En bij 'Her'?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb Lucy in de bios gezien. Dankzij Scarlett heb ik de film afgekeken.
Ik heb een Pathe Unlimited Card, dus de film heb ik "gratis" gezien.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:00 schreef Santello het volgende:
[..]
[..]
10 euro genaaid![]()
Maze Runner is overigens wel top.![]()
Morgen ga ik ook naar de bios. Weet nog niet welke film. Iemand die mee wilt?
Was jij er toevallig bij toen ik Don Jon (2013) - IMDb keekquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar raak jij vast helemaal opgewonden van.
Seen it. Sowieso alles met Mark Wahlberg is topquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat ben je lichtgeraakt.
[..]
Laatst Lone Survivor gekeken op Netflix. Voor een groot deel is het 'Murica, fuck yeah!', maar toch erg vette actie. Aanrader.
Wat is dat voor rare film?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Was jij er toevallig bij toen ik Don Jon (2013) - IMDb keek
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]Wat staat hier in de spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaa die wil ik ook zien. IMAX Arena?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een Pathe Unlimited Card, dus de film heb ik "gratis" gezien.
Maze Runner is inderdaad een goede film. Morgen ga ik naar Dracula (IMAX).
Een film waar je nooit met je chick heen moet gaanquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Jaaaa die wil ik ook zien. IMAX Arena?
Shut up dude. I've seen it. I LOVED IT.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een film waar je nooit met je chick heen moet gaan
Maar jij bent 'anders'quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Shut up dude. I've seen it. I LOVED IT.
Mwuahquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een film waar je nooit met je chick heen moet gaan
Che.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:12 schreef Santello het volgende:
Iemand had me een torrentsite vol met Bollywood belooft maar nooit waargemaakt :s
Weet niet meer wie..
Hahah ik eigenlijk ook. Wellicht moet ie toch maar even verschijnen op de meet. Al is het voor 5 minuten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |