abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145328893
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Ook mensen die sporten, wheyshakes drinken, aan krachttraining doen, ect om hun levenstijl aan te passen/op peil te houden al dan niet icm afvallen zijn hier van harte welkom, mits men een nuttige bijdrage kan leveren aan dit topic.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145328944
Laatste Posts:

quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind ze puur ook niet lekker, maar als guacamole is het wel lekker. Maar nu ik weet hoeveel kcal ze hebben laat ik ze sowieso voortaan liggen. Dat zijn ze echt niet waard. :D
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:54 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik ben die sale aan het doorbladeren en kom ik de volgende twee producten tegen:
- Pure Cacao Poeder;
- Cacao Nibs.

Nu lees ik ze hier vaak, maar waar gebruiken jullie ze voor? En wat zijn de voordelen?

Als ik de site zo lees is het veel belovend en kan ik zo gewoon door mn shake flikkeren. Maar heeft dit nog nut? Ik gooi er nu havermout en gebroken lijnzaad door.

En dan 1 vd producten, twee is denk ik overdreven.
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Echt nut behalve kcal opvullen / smaak heeft het imho niet
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:00 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik blader nog verder en vindt nog veel meer superfoods, de kcal vind ik hoog genoeg voor het ontbijt.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 8 oktober 2014 @ 14:02:57 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145328965
Superfoods zijn imho zwaar overrated
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_145328975
Ik vind superfoods sowieso bullshit. :@
  woensdag 8 oktober 2014 @ 14:05:53 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145329095
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:03 schreef Myraela het volgende:
Ik ook. En die prijzen die ze er voor vragen nog meer
pi_145329178
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ook. En die prijzen die ze er voor vragen nog meer
Ja inderdaad. Mochten eigenschappen van een bepaalde "superfood" je aanspreken kun je beter opzoeken welke producten die eigenschappen ook hebben zonder de naam superfood.
pi_145329224
Ik heb ze tot nu toe ook geneergd. Al vind ik dat lijnzaad in mijn smoothie best wel fijn, merkte het wel in de stoelgang. Is ook grotendeels vezels volgens mij.

Maar volgens mij is dit niet echt iets met de naam superfood. In ieder geval kost het ¤1,20 per weet ik hoeveel gram en een eetlepel per dag is genoeg, wordt er dus niet arm van.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145329310
Oh lijnzaad heb ik ook gebruikt. Maar dat is er eentje die jaren geleden ook al geadviseerd werd, niet alleen van de laatste hype.

Maar gebruik ik nu ook niet meer eigenlijk. :') Na een paar weken merkte ik niet meer dat het werkte. Misschien wen je eraan ofzo.
pi_145329379
Ik kwam er pas in de hype achter ;).

Weet niet als je er aan went of niet, maar in ieder geval beïnvloed het de smaak niet dus heb ik er totaal geen problemen mee om het door te scheppen :).
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145329425
Ik proefde het wel altijd, maar dat vond ik geen ramp. Alleen werkt het niet in warme gerechten en ik eet nu meestal warme havermout in plaats van muesli 's ochtends.
pi_145329506
Aha, dat verklaart ^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145329632
Ik heb ooit appeltaart met lijnzaad gebakken, proefde je ook niks van :Y)

ik maakte de taart bij mijn ouders en sinds ik kind was zat de bruine basterdsuiker in een bepaalde bus, dus ik wilde bruine basterdsuiker door de appeltaart doen en het zag er bruin uit, dus ik strooi het ook zo over de appels: lijnzaad. Smaakte prima :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145330082
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:18 schreef Isabeau het volgende:

ik maakte de taart bij mijn ouders en sinds ik kind was zat de bruine basterdsuiker in een bepaalde bus, dus ik wilde bruine basterdsuiker door de appeltaart doen en het zag er bruin uit, dus ik strooi het ook zo over de appels: lijnzaad. Smaakte prima :+
_O- Wel een veel gezonder alternatief.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145330874
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:03 schreef Myraela het volgende:
:Y

Maar avocado door een lekkere guacamole :9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_145330892
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:18 schreef Isabeau het volgende:

Goed bezig, Isa *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 8 oktober 2014 @ 15:15:02 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145331373
Waaaaaaaaaaaaaa *O* PR gepakt net.

Ooh en lijnzaad :9 goed spul
  woensdag 8 oktober 2014 @ 15:58:05 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145332951
Krijgen we geen nieuwe TT?

Ik twijfel of ik twee uur zou gaan paardrijden vanavond als goedmakertje voor vorige week. Moet dan wel enorm naar huis haasten en heb geen tijd voor de eigenlijke D. Ben er nog niet uit... Extra sporten is wel fijn, maar aan de andere kant heb ik niet zo veel zin om m'n hele planning ervoor overhoop te gooien.

Heb me vandaag wel helemaal aan m'n lijstje gehouden *O* Merk dat ik dan toch ook echt lekkerder in m'n vel zit dan wanneer ik zooi eet. Goede motivatie om weer normaal te doen :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_145332996
Ik heb op zo'n toffe vacature gereageerd. :D Ik hoop echt dat ik op z'n minst op gesprek mag komen. Het is een werkervaringsstage, maanden terug had ik gezegd dat ik dat niet zou willen doen. Maar nu ben ik allang blij als ik weer aan de slag kan.

En ik denk dat ik me ook veel beter kan presenteren nu ik mijn buik wat minder hoef te verstoppen :D
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:00:40 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145333055
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb op zo'n toffe vacature gereageerd. :D Ik hoop echt dat ik op z'n minst op gesprek mag komen. Het is een werkervaringsstage, maanden terug had ik gezegd dat ik dat niet zou willen doen. Maar nu ben ik allang blij als ik weer aan de slag kan.

En ik denk dat ik me ook veel beter kan presenteren nu ik mijn buik wat minder hoef te verstoppen :D
Wat voor vacature? Wat ga je doen zeg maar?
pi_145333176
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:00 schreef Qwea het volgende:
Wat voor vacature? Wat ga je doen zeg maar?
Google campagnes opzetten voor bedrijven. Wil volgend jaar een studie online marketing beginnen, dus als ik dit in mijn tussenjaar zou kunnen doen is dat helemaal geweldig.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:10:14 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145333363
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Google campagnes opzetten voor bedrijven. Wil volgend jaar een studie online marketing beginnen, dus als ik dit in mijn tussenjaar zou kunnen doen is dat helemaal geweldig.
Ooooh awesome! Met google analytics enzo ook?
pi_145333528
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooooh awesome! Met google analytics enzo ook?
Ja. :Y

Zou echt perfect zijn, dus ik ga even heel erg had hopen. O+
pi_145333661
Succes Myr!
Zo ver ben ik nog niet om die stap te zetten.

Geitenkaasquiche staat in de oven voor straks :9
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:21:03 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145333710
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja. :Y

Zou echt perfect zijn, dus ik ga even heel erg had hopen. O+
_O_ echt awesome. :D Wel tof dat je marketing gaat doen. Dus je zal ook gaan werken met SEO :D Nice, nice, nice.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:38:13 #25
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145334233
Echt he, V&D heeft prijzencircus en mijn sport bh's zijn o.a in de aanbieding. Online is mijn maat uitverkocht en als je naar de klantenservice belt zijn er nog 87 wachten!!! voor mij.

87, hoe dan :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')