Zijn ze te dom voor.... en maar de intellectueel uithangen .quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Snap je werkelijk zijn sarcastische post niet?
De Nasheeds van IS zijn veel mooier man.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze hebben wel goede songwriters in dienst daar bij Hezbollah:
quote:The Islamic State fighters have proved adept at arming themselves as they have expanded their territory. Analysts and rival rebels say the group has gathered weapons from other antigovernment groups in Syria that have joined its ranks, from purchases from Syrian rebels who receive weapons from foreign donors, from battlefield captures and from deals with corrupt members of the security forces in Syria and Iraq.
Ik denk eerder dat je hoopt dat hij sarcastisch wasquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Snap je werkelijk zijn sarcastische post niet?
Neequote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je hoopt dat hij sarcastisch was
Ik voel me vereerd met een dergelijk antwoord, vooral zo uniek.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:39 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Niet aan de meest arrogante user en pseudo intellectueel van fok.
Deze Chipmunk IS nasheed is beter.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:39 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja inhoudelijk reageren is tegenwoordig intellectueel, maar daar zijn we te dom voor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zijn ze te dom voor.... en maar de intellectueel uithangen .
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:39 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:U.S. Central Command@CENTCOM · 5 uur
Canada’s parliament votes to join anti-Isis air strikes in Iraq http://gu.com/p/4293t/tw via @guardian
Deze blijft wel tof.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:46 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Julia heeft ook een nieuw nummer:
65.000 volgens het Iraanse persbureau. http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13911026001114quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:46 schreef mrstylo het volgende:
Hoeveel strijders heeft de Hezbollah eigenlijk?
Is dat genoeg denk je wanneer het daar ook los gaat?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
65.000 volgens het Iraanse persbureau. http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13911026001114
Komt omdat ze in standaard Arabisch zingt, en geen dialect.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:50 schreef mrstylo het volgende:
Julia Boutros Arabisch accent is echt mooi.
Daardoor begreep ik haar ook goed denk ik. Had de ondertiteling bijna niet nodigquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Komt omdat ze in standaard Arabisch zingt, en geen dialect.
In Libanon? Ja zeker. Volgens Israel is Hezbollah zelfs sterker dan elk Arabisch leger.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dat genoeg denk je wanneer het daar ook los gaat?
Ik weet wel dat ze zwaar aan de drugs zitten..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Inmiddels behoorlijk offtopic, maar iemand een idee van welke tariqah deze lui zijn?
Qadiriyya, zeer groot in Tsjetsjenie en youtube staat vol met dit soort bijeenkomsten van die tariqah.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Inmiddels behoorlijk offtopic, maar iemand een idee van welke tariqa deze lui zijn?
Wat zijn dat voor idioten dan? wat doen ze daar?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:59 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Qadiriyya, zeer groot in Tsjetsjenie en youtube staat vol met dit soort bijeenkomsten van die tariqah.
Zeker feestje gehad dag ervoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Inmiddels behoorlijk offtopic, maar iemand een idee van welke tariqa deze lui zijn?
Het einde is ziek.
Goede beat eronder en je hebt een ideaal filmpje voor een dancefestival.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik denk dat een vergelijking lastig is, maar ze hebben in ieder geval meer bereikt dan alle Arabische legers. En individuele skills per strijders zijn gewoon heel goed.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
In Libanon? Ja zeker. Volgens Israel is Hezbollah zelfs sterker dan elk Arabisch leger.
Dan is het goed. Volgens velen is dat het volgende land waar het fout kan gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
In Libanon? Ja zeker. Volgens Israel is Hezbollah zelfs sterker dan elk Arabisch leger.
God prijzen/gedenken.....Alllaaaaaaahhhhhh, la ilaha illalah en zo. Youtube op Checken Zikr.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor idioten dan? wat doen ze daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |