waarom denk je dat? Just out of curiosityquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:07 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik zou denken dat het op de rug prettig is /noob
omdat ik dat beeld erbij heb. Verder geen redenen eigenlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom denk je dat? Just out of curiosity
ik vond wel ja. Zat bij nr 3 wel op zo'n skippybal achtig ding maar stortte dat arme kind zo hard het geboortekanaal in dat ie een cefaal hematoom hadquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:07 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik zou denken dat het op de rug prettig is /noob
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vond wel ja. Zat bij nr 3 wel op zo'n skippybal achtig ding maar stortte dat arme kind zo hard het geboortekanaal in dat ie een cefaal hematoom hadhet ging mij met veelsteveel geweld als de zwaartekracht ook nog helpt.
Ik zit echt heel hard grappen over klapdeuren in te slikken
SPOILER: frustratiedingetjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik naar scapino om te kijken of de snowboots van de jongens al zijn geleverd.
En vanavond naar jong oranje - jong portugal in het AFAS stadion met ze(m'n arme kont en rug
)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Super leuk he!quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:32 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad!Zo gek dat je nu al 'opeens' 20 weken bent!
Zelf morgen ook al weer 10 trouwens, dat gaat ook al wat sneller dan die eerste paar weken.
SEO zal hier half december ofzo worden, dus met Kerst weten we als het goed is wel wat het wordt!
alweer 16w3d anders hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:24 schreef Gevalletje het volgende:
Bevallingsverhalen lijken nog erg ver hoor, dat duurt nog heeeel lang bij mij, ben pas nét zwanger
hou opquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vond wel ja. Zat bij nr 3 wel op zo'n skippybal achtig ding maar stortte dat arme kind zo hard het geboortekanaal in dat ie een cefaal hematoom hadhet ging mij met veelsteveel geweld als de zwaartekracht ook nog helpt.
Ik zit echt heel hard grappen over klapdeuren in te slikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |