Ik vind dat het een het ander niet uitsluit eigenlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:47 schreef Fascination het volgende:
inb4 vrouwen die melden dat ze keihard aangepakt willen worden in bed.
Ja maar jij bent een hopeloze romanticus.quote:
Dat wil jij toch ook?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:47 schreef Fascination het volgende:
inb4 vrouwen die melden dat ze keihard aangepakt willen worden in bed.
Fas wil die vrouwen in kwestie hard aanpakken. Dominante teef dat het is.quote:
Dat zou je zeggen, ja, maar weet niet of dat zo werkt in de praktijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat het een het ander niet uitsluit eigenlijk
Irrelevante vraag.quote:
Liefdevolle/romantische seks die uitmondt in passievolle seks?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:00 schreef Fascination het volgende:
Dat zou je zeggen, ja, maar weet niet of dat zo werkt in de praktijk.
De beste seks.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:05 schreef STING het volgende:
[..]
Liefdevolle/romantische seks die uitmondt in passievolle seks?
Ik wil datquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:05 schreef STING het volgende:
[..]
Liefdevolle/romantische seks die uitmondt in passievolle seks?
Hey VA, hoe is het nu?quote:
Mwah, zit nu in amsterdam bij een maat.quote:
Vast niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mwah, zit nu in amsterdam bij een maat.
Ik hoop dat ik niet weer een 2.5 jaar dry spell krijg trouwens
What happened?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I'm single since last nightquote:
Ik ben een romanticus, jij een extreme romanticus.quote:
Je kunt altijd naar de hoeren.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Ik prefereer sletten, stuk goedkoper, ben een student natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt altijd naar de hoeren.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I'm single since last night
Pak het FOK!schema er maar bij.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik prefereer sletten, stuk goedkoper, ben een student natuurlijk
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben een romanticus, jij een extreme romanticus.
Luilakquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:28 schreef Fera het volgende:
Hele dag vrij om aan een verslag te werken. Ik heb een voorblad en een halve titelpagina.
Erg, de vrome dominee, papa van Jessica Biel in de seriequote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:09 schreef Fascination het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ikte_tieners___.html
Och och och. Wie had dat gedacht van die brave 7th heaven-vader.
Meer afgeleid.quote:
Extreem?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Romantische passionele seks ftw!
Eens, helaas is dat te lang geleden om het me te kunnen herinnerenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Romantische passionele seks ftw!
Alles wat niet het verslag is.quote:
Jouw geheugen is niet goed meer?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:31 schreef yats het volgende:
[..]
Eens, helaas is dat te lang geleden om het me te kunnen herinneren
Een man in een Winnie the Pooh kostuum met alleen zijn private parts zichtbaar die de Macarena danst natuurlijk.quote:
Jep.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, s.o.g. (studie ontwijkend gedrag)
Een zeer bekend fenomeen
Uuhhh?? Want daardoor ben jij altijd afgeleid?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een man in een Winnie the Pooh kostuum met alleen zijn private parts zichtbaar die de Macarena danst natuurlijk.
Ja, zeggen dat ze walgt van zijn gedrag, maar niet eerder aan de bel trekken bij de politie.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Erg, de vrome dominee, papa van Jessica Biel in de serie. De manier waarop dat wijf van hem aan 'bewijsmateriaal' gekomen is ook achterbaks. Ze zou hem juist aan moeten sporen het op te biechten aan de juiste instanties, maar mevrouw wil er nog even een slaatje uitslaan bij de scheiding.
Als ik dat zie ben ik ook afgeleidquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uuhhh?? Want daardoor ben jij altijd afgeleid?
Niet alleen afgeleid, ook getraumatiseerd denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik dat zie ben ik ook afgeleid
Sorry, ik zit in een conferentie zaal met 200 mensen met een kater atm. Shit does things with your head.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uuhhh?? Want daardoor ben jij altijd afgeleid?
Korsakoff is a bitchquote:
En een beetje opgewondenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet alleen afgeleid, ook getraumatiseerd denk ik.
Gelukkig niet, al heb ik tijdens mijn studententijd de staatskas genoeg gespekt qua accijnzen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |