Ik verstond het ook niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:52 schreef luckass het volgende:
Wat zei die gast nou? 14 of 15 keer ge....?
Mischien komt ie terug als stalker bij Alberto.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:52 schreef luckass het volgende:
Je kan ook niet op invoeren drukken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan ook zeggen: gecoïteerd.
Maar dan ben ik net Sheldon.
Oh heb ik weer iets verkeerds gezegd in jouw ogen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan ook niet op invoeren drukken.
Ik heb ff txt 888 aangezet, maar die verstond het ook nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:52 schreef luckass het volgende:
Op de foto zag hij er ook beter uit. IRL is het de jongere broer van Hilbrand Nawijn...quote:
Whehequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:11 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik heb ff txt 888 aangezet, maar die verstond het ook niet
Die autist is volgens mij wel een prototype FOK!er hoor. Die date van het zieke meisje ook overigens.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:09 schreef erik013 het volgende:
Die blinde gast is wel sympathiek
Die autist overigens ook. Gewoon een vriendelijke eerlijke kerel. Kunnen veel FOK'ers een voorbeeld aan nemen
Niet echt. Die autist was best vriendelijk, erkende z'n problemen en deed er wat aan. (Veel) fokkers zijn niet vriendelijk, hebben het waanidee dat ze superieur zijn en doen niets aan hun problemenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:53 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Die autist is volgens mij wel een prototype FOK!er hoor. Die date van het zieke meisje ook overigens.
Mijn vriendin en ik denken allebei dat ze een actrice is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
Best een leuk meidje die blonde, op der stem na.. weet niet of zij ook een handicap heeft (misschien slecht horige, dat haar stem daarom zo is). Al vind ik het heel moeilijk voor te stellen dat je als goed-ziende, zeker op jonge leeftijd samen zou willen zijn met een praktisch blind iemand..
Dat je al jaren bij elkaar bent en diegene raakt blind, oke.. maar zo, nu..
Die autist vond ik wel leuk, eindelijk eens een hoog functionerende autist en niet zo iemand die echt overkomt als een mongool(tje). Leek mij wel een prima jongen ondanks zijn beperking, dus als hij door blijft daten en bij blijft leren zal het wel goed komen/mogelijk zijn
Dat is wel komisch jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:52 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik denken allebei dat ze een actrice is.
Wel grappig trouwens, die blinde dude heeft ons nog bediend in dat restaurant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |