19 schreef ThadCastle het volgende:
H4te 2 be a SpattaJillieHD
hihahoho
nog een maand, AC unityeens kijken wat die PS4 kan
jammer dat ze m gelijk trekken met de xbox
#FreeTrapz![]()
Zit voornamelijk nog op de bank, maar dat komt ook omdat Azpilicueta en Ivanovic het zo goed doenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:19 schreef MeneerLogica het volgende:
Is filipe luis zijn geld een beetje waard?![]()
Lucky bastardquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:55 schreef Tim86 het volgende:
oh shiiiiiiiiiiit wat een dag![]()
![]()
Eerst al SIF Neuer en oa Julio Cesar en net een uberpakje met Messi, Young en 4K coins![]()
![]()
![]()
![]()
qua WR inderdaad, verder speelt het wel lekker.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In welk opzicht? Workrates verneukt of gewoon zonde om hem in de meest verdedigende rol te hebben? Bij die pre match dingen kan je hem ook instrueren om meer achter te blijven (of juist niet)![]()
Heb nu ook Azpilicueta idd, bevalt echt onwijs goed.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zit voornamelijk nog op de bank, maar dat komt ook omdat Azpilicueta en Ivanovic het zo goed doen![]()
Alle 4 niet van mijquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Is goed GJE, VDM, Marcie en hulkheld![]()
![]()
Wat een n00bquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:14 schreef DutchSL het volgende:
Bestaan er eigenlijk RB -> CD position cards? Ik heb ze nog nooit gezien..
CD positiekaartjes![]()
![]()
miss vidal op cdm? die heeft wel H/H, maar staat meestal wel op goede positiequote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:20 schreef byah het volgende:
[..]
qua WR inderdaad, verder speelt het wel lekker.![]()
Ik vind die positie in het elftal ook wel apart..valt me op dat die man alsnog veel mee naar voren komt, zelfs als ik er een M/H (De Rossi) heb staan. En dan ben je best countergevoelig ineens.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:20 schreef byah het volgende:
[..]
qua WR inderdaad, verder speelt het wel lekker.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Veel smileysquote:![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:24 schreef byah het volgende:
[..]nog steeds IT'erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb hem net binnen gekregen hier op het werkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij welk team zit je bij 2k15?
[..]
Haal je morgen 2k15?![]()
![]()
Maver?quote:![]()
![]()
![]()
Fuckerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:23 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heb hem net binnen gekregen hier op het werk![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:23 schreef MeneerLogica het volgende:
Net als dat ik twijfel om cech te kopen omdat Hart het goed doet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan mag je hier niet meepraten over hoe goed je bent. Met je inferieure console.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wijze uitspraak, hou mijn team wel zo denk ik. Nu nadenken of ik naast deze heerlijke BPL squad een silver squad, serie A of duits team maak.quote:![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:25 schreef Freire het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eten_oplossing_.html![]()
![]()
Dat maakt niet uit. Zolang het maar 4-3-1-2quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wijze uitspraak, hou mijn team wel zo denk ik. Nu nadenken of ik naast deze heerlijke BPL squad een silver squad, serie A of duits team maak.![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:13 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom zit de SuperJan celebration niet in Fifa?![]()
![]()
je vergeet hoofdletters.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Zolang het maar 4-3-1-2Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
4-1-2-1-2quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Zolang het maar 4-3-1-2![]()
![]()
Nee dat gebeurt alleen als ik opgewonden ben. Nu is het uitgewerkt omdat ik al drie dagen geen fut heb gespeeldquote:![]()
Dorpsgek, da ben ik niet..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Is goed GJE, VDM, Marcie en hulkheld![]()
Maar jij staat achter 4-3-1-2? Speelt lekker?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt alleen als ik opgewonden ben. Nu is het uitgewerkt omdat ik al drie dagen geen fut heb gespeeld![]()
Als ik OPGEWONDEN ben dan ga ik ANDERE DINGEN DOENquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt alleen als ik opgewonden ben. Nu is het uitgewerkt omdat ik al drie dagen geen fut heb gespeeld![]()
![]()
![]()
Zoals?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik OPGEWONDEN ben dan ga ik ANDERE DINGEN DOEN![]()
![]()
eerste postquote:Op donderdag 23 september 2010 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, dat zou te episch zijn en dan kunnen ze dat niet meer toevoegen in FIFA 12
Kan je in FIFA 11 eigenlijk ook mensen omver kniesliden?![]()
![]()
Pfff wat een zenuwslopende potjes steedsGG Mathijs, heb alleen soms wel het gevoel dat mijn R2 knop kapot is
Elke dag![]()
GGquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pfff wat een zenuwslopende potjes steedsGG Mathijs, heb alleen soms wel het gevoel dat mijn R2 knop kapot is
Ja mijn achterhoede is lekker snel![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:36 schreef Freire het volgende:
[..]
Met als ultiem hoogtepunt 2 Ieren en 2 Noord Ieren in 1 pack
[ afbeelding ]![]()
![]()
Navas is wel echt goed als schoten niet hoog zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
GG
Ja mijn achterhoede is lekker snel
Elke dag![]()
Ja dat merkte ik godverdommequote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Navas is wel echt goed als schoten niet hoog zijn
Dacht echt paar keer; oh dit wordt hem maar had ie hem weer![]()
![]()
DS welke dingen uit bronze packs verkoop jij?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Filmpie kijken is toch lekker man![]()
![]()
Healing, fitness, sommige kits en spelers.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
DS welke dingen uit bronze packs verkoop jij?![]()
Zelfs kut bronze spelers verkopen gewoonquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Healing, fitness, sommige kits en spelers.![]()
![]()
Ik dacht precies hetzelfde toen ik dit vanmiddag lasquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, echt een leuke verrassing hoor, hier heb je leukemie. Walgelijke club![]()
![]()
haha paddestoelquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:55 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Mijn ex had een keer chlamydia voor mij als verrassing.toen was het snel gedaan.
kuthoer.![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
hey leuk dat je er weer bent ;pja had een banquote:![]()
![]()
Godverdommequote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:00 schreef vanpers het volgende:
[..]
Post dat dan even de volgende keer![]()
![]()
wie ben jij? waarom praat je tegen mij?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:00 schreef vanpers het volgende:
[..]
Post dat dan even de volgende keer![]()
vanpers, je hebt me zelfs op PSNquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:00 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wie ben jij? waarom praat je tegen mij?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: