SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind ze puur ook niet lekker, maar als guacamole is het wel lekker. Maar nu ik weet hoeveel kcal ze hebben laat ik ze sowieso voortaan liggen. Dat zijn ze echt niet waard.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:54 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik ben die sale aan het doorbladeren en kom ik de volgende twee producten tegen:
- Pure Cacao Poeder;
- Cacao Nibs.
Nu lees ik ze hier vaak, maar waar gebruiken jullie ze voor? En wat zijn de voordelen?
Als ik de site zo lees is het veel belovend en kan ik zo gewoon door mn shake flikkeren. Maar heeft dit nog nut? Ik gooi er nu havermout en gebroken lijnzaad door.
En dan 1 vd producten, twee is denk ik overdreven.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt nut behalve kcal opvullen / smaak heeft het imho niet
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik blader nog verder en vindt nog veel meer superfoods, de kcal vind ik hoog genoeg voor het ontbijt.
Ik ook. En die prijzen die ze er voor vragen nog meerquote:
Ja inderdaad. Mochten eigenschappen van een bepaalde "superfood" je aanspreken kun je beter opzoeken welke producten die eigenschappen ook hebben zonder de naam superfood.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. En die prijzen die ze er voor vragen nog meer
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit appeltaart met lijnzaad gebakken, proefde je ook niks van
ik maakte de taart bij mijn ouders en sinds ik kind was zat de bruine basterdsuiker in een bepaalde bus, dus ik wilde bruine basterdsuiker door de appeltaart doen en het zag er bruin uit, dus ik strooi het ook zo over de appels: lijnzaad. Smaakte prima![]()
quote:
Goed bezig, Isaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit appeltaart met lijnzaad gebakken, proefde je ook niks van
ik maakte de taart bij mijn ouders en sinds ik kind was zat de bruine basterdsuiker in een bepaalde bus, dus ik wilde bruine basterdsuiker door de appeltaart doen en het zag er bruin uit, dus ik strooi het ook zo over de appels: lijnzaad. Smaakte prima![]()
Wat voor vacature? Wat ga je doen zeg maar?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb op zo'n toffe vacature gereageerd.Ik hoop echt dat ik op z'n minst op gesprek mag komen. Het is een werkervaringsstage, maanden terug had ik gezegd dat ik dat niet zou willen doen. Maar nu ben ik allang blij als ik weer aan de slag kan.
En ik denk dat ik me ook veel beter kan presenteren nu ik mijn buik wat minder hoef te verstoppen
Google campagnes opzetten voor bedrijven. Wil volgend jaar een studie online marketing beginnen, dus als ik dit in mijn tussenjaar zou kunnen doen is dat helemaal geweldig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:00 schreef Qwea het volgende:
Wat voor vacature? Wat ga je doen zeg maar?
Ooooh awesome! Met google analytics enzo ook?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Google campagnes opzetten voor bedrijven. Wil volgend jaar een studie online marketing beginnen, dus als ik dit in mijn tussenjaar zou kunnen doen is dat helemaal geweldig.
Ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooooh awesome! Met google analytics enzo ook?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.![]()
Zou echt perfect zijn, dus ik ga even heel erg had hopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |