SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige topics
Topicreeks: Spangas.know'm sayin?
word? word.
Lef? Dat is ie en dat heeft iequote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een hatelijke kop heeft die kerel in het midden van de groepsfoto.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wil hij haar bekeren?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:14 schreef Karina het volgende:
Weet hij niet dat Charley niet op jongens valt? Of is de redactie dat ook alweer vergeten.
Ach ja, verkrachting is slechts een kleinigheidje schijnbaarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:21 schreef Doler12 het volgende:
Snoeiharde verkrachting en we gaan gewoon rustig door met Bodil driehoeksverhouding
Jezus, maar ze neemt wel goed wraakquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Charley werkt nog gewoon samen met haar verkrachter
Als je iets uitlokt is het je eigen schuld dat je verkracht wordt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:15 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat moeten de kijkers hier van leren? Als je veel make-up draagt en een kort rokje dan mag je wat terug verwachten?
Zo dat is duidelijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:16 schreef mieksol het volgende:
[..]
Als je iets uitlokt is het je eigen schuld dat je verkracht wordt.
Overload aan genialiteitquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:22 schreef mieksol het volgende:
Komt vanaf volgende week nieuwe afleveringen van brugklas achter Spangas aan?
Ik weet niet of ik dat aankan.
Haha!quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:16 schreef MrBadGuy het volgende:
Slim, illegale rekening openen op eigen naam
Vergeef me dat ik zo achterdochtig ben naar de makers toe...quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel redelijk normaal
Een stukje realisme is ook wel verdacht natuurlijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Vergeef me dat ik zo achterdochtig ben naar de makers toe...
Lolquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:08 schreef mieksol het volgende:
Ineens zit die nieuwe feeder van Bodik ook in de hangout.
Al een jaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:12 schreef mieksol het volgende:
Zijn de spangas makers die zus van Meral vergeten?
Daar lijkt het steeds meer op jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:24 schreef mieksol het volgende:
Renee ontpopt zich als een echte Yvon Jaspers
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:25 schreef MrBadGuy het volgende:
Ongesteld... dat hebben we al paar keer gehad toch?
Nee want het is vast niet correct, gaat vast ten koste van je sociale levenquote:
Die bestaan niet meer, net als de zus van meral!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:23 schreef MrBadGuy het volgende:
Waarom belt Eman zijn broers/neven niet?
ben laatst meestal weg tijdens Spangasquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:03 schreef Majkool het volgende:
Nog maar een klein gedeelte van de oude garde over zo te zien
Dure stickers!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:18 schreef MrBadGuy het volgende:
Ze heeft een paar stickers ter waarde van ¤150 gemaakt
Het is een beest!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:19 schreef MrBadGuy het volgende:
Eman is wel het prototype agressieve Marokkaan
BASTA!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Spangas zit gewoon een gevecht te verheerlijken
Voor Spangas begrippen was dit uitzonderlijk geweldadigquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:14 schreef Latert het volgende:
Er is geen klap uitgedeeld, alleen een beetje knuffelen
Omdat ie fabolous isquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:14 schreef Latert het volgende:
Waarom heeft die vader een shirt van Frenk vd Linden aan?
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:21 schreef MrBadGuy het volgende:
Wow, ze is gewoon een wandelende wikipedia
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]Spangas gaat op de ernstige toer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop dat dat net zo'n faal wordt als de rechtzaak van Nola.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Raaf gaat een rechtszaak beginnen, ja hoor
De ouders zijn over het algemeen nog erger dan de kinderenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:13 schreef Specularium het volgende:
Acteerwerk is nog steeds van hoog niveau.
Door meer te voelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:21 schreef MrBadGuy het volgende:
Ze kan wel op een betere manier laten zien hoeveel ze van Abel houdt
Gewoon zeggen dat ze pot is geworden, klaarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:14 schreef luckass het volgende:
Ze gaat niks tegen haar vrienden zeggen maar wel met een kale knar op school komen?
Dan doet ze gewoon een hoofddoek om.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:14 schreef luckass het volgende:
Ze gaat niks tegen haar vrienden zeggen maar wel met een kale knar op school komen?
Pruik. En die blijft ergens achter haken, waardoor iedereen erachter komtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:14 schreef luckass het volgende:
Dikke voorspelling!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:15 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Pruik. En die blijft ergens achter haken, waardoor iedereen erachter komt
Dat is best langquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:08 schreef Latert het volgende:
Charlie zit nu al 13 jaar op het Spangalis.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:18 schreef mieksol het volgende:
Aaldert doet even het Salomonsoordeel.
Ja, normaal loop je toch mee tot dat je kind de operatiekamer wordt ingereden.. Sowieso lijkt dat ziekenhuis meer op een school :pquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:16 schreef MrBadGuy het volgende:
Waarom zijn haar ouders er nu niet nog even bijMeteen naar huis als je je dochter in het ziekenhuis hebt afgezet
Daar waar zijn baard nog niet in zit.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:03 schreef mieksol het volgende:
Zekelllll wel. Lef mijn zijn aardappel in de keel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |