Begrijpelijke taal wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:42 schreef De_Guidance het volgende:
Turks-Amerikaanse propaganda voor jullie
[ afbeelding ]
Het gaat over Kobani. Dat weet ik wel.quote:
Zo ver was ik ook nog welquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het gaat over Kobani. Dat weet ik wel.
twitter:france7776 twitterde op donderdag 09-10-2014 om 00:59:28Mahabad (East Kurdistan) condemns Isis: “#Kobane is not alone, No to terrorism” v @kurdishblogger #Iran http://t.co/7zGgLcvfQl reageer retweet
twitter:ArjDnn twitterde op donderdag 09-10-2014 om 08:39:51Turkish news saying "normal life" returning to Amed (Diyarbakir) while showing army rolling on streets. v @SezinOney http://t.co/w6PQI2br7C reageer retweet
Er staat "het begint richting de normale kant op te gaan".quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:00 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ArjDnn twitterde op donderdag 09-10-2014 om 08:39:51Turkish news saying "normal life" returning to Amed (Diyarbakir) while showing army rolling on streets. v @SezinOney http://t.co/w6PQI2br7C reageer retweet
Ok thnx.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er staat "het begint richting de normale kant op te gaan".
Heeft te maken met dat er stuk minder rellen waren vannacht
Dat zou echt een geniale clusterfuck zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:12 schreef SadPanda het volgende:
Fight For Kobane May Have Created A New Alliance In Syria: Kurds And The Assad Regime
http://www.ibtimes.com/fi(...)assad-regime-1701363
twitter:HaraldDoornbos twitterde op donderdag 09-10-2014 om 08:58:53Brief Timmermans:"Luchtaanvallen moeilijk want ISIS begeeft zich onder burgerbevolking" Huh? In ISIS-deel #Kobane zijn er geen burgers meer. reageer retweet
twitter:Nutsflipped_z_1 twitterde op donderdag 09-10-2014 om 08:55:48SAA officer in #jobar tweet "We have them all surrounded,so close we can hear them talking, their situation is dismal want withdrawal"#Syria reageer retweet
Laten we hopen dat het waar is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:12 schreef SadPanda het volgende:
Fight For Kobane May Have Created A New Alliance In Syria: Kurds And The Assad Regime
Dat vond ik ook al een vreemde uitspraak van Timmermans. Er is wat dat betreft sowieso bijna geen burgerbevolking meer in Kobane, dus het is vrij simpel denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:27 schreef SadPanda het volgende:
twitter:HaraldDoornbos twitterde op donderdag 09-10-2014 om 08:58:53Brief Timmermans:"Luchtaanvallen moeilijk want ISIS begeeft zich onder burgerbevolking" Huh? In ISIS-deel #Kobane zijn er geen burgers meer. reageer retweet
twitter:Nutsflipped_z_1 twitterde op donderdag 09-10-2014 om 08:55:48SAA officer in #jobar tweet "We have them all surrounded,so close we can hear them talking, their situation is dismal want withdrawal"#Syria reageer retweet
YPG is het westenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:37 schreef De_Guidance het volgende:
Die Turkse complotzender zei trouwens dit.
Het is de bedoeling dat Erdoğan, Öcalan en Barazani worden uitgeschakeld. Omdat de imperialistische krachten niet willen dat er vrede komt tussen Koerden en Turken.
PKK, Gülen beweging, "dat land in het Zuiden" (ik begreep later dat het Israël was) en Usa zouden de handen ineengeslagen hebben om dit te bewerkstelligen.
Ik dacht heel even, wel interessante theorie.
Maar geen zorgen ik geloof het niet.
Over Syrië zeiden ze dat men (Westen) alleen maar chaos wil.
En dat de YPG hypocriet is omdat ze al heel lang met moordenaar Assad samenwerken en ook een tijdje niks tegen IS deden. Toen IS FSA kapot maakte. YPG en Assad spelen onder een hoedje werd gezegd. Terwijl Assad Koerden lager dan honden genoemd zou hebben.
Daarbij zou YPG niks gedaan hebben toen Koerden (met andere mening), Arabieren en Turkmenen werden afgemaakt.
Het lijkt wel een Total War game, met een glitch in het diplomatiesysteem..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:12 schreef SadPanda het volgende:
Heb je bronnen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:37 schreef De_Guidance het volgende:
En dat de YPG hypocriet is omdat ze al heel lang met moordenaar Assad samenwerken en ook een tijdje niks tegen IS deden. Toen IS FSA kapot maakte. YPG en Assad spelen onder een hoedje werd gezegd. Terwijl Assad Koerden lager dan honden genoemd zou hebben.
Daarbij zou YPG niks gedaan hebben toen Koerden (met andere mening), Arabieren en Turkmenen werden afgemaakt.
Ik zeg toch dat het een complotzender is en ik het niet serieus neem. Tuurlijk heb ik dan geen bronnen.quote:
Erdoğan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:48 schreef zoost het volgende:
wie wordt er bedoeld met: "de Sultan"?
Overigens ben ik van mening dat IS verwoest moet worden
quote:'IS-strijders controleren meer dan een derde van Kobani'
De stijders van de Islamitische Staat (IS, voorheen ISIS), controleren meer dan een derde van de Syrisch-Koerdische grensstad Kobani.
Dat zegt het hoofd van het Syrische Obversatorium voor de Rechten van de Mens, Rami Abdulrahman. Volgens de directeur heeft IS ''het volledige oosten, een klein gedeelte van het noordoosten en een gedeelte van het zuidoosten'' van de stad veroverd.
De strijd in de grensstad ging ook donderdag onverminderd verder. Aan de westkant van Kobani was een explosie te horen, waarna zwarte rook opsteeg. Ook het geluid van vuurwapens was te horen.
Koerdische strijders verzetten zich al drie weken tegen de opmars van IS in Kobani. Aanvankelijk omsingelde IS de stad en bestookte de terreurbeweging het centrum met mortieren. Inmiddels rukt de groep op naar het centrum. Dinsdag en woensdag voerde de door Amerika geleide coalitie luchtaanvallen uit in en bij Kobani. De Koerdische strijders leken vervolgens wat gebied terug te kunnen veroveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |