Er zijn prima alternatieven.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:49 schreef DrDentz het volgende:
Het is wel een betuttelende vinger van mensen die hier vaak vrij welgesteld zijn. Jan met de pet moet wel bij goedkopere zaken zijn spulletjes inslaan, onze financiële stand van zaken staat het inkopen van dure merkkleding niet toe, anders is het aan het eind van de maand weer bedelen bij de voedselbank.
Kletskoek!quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:51 schreef thom_05 het volgende:
Dan moet je naakt rondlopen want ook de "dure"merken doen het.
Kom vechten dan bij Primark, hou mensen tegen dan, kop op dan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er zijn prima alternatieven.
Dat gezeur altijd. Ik moet wel iemand laten uitbuiten, want anders kan ik niet zo veel spulletjes kopen als ik zelf wil.
Voordat primark bestond liep de minima ook niet naakt over straat hoor!
Bij Apple zijn wel meer mankementen die mij tegenhouden ooit iets van ze te kopenquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:50 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Wie let er wel op? Ik gebruik bijv ook apple producten waar allemaal arme Chineesjes onder gruwelijke omstandigheden werken met de dood als gevolg. En de hele wereld met mij.
Zijn best alternatieven hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:49 schreef DrDentz het volgende:
Het is wel een betuttelende vinger van mensen die hier vaak vrij welgesteld zijn. Jan met de pet moet wel bij goedkopere zaken zijn spulletjes inslaan, onze financiële stand van zaken staat het inkopen van dure merkkleding niet toe, anders is het aan het eind van de maand weer bedelen bij de voedselbank.
Joh, besteed de tijd die je nu gebruikt voor dit soort idiote posts om wat geld te verdienen. Daar schiet je tenminste wat mee op...quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kom vechten dan bij Primark, hou mensen tegen dan, kop op dan.
Wat voor alternatieven?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er zijn prima alternatieven.
Dat gezeur altijd. Ik moet wel iemand laten uitbuiten, want anders kan ik niet zo veel spulletjes kopen als ik zelf wil.
Voordat primark bestond liep de minima ook niet naakt over straat hoor!
De wereldwinkel zeker.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zijn best alternatieven hoor.
Voor mijn part marktplaats als je echt weinig uit wenst te geven.quote:
O? Ik wist dat van die Chinezen niet die werden uitgebuit met letterlijk de dood als gevolg vanwege slechte omstandigheden eerst niet, totdat ik eens ging zoeken op Google en items/artikelen tegenkwam. Alleen veel mensen weten dat echt niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bij Apple zijn wel meer mankementen die mij tegenhouden ooit iets van ze te kopen
Ja, een telefoon van 1000 euro die buigt in je broek bvquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:59 schreef Yaaar het volgende:
[..]
O? Ik wist dat van die Chinezen niet die werden uitgebuit met letterlijk de dood als gevolg vanwege slechte omstandigheden eerst niet, totdat ik eens ging zoeken op Google en items/artikelen tegenkwam. Alleen veel mensen weten dat echt niet.
Ja daar ben ik het wel mee eens, maar zonder m'n iPhone 5 kan ik niet. En m'n Mac is ban levensbelang voor mij. Volgens mij weten de meeste mensen het echt niet, want het is niet heel erg bekend (en erg) zoals het bij de Primark is heb ik het idee. Je moet er maar net naar zoeken denk ik, anders weet je het gewoon niet en de meeste mensen interesseren zich er niet voor. Ik ook niet altijd hoorquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, een telefoon van 1000 euro die buigt in je broek bv. De meeste doen vooral alsof ze het niet weten, of geven gewoon geen neuk.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:06 schreef Yaaar het volgende:
maar zonder m'n iPhone 5 kan ik niet. En m'n Mac is ban levensbelang voor mij.
Nee, dat is het niet meid..quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:06 schreef Yaaar het volgende:
Ja daar ben ik het wel mee eens, maar zonder m'n iPhone 5 kan ik niet. En m'n Mac is ban levensbelang voor mij.
Als je af en toe een krant open slaat weet je (denk ik) heus wel of Philips, Apple of G-star fatsoenlijk bezig is. Er is gewoon een vrij grote groep die denkt dat prijs hand in hand gaat met mvo. Terwijl dat vooral in het 'midden'segment niet zo is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:06 schreef Yaaar het volgende:
Volgens mij weten de meeste mensen het echt niet, want het is niet heel erg bekend (en erg) zoals het bij de Primark is heb ik het idee. Je moet er maar net naar zoeken denk ik, anders weet je het gewoon niet en de meeste mensen interesseren zich er niet voor. Ik ook niet altijd hoor .
Gezien het tijdstip waarop je dit poste hoop ik dat je dronken was.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:06 schreef Yaaar het volgende:
Ja daar ben ik het wel mee eens, maar zonder m'n iPhone 5 kan ik niet. En m'n Mac is ban levensbelang voor mij.
Voor iemand dat niet beter weet is het kletskoek ja.quote:
Plorken bij de Primark?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip waarop je dit poste hoop ik dat je dronken was.
Het begrip "van levensbelang" is door jou gereduceerd tot een niveau waar ik een beetje verdrietig van word.
Mensen die bij Primark kopen zijn trouwens plorken, maar aangezien "eigen portemonnee eerst" hoogtij viert, verbaast het me niet dat er zoveel mensen heengaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkort weer keertje binnenstappen. Even overhempje halen.
Kwaliteit kan beter, maar voor wat het kost koop ik het elders niet. Dan ben ik 3x zoveel kwijt.
Meen dat ik de laatste keer dat ik er was, 2-3 jaar terug, iets van 6 euro betaalde ofzo voor een slimfit overhemd. Wat de producent daarvan krijgt weet ik niet. Zal wel 2-3 euro ofzo zijn.
Ethisch? Mwah.. natuurlijk is de kans groot dat het gemaakt wordt door een kind of volwassene dat zich te pletter werkt voor een habbekrats. Maar die garantie heb je bij ander merken ook niet. Die produceren in dezelfde verre Aziatische landen.
[ Bericht 10% gewijzigd door BloedendeVagina op 13-10-2014 06:12:14 ]Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
Het is immers algemeen bekend dat in bv Italië de arbeidsomstandigheden vergelijkbaar zijn met die in Bangladesh...quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:43 schreef thom_05 het volgende:
Voor iemand dat niet beter weet is het kletskoek ja.
Dat verhaal over de zelfmoorden was dan ook een stukje sensatie-journalisme van de bovenste plank. Er zijn een aantal zelfmoorden geweest bij die fabriek van Foxconn waar oa Apple hun spullen laten maken. Maar de hoeveelheid zelfmoorden daar ligt onder het Chinese gemiddelde.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:59 schreef Yaaar het volgende:
[..]
O? Ik wist dat van die Chinezen niet die werden uitgebuit met letterlijk de dood als gevolg vanwege slechte omstandigheden eerst niet, totdat ik eens ging zoeken op Google en items/artikelen tegenkwam. Alleen veel mensen weten dat echt niet.
Apple is volgens mij al een tijdje weg bij foxconnquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:04 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dat verhaal over de zelfmoorden was dan ook een stukje sensatie-journalisme van de bovenste plank. Er zijn een aantal zelfmoorden geweest bij die fabriek van Foxconn waar oa Apple hun spullen laten maken. Maar de hoeveelheid zelfmoorden daar ligt onder het Chinese gemiddelde.
Ligt er maar net aan wat je haalt. Ik draag nu bv een broek die is gemaakt in Australie (van stof die is geweven in Japan) en schoenen die in elkaar zijn gezet in de VS. Genoeg spullen te vinden wat helemaal niet zo slecht is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:51 schreef thom_05 het volgende:
Dan moet je naakt rondlopen want ook de "dure"merken doen het.
Dat hangt helemaal van het merk af. Er zit ook gewoon nog verschil tussen het ene lage lonen land en het andere.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:50 schreef LordLynx het volgende:
Net of al die middenklasse merken hun kleding wel op verantwoorde wijze laten maken en niet ook gewoon voor een hongerloontje in Taiwan en Bangladesh in elkaar laten zetten...
Nou, kun je in ieder geval drie keer een trui van de primark aan...quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:00 schreef gewoonmeppen het volgende:
Vrijdag weer 3 truien gekocht voor ongeveer 15 euro per stuk
Kwaliteit is prima hoor, ze gaan niet korter of langer mee dan de truien van andere winkelsquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, kun je in ieder geval drie keer een trui van de primark aan...
Tuurlijk jongen... Algemeen bekend dat primark kwalitatief geen prut is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:16 schreef gewoonmeppen het volgende:
Kwaliteit is prima hoor, ze gaan niet korter of langer mee dan de truien van andere winkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |