Een leven hebbenquote:
Dat had ik eergisteren al verteldquote:
Danke!quote:
Kopenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:21 schreef BBQSausage het volgende:
Stuur mij eens even een linkje waar je 'm gekocht hebt.
Heb ik helemaal niet meegekregen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat had ik eergisteren al verteld
Had jullie al gewaarschuwd
Ik zocht op een leven, kreeg dit als resultaat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kopengewoon de piratenbaai
Precies dit ja. Heel effectiefquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zocht op een leven, kreeg dit als resultaat.
[ afbeelding ]
Meteen maar even downloaden.
Maar na een dagje is 't alweer uitgewerkt? Wel van korte duur dan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Precies dit ja. Heel effectief
Weinig seeders. Ook weinig mensen die een leven willen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zocht op een leven, kreeg dit als resultaat.
[ afbeelding ]
Meteen maar even downloaden.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje wat een hete reclame :$
quote:Welcome to Your AdChoices, where you're in control of your Internet experience with interest-based advertising—ads that are intended for you, based on what you do online.
Ik denk dat de meeste mensen afhaken en opnieuw zoeken op een leven zonder autisme.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weinig seeders. Ook weinig mensen die een leven willen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje wat een hete reclame :$
Goed plan wel. Zou een mooie stunt zijn als je bij het inschrijven je geslacht nog wel moet kiezen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gesteld dat het mij ook niet schikte natuurlijk. Even inschrijven. ZE
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Goed plan wel. Zou een mooie stunt zijn als je bij het inschrijven je geslacht nog wel moet kiezen.
Wowquote:
Hahaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef BBQSausage het volgende:
Collega komt net terug van rijexamen. Niet geslaagd.
Hihi.
Nawhquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef BBQSausage het volgende:
Hihi.
Is z'n eerste keer, en hij had pilletjes genomen om rustiger te rijden, mocht niet baten.quote:
Troost hem/haar... zeg dat het volgende keer beter gaat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef BBQSausage het volgende:
Hihi.
Waarom denk ik gelijk dat het een stagair isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is z'n eerste keer, en hij had pilletjes genomen om rustiger te rijden, mocht niet baten.
Maar hij doet er ook niet echt veel moeite voor.
Al gedaan, soort van. Zo ben ik dan weer wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:02 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Troost hem/haar... zeg dat het volgende keer beter gaat.Dooddoener xD
Draai dit liedjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Al gedaan, soort van. Zo ben ik dan weer wel.
Top...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Al gedaan, soort van. Zo ben ik dan weer wel.
Klopt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom denk ik gelijk dat het een stagair is
Watquote:
Ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat
Laat me raden, die hipster?
Terecht danquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.
En constant praatjes hoe goed 'ie wel niet reed, en dat 'ie niet zoveel lessen nodig had.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.
En constant praatjes hoe goed 'ie wel niet reed, en dat 'ie niet zoveel lessen nodig had.
Ventje heeft altijd al een grote bek, dus we geloven sowieso al niks meer van hem.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Blijkbaar reed hij dan niet zo goed
Ik iets meerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij heb ik bijna 50 lessen gehad
Ik minstens het dubbele.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij heb ik bijna 50 lessen gehad
quote:
Net even nageteld, 51 lessen.quote:
Ga ik doenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Zou je rijbewijs morgen in z'n gezicht gooien
ik had er vroegah 43 geloof ikquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Net even nageteld, 51 lessen.
Ik kan het niet meer natellen, dat zegt wel genoeg denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Net even nageteld, 51 lessen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ga ik doen
Kijk eens wat ik hier heb?![]()
![]()
BAM! RIJBEWIJS IN YOUR FACE!!11!!11!!!
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ga ik doen
Kijk eens wat ik hier heb?![]()
BAM! RIJBEWIJS IN YOUR FACE!!11!!11!!!
had ik in het begin ookquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Met een vreselijke instructrice
Oh dat is nooit leukquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:15 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet snel een auto kopen, anders kom ik straks niet meer op m'n werk. Heb alleen nog steeds geen idee wat voor auto.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet sowieso meer gaan rijden, lang niet gedaan
Leg rails aan en koop een trein. Ik word je vaste machinist door heel het landquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moet snel een auto kopen, anders kom ik straks niet meer op m'n werk. Heb alleen nog steeds geen idee wat voor auto.
Een Toyota Starletquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moet snel een auto kopen, anders kom ik straks niet meer op m'n werk. Heb alleen nog steeds geen idee wat voor auto.
Zelfde probleem. Met als enige verschil dat het bij mij al 5 jaar aan de gang is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:21 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leg rails aan en koop een trein. Ik word je vaste machinist door heel het land
Herkenbaarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:21 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:31 schreef d4v1d het volgende:
Whehehe, allemaal boze reacties op de facebook pagina van AH over zwarte piet![]()
!
Immer terechte klachtquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hier op werk heeft een collega van de UK vestiging geklaagd over de foto's van zwarte piet van vorig jaar op intranet
beter uit UK dan uit Urk..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Collega uit UK
Viert geen Sinterklaas
Wat. De. Fuck
Ik zal jou eens overslaan. Met je hoofd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter uit UK dan uit Urk..
tevens:
Unf
Flisjon
ik kan er toch ook niets aan doen dat mijn hoofd misvormt isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal jou eens overslaan. Met je hoofd.
Joeeeequote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tevens:
Unf
Flisjon
how you doin'?quote:
Urk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tevens:
Unf
Flisjon
Hoinquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tevens:
Unf
Flisjon
ook geen zin om te werken?quote:
Jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook geen zin om te werken?
klaar om te verhuizen?
zin in weekend?
gezelligquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja
Ja
Ja
Er is hier al 2 keer stroomstoring geweest waardoor mijn computer en alles gewoon compleet uitvalt in een mail of waardoor een excelbestand verloren gaat, dus ik ben er wel even klaar mee
En vanavond een etentje omdat een collega met pensioen gaat en daarna moet ik alleen in Almere slapen
Nee, maar etentje in Nieuw Vennep en anders ben ik pas na middernacht terug in Tilburg en morgen de wekker weer om 5uquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gezellig
maar je woont toch nog niet daar?
dat gaat nie werke niequote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, maar etentje in Nieuw Vennep en anders ben ik pas na middernacht terug in Tilburg en morgen de wekker weer om 5u
Leugensquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wajoo ik vind zomaar 1300 piek![]()
plot twist: het zijn Belgische franken
zijn je ouders dan al weg uit dat huis?quote:
Ja alleen mn broertje woont er nog.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn je ouders dan al weg uit dat huis?
huh whut?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb trouwens een baby broertjeeee
zoals ik het zegquote:
ja, maar dan kan ik dat toch best apart vindenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb een broertje gekregen?
Ik dacht dat je allang wist dat mn stiefmoeder zwanger wasquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan kan ik dat toch best apart vinden
ik wist geeneens dat jij een stiefmoeder hadquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht dat je allang wist dat mn stiefmoeder zwanger was
Ohquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wist geeneens dat jij een stiefmoeder had
is jouw stiefmoeder dan een stuk jonger?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja mn ouders zijn al een tijdje uit elkaar, ik heb een half broertje (9) half zusje (6) half broertje (3 dagen
) en een heel broertje en zusje.
Ze is nu 40quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is jouw stiefmoeder dan een stuk jonger?
om moeder te worden vind ik dat persoonlijk al oud. but that's none of my businessquote:
Deze was ook niet gepland, maar ze wilde heel graag 3 kinderen, 3 jaar geleden een miskraam gehad en nu was het weer raak. Dus besloten te houden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om moeder te worden vind ik dat persoonlijk al oud. but that's none of my business
dat kan ik ook over jou zeggenquote:
Daar ben ik al op uitgefapt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
check mijn facebook yo
staat toch zeker wel 1 recente foto op
sla ze op en draai ze 180 gradenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar ben ik al op uitgefapt.
Mijn pa is 53 en heeft net een baby gekregenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:59 schreef BBQSausage het volgende:
Oh.Mijn pa was 39 toen 'ie mij kreeg. Niet zo gek dus dat ik m'n ouders al oud vond.
Mehquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
sla ze op en draai ze 180 graden
nieuwe standjes altijd goed
Dat vind ik gewoon zielig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn pa is 53 en heeft net een baby gekregen
Jong van geest blabla. Nee maar ik ben ook al 24 (quote:
Wel lekker vroeg dikke moneysquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:01 schreef BBQSausage het volgende:
Ben je straks 18, heb je een vader van in de 70.
Oh, ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jong van geest blabla. Nee maar ik ben ook al 24 () dusja.
quote:
Het is zielig als je een kind krijgt zonder de middelen te hebben hen een toekomst te bieden. Dit is verre van perfect maar zielig gaat wel wat ver.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:01 schreef BBQSausage het volgende:
Ben je straks 18, heb je een vader van in de 70.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Het is zielig als je een kind krijgt zonder de middelen te hebben hen een toekomst te bieden. Dit is verre van perfect maar zielig gaat wel wat ver.
Ik vind trouwens dat jij een walgelijke UI hebtquote:
Ja, tenzij je vader vrij weinig verdiende, en in die paar jaar pensioen alles al heeft uitgegevenquote:
Sssttt..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, tenzij je vader vrij weinig verdiende, en in die paar jaar pensioen alles al heeft uitgegeven
Hallo, hallo. Dat is even geleden. Het inzicht gekregen dat FOK! toch niet de beste tijdsbesteding is?quote:
Ik vind het zielig voor het kind. Zo'n kind kent z'n vader dan alleen als oud mank mannetje, waar je nog niet eens fatsoenlijk een dagje mee weg kan..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Het is zielig als je een kind krijgt zonder de middelen te hebben hen een toekomst te bieden. Dit is verre van perfect maar zielig gaat wel wat ver.
M'n werk zat in de wegquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo, hallo. Dat is even geleden. Het inzicht gekregen dat FOK! toch niet de beste tijdsbesteding is?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat jij een walgelijke UI hebt![]()
en toch blijf ik er steeds naar kijken.
Want zodra een mens de 60 bereikt is hij kreupel?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor het kind. Zo'n kind kent z'n vader dan alleen als oud mank mannetje, waar je nog niet eens fatsoenlijk een dagje mee weg kan..
Dat is wel een zorgelijke reden. Ik zou het toch aankaarten bij je baas.quote:
Want alles boven de 50 is oud & mankquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor het kind. Zo'n kind kent z'n vader dan alleen als oud mank mannetje, waar je nog niet eens fatsoenlijk een dagje mee weg kan..
Vreselijke ventquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik krijg er juist altijd alleen maar complimentjes over.
Ik denk 18quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe jong is je/de moeder van het kind van je vader?
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Deze was ook niet gepland, maar ze wilde heel graag 3 kinderen, 3 jaar geleden een miskraam gehad en nu was het weer raak. Dus besloten te houden.
Ik zou het voor mezelf ook niet willen op die leeftijd.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want zodra een mens de 60 bereikt is hij kreupel?
Ik had het over 70 hè.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Want alles boven de 50 is oud & mank![]()
En jij had het over nooit gekend hebben. Niet dat je leven op je 70ste wel per se over is overigens. Laat staan in de 'toekomst'quote:
Dan is dat kind toch al volwassenquote:
40 en 53, ideaal is anders maar goed te doen. Stel dat de vader nog weg valt dan is de moeder nog jong genoeg. Genoeg kinderen die opgroeien met maar 1 ouder.quote:
'Die heeft het zelf ook druk'quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want zodra een mens de 60 bereikt is hij kreupel?
[..]
Dat is wel een zorgelijke reden. Ik zou het toch aankaarten bij je baas.
Geeft niks, ik voel me gesterktquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben UNF telkens net voor terwijl het haar discussie is. Ik ga maar wat eten pakken
En heeft 5 oudere broertjes en zusjes waarvan 3 volwassenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
40 en 53, ideaal is anders maar goed te doen. Stel dat de vader nog weg valt dan is de moeder nog jong genoeg. Genoeg kinderen die opgroeien met maar 1 ouder.
Nou, dan zal het wel helemaal goed komenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En heeft 5 oudere broertjes en zusjes waarvan 3 volwassen
Ben altijd blij dat ik niet 8 broers/zussen hebben zoals mijn ouders..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Twordt nu alleen zo druk met kerst, 2 paar ouders en 5 broertjes en zusjes en in de toekomst nog met aanhang
ik vind het nu al druk met de 3 koters van mn zus, maar dat komt gewoon omdat zie ontzettend druk zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Twordt nu alleen zo druk met kerst, 2 paar ouders en 5 broertjes en zusjes en in de toekomst nog met aanhang
Dadelijk is dat kind gewoon een FOK!ker en komt ie nooit buiten dus wil die ook niks met zijn pa doenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:22 schreef BBQSausage het volgende:
Oké oké, helemaal niets anders herinneren zou overdreven zijn. Maar rond die leeftijd wil je toch nog wel leuke dingen met je ouders kunnen doen, en dan ben je gewoon beperkt. Merk ik met mijn pa ook, daar is het proces alleen iets versneld vanwege z'n ziekte.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dadelijk is dat kind gewoon een FOK!ker en komt ie nooit buiten dus wil die ook niks met zijn pa doen
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:22 schreef BBQSausage het volgende:
Oké oké, helemaal niets anders herinneren zou overdreven zijn. Maar rond die leeftijd wil je toch nog wel leuke dingen met je ouders kunnen doen, en dan ben je gewoon beperkt. Merk ik met mijn pa ook, daar is het proces alleen iets versneld vanwege z'n ziekte.
Het wordt zeker moeilijk, je kan niet een vakantie boeken om een grote berg te bewandelen of nog iets avontuurlijkers.. (mountain biken of raften) nee.. maargoed dat is jammer maar dat is dan eenmaal zo, moet je accepteren.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:24 schreef BBQSausage het volgende:
En dan heb ik het niet over dat als je zelf nog 7/8/9 bent, en je pa in de 50, maar nog even tien jaar later.
Dat is dus totaal geen vergelijking. En sterkte overigens, dat boven alles.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:22 schreef BBQSausage het volgende:
Hehe, dan houd het op helaas. Bazen zijn over het algemeen toch niet zo heel meegaand met je online sociale levenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
'Die heeft het zelf ook druk'sad but true.
Dan is het toch niet zo gek dat ik dat zielig vind?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Het wordt zeker moeilijk, je kan niet een vakantie boeken om een grote berg te bewandelen of nog iets avontuurlijkers.. (mountain biken of raften) nee.. maargoed dat is jammer maar dat is dan eenmaal zo, moet je accepteren.
Dat soort dingen moet je dan met je broers doen.
Nee, ik vind van niet, ik was ook niet tegen jequote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan is het toch niet zo gek dat ik dat zielig vind?
Vind ik een prima vergelijking. Hij heeft de beperkingen van een ca. 70 jarige, ik de leeftijdscategorie, en daar hebben we het hier over.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dus totaal geen vergelijking. En sterkte overigens, dat boven alles.
Ja, verassend I knowquote:
een schande is hetquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
!!
Mijn ex vroeg of ik wat te doen had vanavond, en of ik miss naar de film wou
[ afbeelding ]
Goedmakertje.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
!!
Mijn ex vroeg of ik wat te doen had vanavond, en of ik miss naar de film wou
[ afbeelding ]
Ongeveer een week uit nuquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]lol dat plaatje, maar waarom niet?
Oh, ik heb dus slecht gelezen..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ongeveer een week uit nu
Hoef haar niet meer te zien
Ook niet, ze is er nou niet dunner op geworden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, ik heb dus slecht gelezen..ik las "mijn vriendin vraagt.."
Dan snap ik het wel, aan de andere kant.. sex met ex..?
Refreshquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
Spotify blijft maar loading rondje zien bij het showen van een playlisttyfus site
Ik gebruik nooit spotifyquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
Spotify blijft maar loading rondje zien bij het showen van een playlisttyfus site
Al lang gedaanquote:
En dat bedenk je je nu pas?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al lang gedaan, heb nu maar de software voor op de pc gedownload
dan werkt ie ook met mijn media controls op mijn keyboard
en het is veeeeeeel sneller
Whut..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:02 schreef BBQSausage het volgende:
Heb de hele dag al dat FOK! gewoon een harde refresh doet als ik post. En ik moet zitten F5'en om nieuwe posts te zien.
Wtf.
moet je adblock uitzettenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:04 schreef BBQSausage het volgende:
Zo kut, elke keer moet 'ie ook gewoon weer helemaal de site laden, en moet ik met m'n trage schijtpc naar onderen scrollen.
Dan moet je rennie nemen als je je opgeblazen voeltquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom moet je aan sommige volwassen mensen nog uitleggen wat inflatie is
Beetje algemene kennis
Tering zeg
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
Doen ze in Afghanistan ook, rennie's eten, haalt het opgeblazen gevoel weg
Zit op kantoor joh, kan geen filmpjes kijken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit. Geweldig. Vroegah echt vaak gekeken
Flikker toch op zwetshoerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zit op kantoor joh, kan geen filmpjes kijken.
Niet zo heel bijzonderquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zit op kantoor joh, kan geen filmpjes kijken.
Eens.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
Godverdomme he
mensen die de appie gaan boycotten en niet bang zijn dit overal te verkondigen
sodeflikker een end op joh niemand geeft een neuk
#frustratiemetwp
Wat?quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:21 schreef BBQSausage het volgende:
Kreeg net de taak van m'n baas om te "wachten op antwoord van de klant".
Uurtje FOK! dus, die klant reageert toch niet meer vandaag.
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh. Sowieso vrij weinig geleerd op school.
MBO, applicatie ontwikkeling. Stelde niks voor.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
sowieso heb ik het idee dat je meer betaald voor de status en het papiertje
mbo is met kleine lettersquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
MBO, applicatie ontwikkeling. Stelde niks voor.
En een zin begint met een hoofdletter en eindigt op een puntje of iets anders.quote:
Dan wel inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mbo is met eerste letter als hoofdletter aan het begin van de zin
Ga bij mijn ouders eten, maar ik heb geen idee wat..quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga bij mijn ouders eten, maar ik heb geen idee wat..daar maak ik mij al de hele druk om #autistruggles
Pastaquote:
Wat voor vlees op kip na ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan toch? Andere kruiden, ander vlees.
Ik ook nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:39 schreef BBQSausage het volgende:
Andere groenten, al ben ik niet echt een groente eter.
Varkensvlees, runderreepjes. In nasi kan je echt praktisch alles verwerken. Ik gooi er soms ook een beetje kokos doorheenquote:
Dit ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Varkensvlees, runderreepjes. In nasi kan je echt praktisch alles verwerken. Ik gooi er soms ook een beetje kokos doorheen
Kokos lijkt me wel leuk om eens te proberenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Varkensvlees, runderreepjes. In nasi kan je echt praktisch alles verwerken. Ik gooi er soms ook een beetje kokos doorheen
Garnalen is ook het proberen waardquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit ja.
Goed gekruid (Indisch) gehakt kan zelfs ook, of garnalen. 't is maar wat je 't lekkerst vindt. Nasi valt prima te variëren.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Garnalen is ook het proberen waard
Spitskool met gehakt en aardappelenquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Spitskool met gehakt en aardappelen
Nicequote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
kip,aardappels uit de oven en prei
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik heb echt een hekel aan spitskool gekregen dankzij m'n stage.
Teveel van die bende moeten snijden.
Jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Heeft iedereen een leven gekregen ofzo
Het idee alleen al. Ik en een levenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ohquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kutwerk joh, niet normaal.Kratten vol moeten snijden.
Nee, ik ben weer Runescape gaan spelen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ohquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik ben weer Runescape gaan spelen.
100 xdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Wat ben je voor level xd xd
The next levelquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Wat ben je voor level xd xd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicequote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Ik werk met allerlei soorten groenten(en fruit)
Dit wordt nooit wat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom vriendin/vrouw moet goed kunnen koken. Want ik kan en wil het niet
Is de hond weggelopen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dit wordt nooit wat.
Gr gr Geo LB en de kids
En scheld je vaker uit dan een tourette patient.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hello love, I can cook.
En de hont*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |