Afgezien van het kant vind ik deze érg tofquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:22 schreef lady-wrb het volgende:
van sjoelbak....
[ afbeelding ]
naar kruidenrek
[ afbeelding ]
Maar waarom moet hier nu weer een sjoelbak voor gesloopt worden. Koop een plaat hout bij de bouwmarkt en je kan een rekje maken dat precies op maat isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:22 schreef lady-wrb het volgende:
van sjoelbak....
[ afbeelding ]
naar kruidenrek
[ afbeelding ]
Oh nee, zonde van de mooie antieke sjoelbak!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar waarom moet hier nu weer een sjoelbak voor gesloopt worden. Koop een plaat hout bij de bouwmarkt en je kan een rekje maken dat precies op maat is
een sjoelbak is natuurlijk heel iets andersquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar waarom moet hier nu weer een sjoelbak voor gesloopt worden. Koop een plaat hout bij de bouwmarkt en je kan een rekje maken dat precies op maat is
Mijn zus heet Gerda en knutselt...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:41 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Wat een confronterend topic
M'n moeder is een Gerda
tsjernobeastsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:36 schreef moussy het volgende:
Voor op de gepimpte kast:
[ afbeelding ]
Ik krijg hier oprecht oogaids van
Sowieso van die decoratie zonder enige functie behalve stof vangenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:00 schreef moussy het volgende:
Geen plek voor een gepimpte kast, dus hangen we alleen de deurtjes maar op, práchtig!
[ afbeelding ]
Dat eerstequote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:39 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ja. Mijn moeder bekijkt alles door de ogen van een huisvrouw, en ik heb dat overgenomen. Bij zoveel dingen denk ik: leuk, maar hoe stoffig ziet het er over drie weken uit? Brrrr...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Sowieso van die decoratie zonder enige functie behalve stof vangenzou helemaal gek worden in zo'n 'gezellig en warm' Leenbakkerhuis.
Haha, herkenbaar!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:43 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat ja. Mijn moeder bekijkt alles door de ogen van een huisvrouw, en ik heb dat overgenomen. Bij zoveel dingen denk ik: leuk, maar hoe stoffig ziet het er over drie weken uit? Brrrr...
Spuuglelijk maar wel handigquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:22 schreef lady-wrb het volgende:
van sjoelbak....
[ afbeelding ]
naar kruidenrek
[ afbeelding ]
Idd ja, wat kost zo'n bandje nouquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:37 schreef moussy het volgende:
De hond besloot als gay door het leven te gaan, dus moest een roze bandje.. Ik zou er gewoon 1 kopen
[ afbeelding ]
Ach, als man heb je dan in ieder geval een goede reden om tegen je vrouw te zeggen dat je niet helpt bij het schoonmaken zolang die lelijke troep van haar er staat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:43 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat ja. Mijn moeder bekijkt alles door de ogen van een huisvrouw, en ik heb dat overgenomen. Bij zoveel dingen denk ik: leuk, maar hoe stoffig ziet het er over drie weken uit? Brrrr...
Nou, als het er al eens leuk uit zou zien dan was er misschien nog overheen te komen maar het is ook nog eens allemaal zo ontzettend lelijk. Ik kan er gewoon niet bij met m'n hoofd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:43 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral sinds ik op mezelf woonquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:43 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Sprakeloos.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:37 schreef moussy het volgende:
De hond besloot als gay door het leven te gaan, dus moest een roze bandje.. Ik zou er gewoon 1 kopen
[ afbeelding ]
quote:"Ze zijn niet zwart, maar bruin"
Haha zo had ik het nog niet eens bekeken. Vind het sowieso een schandalige opmerking.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:27 schreef B.ertha het volgende:
Dat lijkt me erger?
Zwart Piet kun je nog rechtvaardigen door te zeggen dat het door roet komt, Bruine Piet is gewoon een neger..
Mee eens.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Haha zo had ik het nog niet eens bekeken. Vind het sowieso een schandalige opmerking.
en je mag het niet afgrijselijk lelijk vinden. alleen maar juichen en engelengezang willen ze horen!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:15 schreef Rottdog het volgende:
Volwassen vrouwen die kleurplaten kleuren en dan gaan vragen wat vinden jullie ervan. *Gruwel*
haha, kijk die boom staanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Voor alle Gerda's:
[ afbeelding ]
Ik ga deze gesso-en en muurvullen! En dan uiteraard op FB zettenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Voor alle Gerda's:
[ afbeelding ]
Zwarte pieten zijn gewoon zwart. Niet vanwege de schoorsteen maar omdat ze zwart zijn. Negers hebben verschillende tintent.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:27 schreef B.ertha het volgende:
Dat lijkt me erger?
Zwart Piet kun je nog rechtvaardigen door te zeggen dat het door roet komt, Bruine Piet is gewoon een neger..
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ga deze gesso-en en muurvullen! En dan uiteraard op FB zetten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:00 schreef Burdie het volgende:
Voor de luie fröbelaars onder ons, dit bordje is gewoon te koop bij het tuincentrum:
[ afbeelding ]
Happiness wel, maar dat bord blijkbaar niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:00 schreef Burdie het volgende:
Voor de luie fröbelaars onder ons, dit bordje is gewoon te koop bij het tuincentrum:
[ afbeelding ]
MOOOOOIquote:
Je zou het bijna hopen voor ze.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt wel een rouwfoto van die kinderen
quote:Chips,watten op kun je de watten ergens mee inspuiten,zodat het niet zo gauw smoezelig word?
quote:Zal ik er nog meer bij doen of zo laten?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ga deze gesso-en en muurvullen! En dan uiteraard op FB zetten
[ afbeelding ]
quote:Goedemiddag Anneke,
Kun jij mij misschien vertellen hoeveel pendaalemmerzakken je ongeveer nodig hebt en van welke maat??
En welke maat krans je dan gebruikt ?
Want na het zien van jou creactie's beginnen meteen de handjes de kriebelen, dus hiervoor bedankt
Vriendelijke groet,
Margret
etc. etc....quote:Dillydinsdag, december 11, 2012
Geweldig, inmiddels heb ik hem ook gemaakt! Ik kom er helemaal van in kerstsfeer en dat was ik absoluut nog niet. Morgen maak ik er eentje voor mijn buurvrouw /vriendin. Hier is iedereen razend enthousiast. Dank je wel voor het delen.
Wat maakt het nou uit wat voor maten en hoeveel, als je zo'n ding maakt dan kom je er toch vanzelf achterquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:20 schreef FANN het volgende:
Ik zoek alle freubelpagina's af want ik heb geen FB![]()
Nu weet ik dat je ook kerstkransen kan maken van plasticzakkies, maar goed dat
ik niet aan Kerst doe![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en Klaar is Anneke!
[ afbeelding ]
Wordt keurig stap voor stap uitgelegd en daaronder kan je dan commentaar geven
[..]
[..]
etc. etc....
| Forum Opties | |
|---|---|