Het is langzame zelfmoord hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
VA, niet doen.Anders pak ik de fiets hoor.
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is langzame zelfmoord hoor.
*steekt peuk op*
Rokenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is langzame zelfmoord hoor.
*steekt peuk op*
Er zit een cyanide-extract in.quote:
En dat.quote:
Trusten broquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:39 schreef aeque het volgende:
Goede TT.
O ja wacht, ik zou gaan slapen.
Daaaaag.
quote:
Gaat wel lekker snelquote:
ok man, bednakt voor de inputquote:
Alsjeblieft.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ok man, bednakt voor de input
Vrouwen weg he? Dan vlucht iedereen naar KLB of KPD scquote:
In de KPD SC is niet veel te beleven kwa vrouw.... en KLB is voor mongolenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vrouwen weg he? Dan vlucht iedereen naar KLB of KPD sc
Ja, surfen in het donker? Wel goede wind geloof ik :pquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
In de KPD SC is niet veel te beleven kwa vrouw.... en KLB is voor mongolen![]()
Nah, ik vermaak me ondertussen wel. Muziekie op, beetje surfen. Komt wel goed.
Surfen op internetquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, surfen in het donker? Wel goede wind geloof ik :p
quote:
Militair?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, dutje weer voorbij, bijna weer in uniform..
Kan ook. Maar waarom zo laat?quote:
*vroegquote:
Minder gezellig dan zingend naar Spanjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*vroeg
Moet straks zeelui van hun schip af halen en naar een hotel brengen, daarna werknemers van een worstfabriek naar hun werk brengen, en daarna voor een taxidienst tot 60 personen van hun hotel naar een andere locatie rijden.
Kwart over 1 van huis, en om 9 uur hoop ik weer binnen te stappen..
Haha, dus de zeelui en hoertjes hebben allebei een lift nodig naar het bordeel?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*vroeg
Moet straks zeelui van hun schip af halen en naar een hotel brengen, daarna werknemers van een worstfabriek naar hun werk brengen, en daarna voor een taxidienst tot 60 personen van hun hotel naar een andere locatie rijden.
Kwart over 1 van huis, en om 9 uur hoop ik weer binnen te stappen..
Hoertjes? Nee man, worst fabriek, de grote in Gouda, die zeelui gaan naar het Hotel aan de A4 bij Schiphol..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha, dus de zeelui en hoertjes hebben allebei een lift nodig naar het bordeel?
Ja daar werken ze de worsten toch af?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoertjes? Nee man, worst fabriek, de grote in Gouda, die zeelui gaan naar het Hotel aan de A4 bij Schiphol..
Zingend naar Spanje zou ik dan juist niet willen doenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Minder gezellig dan zingend naar Spanje
Get your mind out of the gutter dudequote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daar werken ze de worsten toch af?![]()
Laat maar
Je hebt alleen maar maffende mensen in de bus?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zingend naar Spanje zou ik dan juist niet willen doen
Wel hoop ik vrijdag de groep weer op te mogen halen die een weekje naar Engeland zijn via Calais..
Nee hoor, ook gillende kinderen, giebelende dronken meiden, kwijlende omatjes.. Noem maar op, ik heb het vast al eens in de bus gehadquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar maffende mensen in de bus?
Gezellig
Nee, komende ritten vannacht bedoel ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee hoor, ook gillende kinderen, giebelende dronken meiden, kwijlende omatjes.. Noem maar op, ik heb het vast al eens in de bus gehad
Mwah, valt mee, sommigen kleppen wel hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, komende ritten vannacht bedoel ik.
Die worstenmensen hebben natuurlijk zo'n sjagrijnige half uitgeslapen kop...
Ik zou strontsjagrijnig zijn. Je gaat toch niet vrijwillig de hele dag Unox geuren opsnuiven? Dom werk doen, lekker blikken op de band zetten..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, valt mee, sommigen kleppen wel hoor
Ik weet niet precies wat ze doen, maar volgensmij is het meer het kruiden van die rommel enzo.. Het is Compaxo, geen Unoxquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zou strontsjagrijnig zijn. Je gaat toch niet vrijwillig de hele dag Unox geuren opsnuiven? Dom werk doen, lekker blikken op de band zetten..
Nouja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ze doen, maar volgensmij is het meer het kruiden van die rommel enzo.. Het is Compaxo, geen Unox
Thanks, eerst die Zeelui maar eens oppikken en zorgen dat de bende compleet isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nouja.
Als je een anekdote hoort, hier maar posten.
Werk ze zo!
Succesquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thanks, eerst die Zeelui maar eens oppikken en zorgen dat de bende compleet is
Trustequote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:59 schreef Godshand het volgende:
Ik ga over paar minuten ook...
Geen piraten ophalen, maar eerst naar bed. Moet vroeg op
quote:
Goede keywords natuurlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:04 schreef Myraela het volgende:
Haha, gister over een simpele Nutella chocolademelk geschreven. Hoogste bezoekersaantal.
Neuh, dat valt wel mee.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Chocolademelk = chocolade = veel bezoekers
Ja, dat wilde ik eigenlijk ook doen, mja dat stond weer zo pessimistisch.quote:
Ik vind er nog niet veel aan, maar ben blij dat jij in ieder geval een mooie dag hebt danquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een mooie dag vandaag. Niet haten.
Lonely feels bij het wakker worden. Het is allemaal zo verwarrendquote:
Verwarrend of niet, helaas kan je de uitkomst niet veranderen.quote:
Het is niet verwarrend hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lonely feels bij het wakker worden. Het is allemaal zo verwarrend
Deze man.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is niet verwarrend hoor.
De situatie is vrij duidelijk. Het is uit.
Dus maak het niet moeilijker in je hoofd dan het is
Ik was net op de ns site aan het kijken en er waren gewoon storingen, echt een zeldzaamheid.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:01 schreef Myraela het volgende:
Waarom ben ik altijd zo irritant als ik met het OV moet.Ik zorg sowieso dat ik een half uur te vroeg in plan, maar vervolgens wil ik eigenlijk nog eerder weg omdat ik bang ben dat ik een overstap mis.
Omdat het OV niet te vertrouwen is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:01 schreef Myraela het volgende:
Waarom ben ik altijd zo irritant als ik met het OV moet.Ik zorg sowieso dat ik een half uur te vroeg in plan, maar vervolgens wil ik eigenlijk nog eerder weg omdat ik bang ben dat ik een overstap mis.
Ik een ontzettend belangrijke presentatie op school, jaren geleden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooit een sollicitatiegesprek door gemist.
Ssssstquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is niet verwarrend hoor.
De situatie is vrij duidelijk. Het is uit.
Dus maak het niet moeilijker in je hoofd dan het is
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:01 schreef Myraela het volgende:
Huwelijksaanzoeken per DM graagquote:
Met een sollicitatiegesprek zou ik een uur te vroeg weg gaan, je weet het nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nah. Dat is niet romantisch. Ik ben toch te ouderwets denk ik.quote:
Dat was ik ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een sollicitatiegesprek zou ik een uur te vroeg weg gaan, je weet het niet
Ohja, jij wil dus knieval en gedode draken enzo?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah. Dat is niet romantisch. Ik ben toch te ouderwets denk ik.
Ook eens gehad, zou zelfs 1,5 uur te vroeg moeten arriveren maar dat was te lastig voor het OVquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Whoa, ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ohja, jij wil dus knieval en gedode draken enzo?
Mensen lezen nutella en delen massaal.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:04 schreef Myraela het volgende:
Haha, gister over een simpele Nutella chocolademelk geschreven. Hoogste bezoekersaantal.
Dan tem ik ze wel. Kunnen ze mooi het open haard aansteken voor onsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Whoa, ja.![]()
Hoewel de draken wel mogen blijven leven. Die zijn tof.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan tem ik ze wel. Kunnen ze mooi het open haard aansteken voor ons
Als je het doet moet je het goed doen. In principe doe je het maar 1 keer in je leven.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ohja, jij wil dus knieval en gedode draken enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:40 schreef yats het volgende:
[..]
Als je het doet moet je het goed doen. In principe doe je het maar 1 keer in je leven.If a man slays a beast, risking his own life to save me, I'm his.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Je leven riskeren voor een vrouw, nee dank je.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:41 schreef Fera het volgende:
[..]
If a man slays a beast, risking his own life to save me, I'm his.
Wat een zuurpruim ben je toch.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Je leven riskeren voor een vrouw, nee dank je.
Dan blijf ik wel heel mijn leven fappen.
Ik denk niet dat ik een draak zou slayen. Ik wil niet op mijn geweten hebben de laatste draak op de wereld gedood te hebben. Sowieso ben ik niet zo'n ' beestjesdoder'. Spinnen 'verwijder' ik wel, maar zet ik meestal buiten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben momenteel niet te pruimen inderdaad.quote:
Vergevingsgezind tov spelfouten hoor..quote:
Daarom zeg ik ook 'beast' en niet draak.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik een draak zou slayen. Ik wil niet op mijn geweten hebben de laatste draak op de wereld gedood te hebben. Sowieso ben ik niet zo'n ' beestjesdoder'. Spinnen 'verwijder' ik wel, maar zet ik meestal buiten.
PvdD lid gespotquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik een draak zou slayen. Ik wil niet op mijn geweten hebben de laatste draak op de wereld gedood te hebben. Sowieso ben ik niet zo'n ' beestjesdoder'. Spinnen 'verwijder' ik wel, maar zet ik meestal buiten.
Het voelde niet gepast om te gaan mierenneuken op zo'n leuke post.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vergevingsgezind tov spelfouten hoor..
Valt mij nu pas op, dat het "de open haard" moet zijn
*mug doodmept*quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Telt niet.quote:
Nee. Want het 'beest' viel mij niet aan, dus ik hoefde niet gered te worden. Tevens riskeerde je ook niet je eigen leven door de mug dood te slaan.quote:
Oh dan doe ik dat niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Harde afwijzing dit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan doe ik dat niet.
Om je te redden en dan gewoon vrienden blijven is geen probleem
Ik vroeg er niet om om keihard gefriendzoned te worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan doe ik dat niet.
Om je te redden en dan gewoon vrienden blijven is geen probleem
Wat voor beest zou het dan zijn?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook 'beast' en niet draak.Ik wilde de draken toch laten leven?
Nope, ik heb een andere politieke voorkeur, al zou ik daar ook geen lid van wordenquote:
Godzilla of zo.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:49 schreef yats het volgende:
[..]
Wat voor beest zou het dan zijn?
[..]
Nope, ik heb een andere politieke voorkeur, al zou ik daar ook geen lid van worden
Weet je niet. Voor hetzelfde geld was het een tijgermug met p. Malariae aan boordquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Want het 'beest' viel mij niet aan, dus ik hoefde niet gered te worden. Tevens riskeerde je ook niet je eigen leven door de mug dood te slaan.
Dus het telt niet.
Weet je hoe gevaarlijk een mug kan zijn voor een Smurf!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Want het 'beest' viel mij niet aan, dus ik hoefde niet gered te worden. Tevens riskeerde je ook niet je eigen leven door de mug dood te slaan.
Dus het telt niet.
Praktisch gezien is het dat ookquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al 2 dagen een dikke onderhuidse pukkel, op mijn nek.
Ik zie er uit alsof ik een gezwel heb daar.
Je gaat vooruitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zag net een knappe chick lopen en realiseerde dat ik haar gewoon leuk mag vinden zonder enig schuldgevoel.
Ook niet verkeerd
Een aardbeiquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je gaat vooruit
Neem nog een aardbei
Dat mocht van je Ex niet?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zag net een knappe chick lopen en realiseerde dat ik haar gewoon leuk mag vinden zonder enig schuldgevoel.
Ook niet verkeerd
Sorry feerbeerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vroeg er niet om om keihard gefriendzoned te worden.
Ik was toch niet in de buurt?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Weet je niet. Voor hetzelfde geld was het een tijgermug met p. Malariae aan boord
Maakt niet uit. Ik heb al een relatie met een god. Waarom zou ik voor minder gaan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry feerbeer
Het ligt niet aan jou maar aan mij etc etc
Thats the spiritquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik heb al een relatie met een god. Waarom zou ik voor minder gaan?
In de aanbieding bij de Jumbo. Net gekocht, lekker sappigquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik heb al een relatie met een god. Waarom zou ik voor minder gaan?
Aardbeien.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
In de aanbieding bij de Jumbo. Net gekocht, lekker sappig
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Inderdaad.
Beter dan met zijn hand
Beetje raar om andere meisjes leuk te vinden als je een vriendin hebt hahaquote:
AH4Lyfequote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
In de aanbieding bij de Jumbo. Net gekocht, lekker sappig
Waarom? Er zit een verschil tussen leuk vinden en leuk vinden he..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje raar om andere meisjes leuk te vinden als je een vriendin hebt haha
Dat heb ik met niet roken en het werken bij de AH. Elke pauze struggle.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:56 schreef Myraela het volgende:
De grote dieet-test. Het station doorlopen.so much food. Must resist.
Ik markeerde haar in mijn hoofd daadwerkelijk als datebaarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom? Er zit een verschil tussen leuk vinden en leuk vinden he..
Nee hoor. Kijken mag, en je mag best iemand er leuk uit vinden zien. Dat doen vrouwen net zo goed bij andere mannen. Zolang er maar geen gevoelens voor die anderen ontstaan of er iets met hen gedaan word kan dat prima. Het is niet dat je omdat je een relatie hebt je je ogen dicht moet doen. Al zou dat soms wel makkelijk zijn, dan weet je meteen wie er wel vrijgezel zijn en wie niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje raar om andere meisjes leuk te vinden als je een vriendin hebt haha
Nu mag dat wel weer.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heb ik met niet roken en het werken bij de AH. Elke pauze struggle.
Al rook ik al weer 2 dagen als een ketter
"Er had wel een ander frontje op gemogen"quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik markeerde haar in mijn hoofd daadwerkelijk als datebaar
Niet als in van "Oh leuke uitstraling, zou kunnen raken in principe" en weer door
Wat een tijden, met die nokia's, dat je gewoon nieuwe behuizing kon kopenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:59 schreef STING het volgende:
[..]
"Er had wel een ander frontje op gemogen"
ik had zulke leuke!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een tijden, met die nokia's, dat je gewoon nieuwe behuizing kon kopen
Als ik daadwerkelijk onder de indruk van een chick was voelde dat altijd wel een beetje raar hoor. Maar nu dus nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:59 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor. Kijken mag, en je mag best iemand er leuk uit vinden zien. Dat doen vrouwen net zo goed bij andere mannen. Zolang er maar geen gevoelens voor die anderen ontstaan of er iets met hen gedaan word kan dat prima. Het is niet dat je omdat je een relatie hebt je je ogen dicht moet doen. Al zou dat soms wel makkelijk zijn, dan weet je meteen wie er wel vrijgezel zijn en wie niet.
"It doesn't matter where he/she gets his/her appetite, as long as he/she comes home for dinner."quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik daadwerkelijk onder de indruk van een chick was voelde dat altijd wel een beetje raar hoor. Maar nu dus niet
Heb je vast ervaring mee, jij als buschauffeurquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"It doesn't matter where he/she gets his/her appetite, as long as he/she comes home for dinner."
Vanwaar die droeftoeter smiley?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je vast ervaring mee, jij als buschauffeur
Waarom zou je niet mogen kijken? Zolang je er maar niks me doet dan zou het prima moeten zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:12 schreef Fera het volgende:
Ik snap VA wel een beetje.Ondanks dat het oké is, voel ik me zelf toch al snel schuldig.
Sorryquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:12 schreef Fera het volgende:
Ik snap VA wel een beetje.Ondanks dat het oké is, voel ik me zelf toch al snel schuldig.
Is meer een beetje voor jezelf. Dat je dan aan je eigen gevoel gaat twijfelenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen kijken? Zolang je er maar niks me doet dan zou het prima moeten zijn.
The 1950's called, they want their statement backquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"It doesn't matter where he/she gets his/her appetite, as long as he/she comes home for dinner."
Dan zit er blijkbaar iets niet goed bij jezelf of de relatie als je daaraan gaat twijfelen binnen een relatie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is meer een beetje voor jezelf. Dat je dan aan je eigen gevoel gaat twijfelen
Dat dusquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen kijken? Zolang je er maar niks me doet dan zou het prima moeten zijn.
Opmerken niks aan de hand, maar ongegeneerd uitchecken zoals net is iets andersquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zit er blijkbaar iets niet goed bij jezelf of de relatie als je daaraan gaat twijfelen binnen een relatie.
Het zou nogal raar zijn als je ineens verboden wordt om andere dames niet op te merken.
Dat zeg ik toch niet? Leer lezen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij iemand bekijkt/opmerkt, maar na deze post gok ik ongeveer zo:quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Opmerken niks aan de hand, maar ongegeneerd uitchecken zoals net is iets anders
Ik zeg ook niet dat je dat zegt, het is een vraag van mij aan jou omdat jij begint over schuldig voelen.quote:
Dat ging net wel in mijn hoofd om. Daarvoor niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij iemand bekijkt/opmerkt, maar na deze post gok ik ongeveer zo:![]()
![]()
Dan snap ik dat je wederhelft daar moeite mee zou kunnen hebben.
Maar als je beter had gelezen had je het antwoord al geweten. Ik zei dat het oké is. Alleen ik voel me er niet altijd goed bij.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je dat zegt, het is een vraag van mij aan jou omdat jij begint over schuldig voelen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ook niet verkeerd
Herkenbaar wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als je beter had gelezen had je het antwoord al geweten. Ik zei dat het oké is. Alleen ik voel me er niet altijd goed bij.
Oh, wacht...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanwaar die droeftoeter smiley?
Daar kunnen de meningen over verschillen toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat geeft niet, dat overkomt ons allemaal wel eensquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, sorry.
De link even niet gelegd.
Als dat zo was...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh, wacht...
Ik interpreteerde appetite als voorafje. Maar is natuurlijk trek...
Buschauffeurs, scheepslui, piloten. Een hoop hebben in elke stad een andere schat...
Ja, ouderdomquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:26 schreef STING het volgende:
[..]
Dat geeft niet, dat overkomt ons allemaal wel eens
Of dat zich echter concreet vertaalt in daadwerkelijke teruggang in associaties leggen en zaken onthouden is natuurlijk een ander verhaalquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Aftakelen begint wetenschappelijk gezien al vanaf 22 toch?
Ach wat weten die er nu van.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar mensen merken het pas vanaf 30+quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee joh, 30 is toch het nieuwe 20?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als je beter had gelezen had je het antwoord al geweten. Ik zei dat het oké is. Alleen ik voel me er niet altijd goed bij.
Dat is iets anders, maar jij weet net zo goed als zij, dat je toch wel kijkt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:24 schreef STING het volgende:
[..]
Daar kunnen de meningen over verschillen toch?
Als m'n vriendin daar een probleem mee zou hebben, zou ik daar rekening mee proberen te houden, als ik met haar op pad zou zijn.
Ik merk het toch al wat jaren andersquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, maar mensen merken het pas vanaf 30+
Je bent gewoon vroeg voor je leeftijd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik merk het toch al wat jaren anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit, hoe kom ik de tussenliggende periode in vredesnaam door als dan het leven pas begint?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Het leven begint bij 40 jongens.
Dat kan best. Ik ben altijd mijn sleutels kwijt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, maar mensen merken het pas vanaf 30+
Dan pas?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Met pijn en moeite, or choose the easy way out...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:40 schreef yats het volgende:
[..]
Shit, hoe kom ik de tussenliggende periode in vredesnaam door als dan het leven pas begint?
Zie het als een leuk voorproefje.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan pas?dan moet ik nog 19 jaar
Aanklooien, erachter komen wat je wilt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:40 schreef yats het volgende:
[..]
Shit, hoe kom ik de tussenliggende periode in vredesnaam door als dan het leven pas begint?
Ik geloof er niks van dat jij 21 bent.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen Mona nodig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Aanklooien.:)
En dan zeggen ze dat Fok! geen serieuze reacties heeft op de vragen des levens.
Nou, gewoon het antwoord hier!
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bent gewoon vroeg voor je leeftijd.Ben gewoon vroeg in puin geschoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ja toen ik daar achter kwam was ik er ook snel klaar mee... ben toch geen cougar.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat jij 21 bent.
Dan blijf ik voorlopig nog jaren aanklooienquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Aanklooien.:)
En dan zeggen ze dat Fok! geen serieuze reacties heeft op de vragen des levens.
Nou, gewoon het antwoord hier!
Leuk toch, gewoon lekker aanklooien met zo'n jong ding.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja toen ik daar achter kwam was ik er ook snel klaar mee... ben toch geen cougar.
Ik nog 22...Die extra jaren op mijn paspoort zijn alleen maar 'ervaring' en geven geen realistisch beeld.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Trying...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Aanklooien, erachter komen wat je wilt.
Ervaring daarmee?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk toch, gewoon lekker aanklooien met zo'n jong ding.
Bij mij 50. Ik zie eruit als net 30 en gedraag mij zo ook (jonger vaak zelfsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik nog maar ca. 6 jaarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nog 10quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik nog maar ca. 6 jaar*Twilight zone deuntje*
Het scheelt maar een jaartje :/quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja toen ik daar achter kwam was ik er ook snel klaar mee... ben toch geen cougar.
Living it.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat snap ik, de schoft. Zomaar voordoen alsof hij ouder is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik voel me dan een beetje vies.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het scheelt maar een jaartje :/
Een back-up plan, altijd handig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat snap ik, de schoft. Zomaar voordoen alsof hij ouder is.
Gelukkig hebben wij in onze fobo's al vastgesteld dat wij bestemd zijn voor elkaar.
Mijn broertje en Hep schelen maar 4 maanden in leeftijd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik voel me dan een beetje vies.Mijn broertje is 20.
Wut!?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een back-up plan, altijd handig.
Je drijft nu al wegquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja... Your lossquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik voel me dan een beetje vies.Mijn broertje is 20.
Arme aeque...Niemand wil toch tweede keus zijn?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een back-up plan, altijd handig.
Beter dan 3equote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:56 schreef yats het volgende:
[..]
Arme aeque...Niemand wil toch tweede keus zijn?
Oeiii.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn broertje en Hep schelen maar 4 maanden in leeftijd.
Ik denk dat bijna niemand echt de eerste keus is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:56 schreef yats het volgende:
[..]
Wowquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hoewel mijn voorkeur bijna altijd uit gaat naar oudere mannen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oeiii.
Nee hoor, ik discrimineer niet op leeftijd.
Shit...I am doomedquote:
Ik schatte hem ook 24 als persoonquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe zo niet?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna niemand echt de eerste keus is.
Beter dan dat je helemaal geen optie bentquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:56 schreef yats het volgende:
[..]
Hij zit ook te liegen, hij is 30.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik schatte hem ook 24 als persoon
Geldt waarschijnlijk wel voor veel vrouwen, net zoals dat de meeste mannen op jongere vrouwen vallen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hoewel mijn voorkeur bijna altijd uit gaat naar oudere mannen.
Zie mijn vorige post.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:56 schreef yats het volgende:
[..]
Zou ik jouw 3de keus zijn ja?quote:
Ouder. Minstens 10 jaar.quote:
Klopt...Maar liever gewoon eerste keusquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beter dan dat je helemaal geen optie bent
Dat dan weer welquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:03 schreef yats het volgende:
[..]
Klopt...Maar liever gewoon eerste keus
Klopt. Al bedoel ik dan wel écht ouder ook. Dus verschillen van tien jaar of meer.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:01 schreef STING het volgende:
[..]
Geldt waarschijnlijk wel voor veel vrouwen, net zoals dat de meeste mannen op jongere vrouwen vallen.
Mijn eerste keus is eigenlijk Mark Ruffalo... maar ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:56 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom gaat het steeds fout, ik trek oudere vrouwen aanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:01 schreef STING het volgende:
[..]
Geldt waarschijnlijk wel voor veel vrouwen, net zoals dat de meeste mannen op jongere vrouwen vallen.
Fax is haar eerste keus, en dan Statham pas. Kom op zeg, je kent fax toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:02 schreef aeque het volgende:
Zou ik jouw 3de keus zijn ja?
Eerst Statham, en wie is 2 dan?
Eerst depp en clooney?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Statham
Maar zelfs hij is pas 3e
Nee, lijstjes hebben geen zin als je er niet uit gaat/kan kiezen om maar even wat wijs te zeggen.
Oh, haiquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Al bedoel ik dan wel écht ouder ook. Dus verschillen van tien jaar of meer.
Voel je niets vanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
10 jaar verschil vind ik best veel eigenlijk.
Niet hetzelfde. Dat zou alleen gelden als je iedereen al ontmoet hebt. Dan pas kun je een echte eerste keus maken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De meeste hebben al wel eerder relaties gehad, crushes die niet wederzijds waren etc etc.
Hoe ouder je wordt, hoe minder dat verschil uit zal maken in ieder geval.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
10 jaar verschil vind ik best veel eigenlijk.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar ben je te jong voor, dus dan heeft het zo weinig zin wetenschappelijk gezien.
Dat soort lijstjes had ik op de basisschool.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Statham
Maar zelfs hij is pas 3e
Nee, lijstjes hebben geen zin als je er niet uit gaat/kan kiezen om maar even wat wijs te zeggen.
Hallo.quote:
Hij blijft jouw berichten negeren? Wat een klootzak zeg...Dan zou ik toch voor aeque gaan, die is heel liefquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn eerste keus is eigenlijk Mark Ruffalo... maar ja.
Groot en groen, ik snap dat wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn eerste keus is eigenlijk Mark Ruffalo... maar ja.
Herkenbaar hahaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat soort lijstjes had ik op de basisschool.Regelmatig werd de top 5 uitgesproken en bij mij stond altijd dezelfde op 1.
Uiteindelijk 9 dagen verkering mee gehad.
En tig anderen voor/na mij. De player.
Ik heb hem wel een tijdje gevolgd op tumblr en twitter.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:06 schreef yats het volgende:
[..]
Hij blijft jouw berichten negeren? Wat een klootzak zeg...Dan zou ik toch voor aeque gaan, die is heel lief
30quote:
Jij valt op groot en groen? Als de Hulk bezet is door Straw heb je altijd nog lady Shrek.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Groot en groen, ik snap dat wel.
Ik stond nooit op zulke lijstjesquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat soort lijstjes had ik op de basisschool.Regelmatig werd de top 5 uitgesproken en bij mij stond altijd dezelfde op 1.
Uiteindelijk 9 dagen verkering mee gehad.
En tig anderen voor/na mij. De player.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Groot en groen, ik snap dat wel.
Nee, ik val op klein en lief.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
30
[..]
Jij valt op groot en groen? Als de Hulk bezet is door Straw heb je altijd nog lady Shrek.
Of she-hulkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
30
[..]
Jij valt op groot en groen? Als de Hulk bezet is door Straw heb je altijd nog lady Shrek.
Ik 19, ik ben al onderwegquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
30
[..]
Vergeleken met jou zijn alle dames klein, keus genoeg dus.quote:
Goede acteur ja, benieuwd hoe hij het doet in Avengers 2.quote:
Valt me tegen zeg. Dat zou aeque nooit doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb hem wel een tijdje gevolgd op tumblr en twitter.Maar mijn liefdesverklaringen zijn nooit beantwoord.
Juist daarom. Lief is ook vaak het grotere euvelquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Vergeleken met jou zijn alle dames klein, keus genoeg dus
Laat maar weten als je 20 bent, alles voor de wetenschapquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik 19, ik ben al onderweg
Ik nooit hoog. Ik was een tomboy. Al kreeg ik wel als eerste tietjens en zo.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik stond nooit op zulke lijstjes
Strawberry's boobs destroy society.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik nooit hoog. Ik was een tomboy. Al kreeg ik wel als eerste tietjens en zo.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Laat maar weten als je 20 bent, alles voor de wetenschap
Feyenoordquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:10 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wie mijn nummer 1 is.
Herkenbaar. Ook als eerste ongesteld tho.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik nooit hoog. Ik was een tomboy. Al kreeg ik wel als eerste tietjens en zo.
Ik ook niet, al had ik wel een 'vriendinnetje' in groep 8. Welgeteld drie weken, totdat de stoerste bink van school weer beschikbaar was, toen werd ik ingeruildquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik stond nooit op zulke lijstjes
Die gaat in mijn foboquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:09 schreef STING het volgende:
[..]
Strawberry's boobs destroy society.
De mijne heet Scarlett.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:10 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wie mijn nummer 1 is.
Op de basisschool had je in elke klas dat ene sukkeltje dat altijd gepest werd toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook niet, al had ik wel een 'vriendinnetje' in groep 8. Welgeteld drie weken, totdat de stoerste bink van school weer beschikbaar was, toen werd ik ingeruild
Hey niet zo he stingquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:12 schreef STING het volgende:
[..]
Eerder een freak of nature inderdaad.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:12 schreef yats het volgende:
Mijn eerste keus is roodharig en is een enorme knuffel. Helaas is hij om te kopen met eten en aandacht waardoor ik niet altijd zijn eerste keus ben.
Dat ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ook als eerste ongesteld tho.
8 jaar ouder, 10 jaar ouder. Kniesoor die er op let hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar ben je te jong voor, dus dan heeft het zo weinig zin wetenschappelijk gezien.
Zoiets?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:12 schreef yats het volgende:
Mijn eerste keus is roodharig, loopt op 3,5 poot en is een enorme knuffel. Helaas is hij om te kopen met eten en aandacht waardoor ik niet altijd zijn eerste keus ben.
Idemquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook niet, al had ik wel een 'vriendinnetje' in groep 8. Welgeteld drie weken, totdat de stoerste bink van school weer beschikbaar was, toen werd ik ingeruild
En idem.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op de basisschool had je in elke klas dat ene sukkeltje dat altijd gepest werd toch?
ja dat was ik, geen vriendinnetjes voor mij toen
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ook.Was niet leuk. Niemand snapte het ook dus ik riep:
"HET BETEKENT DAT IK NU ZWANGER KAN RAKEN JA!"
Dat schrikt de jongens wel af jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk gelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee,helaas heb ik dit niet bij mij op de bank zitten.quote:
Die knulletjes moesten nog hun eerste zaadlozing krijgen joh. Ik denk dat een "ik bloed elke maand uit mijn vagijn" meer had afgeschrikt.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:12 schreef yats het volgende:
Mijn eerste keus is roodharig, loopt op 3,5 poot en is een enorme knuffel. Helaas is hij om te kopen met eten en aandacht waardoor ik niet altijd zijn eerste keus ben.
Basisschool en mavo waren hel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:17 schreef artelligence het volgende:
Ik stond altijd wel op de lijstjes in groep 6, 7 en 8 van de basisschool. En op middelbare school was ik veel te kieskeurig.
Nee nog nooit gemeet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:04 schreef yats het volgende:
[..]
Fax is haar eerste keus, en dan Statham pas. Kom op zeg, je kent fax toch?
Dan vraag je: "Hoeveel lentes jong ben jij dan?"quote:
Nee inderdaad, ik zou dat gewoon beantwoorden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:09 schreef yats het volgende:
[..]
Valt me tegen zeg. Dat zou aeque nooit doen.
Ik betrapte hem vanmorgen met de huishoudsterquote:
Mooiste herinnering is examenfeest/nacht op school. Handwerken in het handwerk/technieklokaal.quote:
Onderschat die knulletjes niet he.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die knulletjes moesten nog hun eerste zaadlozing krijgen joh. Ik denk dat een "ik bloed elke maand uit mijn vagijn" meer had afgeschrikt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik betrapte hem vanmorgen met de huishoudster
Gewoon dreigen dat zijn ballen er ook af gaan als hij zo doorgaat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik betrapte hem vanmorgen met de huishoudster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 jaar pesterijen moeten doorstaan. Geen enkele fijne herinnering behalve dat ik 1 van die pestkoppen bijna zijn windpijp had verpulverd omdat ik het helemaal zat was.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mooiste herinnering is examenfeest/nacht op school. Handwerken in het handwerk/technieklokaal.
Wow! Dan kan ik me voorstellen dat het kut was. En nu ben je een populaire gast met een coole, goedbetaalde baan en eigen huis?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
12 jaar pesterijen moeten doorstaan. Geen enkele fijne herinnering behalve dat ik 1 van die pestkoppen bijna zijn windpijp had verpulverd omdat ik het helemaal zat was.
Ik mis die tijd. Alhoewel ik in die tijd vrijgezel en niet zo gewild als nu wasquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mooiste herinnering is examenfeest/nacht op school. Handwerken in het handwerk/technieklokaal.
Tja, de zoveelste keer alweer, maar ik hou van die lobbes en dus komt hij er steeds mee weg.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon dreigen dat zijn ballen er ook af gaan als hij zo doorgaat.Die zijn er al een jaar of 9 af. Geen idee of hij überhaupt nog weet dat hij ze had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik ben een sociale kerel die hard op zoek is naar werk om zijn eigen onderkomen te kunnen financieren. Echt, die hele periode zijn 2 zwarte hoofdstukken uit mijn geschiedenis.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow! Dan kan ik me voorstellen dat het kut was. En nu ben je een populaire gast met een coole, goedbetaalde baan en eigen huis?
Dat vergeet je nooitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:23 schreef yats het volgende:
[..]
Die zijn er al een jaar of 9 af. Geen idee of hij überhaupt nog weet dat hij ze had.
Tot later Godshandquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:23 schreef Godshand het volgende:
Ik ha wat nuttigs doen.
Mijn haren laten snoeien, anders herkennen jullie mij de volgende meet niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |