Weet ik niet, nog niet mee gespeeld.. Maar hiervoor speelde ik met een chemie van 58 en ik domineerde elke wedstrijd met 4-2-2-2..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
wat een kutchemie zeg, win je hier wel eens mee?
Ja, daar heb ik last van sinds ik hem heb gehaald.. Zelf offline doet ie zo..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hey ik heb een vraagje: Loopt bij jullie FIFA ook steeds vaker vast? Eerst gebeurde het maar 1x per wedstrijd maar de laatste tijd wel 6x, strontvervelend.PS3-versie btw.
Was zelfs 80k of meer gisteren..emo had hem in een pakjequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Doublepain het volgende:
Wie heeft Suarez gehaald van Liverpool?
Je kan hem gewoon voor 3k halen van Ajax..![]()
![]()
30K
Ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:28 schreef Doublepain het volgende:
Op de EA website? Heb ik ook last van, ik deed remove expired items en logde opnieuw in.. Toen kwam er een groene randje eromheen..
hoe doe je die??quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef Confetti het volgende:
En er is nu een glitch bekend die het mogelijk maakt om +10 attribute cards op spelers te gebruiken, permanent
Dat meen je nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef Confetti het volgende:
En er is nu een glitch bekend die het mogelijk maakt om +10 attribute cards op spelers te gebruiken, permanent
3k? Had hem eergister voor 500 coins al gehaaldquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Doublepain het volgende:
![]()
30K
Je weet dat het maar voor 1 potje is hequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:36 schreef Doublepain het volgende:
Heb gelijk Ibra en Ibi +10 schot gegeven..
Hoorde ik ook ja, maar die werkte alleen op Zuid-Amerikaanse accounts ofzo? Je kan ze herkennen bij het scherm met opstellingen: Er ontbreekt dan 1 speler..ziet er heel gek uit, had het laatst toen de keeper ontbrak, maar later, na dat laadscherm stond hij er wel bij en zat iedereen dus aan de epoquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef Confetti het volgende:
Weet het niet meer eigenlijk..las dat glitch verhaal later pas terug dus was het in eerste instantie snel vergeten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:52 schreef StijnDa het volgende:
En toen heb je hem 5-0 de grond in getrapt?
Ja, Zlatan is sick..als hij een keer mislukt beukt hij de verdediger gewoon maar omverquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef Doublepain het volgende:
Gebruiken jullie ook tricks?
Ik iig wel, met Ibi en Elia..
Bij een ruime voorsprong welquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef Doublepain het volgende:
Gebruiken jullie ook tricks?
Ik iig wel, met Ibi en Elia..
Daar ben ik echt slecht in.. Ik verlies gewoon een Duel met Ibra van Lennon..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, Zlatan is sick..als hij een keer mislukt beukt hij de verdediger gewoon maar omver![]()
Jij hebt ook nog de IF of niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, Zlatan is sick..als hij een keer mislukt beukt hij de verdediger gewoon maar omver![]()
]Ja, maar de gewone versie is ook al briljant imo. Echt een koopje is die.quote:
Heb hem voor 85.000 verkocht gisteren hahaha, briljant soms die mensen in UT.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Doublepain het volgende:
![]()
30K
zoiets?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:15 schreef StijnDa het volgende:
Ik speelde net een offline tournament, die laatste beker, in de finale tegen Barca. Doorbraak met Michel Bastos en ik denk laat ik maar eens schieten van grote afstand. Die bal ging dus snoeihard op de paalIk heb de herhaling een aantal keer bekeken, als je over de middellijn loopt, doorloopt tot het laatste stukje van de middencirkel en dan nog 4 meter verder. Had het niet voor mogelijk gehouden dat zo'n bal erin kon eigenlijk, heeft iemand dit wel eens gepresteerd? Helaas geen filmpje want ik heb geen gold
![]()
Ziet er goed uit DutchSL
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef jpg97 het volgende:
[..]
zoiets?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/59186665
Ooh dat verklaart al een hoopquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef jpg97 het volgende:
Geen idee.. het was onze keeper( online clubs ).
Dit was de 1-5 though, dus we stonden al met 0-5 voor
Meerdere malen met Ronaldo buiten de middencirkel op de lat gepoeierd (vrije trappen). Niet zo heel bijzonder gezien die ongeveer het beste schot heeft van het hele spel, vind ik danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:15 schreef StijnDa het volgende:
Ik speelde net een offline tournament, die laatste beker, in de finale tegen Barca. Doorbraak met Michel Bastos en ik denk laat ik maar eens schieten van grote afstand. Die bal ging dus snoeihard op de paalIk heb de herhaling een aantal keer bekeken, als je over de middellijn loopt, doorloopt tot het laatste stukje van de middencirkel en dan nog 4 meter verder. Had het niet voor mogelijk gehouden dat zo'n bal erin kon eigenlijk, heeft iemand dit wel eens gepresteerd? Helaas geen filmpje want ik heb geen gold
![]()
Ziet er goed uit DutchSL
Vrije trappen bedoel ik ook weer nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Meerdere malen met Ronaldo buiten de middencirkel op de lat gepoeierd (vrije trappen). Niet zo heel bijzonder gezien die ongeveer het beste schot heeft van het hele spel, vind ik dan![]()
Goeie tip: als je rond die middencirkel aan komt rennen, en je hebt de ruimte om een tikje te geven met de rechterpook.. probeer dan daarna te loeihard te schieten, die schoten hebben nogal de neiging om erg hard te gaan en erg snel weer te dalen
Lukt het niet om hem erin te krijgen? Ik probeer het eigenlijk nooit, ging er altijd vanuit dat het onmogelijk was.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:51 schreef laucas het volgende:
Klopt, was ook geen goede vergelijking. Overigens uit de loop vele malen vaker op de lat geschoten. Maar dat tikje met de pook en daarna poeieren werkt uitstekend, wel even kijken met wie je schiet natuurlijk
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ooh dat verklaart al een hoop![]()
Het gaat natuurlijk wel om schoten met een fatsoenlijke keeper en het spelniveau hoog genoeg
Ja prima, ik geloof wel dat jullie clubs team goed is, maar zo'n actie als die van de keeper mag natuurlijk niet gebeurenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:00 schreef jpg97 het volgende:
ik daag je uit om ons niveau te proberen ( 6500+ punten in het clubs klassement )
sowieso kun je dat niet vergelijken met een potje tegen de cpu
[..]
nu Maicon voor Felipe?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja prima, ik geloof wel dat jullie clubs team goed is, maar zo'n actie als die van de keeper mag natuurlijk niet gebeuren![]()
Hier mijn teampje btw,
[ afbeelding ]
Douglas IF![]()
Speelt super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |