Hopen dat het me lukt. Denk het wel.quote:
Idd meer gewoonte dan uitzondering, misschien zoethout proberen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:56 schreef Jellereppe het volgende:
Let op Tong. Ik ken mensen die fors zijn aangekomen na het stoppen met roken. Schijnt een of andere stof in te zitten die het hongergevoel wegdrukt.
Ik heb nooit gerookt, behalve een trekje, maar bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd meer gewoonte dan uitzondering, misschien zoethout proberen?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb nooit gerookt, behalve een trekje, maar bedankt voor de tip.
Bedankt voor de tip. Zal het in overweging nemen.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 02:02 schreef tong80 het volgende:
Jellereppe. Veel zwaarder kan ik niet meer worden.
Je kunt altijd zwaarder worden, Tong.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 02:02 schreef tong80 het volgende:
Jellereppe. Veel zwaarder kan ik niet meer worden.
Toch zou ik der geven, gister ook beetje lopen vreten saucijzen broodje appelflap, bami schijf en broodjekroket.quote:
Lekker tochquote:Op donderdag 9 oktober 2014 02:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Toch zou ik der geven, gister ook beetje lopen vreten saucijzen broodje appelflap, bami schijf en broodjekroket.
Dacht nou vandaag maar gewoon beetje melk brood, and then a wild brie appears, zit ik weer zo een halve brie weg te kanen met pils.
Maar niet goed, tijdens werk loop ik nog wel wat en loop naar het werk.quote:
Bedankt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 03:17 schreef Fokker89 het volgende:
Succes tong, ik zal aan je denken als ik weer een peuk opsteek.HVJ NTB WJNMK
Best moeilijk. Straks de eerste hele dag.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 03:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
En hoe is het naar 2 uur zonder een shakkie?
Misschien ff paar halve liters achter over klappen kun je iig pittenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 03:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Best moeilijk. Straks de eerste hele dag.
Als ik zuip ga ik weer roken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 03:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien ff paar halve liters achter over klappen kun je iig pitten
Alcohol stimuleert idd de nicotine-behoefte.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik kan alleen roken als ik wat gezopen heb.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 06:54 schreef Storneren het volgende:
Zwak. Als het je echt om je gezondheid te doen is flikker je die buil shag weg en stop je nu.
De morgen begin ik mentaliteit
Als je wilt stoppen dan stop je. Niet nog even je laatste pakje oproken.quote:
Tuurlijk wel. Nederlander he. Heb er voor betaald, dus zal ik het zeker niet weggooien.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:57 schreef Storneren het volgende:
[..]
Als je wilt stoppen dan stop je. Niet nog even je laatste pakje oproken.
Wegflikkeren is onzin.. als je wilt stoppen, dan stop je.. tenminste zo werkt dat bij mij.. gewoon cold turkey, en of er nou 5 pakjes in huis liggen, of niet, maakt geen verschil..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:40 schreef ikheetmartijn het volgende:
Als je vind dat je deze eerst nog even leeg moet roken ga je never nooit niet stoppen met roken
Je moet alles wegflikkeren en geen nieuwe meer halen. Daarna concentreren op andere dingen en zo min mogelijk met het feit bezig zijn dat je "gestopt bent met roken".
Heel erg veel slapen maakte het mij een stuk makkelijk
Succes!
(18 jaar gerookt, 2 "builen" drum per week, anderhalf jaar gestopt)
Geen idee, maar in deze provincie zijn we gewoon alle talen en dialecten wel gewend.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:34 schreef G-NiLES het volgende:
In welke provincie zeggen ze 'buil'?
Ik denk dat de AH hier dat nog nooit gehoord heeft en je geen shag geeft als je een buil drum besteld.
Misschien hooguit omdat ze Drum begrijpen.
quote:Buil
Buil kan verwijzen naar:
Tumor, een zwelling op of in het lichaam
Zeef, een filter voor het zeven van meel
een báál daarentegen:quote:Betekenis ' buil '
Je hebt gezocht op het woord: buil.
buil (de; v(m); meervoud: builen)
1
gezwel, bult: zich een buil vallen aan iets een strop hebben
quote:baal (de; v(m); meervoud: balen)
1
grote zak van grof linnen, jute enz.
2
de hoeveelheid die erin gaat
Klopt, maar bij hem dus niet want hij vind dat hij deze eerst nog moet oproken. Dan vind hij waarschijnlijk ook wel weer een excuus om een nieuw pakje te kopen als deze op is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wegflikkeren is onzin.. als je wilt stoppen, dan stop je.. tenminste zo werkt dat bij mij.. gewoon cold turkey, en of er nou 5 pakjes in huis liggen, of niet, maakt geen verschil..
Verder.. in Belgie zitten webshops...
Omdat ik me steeds beroerder ging voelen. Verder is het gewoon toeval.quote:
Zei m'n ma net ook al. Ik wil het gewoon normaal proberen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Electronisch geen optie? Als het gewoon niet lukt.
Je kunt een houding aannemen in de kroeg, of om een vuurtje vragen aan een lekker wijf om het gesprek te openen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:43 schreef banapples het volgende:
Goed bezig tong. Je hebt helemaal niks aan roken. Tenzij je mij een goed voordeel van roken kan noemen.
Ik woon in Gelderland in Zaltbommel vlak bij Brabant. We zeggen hier ook 'houdoe' 'nee gij ?' 'moeke' en 'hek wa van oe an ?'quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:34 schreef G-NiLES het volgende:
In welke provincie zeggen ze 'buil'?
Ik denk dat de AH hier dat nog nooit gehoord heeft en je geen shag geeft als je een buil drum besteld.
Misschien hooguit omdat ze Drum begrijpen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:40 schreef ikheetmartijn het volgende:
Als je vind dat je deze eerst nog even leeg moet roken ga je never nooit niet stoppen met roken
Ik moest de laatste tijd ervan overgeven.quote:
Dan heb je een maagzweer oid van het roken, ga naar de dokter.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moest de laatste tijd ervan overgeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |