Dat had op dat moment dan al een teken kunnen zijn dat er iets serieus aan de hand was ( zodat ze niet tot 's avonds hoefde te wachten met aangifte doen).quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:36 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ze het wel geprobeerd heeft, bellen naar K&L, maar dat ze geen verbinding kreeg met de mobieltjes?
Nou ik moet aan een bril! Je had gelijk het was de foto van de schoen!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, herkenbaar en ik zit toevallig even achter mn laptop dus ik dacht ik help je even, inderdaad een link van jackie:
[..]
Welnee. Niet iedereen is altijd maar ieder uur van de dag bereikbaar. Als jij iemand belt en hij neemt niet op, bel je dan de politie? Zou wat worden, zeg...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:34 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Dat had op dat moment dan al een teken kunnen zijn dat er iets serieus aan de hand was ( zodat ze niet tot 's avonds hoefde te wachten met aangifte doen).
Of geplant om je bovenkamer in werking te zetten, je gaan afvragen wat waar en niet waar is.quote:Kris Kremers en Lisanne Froon #121 - Verdwalen en/of misdrijf of....?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:13 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
mmm.. wacht even, een getuige zag een rode auto het P pad afrijden, dus op dat punt ben ik t niet met je eens. Wel zou het denk ik interessant zijn om familie Team K / P.I te attenderen op een website van een lokale jonge Boquetian, in de vriendenkring van en met de allomtegenwoordige familie(naam) Gonzalez waarop een rode auto voorkomt. Ik weet er een. Kunnen ze wellicht iets mee?
Jee, ik denk dat je de puzzel opgelost hebt...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:37 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Of geplant om je bovenkamer in werking te zetten, je gaan afvragen wat waar en niet waar is.
Er is nog geen concreet bewijs, allemaal opvallend duister al die zaken van 9/11 tot en met verdwijningen MH17, Ebola en ISIS. De hoeveelheid is teveel zo allemaal vlak achter elkaar, en daarom kan er maar een doel achter zitten, ontwaking. Want ontwaking zorgt voor woede en verzet en een nieuwe beweging. Het moet allemaal onder tirannie vallen, tirannie zorgde altijd voor verzet en opstand slaven, dus dat is precies hetgeen wat je niet moet proberen te doen (proberen want emotie is de zwakke schakel)
Ze hadden wel een afspraak natuurlijk; het zou mij niet onbekend voorkomen als Eileen de gegevens zou hebben en contact zou opnemen 'Hé we staan bij jullie hostel, hier hadden we afgesproken om 08.00 uur, is er een misverstand, wachten jullie ergens anders op ons, zoiets.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:36 schreef agter het volgende:
[..]
Welnee. Niet iedereen is altijd maar ieder uur van de dag bereikbaar. Als jij iemand belt en hij neemt niet op, bel je dan de politie? Zou wat worden, zeg...
Maar dan ga je toch niet meteen naar de politie?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:45 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ze hadden wel een afspraak natuurlijk; het zou mij niet onbekend voorkomen als Eileen de gegevens zou hebben en contact zou opnemen 'Hé we staan bij jullie hostel, hier hadden we afgesproken om 08.00 uur, is er een misverstand, wachten jullie ergens anders op ons, zoiets.
Ze hebben toch ook de gastmoeder gebeld?
Misschien kan Erik Westra er iets mee en hij woont in het gebied. Is hij nog steeds hier bij betrokken?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:13 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
mmm.. wacht even, een getuige zag een rode auto het P pad afrijden, dus op dat punt ben ik t niet met je eens. Wel zou het denk ik interessant zijn om familie Team K / P.I te attenderen op een website van een lokale jonge Boquetian, in de vriendenkring van en met de allomtegenwoordige familie(naam) Gonzalez waarop een rode auto voorkomt. Ik weet er een. Kunnen ze wellicht iets mee?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:46 schreef agter het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch niet meteen naar de politie?
Zou ik pas 's avonds doen, als ze nog niet thuis geweest zouden zijn.
Dat hebben ze dan ook gedaan; ook al waren ze de vorige avond niet 'thuis' wezen eten en was vls F. te zien dat ze niet 'thuis' hadden geslapen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:46 schreef agter het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch niet meteen naar de politie?
Zou ik pas 's avonds doen, als ze nog niet thuis geweest zouden zijn.
jammer, dat kaartje leek me wel watquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:35 schreef ToniB het volgende:
[..]
Nou ik moet aan een bril! Je had gelijk het was de foto van de schoen!
Huhhh??????quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:37 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Of geplant om je bovenkamer in werking te zetten, je gaan afvragen wat waar en niet waar is.
Er is nog geen concreet bewijs, allemaal opvallend duister al die zaken van 9/11 tot en met verdwijningen MH17, Ebola en ISIS. De hoeveelheid is teveel zo allemaal vlak achter elkaar, en daarom kan er maar een doel achter zitten, ontwaking. Want ontwaking zorgt voor woede en verzet en een nieuwe beweging. Het moet allemaal onder tirannie vallen, tirannie zorgde altijd voor verzet en opstand slaven, dus dat is precies hetgeen wat je niet moet proberen te doen (proberen want emotie is de zwakke schakel)
email gestuurd over die FB website van een vriend van de zoon van... met een foto van die rode auto naar info@answersforkris. Tevens melding gemaakt van een gevonden FB pagina van een jongen met dezelfde voor- en achternaam als de zoon van .., en waarop duidelijk een gele taxi is te zien.quote:
Als ik een scenario maak met de beschikbare gegevens dan denk ik dat ze na de 1e quebrada zijn omgedraaid.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:59 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
We hebben een verschillende manier van denken:
Ik probeer alleen scenario's te construeren waarin de beschikbare gegevens passen.
Jij voegt zelf nieuwe gegevens toe (bijvoorbeeld een rode auto of gezelschap) en bedenkt dan een scenario waarin dat allemaal past.
ja mij ook ik dacht al waarom heeft niemand dat gezien. Maar ja foutjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
jammer, dat kaartje leek me wel wat
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:57 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
email gestuurd over die FB website van een vriend van de zoon van... met een foto van die rode auto naar info@answersforkris. Tevens melding gemaakt van een gevonden FB pagina van een jongen met dezelfde voor- en achternaam als de zoon van .., en waarop duidelijk een gele taxi is te zien.
Kan niks zijn, kan wel wat zijn. Igg. info voor het onderzoeksteam.
er zit wel een EW op LinkedIN, en hij woont in Volcan las ik in dat AD artikel, wacht ik ga dat verder uitzoeken...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:47 schreef ToniB het volgende:
[..]
Misschien kan Erik Westra er iets mee en hij woont in het gebied. Is hij nog steeds hier bij betrokken?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ris-en-Lisanne.dhtml
Synthercell, misschien dat jij a.s. zaterdag verlichting hierover kunt ontvangen:quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:37 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Dat ging om een rode pick-up truck met buitenmaatse banden. Een zg. monster truck, die niet bekend was bij de bewoners van het pad. Een vreemde auto dus wrs dan niet van een local.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:13 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een zeer markante plek.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:46 schreef Lutalo het volgende:
493: 01/04 ; 12:42:25
Als K en L per ongeluk verder zijn gelopen ipv terug, zouden ze aan deze foto kunnen zien waar ze dan na een poosje lopen weer uit zouden moeten komen.
Optie 3 dat ze wel degelijk bewust nog een stuk verder gelopen zijn is naar mijn ideequote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:49 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
...
Voor verdwaling is mijns inziens namelijk wel één hele grote aanwijzing, namelijk het feit dat K. en L. zich op 1 april om 14.00 op 1 uur afstand van de Mirador bevonden, en wel
aan de verkeerde kant van de berg.
...
1. Ze hadden het idee dat ze in een cirkel liepen en dus vanzelf weer terug zouden keren bij het startpunt.
2. Ze hadden het idee dat ze weer terugliepen langs dezelfde weg waarop ze de Mirador bereikt hadden.
Ik hoop dat hij bij de club van oud-rechercheurs kan samen met Dick Steffens en Klaas Wilting.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:47 schreef ToniB het volgende:
[..]
Misschien kan Erik Westra er iets mee en hij woont in het gebied. Is hij nog steeds hier bij betrokken?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ris-en-Lisanne.dhtml
Zou kunnen, maar naderhand zijn ze toch weer aan de andere kant van de berg terechtgekomen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:58 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als ik een scenario maak met de beschikbare gegevens dan denk ik dat ze na de 1e quebrada zijn omgedraaid.
Naar de 2e quebrada was slechts 20 minuten lopen vanaf de 1e quebrada (14.15 uur)
Ze waren toen nog niet in paniek.
Hans en Roelie Kremers zijn nog een stuk verder gelopen tot aan de paddock.(35 min na de 1e quebrada)
Volgens hen ook genoeg plekken om nog meer foto's te maken.
Die zijn niet gemaakt.( en het was toen hooguit 14.30 dus die zijn niet niet gemaakt vanwege paniek)
Ik denk daarom dat ze om zijn gedraaid en dat er op de Pianista aan de Boquete kant iets is gebeurd.
Niet dat je er ooit op gaat reageren.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:37 schreef Synthercell het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |