abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 24 november 2014 @ 21:32:26 #151
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_146970084
Blablablayadayada adieu!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_146970281
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 21:26 schreef robin007bond het volgende:
Er is wel een apart topic voor misstanden bij Primark, DS4. Wellicht is het ook beter als het daar blijft geconcentreerd puur zodat de discussie fijner is te volgen.

Je kritiek is desalniettemin terecht en ik merk inderdaad gepiekerde reacties die waarschijnlijk toch uit een schuldgevoel komen. Echter kan het zijn dat je echt overgeleverd bent aan Primark vanwege bijvoorbeeld een laag inkomen, dat soort mensen valt het moeilijk kwalijk te nemen toch?

Daarnaast maakt Primark wel zat winst, dus theoretisch zouden ook betere arbeidsomstandigheden met deze lage prijzen elkaar niet uitsluiten. Helaas gaat bij veel bedrijven alles om de winst en wordt de maatschappelijke verantwoordelijkheid compleet genegeerd.
Ik zal zelf hier niet meer over het gebrek aan maatschappelijk verantwoord ondernemen beginnen, maar toch nog heel kort: ik heb altijd aangegeven dat ik begrijp dat als je weinig te makken hebt de zaak wat genuanceerder ligt, al blijf ik erbij dat ook voor primark mensen zich prima konden kleden met een laag inkomen, dus kan niet geloof ik niet zo in.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_146970309
quote:
17s.gif Op maandag 24 november 2014 21:32 schreef Skaai het volgende:
Blablablayadayada adieu!
Dag hoor!
  maandag 24 november 2014 @ 21:37:35 #154
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_146970354
De gepikeerde reacties komen niet uit schuldgevoel hoor.
Maar uit pure irritatie van iemand die stelselmatig meent een topic te moeten verzieken door overal met dezelfde grammofoonplaat bovenop te duiken.
Gewoon lekker plaatsen wat je gekocht hebt, er leuke reacties op krijgen en daar een beetje over doorlullen wordt schier onmogelijk gemaakt gewoon.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_146970489
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 21:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik zal zelf hier niet meer over het gebrek aan maatschappelijk verantwoord ondernemen beginnen, maar toch nog heel kort: ik heb altijd aangegeven dat ik begrijp dat als je weinig te makken hebt de zaak wat genuanceerder ligt, al blijf ik erbij dat ook voor primark mensen zich prima konden kleden met een laag inkomen, dus kan niet geloof ik niet zo in.
Aan de andere kant stelt de maatschappij wel harde eisen aan mensen, ook m.b.t. uiterlijk. Wellicht zijn die ook anders dan vroeger, die situatie kan zich niet een op een vergelijken.

Daarnaast kan het zijn dat het gevoel van "niet mee te doen" veel sociale stress opleverde voor die mensen. De samenleving is best hard.

Maar mooi dat je die nuancering maakt. ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2014 21:40:49 ]
pi_146970636
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 21:37 schreef laziness het volgende:
De gepikeerde reacties komen niet uit schuldgevoel hoor.
Maar uit pure irritatie van iemand die stelselmatig meent een topic te moeten verzieken door overal met dezelfde grammofoonplaat bovenop te duiken.
Gewoon lekker plaatsen wat je gekocht hebt, er leuke reacties op krijgen en daar een beetje over doorlullen wordt schier onmogelijk gemaakt gewoon.
Ik denk dat enkelen eens kritisch naar hun eigen rol moeten krijgen, want het ontspoort niet door mijn initiële reacties, maar de allergische reacties die daar weer op volgen.

Helemaal zelf weten natuurlijk.

Verder is het bespottelijk om te eisen dat je alleen maar leuke reacties mag krijgen op wat je gekocht hebt... Maar dat terzijde.
  maandag 24 november 2014 @ 21:50:24 #157
244125 laziness
pi_146970971
Ik eis niks. Ik zeg alleen dat je de sfeer verziekt en je er niks mee bereikt want men gaat er geen stuiver minder door uitgeven bij de primark.

Ga lekker hier zitten. Is speciaal opgericht voor jou zelfs zodat je in dit topic eens op zou houden met je vastgelopen grammofoonplaat.
LIF / De keerzijde van Primark
  maandag 24 november 2014 @ 21:54:02 #158
47102 Elvi
miemkwien
pi_146971159
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 21:30 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik laat mij de mond niet snoeren. Dit is geen fantopic en ik post gewoon on topic.

En wat heb ik nou toch allemaal weer gezegd? Ik heb gevraagd wat er grappig was aan het bezoeken van een Britse primark (nog steeds geen antwoord), ik was het eens met iets wat Cynix schreef en ik heb aangegeven dat opruiming in NL omdat het niet meer geclusterd is weinig invloed heeft op de drukte.

Nou, daar krijg je dan een storm aan reacties op. Overgevoelig is een eufemisme!
Dit is dus wel het fantopic. Dit is het topic voor je discussie: LIF / De keerzijde van Primark
pi_146971643
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 21:50 schreef laziness het volgende:
Ik eis niks. Ik zeg alleen dat je de sfeer verziekt en je er niks mee bereikt want men gaat er geen stuiver minder door uitgeven bij de primark.

Ga lekker hier zitten. Is speciaal opgericht voor jou zelfs zodat je in dit topic eens op zou houden met je vastgelopen grammofoonplaat.
LIF / De keerzijde van Primark
Ja, ik begin dus niet meer over de uitbuiting.

Maar goed, kennelijk denken sommigen dat vrijheid van meningsuiting prima is gegarandeerd als er een soort van 'rokersruimte' wordt gemaakt voor onwelgevallige meningen...
pi_146971754
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 21:54 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dit is dus wel het fantopic. Dit is het topic voor je discussie: LIF / De keerzijde van Primark
Nee, dit is geen fantopic.

Ik zou trouwens de moeite sparen om mij weg te proberen te pesten. Vergeefse moeite. En die pogingen verzieken de sfeer, niet het stellen van vragen, of het eens zijn met deze en gene.
  maandag 24 november 2014 @ 22:07:18 #161
244125 laziness
pi_146971768
Nee je zeikt liever mensen af dat ze niet modieus zijn en dom zijn dat ze in het buitenland een primark bezoeken en dat het allemaal zo lelijk is en en en...

Wat is de lol er van? Wat bereik je er mee? Heb je echt niks beters te doen?

En dat is precies de laatste keer dat ik nog op je gereageerd hebt.
  maandag 24 november 2014 @ 22:09:29 #162
47102 Elvi
miemkwien
pi_146971844
Echt wat is dit _O- Zoek trouwens nog even de betekenis van 'vrijheid van meningsuiting' op, dan sta je tenminste niet meer zo ontzettend voor lul.
pi_146971926
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 22:07 schreef laziness het volgende:
Nee je zeikt liever mensen af dat ze niet modieus zijn en dom zijn dat ze in het buitenland een primark bezoeken en dat het allemaal zo lelijk is en en en...
Kennelijk ben je niet zo goed in lezen.
  maandag 24 november 2014 @ 22:13:53 #164
244125 laziness
pi_146971994
Als je nou eens mijn vragen gaat beantwoorden ipv ze te negeren...
pi_146971996
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 22:09 schreef Elvi het volgende:
Echt wat is dit _O- Zoek trouwens nog even de betekenis van 'vrijheid van meningsuiting' op, dan sta je tenminste niet meer zo ontzettend voor lul.
O jee, het werd te moeilijk voor je kennelijk....
pi_146972057
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 22:13 schreef laziness het volgende:
Als je nou eens mijn vragen gaat beantwoorden ipv ze te negeren...
Nou, dat niet meer op mij reageren heb je lang volgehouden...

Jouw vragen gaan uit van een verkeerde vooronderstelling, dus is er geen antwoord. Zoiets als dat ik jou vraag waarom jij vandaag niet op fok hebt gepost...
  maandag 24 november 2014 @ 22:19:07 #167
244125 laziness
pi_146972181
Sjonge jonge laat ik het dan speciaal voor jou zo formuleren dat je dan wel zou kunnen reageren.

Waarom reageer je nog steeds in dit topic op de manier waarop je doet?
Wat denk je er mee te bereiken?
  † In Memoriam † maandag 24 november 2014 @ 22:21:40 #168
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_146972271
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 22:19 schreef laziness het volgende:
Sjonge jonge laat ik het dan speciaal voor jou zo formuleren dat je dan wel zou kunnen reageren.

Ik zou DS4 lekker in zijn verzuurde sop laten gaarkoken en hem laten voor wat het is. Deze troll voedt zich nu met dit alles en des te meer reden voor hem om het topic nog meer te vergallen.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_146972471
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 22:19 schreef laziness het volgende:

Ik reageer gewoon normaal hoor. Maar sommigen lezen dingen die er niet staan. Ik noem een voorbeeld: jij stoort je er kennelijk aan dat ik tegen heroinjunk heb gezegd dat ze meer een eigen stijl heeft dan dat ze modieus gekleed gaat.

Heroinjunk had duidelijk door dat daar niets negatiefs mee bedoeld werd, maar jij als buitenstaander ziet er kennelijk iets vileins in. Terwijl een eigen stijl hebben natuurlijk allesbehalve negatief is. Sterker nog: ik heb veel meer respect voor mensen die eigen zijn dan mensen die mee hobbelen met de meute.
pi_146972717
quote:
7s.gif Op maandag 24 november 2014 22:21 schreef Skaai het volgende:

Ik zou DS4 lekker in zijn verzuurde sop laten gaarkoken en hem laten voor wat het is. Deze troll voedt zich nu met dit alles en des te meer reden voor hem om het topic nog meer te vergallen.
Kijk eens in de spiegel...
  † In Memoriam † maandag 24 november 2014 @ 22:35:01 #171
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_146972743
Heb ik net nog gedaan, en damn wat staat dat smakeloze 12 euro Primark truitje me goed 8-)
pi_146972793
quote:
6s.gif Op maandag 24 november 2014 22:35 schreef Skaai het volgende:
Heb ik net nog gedaan, en damn wat staat dat smakeloze 12 euro Primark truitje me goed 8-)
Nou, prima toch?
  maandag 24 november 2014 @ 23:03:49 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_146973694
A. Kan de naam van dit topic veranderd worden naar Primark fan topic?
pi_146981495
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 22:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, ik begin dus niet meer over de uitbuiting.

Maar goed, kennelijk denken sommigen dat vrijheid van meningsuiting prima is gegarandeerd als er een soort van 'rokersruimte' wordt gemaakt voor onwelgevallige meningen...
Deze reeks is voor mensen die liefhebber zijn van Primark. Het is dus wel een fantopic. Je gaat de topics van Apple producten ook niet kapen en verzieken door te beginnen over uitbuiting van Chinese werknemers, zelfmoorden en kinderarbeid ;).

Je komt over als een Jehova Getuige die alsnog zijn mening probeert door te drukken. Ik verzoek je vriendelijk doch dringend om dat niet meer te doen.
  dinsdag 25 november 2014 @ 10:59:38 #175
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_146981816
Mijn dochter heeft een paar maand terug wat kleren van de Primark gekregen. En een fleecedeken.

De kleding houdt zich verrassend goed! De pyjama is haar lievelingspyjama en blijft heerlijk zacht en dik. De truitjes zijn ook al vaak gedragen en vaak gewassen en zien er nog als nieuw uit.
En de fleecedeken is ook nog heerlijk zacht en heeft niet meer gepluisd sinds hij gewassen is :+ .
Voor kinderkleding vind ik dus tot nu toe de prijs/kwaliteitverhouding prima in orde. En dat had ik vooraf echt niet verwacht.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')