Ik dacht, ik zeg het nog even, je weet het maar nooit met jouquote:
In de kroeg mag je (officieel) niet meer roken dus dat telt niet en heb je ooit mensen gezien die niet roken met een verkeerde houding?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt een houding aannemen in de kroeg, of om een vuurtje vragen aan een lekker wijf om het gesprek te openen.
Ben nu wel benieuwd wat er stond.quote:
Niet alle pogingen slagen onmiddellijk.quote:
Zal het aan m'n 2 maanden geleden overleden beste vriend doorgevenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:19 schreef eend112 het volgende:
Gewoon blijven roken tot de kanker je komt halen
Ik ben 51, dat groeit gewoon.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:04 schreef AlterEg0 het volgende:
Ik rook maar dat is wel erg extreem...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:51 schreef appelepent het volgende:
Goedzo, het is dan ook stoptober, ik zal je aanmoedigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Logisch.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei m'n ma net ook al. Ik wil het gewoon normaal proberen.
Alsof het bijzonder is. Er zijn zoveel mensen die hun hele leven roken. Merk je weinig van hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:59 schreef Skillstorm het volgende:
35 jaar lang?! Hoe loop jij de trap nog op zonder neer te vallen door kortademigheid
Ken iemand die nu 2 jaar heving rookt en hoest als een gek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alsof het bijzonder is. Er zijn zoveel mensen die hun hele leven roken. Merk je weinig van hoor..
Ik ken ook iemand die 50 meter is gevallen en het heeft overleefd, zegt allemaal niet zoveel he?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ken iemand die nu 2 jaar heving rookt en hoest als een gek.
Volgens mij heeft tong nog een paar vrije dagen over.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:52 schreef Fisscher het volgende:
Ik zou echt allerlei goed eten en hulpmiddelen in huis halen. Ander wordt het volgens mij behoorlijk moeilijk.
Vrienden van mij die gestopt zijn hebben vaak een week vrij genomen en tegen niemand wat gezegd. En dan een aantal dagen trillend etc. rond gelopen en op bed gelegen. Maar bij sommige is het volgens mij ook minder heftig. Verschilt per persoon. Als je wilt, dan lukt het.
Dat is de uitzondering he, denk dat roken echt meer effect heeft dan je denkt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die 50 meter is gevallen en het heeft overleefd, zegt allemaal niet zoveel he?.
Tuurlijk, maar lang niet iedereen die rookt heeft ook last ervan natuurlijk. Roken is gewoon slecht voor je, maar sommige mensen kunnen veel meer hebben dan anderen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat is de uitzondering he, denk dat roken echt meer effect heeft dan je denkt.
Brazzers account natuurlijk. Of redtubequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:48 schreef Mr.Ping het volgende:
90 euro per maand!
Wat ga je nu met dat geld doen?
Doneren aan het ALS-fonds.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:48 schreef Mr.Ping het volgende:
90 euro per maand!
Wat ga je nu met dat geld doen?
Zit nu aan de borrelnootjes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:52 schreef Fisscher het volgende:
Ik zou echt allerlei goed eten en hulpmiddelen in huis halen. Ander wordt het volgens mij behoorlijk moeilijk.
Vrienden van mij die gestopt zijn hebben vaak een week vrij genomen en tegen niemand wat gezegd. En dan een aantal dagen trillend etc. rond gelopen en op bed gelegen. Maar bij sommige is het volgens mij ook minder heftig. Verschilt per persoon. Als je wilt, dan lukt het.
Dank jequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:59 schreef sigme het volgende:
Een rizla blauw roker.
Ik ben al wel 15 jaar gestopt. Succes Tong!
Ik heb mezelf eerst ingelezen. Er wordt aangeraden een datum te prikken om er naar toe te werken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:41 schreef TostiTijd het volgende:
Mensen die zeggen " na dit pakje stop ik"
Valt zwaar tegen. Je hebt het gevoel alsof je tegen een griep aanzit. Ook onrustig, niet kunnen slapen. Vel snoepen. Je bent gewoon aan het afkicken. Ook geestlijk. Je bent gewend om in bepaalde situaties te roken. Bij de eerste bak koffie, sowie bij koffie. Na het douchen. Als je thuis komt en achter de PC gaat zitten. PC is trouwens toch een boosdoener. Etc. Zwaarder dan ik had verwacht.quote:
Hoe zwaar is je PC dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:20 schreef tong80 het volgende:
PC is trouwens toch een boosdoener. Etc. Zwaarder dan ik had verwacht.
Die is halfzwaar.quote:
Zelfstandig. Ik werd er echt ziek van. Iedere dag hoestend en soms kotsend opstaan. Heel de dag rochelen. Moe zijn. Geen conditie. En een vooruitzicht van lang lijden en een pijnlijke dood. Plus de financiën.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:30 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Doe je het op doktersadvies? of zelfstandig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |