Het is langzame zelfmoord hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
VA, niet doen.Anders pak ik de fiets hoor.
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is langzame zelfmoord hoor.
*steekt peuk op*
Rokenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is langzame zelfmoord hoor.
*steekt peuk op*
Er zit een cyanide-extract in.quote:
En dat.quote:
Trusten broquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:39 schreef aeque het volgende:
Goede TT.
O ja wacht, ik zou gaan slapen.
Daaaaag.
quote:
Gaat wel lekker snelquote:
ok man, bednakt voor de inputquote:
Alsjeblieft.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ok man, bednakt voor de input
Vrouwen weg he? Dan vlucht iedereen naar KLB of KPD scquote:
In de KPD SC is niet veel te beleven kwa vrouw.... en KLB is voor mongolenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vrouwen weg he? Dan vlucht iedereen naar KLB of KPD sc
Ja, surfen in het donker? Wel goede wind geloof ik :pquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
In de KPD SC is niet veel te beleven kwa vrouw.... en KLB is voor mongolen![]()
Nah, ik vermaak me ondertussen wel. Muziekie op, beetje surfen. Komt wel goed.
Surfen op internetquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, surfen in het donker? Wel goede wind geloof ik :p
quote:
Militair?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, dutje weer voorbij, bijna weer in uniform..
Kan ook. Maar waarom zo laat?quote:
*vroegquote:
Minder gezellig dan zingend naar Spanjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*vroeg
Moet straks zeelui van hun schip af halen en naar een hotel brengen, daarna werknemers van een worstfabriek naar hun werk brengen, en daarna voor een taxidienst tot 60 personen van hun hotel naar een andere locatie rijden.
Kwart over 1 van huis, en om 9 uur hoop ik weer binnen te stappen..
Haha, dus de zeelui en hoertjes hebben allebei een lift nodig naar het bordeel?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*vroeg
Moet straks zeelui van hun schip af halen en naar een hotel brengen, daarna werknemers van een worstfabriek naar hun werk brengen, en daarna voor een taxidienst tot 60 personen van hun hotel naar een andere locatie rijden.
Kwart over 1 van huis, en om 9 uur hoop ik weer binnen te stappen..
Hoertjes? Nee man, worst fabriek, de grote in Gouda, die zeelui gaan naar het Hotel aan de A4 bij Schiphol..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha, dus de zeelui en hoertjes hebben allebei een lift nodig naar het bordeel?
Ja daar werken ze de worsten toch af?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoertjes? Nee man, worst fabriek, de grote in Gouda, die zeelui gaan naar het Hotel aan de A4 bij Schiphol..
Zingend naar Spanje zou ik dan juist niet willen doenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Minder gezellig dan zingend naar Spanje
Get your mind out of the gutter dudequote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daar werken ze de worsten toch af?![]()
Laat maar
Je hebt alleen maar maffende mensen in de bus?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zingend naar Spanje zou ik dan juist niet willen doen
Wel hoop ik vrijdag de groep weer op te mogen halen die een weekje naar Engeland zijn via Calais..
Nee hoor, ook gillende kinderen, giebelende dronken meiden, kwijlende omatjes.. Noem maar op, ik heb het vast al eens in de bus gehadquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar maffende mensen in de bus?
Gezellig
Nee, komende ritten vannacht bedoel ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee hoor, ook gillende kinderen, giebelende dronken meiden, kwijlende omatjes.. Noem maar op, ik heb het vast al eens in de bus gehad
Mwah, valt mee, sommigen kleppen wel hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, komende ritten vannacht bedoel ik.
Die worstenmensen hebben natuurlijk zo'n sjagrijnige half uitgeslapen kop...
Ik zou strontsjagrijnig zijn. Je gaat toch niet vrijwillig de hele dag Unox geuren opsnuiven? Dom werk doen, lekker blikken op de band zetten..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, valt mee, sommigen kleppen wel hoor
Ik weet niet precies wat ze doen, maar volgensmij is het meer het kruiden van die rommel enzo.. Het is Compaxo, geen Unoxquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zou strontsjagrijnig zijn. Je gaat toch niet vrijwillig de hele dag Unox geuren opsnuiven? Dom werk doen, lekker blikken op de band zetten..
Nouja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ze doen, maar volgensmij is het meer het kruiden van die rommel enzo.. Het is Compaxo, geen Unox
Thanks, eerst die Zeelui maar eens oppikken en zorgen dat de bende compleet isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nouja.
Als je een anekdote hoort, hier maar posten.
Werk ze zo!
Succesquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thanks, eerst die Zeelui maar eens oppikken en zorgen dat de bende compleet is
Trustequote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:59 schreef Godshand het volgende:
Ik ga over paar minuten ook...
Geen piraten ophalen, maar eerst naar bed. Moet vroeg op
quote:
Goede keywords natuurlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:04 schreef Myraela het volgende:
Haha, gister over een simpele Nutella chocolademelk geschreven. Hoogste bezoekersaantal.
Neuh, dat valt wel mee.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Chocolademelk = chocolade = veel bezoekers
Ja, dat wilde ik eigenlijk ook doen, mja dat stond weer zo pessimistisch.quote:
Ik vind er nog niet veel aan, maar ben blij dat jij in ieder geval een mooie dag hebt danquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een mooie dag vandaag. Niet haten.
Lonely feels bij het wakker worden. Het is allemaal zo verwarrendquote:
Verwarrend of niet, helaas kan je de uitkomst niet veranderen.quote:
Het is niet verwarrend hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lonely feels bij het wakker worden. Het is allemaal zo verwarrend
Deze man.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is niet verwarrend hoor.
De situatie is vrij duidelijk. Het is uit.
Dus maak het niet moeilijker in je hoofd dan het is
Ik was net op de ns site aan het kijken en er waren gewoon storingen, echt een zeldzaamheid.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:01 schreef Myraela het volgende:
Waarom ben ik altijd zo irritant als ik met het OV moet.Ik zorg sowieso dat ik een half uur te vroeg in plan, maar vervolgens wil ik eigenlijk nog eerder weg omdat ik bang ben dat ik een overstap mis.
Omdat het OV niet te vertrouwen is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:01 schreef Myraela het volgende:
Waarom ben ik altijd zo irritant als ik met het OV moet.Ik zorg sowieso dat ik een half uur te vroeg in plan, maar vervolgens wil ik eigenlijk nog eerder weg omdat ik bang ben dat ik een overstap mis.
Ik een ontzettend belangrijke presentatie op school, jaren geleden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooit een sollicitatiegesprek door gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |