Weet ik niet, nog niet mee gespeeld.. Maar hiervoor speelde ik met een chemie van 58 en ik domineerde elke wedstrijd met 4-2-2-2..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
wat een kutchemie zeg, win je hier wel eens mee?
Ja, daar heb ik last van sinds ik hem heb gehaald.. Zelf offline doet ie zo..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hey ik heb een vraagje: Loopt bij jullie FIFA ook steeds vaker vast? Eerst gebeurde het maar 1x per wedstrijd maar de laatste tijd wel 6x, strontvervelend.PS3-versie btw.
Was zelfs 80k of meer gisteren..emo had hem in een pakjequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Doublepain het volgende:
Wie heeft Suarez gehaald van Liverpool?
Je kan hem gewoon voor 3k halen van Ajax..![]()
![]()
30K
Ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:28 schreef Doublepain het volgende:
Op de EA website? Heb ik ook last van, ik deed remove expired items en logde opnieuw in.. Toen kwam er een groene randje eromheen..
hoe doe je die??quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef Confetti het volgende:
En er is nu een glitch bekend die het mogelijk maakt om +10 attribute cards op spelers te gebruiken, permanent
Dat meen je nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef Confetti het volgende:
En er is nu een glitch bekend die het mogelijk maakt om +10 attribute cards op spelers te gebruiken, permanent
3k? Had hem eergister voor 500 coins al gehaaldquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Doublepain het volgende:
![]()
30K
Je weet dat het maar voor 1 potje is hequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:36 schreef Doublepain het volgende:
Heb gelijk Ibra en Ibi +10 schot gegeven..
Hoorde ik ook ja, maar die werkte alleen op Zuid-Amerikaanse accounts ofzo? Je kan ze herkennen bij het scherm met opstellingen: Er ontbreekt dan 1 speler..ziet er heel gek uit, had het laatst toen de keeper ontbrak, maar later, na dat laadscherm stond hij er wel bij en zat iedereen dus aan de epoquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef Confetti het volgende:
Weet het niet meer eigenlijk..las dat glitch verhaal later pas terug dus was het in eerste instantie snel vergeten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:52 schreef StijnDa het volgende:
En toen heb je hem 5-0 de grond in getrapt?
Ja, Zlatan is sick..als hij een keer mislukt beukt hij de verdediger gewoon maar omverquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef Doublepain het volgende:
Gebruiken jullie ook tricks?
Ik iig wel, met Ibi en Elia..
Bij een ruime voorsprong welquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef Doublepain het volgende:
Gebruiken jullie ook tricks?
Ik iig wel, met Ibi en Elia..
Daar ben ik echt slecht in.. Ik verlies gewoon een Duel met Ibra van Lennon..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, Zlatan is sick..als hij een keer mislukt beukt hij de verdediger gewoon maar omver![]()
Jij hebt ook nog de IF of niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, Zlatan is sick..als hij een keer mislukt beukt hij de verdediger gewoon maar omver![]()
]Ja, maar de gewone versie is ook al briljant imo. Echt een koopje is die.quote:
Heb hem voor 85.000 verkocht gisteren hahaha, briljant soms die mensen in UT.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Doublepain het volgende:
![]()
30K
zoiets?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:15 schreef StijnDa het volgende:
Ik speelde net een offline tournament, die laatste beker, in de finale tegen Barca. Doorbraak met Michel Bastos en ik denk laat ik maar eens schieten van grote afstand. Die bal ging dus snoeihard op de paalIk heb de herhaling een aantal keer bekeken, als je over de middellijn loopt, doorloopt tot het laatste stukje van de middencirkel en dan nog 4 meter verder. Had het niet voor mogelijk gehouden dat zo'n bal erin kon eigenlijk, heeft iemand dit wel eens gepresteerd? Helaas geen filmpje want ik heb geen gold
![]()
Ziet er goed uit DutchSL
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef jpg97 het volgende:
[..]
zoiets?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/59186665
Ooh dat verklaart al een hoopquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef jpg97 het volgende:
Geen idee.. het was onze keeper( online clubs ).
Dit was de 1-5 though, dus we stonden al met 0-5 voor
Meerdere malen met Ronaldo buiten de middencirkel op de lat gepoeierd (vrije trappen). Niet zo heel bijzonder gezien die ongeveer het beste schot heeft van het hele spel, vind ik danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:15 schreef StijnDa het volgende:
Ik speelde net een offline tournament, die laatste beker, in de finale tegen Barca. Doorbraak met Michel Bastos en ik denk laat ik maar eens schieten van grote afstand. Die bal ging dus snoeihard op de paalIk heb de herhaling een aantal keer bekeken, als je over de middellijn loopt, doorloopt tot het laatste stukje van de middencirkel en dan nog 4 meter verder. Had het niet voor mogelijk gehouden dat zo'n bal erin kon eigenlijk, heeft iemand dit wel eens gepresteerd? Helaas geen filmpje want ik heb geen gold
![]()
Ziet er goed uit DutchSL
Vrije trappen bedoel ik ook weer nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Meerdere malen met Ronaldo buiten de middencirkel op de lat gepoeierd (vrije trappen). Niet zo heel bijzonder gezien die ongeveer het beste schot heeft van het hele spel, vind ik dan![]()
Goeie tip: als je rond die middencirkel aan komt rennen, en je hebt de ruimte om een tikje te geven met de rechterpook.. probeer dan daarna te loeihard te schieten, die schoten hebben nogal de neiging om erg hard te gaan en erg snel weer te dalen
Lukt het niet om hem erin te krijgen? Ik probeer het eigenlijk nooit, ging er altijd vanuit dat het onmogelijk was.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:51 schreef laucas het volgende:
Klopt, was ook geen goede vergelijking. Overigens uit de loop vele malen vaker op de lat geschoten. Maar dat tikje met de pook en daarna poeieren werkt uitstekend, wel even kijken met wie je schiet natuurlijk
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ooh dat verklaart al een hoop![]()
Het gaat natuurlijk wel om schoten met een fatsoenlijke keeper en het spelniveau hoog genoeg
Ja prima, ik geloof wel dat jullie clubs team goed is, maar zo'n actie als die van de keeper mag natuurlijk niet gebeurenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:00 schreef jpg97 het volgende:
ik daag je uit om ons niveau te proberen ( 6500+ punten in het clubs klassement )
sowieso kun je dat niet vergelijken met een potje tegen de cpu
[..]
nu Maicon voor Felipe?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja prima, ik geloof wel dat jullie clubs team goed is, maar zo'n actie als die van de keeper mag natuurlijk niet gebeuren![]()
Hier mijn teampje btw,
[ afbeelding ]
Douglas IF![]()
Speelt super.
Eerst nog de selectie wat breder maken. Ik denk dat ik gewoon Higuain haal, maakt niet zoveel uit dat het dan geen braziliaan is want het past wel bij Kakáquote:
En forlan is ook geen Braziliaan!:)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eerst nog de selectie wat breder maken. Ik denk dat ik gewoon Higuain haal, maakt niet zoveel uit dat het dan geen braziliaan is want het past wel bij Kaká
Ja inderdaad, maar dat matcht ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
En forlan is ook geen Braziliaan!:)
In de vorige FIFA was dat dus echt een eitje..zelf zo zeker 20-30 keer gescoord en er dubbel zo veel tegen gekregen..echt gaar was datquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:15 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Ziet er goed uit DutchSL
meest effectieve truc op fifa imo! Met de LT imgedrukt en dan met de RS van voor naar de zijkant slepen. Beetje moeilijk uit te leggen. Kijk anders skill tutorials op youtube.quote:
Ben er weer. internet lag eruitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oja, Rijstbal je was opeens offline?Ik dacht dat we potje zouden spelen?
Ah oké...sta alleen op het punt onder de wol te duiken.quote:
Ik weet het.. Gelukkig hebben ze er iets aan gedaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de vorige FIFA was dat dus echt een eitje..zelf zo zeker 20-30 keer gescoord en er dubbel zo veel tegen gekregen..echt gaar was dat
Haha, RB en vol uithalen met Sneijder, alonso,ronaldo of een andere goede speler en hij zat altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de vorige FIFA was dat dus echt een eitje..zelf zo zeker 20-30 keer gescoord en er dubbel zo veel tegen gekregen..echt gaar was dat
Dat is Live Seasonquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:16 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat ze IF hebben bedacht.. Was gewoon veel leuker als die kaart gewoon geupdate wordt, zo kon je zelf winst maken als je een toekomstige talent hebt en die het oppeens goed doet.. Dat hij gelijk van 1k naar 20k gaat ofzo.. Nu zijn er gewoon meer dan 2 kaarten van een speler..en dat een silver card player geen gold card kan worden.. Nu als een 74 silver player het goed doet, kan er maar een paar stats omhoog.. Jammer..
Kun je nog een beetje een team bouwen met die landen? Lijkt me best mooi, met IF Ji Sung Park, IF Kagawa, en nog wat talentjes. (met nadruk op Kagawa want Park is oud)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pff, dikke lag en de typische "je moet verliezen"-wedstrijden net.Ik vraag me af waarom ik 't telkens weer probeer. Wat ook kut is dat je bij UT niet alle spelers hebt. Ik zocht op spelers uit Japan, Korea en China voor een Aziatisch team en dan heb je in totaal maar een speler of 20/30. Voor een keeper heb je alleen maar Koreaanse mogelijkheden want er zijn geen Japanese/Chinese keepers. Echt belachelijk.
Aanvallend kan het wel maar er zijn dus geen goede verdedigers/keepers te vinden. Het aanbod is ook gewoon zeer beperkt, dus als je zo'n team maakt, heb je altijd dezelfde spelers.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Kun je nog een beetje een team bouwen met die landen? Lijkt me best mooi, met IF Ji Sung Park, IF Kagawa, en nog wat talentjes. (met nadruk op Kagawa want Park is oud)
Kom zo een potje spelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Aanvallend kan het wel maar er zijn dus geen goede verdedigers/keepers te vinden. Het aanbod is ook gewoon zeer beperkt, dus als je zo'n team maakt, heb je altijd dezelfde spelers.
show je team eens?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:23 schreef Doublepain het volgende:
Heb nu 2 tyfus snelle flanken en 1 goeie kopper voorin en een super afmaker voorin.. Elke voorzet is dodelijk nu..
ik vind fysiek sterke spitsen met snekheid het fijnst. Zlatan, Adebayor, drogba. De ideale spits voor mij? Drogba en Rooneyquote:Op zondag 6 februari 2011 11:53 schreef zerokil het volgende:
Wat is nou de ideale Ultimate Team spits? qua snelheid en afwerken en misschien nog koppen.
De IF is ruim 1 mln. Anders 250/300k.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:58 schreef zerokil het volgende:
Rooney zou ik ook wel willen hebben maar die kosten iets van 1mill..
Van Persie..quote:Op zondag 6 februari 2011 11:53 schreef zerokil het volgende:
Wat is nou de ideale Ultimate Team spits? qua snelheid en afwerken en misschien nog koppen.
Hangt er wel vanaf wat je league is enzo natuurlijk..ook bnelangrijk hoe je zelf speelt. Een spits die sterk en kopsterk is mist vaak weer snelheid etc..quote:Op zondag 6 februari 2011 11:53 schreef zerokil het volgende:
veel, heel veel spelen en handelen. Koop een veel voorkomende speler voor de allerlaagste prijs en zet hem er voor de normale prijs opquote:
Maar heb je uit eindelijk winst behaald? na alle pakjes te kope?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb welgeteld één keer een IF Park gehad in een pakje die ik voor een redelijke smak geld heb verkocht.
Nee dusquote:Op zondag 6 februari 2011 15:13 schreef zerokil het volgende:
Maar heb je uit eindelijk winst behaald? na alle pakjes te kope?
Oh dan ga ik meteen achter de PS3 kruipen, ben blij dat EA heeft geluisterd naar de gamers en het gewoon gratis heeft gemaakt.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:16 schreef zerokil het volgende:
Aanschaffen?
Ultimate team is dit jaar gratis he.
Hoeveel geld heb je nu?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:08 schreef zerokil het volgende:
Probeer ik ook nu, 1 x pakje gehaald doe ik nooit meer.
Biedingen kosten zoveel tokensquote:Op zondag 6 februari 2011 15:19 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je nu?
1k: koop De Rossi (Villareal, CF)
Verkoop 1500-2000
2k: Wright phillips (ManC, RW)
Verkoop: 2500-3500
3k samuel (Inter, CB)
Verkoop: 4000-4500
4k López (Lyon, ST)
Verkoop: 5-6k
5k Young ( Aston Villa, LW)
Verkoop: 6000-9000
Er zijn uiteraard veel meer spelers maar hier deed ik het vaak mee (niet zeker of de prijzen nog kloppen maar volgens mij wel. Koop ook ALIJD (mits uitzonderlijke prijzen :p ) via biedingen.
Je kan het toch ook gewoon op je console doenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Biedingen kosten zoveel tokens![]()
Verder bedoel je denk ik Rossi, De Rossi speelt bij Roma, waar ook prima mee te handelen is
Als je gewoon op je xbox zit niet hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 15:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Biedingen kosten zoveel tokens![]()
Verder bedoel je denk ik Rossi, De Rossi speelt bij Roma, waar ook prima mee te handelen is
Ik heb nu rond de 9kquote:Op zondag 6 februari 2011 15:19 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je nu?
1k: koop De Rossi (Villareal, CF)
Verkoop 1500-2000
2k: Wright phillips (ManC, RW)
Verkoop: 2500-3500
3k samuel (Inter, CB)
Verkoop: 4000-4500
4k López (Lyon, ST)
Verkoop: 5-6k
5k Young ( Aston Villa, LW)
Verkoop: 6000-9000
Er zijn uiteraard veel meer spelers maar hier deed ik het vaak mee (niet zeker of de prijzen nog kloppen maar volgens mij wel. Koop ook ALIJD (mits uitzonderlijke prijzen :p ) via biedingen.
Hmm, als ik op de console speel wil ik gewoon een wedstrijd spelenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan het toch ook gewoon op je console doen
Dan snap ik niet dat je niet gewoon vaker achter de console zit.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hmm, als ik op de console speel wil ik gewoon een wedstrijd spelen
Ding staat in de woonkamer, maakt een klere herrie en mijn ouders worden er niet blij van als zij ook in de woonkamer zitten. Daarnaast is de Web App veel fijner dan de console.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:48 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je niet gewoon vaker achter de console zit.
$$$quote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef zerokil het volgende:
Ik snap niet dat Fifa met tokens werkt met Web App
je bedoelt zwarte kaarten met een goud randje?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:08 schreef druide het volgende:
Ik snap niet hoe bepaalde spelers op marktplaats zo goed en duur zijn geworden. De kaarten om spelers beter te maken werken toch maar één wedstrijd?
Heb je die 100tokens gekocht?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:29 schreef Doublepain het volgende:
Ik had gisteren 100 tokens, nu nog maar 10..
Ik denk dat hij de gouden kaarten bedoeld met het wat donkerde randje om de overall stat.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:36 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
je bedoelt zwarte kaarten met een goud randje?
Dat is IF
Gewoon zelf hard werken op de markt..dat kost je wat tijd. Het is niet zo kinderlijk eenvoudig dat we gewoon een speler kunnen noemen die je kan oppikken en doorverkopen..Je moet er gewoon wat in investeren. Zoek gewoon wat relatief grote namen op zoals De Rossi, Pirlo, Pepe etc en kijk wat de gemiddelde buy now price is..Vaak is het bijv 2k en zit er ineens eentje tussen met 1.2K. Die haal je binnen en zet je weer voor 2K te koop etc.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef zerokil het volgende:
Iemand een suggestie om welke speler ik nu het beste kan handelen met 12k? Moet zo snel mogelijk naar de 35k om te krijgen..
de spelers die ik in dat rijtje noemde.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:04 schreef zerokil het volgende:
Maar weten jullie populaire spelers?
Dus spelers waar veel op geboden word.
een japanse achterhoede met dan een middenveld van een nationaliteit op het midden (zelfde competitie) en dan een voorhoede met dezelfde nationaliteit uit een overige competitie.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Erg irritant dat er zo weinig spelers in het spel zitten. De Japanse en Chinese competities zitten sowieso al niet in het spel waardoor je dus al een groot aantal spelers mist. Dat zou nog oké zijn als dan in ieder geval alle volledige nationale elftallen in FUT beschikbaar zijn maar dat is dus ook al niet het geval. Zodoende heb je dus een stuk of vijf Japanners in het spel, een berg slechte Koreanen en drie of vier Chinezen. Hoe moet je daar ooit een normaal team van maken.
Japanse en Koreaanse voorhoedespelers zijn het best. Eigenlijk wilde ik het vooral op China baseren maar dat gaat dus niet. Zelfs goede spelers als Gao Lin en Han Peng zitten er niet in. Zheng Zhi ook al niet, terwijl hij wel voor Charlton en Celtic heeft gespeeld. Als je naar Japanse verdedigers zoekt vind je één CB en een RB en LB die allebei niet boven het niveau van Koreaanse en die ene Chinese CB uitkomen. Dus wat dat betreft gaat het al niet. Ik snap dat je de teamemblemen dan niet naast de foto kunt zetten bij zulke spelers, maar je kunt wel gewoon een vlag van het land waar ze in de competitie spelen zetten. En dat de chemistry bonus daar ook voor geldt. Dan maar geen clubbonus...quote:Op zondag 6 februari 2011 21:08 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
een japanse achterhoede met dan een middenveld van een nationaliteit op het midden (zelfde competitie) en dan een voorhoede met dezelfde nationaliteit uit een overige competitie.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Fenomeno het volgende:
Zit er iets van Tax over je verkopen, ik heb het gevoel dat ik bij traden minder over houd dan het bedrag waar ik een speler daadwerkelijk voor verkoop
5% gaat naar EA! Op hele goeie is het ook moeilijk om winst te behalen want bij 200K ben je dan al 10K aan tax kwijt! dan is vaak je hele winst al weg! Ik zit ook vaak met rekenmachine voor de PS3quote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Fenomeno het volgende:
Zit er iets van Tax over je verkopen, ik heb het gevoel dat ik bij traden minder over houd dan het bedrag waar ik een speler daadwerkelijk voor verkoop
Die hele goeie kan ik toch niet betalen, kapitaal moet op het veld, niet op de bankquote:Op zondag 6 februari 2011 21:27 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
5% gaat naar EA! Op hele goeie is het ook moeilijk om winst te behalen want bij 200K ben je dan al 10K aan tax kwijt! dan is vaak je hele winst al weg! Ik zit ook vaak met rekenmachine voor de PS3
Ja inderdaad, die bedoelde ik. Ik heb even gegoogled op IF, en snap nu waar het voor staat. Leuke toevoeging aan het spel.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:36 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
je bedoelt zwarte kaarten met een goud randje?
Dat is IF
Waar staat het nou voor want ik kan het niet vindenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:34 schreef druide het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die bedoelde ik. Ik heb even gegoogled op IF, en snap nu waar het voor staat. Leuke toevoeging aan het spel.
elke week worden 18 spelers die het in echt heel goed gedaan hebben IF. Er komt dan een betere kaart in omloop van de desbetreffende speler.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Waar staat het nou voor want ik kan het niet vinden
Ahzo! Danku voor de uitlegquote:Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
elke week worden 18 spelers die het in echt heel goed gedaan hebben IF. Er komt dan een betere kaart in omloop van de desbetreffende speler.
bijvoorbeeld Aguero: 84
IF Aguero: 88
Heb nu effe 2x Young gekocht voor 6000 per stuk daar kan ik wel wat winst mee halen denk ik zoquote:Op zondag 6 februari 2011 20:18 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
de spelers die ik in dat rijtje noemde.
Je moet gewoon een veel voorkomende speler kopen zo bijvoorbeeld VDV. Zoek op de allergoedkoopste en zet hem duurder te koop. Wat ook helpt is een all training +10 erbij doen voor 500(?) coins en hem dan dus duurder te koop zetten. Je moet gewoon ff proberen en een chille speler zoeken.
2 maanden geleden was ik blij dat ik hem kon kopen voor 22K en nu is ie 5 waard..quote:Op zondag 6 februari 2011 21:30 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Die hele goeie kan ik toch niet betalen, kapitaal moet op het veld, niet op de bank
Heb meestal zo'n 10-20k aan trade kapitaal. Pato gaat ook opvallend vaak voor 5-6k weg terwijl ie makkelijk voor 9 door te verkopen is.
Ze hadden gewoon beter die kaart zelf moeten updaten.. Dan kan je zelf winst maken, net als bij PES 11... Spelers zoeken die goed spelen of talenten zijn.. Nu is Pato, Aguero, VDV etc veel goedkoper.. Maakt het veel dommer..quote:Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
elke week worden 18 spelers die het in echt heel goed gedaan hebben IF. Er komt dan een betere kaart in omloop van de desbetreffende speler.
bijvoorbeeld Aguero: 84
IF Aguero: 88
Helemaal mee eensquote:Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon beter die kaart zelf moeten updaten.. Dan kan je zelf winst maken, net als bij PES 11... Spelers zoeken die goed spelen of talenten zijn.. Nu is Pato, Aguero, VDV etc veel goedkoper.. Maakt het veel dommer..
Dan krijg je ook mensen die elke speler opkopen en zo kans maken op verbetering van die speler! Hoe het nu is vind ik het chill!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef StijnDa het volgende:
Niet mee eens, je team wordt beter zonder dat je iets doet...
Op deze manier moet je blijven onderhouden.
Wel over nagedacht.: Navas Young Lennon Walcott Biabiany Agbonlahor Crusat Zijn allemaal snelle jongens!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heeft er iemand ook geprobeerd een team te maken met de snelste spelers in het spel?
&Patoquote:Op zondag 6 februari 2011 22:33 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Wel over nagedacht.: Navas Young Lennon Walcott Biabiany Agbonlahor Crusat Zijn allemaal snelle jongens!
en dan achterin Evra, Thiago Silva, Cordoba, Dani Alves
Je zei dat je messi al had gehad!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:43 schreef emokid het volgende:
Kom ongeveer 50k te kort voor Ronaldo, balen.Heeft iemand Messi in de team? Ervaringen?
50K moet wel lukken!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:43 schreef emokid het volgende:
Kom ongeveer 50k te kort voor Ronaldo, balen.Heeft iemand Messi in de team? Ervaringen?
Haha, ja dat zat ook in mijn geheugenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:45 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Je zei dat je messi al had gehad!
Heb hem ook gehad maar slechts voor 2 wedstrijden, Ronaldo is de enige die ik nooit heb gehad omdat ik simpelweg te weinig coins heb.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:45 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Je zei dat je messi al had gehad!
Waarmee? Bargains hunten?quote:
Zo, mooi doelpunt, jammer van het onduidelijke camera standpunt.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:50 schreef Rijstbal het volgende:
Valencia![]()
Nani
Kuyt
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/65415395
Gewoon wat spelers verkopen!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:50 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb hem ook gehad maar slechts voor 2 wedstrijden, Ronaldo is de enige die ik nooit heb gehad omdat ik simpelweg te weinig coins heb.
[..]
Waarmee? Bargains hunten?
Hé, misschien kunnen we later FUT wedstrijdje proberen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:50 schreef Rijstbal het volgende:
Valencia![]()
Nani
Kuyt
Als je blijft rennen en de bal niet passt moet het lukkenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:09 schreef Rijstbal het volgende:
Dat speelt voor geen meter volgens mij
Korte passjes met L2 ingedrukt en dan steekbal is 't volgens mij onverslaanbaar. Maar goed, dan zou ik achterin gewoon beren neerzetten waar die snelle spelers niet langskomen. Alleen online kun je dat niet voorspellen natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:09 schreef Rijstbal het volgende:
Dat speelt voor geen meter volgens mij
Net gekocht voor 10k.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:18 schreef Wrijfhout het volgende:
Vind Arshavin wel een monster om in je team te hebben, ook nog snel en heel lastig van de bal te krijgen
Komen er vanzelf weer bij!quote:Op maandag 7 februari 2011 08:59 schreef DutchSL het volgende:
Hmm, vannacht voor het eerst via de webapp op een speler (Xabi Alonso) geboden.. word ik wakker en zie ik dat ik de speler niet heb (ok, dat kan), maar dat ik toch al mijn coins kwijt ben![]()
Vanavond maar op de PS3 kijken of ze daar ook niet terug zijn, anders ga ik even een pissige mail naar EA sturen, want dit kan toch niet.
Casillas ben ik nu voor aan het sparen, alleen geld binnen door wedstrijden te spelen, doe niet aan tradenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:27 schreef DutchSL het volgende:
Ik zit nu op 11k en probeer een Xabi Alonso of Sergio Ramos binnen te halen, maar ze gaan steeds voor net iets meer weg. Behalve 1x Alonso voor 8500 weg zien gaan... maar toen had ik net op een andere Xabi Alonso geboden waardoor ik niet genoeg had![]()
Als ik die twee heb ga ik proberen Higuan en Casillas te halen [ja, ik ben Real fan], maar dan moet ik nog flink wat bijsparen. Aan Kaka en Ronaldo hoef ik voorlopig al helemaal niet te denken![]()
Die pakjes hebben mij enkel wat reserve spelers + Cech opgeleverd, maar ik heb liever Gomes dan Cech (ze passen beiden toch niet in het Primera Division team), dus die doorverkocht voor 6k.. achteraf bekeken had ik er veel meer voor moeten kunnen krijgen, maar goed.
edit. Mascherano had ik ook gehaald voor 3.5k, maar die speelde kut en had nauwelijks betere stats dan Khedirda (ondanks 84 vs 80) dus doorverkocht en 5k voor gekregen.
Dan gaat het ziek lang duren!!quote:Op maandag 7 februari 2011 09:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Casillas ben ik nu voor aan het sparen, alleen geld binnen door wedstrijden te spelen, doe niet aan traden
Ik zie voorlopig nog niks, dat bod wat ik heb gedaan is toch al zo'n 10 uur verlopen nu... eerste keer dat ik via de web app een bod doe, dat is gelijk ook de laatste keer geweestquote:
plus dat ik bij toernooien altijd wordt d/c'ed van de EA servers...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:04 schreef Tim86 het volgende:
losse online matches krijg je veel meer coins dan bij matches in toernooien ja..dat tikt wel wat harder aan. Zo mega vaak pak je de toernooibonus toch ook weer niet.
Goeie speler voor de coins die je er voor betaald! Vooral een redelijk goed schot! Helaas niet zo snel! en kan goed koppen!!quote:
Het is echt een beer of nietquote:Op maandag 7 februari 2011 21:42 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Goeie speler voor de coins die je er voor betaald! Vooral een redelijk goed schot! Helaas niet zo snel! en kan goed koppen!!
Hij is inderdaad wel aardig sterk! Ik had hem ook gehad en met winst doorverkocht! Ik zou het gewoon proberen! ik denk niet dat hij 86 waard is trouwens!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is echt een beer of niet![]()
Denk dat ik hem een keer haal om te proberen, en dan waarschijnlijk weer verkoop.
Die '86' sticker die er op zit vind ik toch wel twijfelachtig... Hebben we het hier over kaliber Milito?
Ziet er goed uitquote:
Alves op RB en Abidal op LB. Ramos was één van de slechtste spelers die ik heb gehad. Abidal daarentegen is een beest waar weinig spelers een duel van kunnen winnen.quote:
Je moet gewoon 1 competitie of nationaliteit (liefst bijde) nemen en dan kaartjes met goede formatie koodn, een trainer met goede formatie en een aansluiting met het team. Als je dit hebt is het moeilijk om onder de 100 chem te komenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:34 schreef Doublepain het volgende:
Chem is kut eigenlijk.. Het is toch Your Ultimate team.?? Dan hoort Messi, Ronaldo, Rooney etc erbij.. Chem..![]()
Ik krijg gewoon 37 chem als ik mijn beste spelers opstel..
Net mn eerste potje gespeeld. Hele goeie koper.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:19 schreef zerokil het volgende:
@rijstbal
Hoe is Novakovic?
Speelt die beetje fijn?
Ja maar dan word je dus beperkt in het maken van óf een all-star Premier League/Bundesliga/Eredivisie/Serie A/etc. team óf een nationaal team. Met andere woorden, je hebt nooit echt variatie. Kom best vaak dezelfde soort teams tegen...quote:Op maandag 7 februari 2011 22:48 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Je moet gewoon 1 competitie of nationaliteit (liefst bijde) nemen en dan kaartjes met goede formatie koodn, een trainer met goede formatie en een aansluiting met het team. Als je dit hebt is het moeilijk om onder de 100 chem te komen
Ja maar de penalty voor chemistry is gigantisch. Een team met lage chemistry speelt gewoon kut.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:27 schreef Tim86 het volgende:
Je kan er voor kiezen om gewoon al je eigen favs in een team te gooien, maar dan gaat het ten koste van je chem..dat is een afweging die je moet maken.
Al je spelers een juiste formatie kaart geven + een toptrainer met de juiste formatie kaart + op hun ideale positie zetten en je hebt vanzelf wel een redelijke chemistry. In je favoriete team zullen waarschijnlijk ook wel wat mensen van dezelfde club/nationaliteit of minstens competitie zitten, dus dat levert ook al wat op.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja maar de penalty voor chemistry is gigantisch. Een team met lage chemistry speelt gewoon kut.
Wat jij zegt klopt denk ik ook. Let goed op de formatie en positie. Ik denk dat je met deze methode al wel rond de 70-80 komt te zitten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:07 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb mijn coins nog steeds niet terug gekregen. Een question via de support site naar EA gestuurd, hopelijk doen ze er wat aan.
[..]
Al je spelers een juiste formatie kaart geven + een toptrainer met de juiste formatie kaart + op hun ideale positie zetten en je hebt vanzelf wel een redelijke chemistry. In je favoriete team zullen waarschijnlijk ook wel wat mensen van dezelfde club/nationaliteit of minstens competitie zitten, dus dat levert ook al wat op.
Trainer met dezelfde nationaliteit of met dezelfde favoriete formatie als jou team geeft extra chemistry punten. En daarbij kunnen ze lichtelijk zorgen voor extra moraal of betere contracts.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:33 schreef zerokil het volgende:
Hoe werkt het met die Trainers?
Ik snap daar niks van.
Helaas werken lange steekpasses over de grond niet. Spelers als Xavi en Fabregas leveren dit soort ballen constant in, omdat ze gewoonweg te weinig vaart hebben. Een van de vele irritante dingen in FIFA.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik word helemaal gek van mensen die constant hoge steekpasses geven. Daar kan je gewoon amper wat tegen doen.
Oh en ook van mensen die tijd gaan rekken als je achterstaat. Wat een apen.
Precies, waar zijn de ballen die ze met backspin trappen, waardoor de bal snel gaat maar ook snel vaart mindert. Dat zijn juist de perfecte steekpasses maar dat gaat in Fifa gewoon niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:10 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Helaas werken lange steekpasses over de grond niet. Spelers als Xavi en Fabregas leveren dit soort ballen constant in, omdat ze gewoonweg te weinig vaart hebben. Een van de vele irritante dingen in FIFA.
Chiellini halenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:42 schreef Rijstbal het volgende:
De 4-2-2-2 met de bundesliga speelde niet zo lekker dus heb alles weer verkocht :p
Nu Serie A team samen gesteld. Eerste match gespeeld 11-0 gewonnenEto'p en Ibra echte bazen.
Wel erg traag achterin. vergeken met de BPL/Bundesliga.
[ afbeelding ]
Hoe stel jij dat zo snel even samen dan? Hoe kom je aan al die coinsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:42 schreef Rijstbal het volgende:
De 4-2-2-2 met de bundesliga speelde niet zo lekker dus heb alles weer verkocht :p
Nu Serie A team samen gesteld. Eerste match gespeeld 11-0 gewonnenEto'p en Ibra echte bazen.
Wel erg traag achterin. vergeken met de BPL/Bundesliga.
[ afbeelding ]
Automatische dingen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:35 schreef jepperdeprep het volgende:
Hmm het gaat nu al wat beter. Heb wat automatische dingen uitgezet.
Zo, net even David Silva uit een pack gekregen
Moet je even uit Ultimate Team en dan bij Mijn Fifa > Instellingen. Daar kan je dat soort dingen uit of aan zetten.quote:
Zo duur is dit team niet. 60-65K max denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Moet je even uit Ultimate Team en dan bij Mijn Fifa > Instellingen. Daar kan je dat soort dingen uit of aan zetten.
Zo snel haal ik dat niet bij elkaar hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo duur is dit team niet. 60-65K max denk ik
2 wedstrijden moeten ze rust hebben deze versie...zo is het bij mij altijd tenminste..Bij 1 wedstrijd is fitness exact gelijk en na 2 dan is het helemaal hersteld..of het nou 60 of 96 wasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:13 schreef zerokil het volgende:
Sommige spelers worden moe na paar wedstrijden hun ''fitness'' is dan laag..
Als je ze 1 weds rust geeft word dat dan weer 99?
Bij mij is iedereen na 1 wedstrijd weer 99 fitness...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 wedstrijden moeten ze rust hebben deze versie...zo is het bij mij altijd tenminste..Bij 1 wedstrijd is fitness exact gelijk en na 2 dan is het helemaal hersteld..of het nou 60 of 96 was
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bij mij is iedereen na 1 wedstrijd weer 99 fitness...
4-2-2-2 formatie kaarten kopen voor je spelers voor hogere chemquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef jepperdeprep het volgende:
Hier mijn team: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gQvMe5WWbaroe
Het is nog lang niet het beste maar voorlopig doet het t aardig.
Iemand nog suggesties?
Ja zat ik ook al naar te kijken inderdaad maar die zijn best prijzig. Ik heb niet zoveel coinsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:50 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
4-2-2-2 formatie kaarten kopen voor je spelers voor hogere chem
Je speler voor een goede prijs verkopen, en dan terugkopen met de goede opstelling. Heb je nog winst ook aan als je het een beetje slim aanpakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:55 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja zat ik ook al naar te kijken inderdaad maar die zijn best prijzig. Ik heb niet zoveel coins
Hmm ik zal dat eens proberen danku.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je speler voor een goede prijs verkopen, en dan terugkopen met de goede opstelling. Heb je nog winst ook aan als je het een beetje slim aanpakt.
Ik heb hem gehad, vond hem erg meevallenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef Rijstbal het volgende:
Zit er aan te denken om Sneijder te gaan halen. Hoe speeltie?
Jammer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef Fenomeno het volgende:
Ik heb raffie maar die gaat er asap uit voor silva of nasri, te traag, geen actie en slap in duels
Neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:44 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Jammer.
Ik krijg zojuist Ronaldo (de Braziliaan) uit een pack. Zijn er collectors die hem voor een aardige dot coins kopen?
ik heb vdv er nu ook in maar ik vind hem heel chill spelen. Heerlijke voorzetten, schoten en een hele fraaie linkse vrije trap. Heb trouwens geen ervaring met Nasri en silva. Weet iemand hoe deze spelen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef Fenomeno het volgende:
Ik heb raffie maar die gaat er asap uit voor silva of nasri, te traag, geen actie en slap in duels
Silva speelt heel prettig vind ik. Erg snel en een goede dribbel plus prima passes. Het enige nadeel is dat hij klein is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:56 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
ik heb vdv er nu ook in maar ik vind hem heel chill spelen. Heerlijke voorzetten, schoten en een hele fraaie linkse vrije trap. Heb trouwens geen ervaring met Nasri en silva. Weet iemand hoe deze spelen?
Silva is briljant, een van de fijnste spelers die ik gehad heb op het middenveld en (gedeeltelijk) in de aanval. Hij is snel, heeft een goede pass en kan ook schieten. Zijn beste eigenschap is echter zijn dribble, als je goed bent in dribblen is zijn 1 meter 70 niet zo'n nadeel. Gewoon goed manoeuvreren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:56 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
ik heb vdv er nu ook in maar ik vind hem heel chill spelen. Heerlijke voorzetten, schoten en een hele fraaie linkse vrije trap. Heb trouwens geen ervaring met Nasri en silva. Weet iemand hoe deze spelen?
ziet er mooi uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:07 schreef jpg97 het volgende:
Mijn team op dit moment:
[ afbeelding ]
en de reserves
[ afbeelding ]
ik kan die toppers van de bundesliga dan niet betalen en dan is zo'n PL team wel beter:quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:22 schreef jpg97 het volgende:
Klopt, daarom heb ik ook voor Bundesliga gekozen. Al die 13-in-een-dozijn Spaanse/Italiaanse/Braziliaanse teams de hele tijd.
Als ik online speel kom ik 9 vd 10 keer zo'n team tegen ( of Premier League ook ).
Pfff geen idee... Neuer IF was ongeveer 100.000, Ribeiry was toen ongeveer 70.000, Robben heb ik 89.000 voor betaald.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:15 schreef Rijstbal het volgende:
Robben en RiberyHoeveel heeft je team in totaal gekost?
Laatste keer dat ik tegen zo een team had gespeeld werd ik 8-0 ingemaakt met mn BPL team.![]()
En toch maar even Sneijder halen voor de CF positie.. Als die echt echttt kut speelt dan verkoop ik hem door![]()
Hoeveel wedstrijden heb je in totaal gespeeld?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:28 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Pfff geen idee... Neuer IF was ongeveer 100.000, Ribeiry was toen ongeveer 70.000, Robben heb ik 89.000 voor betaald.
Verder waren Gomez IF, Klose IF, Tymochuk IF en Hummels IF best duur.
Pranjic IF voor 10.000
Renato Augusto IF voor 6000 opgepikt en Vidal IF voor ongeveer 12000
Podolski IF en Sahin IF heb ik cadeau gekregen
staat erbij: 266 in totaalquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heb je in totaal gespeeld?
Van die 4000 coins die ik daar zie staan?quote:
Je hebt mijn trade pile nog niet gezienquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van die 4000 coins die ik daar zie staan?
Heb er drie goed geraden, Neuer was duidelijk na zo'n wedstrijd tegen Dortmund, Saha en Matavz ook tof. Wel echt een flinke IF van Saha, van 80 naar 86.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:29 schreef Tim86 het volgende:
GK; Neuer (Schalke, 85 >> 88)
CB; Portanova (Bologna, 74 >> 79)
CB; Huth (Stoke, 75 >> 81)
CB; Johnson (Birmingham, 78 >> 82)
CDM; Bender (Dortmund, 75 >> 79)
CM; Sissoko (Toulouse, 76 >> 80)
CAM; Sneijder (Inter, 86 >> 88)
CAM; de Souza (Fenerbahce, 82 >> 85)
ST; Matri (Juventus, 76 >> 80)
ST; Liedson (Sporting, 80 >> 83)
ST; Saha (Everton, 80 >> 86)
Subs:
GK; Douchez (Stade Rennais, 80 >> 83)
LB; Elokobi (Wolves, 68 >> 74)
CAM; McCarthy (Wigan, 73 >> 79)
RM; Grougi (Stade Bestois, 72 >> 74)
RM; Valdo (Levante, 74 >> 79)
ST; Matavz (Groningen, 71 >> 74)
ST; Fryatt (Hull, 71 >> 74)
SIF Neuer
Kan niet tippen aan IF quagliarella van vorig jaar though..quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:02 schreef emokid het volgende:
IF Quagliarella is dan weer wel een fijne speler.
Hoeveel kostie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:02 schreef emokid het volgende:
IF Quagliarella is dan weer wel een fijne speler.
Luie donderquote:
Ah, oké, ik heb er nog niet eens 100. Moet wat meer spelen...quote:
205 gewonnen 2 gelijk 59 verlorenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ah, oké, ik heb er nog niet eens 100. Moet wat meer spelen...
Milito heb je toch nog niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:26 schreef Rijstbal het volgende:
Sneijder weer aan het verkopen. Hij scoort wel maar speelt idd niet lekker.
Ik gebruik Ibra wel als CF
Moet dan nog wel een extra spits hebben. Iemand ervaring met IF Del Piero?
xbox? Daar is hij ongeveer de helft waard..quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:47 schreef jepperdeprep het volgende:
Is van Persie het waard om te halen voor 30.000 coins?
natrappenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:46 schreef jpg97 het volgende:
da's ook een aardig team
Waarom heb jij met Adebayor een rode kaart ?
Nee PS3quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
xbox? Daar is hij ongeveer de helft waard..
Wel een fijne speler overigens
Hij is ST. Nee alle biedingen staan rond de 25.000 helaas. Behalve één, die staat op 5000 maar dat duurt nog een dagquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:55 schreef Tim86 het volgende:
Met bieden moet je sowieso veel lager uit kunnen komen hoor..kijk je alleen bij buy now ofzo?
Ik heb hem en hij speelt heel lekker. Mischien wel m'n lekkerste spits so far. Wat me alleen wel opvalt is dat hij met zn rechter veeel zwakker is. Denk er dan altijd aan om hem naar zn linker te draaien maar dan zit hij bijna altijd met zn 89 sho.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:57 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hij is ST. Nee alle biedingen staan rond de 25.000 helaas. Behalve één, die staat op 5000 maar dat duurt nog een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |