Ga eens naar het centrale pvv topique.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ze gaan lopen rellen hier in Europa dan mogen ze wat mij betreft gewoon met scherp gaan schieten op dat soort mongolen.
Moet de Sultan de grens even openen voor wat betere wapens voor die supermans, dan kan je deze gebruiken.quote:
Ja ik las het ook, Kobane is volgens hun al 5x gevallen ofzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:00 schreef mrstylo het volgende:
@jenanmoussa: Weird. @AJALive reporting "ISIS took full control of #Kobane". Nonsense. I just spoke to 2 Kurdish defense chief in city: he laughed it off.
Al Jazeera weer![]()
Wat is er mis met zijn post dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:59 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ga eens naar het centrale pvv topique.
Want? Jij vind het wel oké dat ze de boel hier even gaan lopen slopen enzo? Pleur toch op man.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:59 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ga eens naar het centrale pvv topique.
Wanneer hebben Koerden dat gedaan dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Want? Jij vind het wel oké dat ze de boel hier even gaan lopen slopen enzo? Pleur toch op man.
Ach niemand heeft echt overtuigend zin om Kobane te helpen joh,geef toe.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:00 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Moet de Sultan de grens even openen voor wat betere wapens voor die supermans, dan kan je deze gebruiken.
Die Koerden moeten gewoon lekker in hun eigen land gaan rellenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer hebben Koerden dat gedaan dan?
Volgens mij zag ik net een filmpje uit Hamburg voorbij komen waarin wat met verkeersborden/palen werd gespeeld....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eeeh nuquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat waren salifisten die yezidis gingen aanvallen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik net een filmpje uit Hamburg voorbij komen waarin wat met verkeersborden/palen werd gespeeld....
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die Koerden moeten gewoon lekker in hun eigen land gaan rellen
Ze zijn toch flink bezig in Turkije is het niet?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat waren salifisten die yezidis gingen aanvallen.
Zijn wel onbevreesd, die lui van Hüda Par...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
22 doden bij rellen tussen Hudupar en BDP
Classic Al Jazeera.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:00 schreef mrstylo het volgende:
@jenanmoussa: Weird. @AJALive reporting "ISIS took full control of #Kobane". Nonsense. I just spoke to 2 Kurdish defense chief in city: he laughed it off.
Al Jazeera weer![]()
Lekker rellen in Turkije.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die Koerden moeten gewoon lekker in hun eigen land gaan rellen
Joh, al zijn het leden van de rooms katholieke kerk... interesseert me geen reet. Doe lekker normaal hier , pleur op, of val letterlijk dood. Achterlijk geouwehoer overal.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat waren salifisten die yezidis gingen aanvallen.
Dat is een hele andere situatie. Ik sta achter hun standpunt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze zijn toch flink bezig in Turkije is het niet?
Je staat ook achter hun daden in Turkije?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is een hele andere situatie. Ik sta achter hun standpunt.
Is dat de Turkse ISIS?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zijn wel onbevreesd, die lui van Hüda Par...
Lekker restaurants en winkels van andere Koerden slopen en als knal op de vuurpijl elkaar vermoorden. Top!quote:
Niet op de manier hoe het nu gaat, maar ik heb er wel begrip voor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je staat ook achter hun daden in Turkije?
Roepen ze takbir en ook iets van Eshid? Ze zijn pro-ISIS?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zijn wel onbevreesd, die lui van Hüda Par...
Al Jazeera steunt ISIS.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:00 schreef mrstylo het volgende:
Al Jazeera weer![]()
Niet op de manier hoe het nu gaat?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet op de manier hoe het nu gaat, maar ik heb er wel begrip voor.
Wordt de thee al bij je thuis gezet?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker restaurants en winkels van andere Koerden slopen en als knal op de vuurpijl elkaar vermoorden. Top!
Hey hey hey, hij redeneert precies als jij in een paar topics geleden hé, wel eenduidig zijn in je redeneerpatronen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet op de manier hoe het nu gaat?
Rellen is rellen, dan ga je niet gooien met bloemetjes. Dus sta je achter de rellen in Turkije ja of nee?
Je hebt er begrip voor dat ze de enige inkomstenbron van tientallen zo niet honderden families kapot maken? Leuk man.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet op de manier hoe het nu gaat, maar ik heb er wel begrip voor.
Classic Al Jazeera.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:00 schreef mrstylo het volgende:
Al Jazeera weer![]()
Ik zou het anders aanpakken ja, maar dat is makkelijk praten vanaf hier. Als ik in hun situatie zat, dan zou ik het begrijpen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet op de manier hoe het nu gaat?
Rellen is rellen, dan ga je niet gooien met bloemetjes. Dus sta je achter de rellen in Turkije ja of nee?
Ik vraag hem iets.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:10 schreef primakov het volgende:
[..]
Hey hey hey, hij redeneert precies als jij in een paar topics geleden hé, wel eenduidig zijn in je redeneerpatronen.
"anders aanpakken"quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou het anders aanpakken ja, maar dat is makkelijk praten vanaf hier. Als ik in hun situatie zat, dan zou ik het begrijpen.
En ik geef jouw hypocrisie aan.quote:
Koerden (Hudapar) tegen de pkk, de doden in Turkije zijn gevallen onder de leden van Hudapar en pkk tijdens rellen.quote:
De PKK vormt een groter gevaar voor de Turkse staat dan die groepen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:12 schreef UpsideDown het volgende:
Turkije mag dan wel eens een flinke schoonmaak houden met al die salafisten en ISIS-sympathisanten in eigen land.
Het zijn geen koppensnellers, nee. En ze hebben voornamelijk een Koerdische aanhang.quote:
Takbir is voorbehouden aan ISIS?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:08 schreef primakov het volgende:
[..]
Roepen ze takbir en ook iets van Eshid? Ze zijn pro-ISIS?
Ik sta achter hun standpuntquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
"anders aanpakken"
Je staat dus niet achter de rellen?
De PKK komt toch juist goed van pas om al die salafisten op te ruimen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De PKK vormt een groter gevaar voor de Turkse staat dan die groepen.
Je wil niet echt duidelijk zijn, dan ga ik er maar gewoon vanuit dat je ook achter de rellen staat.quote:
Eerder andersomquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
De PKK komt toch juist goed van pas om al die salafisten op te ruimen?
Mag je vinden, maar niet alles is zo zwart wit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je wil niet echt duidelijk zijn, dan ga ik er maar gewoon vanuit dat je ook achter de rellen staat.
twitter:JewRussophile twitterde op woensdag 08-10-2014 om 04:35:39Erdogan has blocked 10,000's of websites, but he allows Turkish-language pro-IS website Takva Haber to recruit Turks to join IS. Says a lot reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |