heerlijk drankje, stiekem wil je ook..maar je krijgt nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als die aan de currylikeur zit, bedoel je?
quote:
Want er is niemand die erover zou kunnen klagen...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:13 schreef AMAR420 het volgende:
is er nooit geklaagd over mijn kwaliteiten voorzover ik weet
wehehehhequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee. Ik zou beloofd nooit met een t schrijven in volt. dw. vorm.
nee. normaal. dankuquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval klein, menen vele, vele, vele, vele onderzoeken.
Doe maar gierig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:16 schreef Che_ het volgende:
Maar volgens mij kan je de meeste Bollywoodfilms wel vinden bij de meeste torrentsites?
was een oude serie op Indiase tv. gebaseerd op 1000 en 1 nacht aladin en sindbad etc. het is hindi met urdu gemixtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet je toevallig hoe dit liedje heet? Of is dit Urdu?
Sorry, bedoelde dit:quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:16 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
was een oude serie op Indiase tv. gebaseerd op 1000 en 1 nacht aladin en sindbad etc. het is hindi met urdu gemixt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha watquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:16 schreef Santello het volgende:
[..]
Doe maar gierig.
Hoeft niet meer johBeetje interessant lopen doen
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb 25 pillen ingenomen; het is bedtijd voor mij.TrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahaha wat
Stimorol- zei maar wat. Ik kijk nauwelijks Bollywoodfilms, laat staan dat ik er een aparte site voor heb.
Shiiit
nee ken ik niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde dit:
http://www.liveleak.com/view?i=c20_1220550278
Linkje vergeten te plaatsen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb 25 pillen ingenomen; het is bedtijd voor mij.Jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten.![]()
Ja, weet ik. Vroeg me alleen af of je de titel kende zodat ik een niet-gemixte versie kon vinden als die er is.quote:
Melk = Brits.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:24 schreef AMAR420 het volgende:
Indiase thee is trouwens heel lekker. Een heel simpele versie.
Zet heet water op, doe in je theepot 3 cardamom, stokje kaneel, 2 kruidnagel, klein stukje gember. Doe dan heet water en thee hierin en dan gewoon thee zetten. En dan serveren evt beetje melk en genoeg suiker.
Klopt, maar negeer die melk dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:25 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Ja en die zwervers hebben thee ontdekt, in?
Ja kan zonder melk ga maar maken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Klopt, maar negeer die melk dan.
Chinaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:25 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Ja en die zwervers hebben thee ontdekt, in?
Klappen van vaders zijn het beste.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
https://www.facebook.com/(...)94396&type=2&theater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |