abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92302014

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_92302084
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

wat een kutchemie zeg, win je hier wel eens mee?
Weet ik niet, nog niet mee gespeeld.. Maar hiervoor speelde ik met een chemie van 58 en ik domineerde elke wedstrijd met 4-2-2-2.. _O_ (Offensief ;) )

Ibra en Van Persie zijn een gouden duo.. Voor het eerst dat 2 spelers een klik hebben in mijn team.. :D

Als EA nou Fitness eruit haalt, ga ik weer ultra offensief spelen..
pi_92302100
ninja edit
''Altijd trek in een pilsje''
pi_92302149
Hey ik heb een vraagje: Loopt bij jullie FIFA ook steeds vaker vast? Eerst gebeurde het maar 1x per wedstrijd maar de laatste tijd wel 6x, strontvervelend. :{ PS3-versie btw.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_92302163
Wie heeft Suarez gehaald van Liverpool?

Je kan hem gewoon voor 3k halen van Ajax.. _O- :')

30K _O-
pi_92302190
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hey ik heb een vraagje: Loopt bij jullie FIFA ook steeds vaker vast? Eerst gebeurde het maar 1x per wedstrijd maar de laatste tijd wel 6x, strontvervelend. :{ PS3-versie btw.
Ja, daar heb ik last van sinds ik hem heb gehaald.. Zelf offline doet ie zo.. :')
pi_92302349
Ik heb een half uur geleden een item gekocht, er staat nog steeds expired, maar ik kan hem ook nog niet toevoegen aan mijn club... Nu wil ik hem wel hebben eigenlijk :{
pi_92302477
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Doublepain het volgende:

30K _O-
Was zelfs 80k of meer gisteren..emo had hem in een pakje :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_92302488
Op de EA website? Heb ik ook last van, ik deed remove expired items en logde opnieuw in.. Toen kwam er een groene randje eromheen.. :)
pi_92302531
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:28 schreef Doublepain het volgende:
Op de EA website? Heb ik ook last van, ik deed remove expired items en logde opnieuw in.. Toen kwam er een groene randje eromheen.. :)
Ja.
Ik durf eigenlijk niet op remove expired items te drukken :P Stel je voor dat hij hem gewoon weggooit :o
Wacht wel tot morgen dan...
pi_92302579
Sommige spelers zijn echt goedkoop geworden, ik noem maar een Özil, Di Maria, Silva etc.. IF verneukt alles eigenlijk.. Eigenlijk zou hij de speler moeten updaten die je zelf hebt.. Suarez is gewoon helemaal niet veranderd.. Best jammer..
pi_92302607
Nee, dan komt er een melding van cannot ofzo reload the page.. Niet bang zijn.. ;)
pi_92302730
En er is nu een glitch bekend die het mogelijk maakt om +10 attribute cards op spelers te gebruiken, permanent :')
pi_92302791
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef Confetti het volgende:
En er is nu een glitch bekend die het mogelijk maakt om +10 attribute cards op spelers te gebruiken, permanent :')
hoe doe je die??
pi_92302813
quote:
8s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef Confetti het volgende:
Dat meen je niet :')
Meerdere tegelijk kon toch al niet? En ook nog permanent :{
pi_92302841
Heb gelijk Ibra en Ibi +10 schot gegeven.. :P
  donderdag 3 februari 2011 @ 23:39:25 #17
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_92302987
quote:

30K _O-
3k? Had hem eergister voor 500 coins al gehaald :D
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_92303031
500 coins is wel heel weinig (onder de discard value :D ), maar 3K betaal je idd al heel lang niet meer. Zoveel heb ik voor hem betaald toen FUT net uit was :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92303042
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:36 schreef Doublepain het volgende:
Heb gelijk Ibra en Ibi +10 schot gegeven.. :P
Je weet dat het maar voor 1 potje is he ;)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92303160
Misschien niet.. :P
pi_92303379
quote:
8s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef Confetti het volgende:
Hoorde ik ook ja, maar die werkte alleen op Zuid-Amerikaanse accounts ofzo? Je kan ze herkennen bij het scherm met opstellingen: Er ontbreekt dan 1 speler..ziet er heel gek uit, had het laatst toen de keeper ontbrak, maar later, na dat laadscherm stond hij er wel bij en zat iedereen dus aan de epo :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92303572
En toen heb je hem 5-0 de grond in getrapt?
pi_92303666
Gebruiken jullie ook tricks?

Ik iig wel, met Ibi en Elia.. :P
pi_92303763
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:52 schreef StijnDa het volgende:
En toen heb je hem 5-0 de grond in getrapt?
Weet het niet meer eigenlijk..las dat glitch verhaal later pas terug dus was het in eerste instantie snel vergeten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92303795
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef Doublepain het volgende:

Ja, Zlatan is sick..als hij een keer mislukt beukt hij de verdediger gewoon maar omver :') :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92303817
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef Doublepain het volgende:

Bij een ruime voorsprong wel ;)
pi_92303862
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja, Zlatan is sick..als hij een keer mislukt beukt hij de verdediger gewoon maar omver :') :D
Daar ben ik echt slecht in.. Ik verlies gewoon een Duel met Ibra van Lennon.. :') Ibra valt gewoon.. :') _!
pi_92304476
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Jij hebt ook nog de IF of niet? :D
pi_92304794
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 00:10 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Jij hebt ook nog de IF of niet? :D
]Ja, maar de gewone versie is ook al briljant imo. Echt een koopje is die.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 4 februari 2011 @ 00:49:17 #30
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_92306203
Spelers die ik heb verkocht zitten vast in mn trade pil. Coins ontvang ik ook niet :(
pi_92306541
Hoe fucking irritant is het om telkens dezelfde tegenstander die quit te krijgen in Online match. Dan wacht ik even, zoek ik opnieuw, krijg ik hem weer.
pi_92306600
quote:

30K _O-
Heb hem voor 85.000 verkocht gisteren hahaha, briljant soms die mensen in UT.
pi_92312351
Gisteren ging het heel erg moeizaam om wedstrijden te winnen. Had het idee dat ik tegen betere spelers speelde.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:46:08 #34
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_92316461
Kuyt van ST>CF>CAM>CM _O_
Ik laat hem 1 keer spelen en scoort gelijk 2 keer. :7

pi_92319650
Ik ben nog redelijk n00b, maar dit is mijn ploegje na twee avondjes bouwen:

Vooral Joaquin is geweldig, Soldado scoort ook aan de lopende band.

Nu even flink wat coins verdienen zodat ik een paar echte toppers kan toevoegen.
pi_92326171
Ik speelde net een offline tournament, die laatste beker, in de finale tegen Barca. Doorbraak met Michel Bastos en ik denk laat ik maar eens schieten van grote afstand. Die bal ging dus snoeihard op de paal :o Ik heb de herhaling een aantal keer bekeken, als je over de middellijn loopt, doorloopt tot het laatste stukje van de middencirkel en dan nog 4 meter verder. Had het niet voor mogelijk gehouden dat zo'n bal erin kon eigenlijk, heeft iemand dit wel eens gepresteerd? Helaas geen filmpje want ik heb geen gold :{

Ziet er goed uit DutchSL ;)
pi_92326436
Met FIFA 10 elke wedstrijd, met FIFA 11 2x op de lat.. 1x met Vlaar en Alex..
pi_92329132
Jezusss wist niet dat die 4-3-3 formations zo duur waren..
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:42:19 #39
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_92330517
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:15 schreef StijnDa het volgende:
Ik speelde net een offline tournament, die laatste beker, in de finale tegen Barca. Doorbraak met Michel Bastos en ik denk laat ik maar eens schieten van grote afstand. Die bal ging dus snoeihard op de paal :o Ik heb de herhaling een aantal keer bekeken, als je over de middellijn loopt, doorloopt tot het laatste stukje van de middencirkel en dan nog 4 meter verder. Had het niet voor mogelijk gehouden dat zo'n bal erin kon eigenlijk, heeft iemand dit wel eens gepresteerd? Helaas geen filmpje want ik heb geen gold :{

zoiets?

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/59186665
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_92330871
quote:
Ja :') Wat de fuck doet die keeper daar bij de uittrap?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:03:32 #41
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_92331489
Geen idee.. het was onze keeper :') ( online clubs ).
Dit was de 1-5 though, dus we stonden al met 0-5 voor :s)
PieAir
pi_92332480
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef jpg97 het volgende:
Geen idee.. het was onze keeper :') ( online clubs ).
Dit was de 1-5 though, dus we stonden al met 0-5 voor :s)
Ooh dat verklaart al een hoop :P
Het gaat natuurlijk wel om schoten met een fatsoenlijke keeper en het spelniveau hoog genoeg :)
pi_92333099
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:15 schreef StijnDa het volgende:

Meerdere malen met Ronaldo buiten de middencirkel op de lat gepoeierd (vrije trappen). Niet zo heel bijzonder gezien die ongeveer het beste schot heeft van het hele spel, vind ik dan :P

Goeie tip: als je rond die middencirkel aan komt rennen, en je hebt de ruimte om een tikje te geven met de rechterpook.. probeer dan na dat soort van aanloopje loeihard te schieten, die schoten hebben nogal de neiging om erg hard te gaan en erg snel weer te dalen *)
pi_92333154
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:45 schreef laucas het volgende:

[..]

Meerdere malen met Ronaldo buiten de middencirkel op de lat gepoeierd (vrije trappen). Niet zo heel bijzonder gezien die ongeveer het beste schot heeft van het hele spel, vind ik dan :P

Goeie tip: als je rond die middencirkel aan komt rennen, en je hebt de ruimte om een tikje te geven met de rechterpook.. probeer dan daarna te loeihard te schieten, die schoten hebben nogal de neiging om erg hard te gaan en erg snel weer te dalen *)
Vrije trappen bedoel ik ook weer niet :P Gewoon schoten uit de loop. Vrije trappen zijn weer wat makkelijker te plaatsen en je hebt tijd om voor te bereiden voor je schot enzo.
Met Ronaldo zal het nog wel iets makkelijker gaan ja.
pi_92333351
Klopt, was ook geen goede vergelijking. Overigens uit de loop vele malen vaker op de lat geschoten. Maar dat tikje met de pook en daarna poeieren werkt uitstekend, wel even kijken met wie je schiet natuurlijk :D
pi_92333585
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:51 schreef laucas het volgende:
Klopt, was ook geen goede vergelijking. Overigens uit de loop vele malen vaker op de lat geschoten. Maar dat tikje met de pook en daarna poeieren werkt uitstekend, wel even kijken met wie je schiet natuurlijk :D
Lukt het niet om hem erin te krijgen? Ik probeer het eigenlijk nooit, ging er altijd vanuit dat het onmogelijk was.
Michel Bastos werkt wel lekker iig :9~ Forlan moet ook kunnen uit mijn team :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:00:02 #47
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_92333719
ik daag je uit om ons niveau te proberen ( 6500+ punten in het clubs klassement )

sowieso kun je dat niet vergelijken met een potje tegen de cpu :')

quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 17:28 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ooh dat verklaart al een hoop :P
Het gaat natuurlijk wel om schoten met een fatsoenlijke keeper en het spelniveau hoog genoeg :)
PieAir
pi_92333880
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:00 schreef jpg97 het volgende:
ik daag je uit om ons niveau te proberen ( 6500+ punten in het clubs klassement )

sowieso kun je dat niet vergelijken met een potje tegen de cpu :')

[..]

Ja prima, ik geloof wel dat jullie clubs team goed is, maar zo'n actie als die van de keeper mag natuurlijk niet gebeuren ;)

Hier mijn teampje btw,

Douglas IF _O_
Speelt super.
pi_92335750
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 18:03 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja prima, ik geloof wel dat jullie clubs team goed is, maar zo'n actie als die van de keeper mag natuurlijk niet gebeuren ;)

Hier mijn teampje btw,
[ afbeelding ]

Douglas IF _O_
Speelt super.
nu Maicon voor Felipe?
pi_92335821
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:44 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

nu Maicon voor Felipe?
Eerst nog de selectie wat breder maken. Ik denk dat ik gewoon Higuain haal, maakt niet zoveel uit dat het dan geen braziliaan is want het past wel bij Kaká :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')