Een leven hebbenquote:
Dat had ik eergisteren al verteldquote:
Danke!quote:
Kopenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:21 schreef BBQSausage het volgende:
Stuur mij eens even een linkje waar je 'm gekocht hebt.
Heb ik helemaal niet meegekregen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat had ik eergisteren al verteld
Had jullie al gewaarschuwd
Ik zocht op een leven, kreeg dit als resultaat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kopengewoon de piratenbaai
Precies dit ja. Heel effectiefquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zocht op een leven, kreeg dit als resultaat.
[ afbeelding ]
Meteen maar even downloaden.
Maar na een dagje is 't alweer uitgewerkt? Wel van korte duur dan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Precies dit ja. Heel effectief
Weinig seeders. Ook weinig mensen die een leven willen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zocht op een leven, kreeg dit als resultaat.
[ afbeelding ]
Meteen maar even downloaden.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje wat een hete reclame :$
quote:Welcome to Your AdChoices, where you're in control of your Internet experience with interest-based advertising—ads that are intended for you, based on what you do online.
Ik denk dat de meeste mensen afhaken en opnieuw zoeken op een leven zonder autisme.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weinig seeders. Ook weinig mensen die een leven willen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje wat een hete reclame :$
Goed plan wel. Zou een mooie stunt zijn als je bij het inschrijven je geslacht nog wel moet kiezen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gesteld dat het mij ook niet schikte natuurlijk. Even inschrijven. ZE
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Goed plan wel. Zou een mooie stunt zijn als je bij het inschrijven je geslacht nog wel moet kiezen.
Wowquote:
Hahaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef BBQSausage het volgende:
Collega komt net terug van rijexamen. Niet geslaagd.
Hihi.
Nawhquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef BBQSausage het volgende:
Hihi.
Is z'n eerste keer, en hij had pilletjes genomen om rustiger te rijden, mocht niet baten.quote:
Troost hem/haar... zeg dat het volgende keer beter gaat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef BBQSausage het volgende:
Hihi.
Waarom denk ik gelijk dat het een stagair isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is z'n eerste keer, en hij had pilletjes genomen om rustiger te rijden, mocht niet baten.
Maar hij doet er ook niet echt veel moeite voor.
Al gedaan, soort van. Zo ben ik dan weer wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:02 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Troost hem/haar... zeg dat het volgende keer beter gaat.Dooddoener xD
Draai dit liedjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Al gedaan, soort van. Zo ben ik dan weer wel.
Top...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Al gedaan, soort van. Zo ben ik dan weer wel.
Klopt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom denk ik gelijk dat het een stagair is
Watquote:
Ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat
Laat me raden, die hipster?
Terecht danquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.
En constant praatjes hoe goed 'ie wel niet reed, en dat 'ie niet zoveel lessen nodig had.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.
En constant praatjes hoe goed 'ie wel niet reed, en dat 'ie niet zoveel lessen nodig had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |