Ik droomde een tijdje geleden dat ik met m'n ex gezoend had, wat een hel zeg. Damn feelings.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:59 schreef Amplifier het volgende:
Vannacht wel over haar gedroomd. Het was een heel goed gesprek tussen ons...
Af en toe kom ik mijn ex ook tegen in mijn dromen, voornamelijk zijn ouders. Uiteindelijk gaat hij altijd doodquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:01 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik droomde een tijdje geleden dat ik met m'n ex gezoend had, wat een hel zeg. Damn feelings.
Fijn gevoel lijkt me. Ik ben er naar mijn idee nog niet helemaal aan toe om aan een nieuwe relatie te beginnenquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:19 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Af en toe kom ik mijn ex ook tegen in mijn dromen, voornamelijk zijn ouders. Uiteindelijk gaat hij altijd dood
Nieuwe meneer is inmiddels al een volle maand in mijn leven, en ik ben echt ontzettend blij met hem. Vertrouwen is er, en de fysieke aantrekkingskracht is enorm. Deze hoop ik tijdje te houden
Ja, absoluut. Ik heb een tijdje met een andere jongen gedate, maar dat liep stuk toen hij terug ging naar Australië. Veel van zijn levensinstelling geleerd, en vlak daarna kwam ik de huidige tegen. En het is echt de man van mijn dromen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:23 schreef K44S het volgende:
[..]
Fijn gevoel lijkt me. Ik ben er naar mijn idee nog niet helemaal aan toe om aan een nieuwe relatie te beginnen, maar flirt wel fijn door
.
Waauw hou vol! Heb bewondering voor jequote:Op donderdag 22 januari 2015 17:34 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Ik heb een tijdje met een andere jongen gedate, maar dat liep stuk toen hij terug ging naar Australië. Veel van zijn levensinstelling geleerd, en vlak daarna kwam ik de huidige tegen. En het is echt de man van mijn dromen.
Ben ervan overtuigd dat je leven al voor je is uitgestippeld, en dat je van alles kunt leren. Af en toe denk ik nog wel eens aan mijn ex, maar het voelt onwerkelijk om te geloven dat ik ooit zoveel om hem heb gegeven, nu ik weet waar de fouten lagen.
Nu loop, zit, en lig ik op een roze wolkje.
En flirten is natuurlijk ontzettend leuk, en goed voor je zelfvertrouwen. Keep up the good work!
Dan kan ik hierbij er op vertrouwen dat je geen ik-ben-zo-zielig-topic zal aanmaken binnenkortquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:34 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Ik heb een tijdje met een andere jongen gedate, maar dat liep stuk toen hij terug ging naar Australië. Veel van zijn levensinstelling geleerd, en vlak daarna kwam ik de huidige tegen. En het is echt de man van mijn dromen.
Ben ervan overtuigd dat je leven al voor je is uitgestippeld, en dat je van alles kunt leren. Af en toe denk ik nog wel eens aan mijn ex, maar het voelt onwerkelijk om te geloven dat ik ooit zoveel om hem heb gegeven, nu ik weet waar de fouten lagen.
Nu loop, zit, en lig ik op een roze wolkje.
En flirten is natuurlijk ontzettend leuk, en goed voor je zelfvertrouwen. Keep up the good work!
Nouja, kans is aanwezig dat een van mijn ouders (of allebei) zich wellicht binnenkort hier komt meldenquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Dan kan ik hierbij er op vertrouwen dat je geen ik-ben-zo-zielig-topic zal aanmaken binnenkort
Meeste mensen die er al een topic over maken, weten 9/10 keer al wat ze moeten doen. Alleen willen ze anders lezen/horen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:58 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Nouja, kans is aanwezig dat een van mijn ouders (of allebei) zich wellicht binnenkort hier komt melden
Dus dat doet wel beetje zeer, maar zal ik hopelijk geen topic over hoeven maken.
Klopt. Ik heb in het verleden ook wel topics aangemaakt waarvoor ik me nu wel voor m'n kop kan slaan, maar ach. Was 15 toen ik hier begon geloof ikquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:59 schreef K44S het volgende:
[..]
Meeste mensen die er al een topic over maken, weten 9/10 keer al wat ze moeten doen. Alleen willen ze anders lezen/horen.
Ik ken het,dat dan weer wel.
Je wil niet weten hoe stom ik ben geweest hoor. Net als jij ben ik na een korte break up weer teruggegaan naar mijn ex, met alle gevolgen van dien. Op dat moment was ik emotioneel echt afhankelijk van hem, en wilde ik gewoon niet zonder, ook al was het mijn beslissing. Pas na de derde break up was het écht definitief. En zelfs toen was het auwie.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:36 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Waauw hou vol! Heb bewondering voor je
Ik moest lachen om je afsluiterquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:09 schreef Brannagh het volgende:
Op een dag kom je iemand anders tegen, en of je er dan klaar voor bent of niet, je kunt opnieuw beginnen. En genieten. Dus ga lekker stappen, doe dat extra rondje hardlopen, ga naar de nieuwjaarsborrel. Het leven lacht je toe. En je ex, die kan de tering krijgen.
Die grote jaap heb ik zelf veroorzaakt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:02 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb in het verleden ook wel topics aangemaakt waarvoor ik me nu wel voor m'n kop kan slaan, maar ach. Was 15 toen ik hier begon geloof ik
Tijd heelt alle wonden. Alleen is het maar net hoe je je wonden zelf verzorgd. Als je een grote jaap niet hecht, dan wordt het een lelijk litteken.
Je hebt er geen kaas van gegeten hequote:Op donderdag 22 januari 2015 18:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Die grote jaap heb ik zelf veroorzaakt.
Al ben ik er van overtuigd dat als ze later in m'n leven zou zijn langs gekomen. Veel dingen anders zou zijn geweest.
Maar ach, al die alsjes..
Ghehe.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:30 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Je hebt er geen kaas van gegeten he
Nja, ik ben er echt heilig van overtuigd dat je eigenlijk geen invloed hebt op wat er gaat gebeuren in je leven, misschien dat je er zelf ook wat meer rust mee krijgt als je dat gevoel ook hebt.
Jammer dat ze inderdaad niet later in je leven langs kan komen, maar wie weet wie je nog wel tegenkomt!
Mijn ex 2xquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Heeft iemand hier ooit zelf een relatie verbroken en direct overgesprongen op de ander?
Ik heb het wel eens andersom gedaan. Mijn ex brak met mij en binnen 3 week had ik een anderquote:
Wel gewoon direct flirten, maar niks echt vasts. Zo snel zou ik dat echt niet kunnen denk ik, bij mij komen er een lading gevoelens bij kijken, die ik eerst bij de eerste weer in dozen moet stoppen, en dan goed bewaren en kijken of er niks stuk is.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Heeft iemand hier ooit zelf een relatie verbroken en direct overgesprongen op de ander?
Yep.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Je verbindt er de onjuiste conclusies aan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:43 schreef Gary_Oak het volgende:
Wauw, het heeft me dit weekend de grootste moeite gekost om actief op haar af te stappen en haar te begroeten. Een glimlach en een 'hallo' kreeg ik terug. Opgelucht, we bestaan nog voor elkaar ... Dacht ik.Tot de dagen daarna het negeren en mij geen blik waardig gunnen weer verder gingen.
We hebben geen ruzie gehad, maar zo lijkt het wel.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je verbindt er de onjuiste conclusies aan.
Heul niet!quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:05 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Om te jongen moet je een kutje hebben hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |