quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Goede TT
Nu heb ik wel zin in energy![]()
ik ook maar het regentquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Goede TT
Nu heb ik wel zin in energy![]()
Vogeltjesdansquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
* SgtPorkbeans gaat kickass musica luisteren om zich beter te voelen
Alleen welke
Die met hitler is leukerquote:
Dit jaquote:
Lekker pitten op je bureauquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:22 schreef BBQSausage het volgende:
Ook al een maand niet meer gehad. Lekker verrot op kantoor zitten.
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:35 schreef FL_Freak het volgende:
Afkicken van energy drink gaat prima. Vorige week 'maar 2' op
stoptober is 28 dagen niet roken. Ik wil stoppen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Och god doe je dat stoptober?![]()
Ook al ben je dan al te laat begonnen.
Goedzoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
stoptober is 28 dagen niet roken. Ik wil stoppen.
Sinds zondagavond niet gerookt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nice. Wel echt gestopt dan en niet ergens eentje ofzo ?
En niemand die dan denkt van oh die bbq is echt niet productief ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Valt nu wel weer mee. Ik slaap nu gelukkig nog op redelijke tijden, was eerst veel erger.
Associeer het met een piemel, zo'n rond ding tussen je lippen waar je aan moet zuigen, wil je niet. Goede psychologische truukquote:
Toen niet, heb het idee dat ze dat nu wel beginnen te denken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En niemand die dan denkt van oh die bbq is echt niet productief ?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Associeer het met een piemel, zo'n rond ding tussen je lippen waar je aan moet zuigen, wil je niet. Goede psychologische truuk
[..]
Associeer het met een piemel, zo'n rond ding tussen je lippen waar je aan moet zuigen, wil je niet. Goede psychologische truuk
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:55 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben bezweken onder de TT
even naar de winkel fietsen
jij welquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schoeisel is sowieso overratedquote:
ga weg met je vieze praatquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ja FL geef mij je energiepapje
Weet je nog onze date, dicht op elkaar in die donkere kamerquote:
twee stoeltjes in een bioscoop. get your facts straight.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je nog onze date, dicht op elkaar in die donkere kamer
Oh baby, aan heel die avond was niets straightquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
twee stoeltjes in een bioscoop. get your facts straight.
Wat is er BBQquote:
Ik denk dat BBQ zijn secetaressesletje vandaag niet bij hem onder zijn bureau wou kruipenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ontwenningsverschijnselen denk ik.
Of wel, maar hij kreeg hem niet omhoog omdat hij zo gaar is..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk dat BBQ zijn secetaressesletje vandaag niet bij hem onder zijn bureau wou kruipen
Huehuequote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of wel, maar hij kreeg hem niet omhoog omdat hij zo gaar is..
Slim toch, zou ik ook doenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:22 schreef Ro-ald het volgende:
Weet je nog, de Ice Bucket Challenge die aandacht (én donaties) vroeg voor de dodelijke ziekte ALS? De oud-directeur van stichting ALS heeft eerder dit jaar 92.000 euro uit de stichtingskas overgemaakt naar zijn privé-rekening.
Zomaar of is dat zijn salaris?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:22 schreef Ro-ald het volgende:
Weet je nog, de Ice Bucket Challenge die aandacht (én donaties) vroeg voor de dodelijke ziekte ALS? De oud-directeur van stichting ALS heeft eerder dit jaar 92.000 euro uit de stichtingskas overgemaakt naar zijn privé-rekening.
Zo doen bijna al die ''goede doelen'' hetquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:22 schreef Ro-ald het volgende:
Denk dat rond de 55 mille toch een redelijk salaris zal zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
True, maar zo'n baas mag ook wel wat verdienen, geen 3 ton maar toch. Zal veel reizen en moeten doen.
Verschrikkelijk. Heel Nederland is dan weer in de war. Ellende altijd. Heb er een schurfthekel aan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Van de winter weer 1 groot feest rond z,on glazen huis
Dit jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Van de winter weer 1 groot feest rond z,on glazen huis
Aandachtsgeile hoertjes die per ce op tv moeten komenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit ja
Allemaal van die tienersletjes daar![]()
En die dj,s lachen zich kapotquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Heel Nederland is dan weer in de war. Ellende altijd. Heb er een schurfthekel aan.
Met hun vuilniszak jasjes en uggsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aandachtsgeile hoertjes die per ce op tv moeten komenmedelijden met dat volk
#Ghettoleefquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Met hun vuilniszak jasjes en uggs
Klopt, gewoon andere schoenen eronder, en dan is het primaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Z,on outfit verpest heel dat meisje
broek mag ook vervangen wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, gewoon andere schoenen eronder, en dan is het prima
Die gaat toch uitquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
broek mag ook vervangen worden
Een aantal jaar geleden gingen ze voor 3fm met die klamboe shit aan de gang toch. Iedereen moest een klamboe hebben tegen malaria.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En die dj,s lachen zich kapot
Ik vind 3fm een chille zender opzich, maar die Giel heb ik echt helemaal niks meequote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden gingen ze voor 3fm met die klamboe shit aan de gang toch. Iedereen moest een klamboe hebben tegen malaria.
Een journalist van een gerenomeerde krant zocht uit dat wanneer 3fm die klamboes zou opsturen naar zo'n ontwikkelingsland, dat de plaatselijke klamboe industrie er wel mee kon ophouden.
De reactie van Giel: "U bent een rechtse journalist".___________________________!
Linke pauperzender, verschrikkelijke lui, verschrikkelijke actie, verschrikkelijk Nederland om helemaal daar in op te gaan om hun eigen schuldgevoel af te kopen, om te laten zien hoe betrokken ze wel niet zijn en als je er niet aan mee doet dan ben je een lafaard die niets geeft om de wereld.
Sterf lekker met je kutzender, en neem al die lui mee in je graf![]()
![]()
![]()
![]()
Ook echt de goede doelen zelfquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden gingen ze voor 3fm met die klamboe shit aan de gang toch. Iedereen moest een klamboe hebben tegen malaria.
Een journalist van een gerenomeerde krant zocht uit dat wanneer 3fm die klamboes zou opsturen naar zo'n ontwikkelingsland, dat de plaatselijke klamboe industrie er wel mee kon ophouden.
De reactie van Giel: "U bent een rechtse journalist".___________________________!
Linke pauperzender, verschrikkelijke lui, verschrikkelijke actie, verschrikkelijk Nederland om helemaal daar in op te gaan om hun eigen schuldgevoel af te kopen, om te laten zien hoe betrokken ze wel niet zijn en als je er niet aan mee doet dan ben je een lafaard die niets geeft om de wereld.
Sterf lekker met je kutzender, en neem al die lui mee in je graf![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind de muziek die ze draaien ook niet verkeerd. Er zitten wel dj's die hun vak verstaan en passie hebben. Echter kan ik niet tegen linkse propaganda.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vind 3fm een chille zender opzich, maar die Giel heb ik echt helemaal niks mee![]()
In scene gezet .quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik werp net even een blik op ''een dubbeltje op zijn kant''
Godverdomme zeg
Gewoon 60 mille aan schulden en dan huilie huilie doen omdat je een fotocamera niet weg wil doen
Want ja, met de camera op je mobiel kun je geen mooi fotoboek maken
Godverdomme![]()
Dat dacht ik dus ookquote:
Mono, met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind de muziek die ze draaien ook niet verkeerd. Er zitten wel dj's die hun vak verstaan en passie hebben. Echter kan ik niet tegen linkse propaganda.
Net als de wereld draait door. KUNST, CULTUUR, IEDEREEN KIJKEN JULLIE MOETEN DIT ALLEMAAL TOF VINDEN.
Daar gaat het land van naar de kloten.
Precies!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook echt de goede doelen zelf, Voorkom babysterfte . En als z,on baby geboren is heeft die een kutleven zonder toekomst lolololol
Maar sowieso dat 70% in eigen zak verdwijnt bij die flikkers
Alleen maar vriendjes uit de grachtengordel bij die parooljournalistquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind de muziek die ze draaien ook niet verkeerd. Er zitten wel dj's die hun vak verstaan en passie hebben. Echter kan ik niet tegen linkse propaganda.
Net als de wereld draait door. KUNST, CULTUUR, IEDEREEN KIJKEN JULLIE MOETEN DIT ALLEMAAL TOF VINDEN.
Daar gaat het land van naar de kloten.
Ik zap er wel eens langs en moet echt binnenmonds braken als Giel daar zit, of nog erger, Premquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen maar vriendjes uit de grachtengordel bij die parooljournalist
Gebed zonder eind daar ja . Nu besmetten ze de wereld weer met het nieuwe aidsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies!![]()
Die hulporganisaties is gewoon geldklopperij.
Het was altijd al een puinhoop in dat soort landen, het is een puinhoop in dat soort landen en zolang wij maar geld blijven sturen, blijft het een puinhoop in dat soort landen.
Opvallend dat er steeds Pvda-volk aanschuift idd .quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zap er wel eens langs en moet echt binnenmonds braken als Giel daar zit, of nog erger, Prem![]()
Wat een links zooitje, verschrikkelijk.
Het is geeneens meer een linkse ziekte, het is een kwaadaardig kankergezwel dat men moet wegsnijden. Bekijk de feiten als het gaat om ontwikkelingssamenwerking. Het heeft geen zin op deze manier. Tuurlijk mag je landen best helpen, maar het moet radicaal anders. Begin bij de basis. Tegen corruptie, leer ze hoe ze land moeten verbouwen, hoe ze een samenleving opzetten dat zelfbehoevend is, ipv enkel geld sturen en ergens een school neer te zetten voor meisjes dat binnen no time vernietigd wordt door Boko Haram ofzoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Opvallend dat er steeds Pvda-volk aanschuift idd .
Maar Pauw is wel het toppunt van de linkse ziekte
Sovjetpraktijken . Regering moet alles hebben en het volk nietsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat mij ook irriteert is dat er wordt gestreefd naar een ''eerlijkere verdeling'' van de welvaart.
Ga weg man, zoals het nu gaat is het eerlijk, en niet anders. Gewoon loon naar werken.
Ja, en de regering keert het dan uit aan bijstandstokkies die te lui zijn (geweest) om te leren / te werkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sovjetpraktijken . Regering moet alles hebben en het volk niets
Premquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zap er wel eens langs en moet echt binnenmonds braken als Giel daar zit, of nog erger, Prem![]()
Wat een links zooitje, verschrikkelijk.
Corruptie zit in de aard van het beestje , dictators afzetten helpt ook niet want die hebben ze zo vervangen ofwel gelijk een burgeroorlog die nog eeuwen voortduurt. En geloof helpt ook niet meequote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is geeneens meer een linkse ziekte, het is een kwaadaardig kankergezwel dat men moet wegsnijden. Bekijk de feiten als het gaat om ontwikkelingssamenwerking. Het heeft geen zin op deze manier. Tuurlijk mag je landen best helpen, maar het moet radicaal anders. Begin bij de basis. Tegen corruptie, leer ze hoe ze land moeten verbouwen, hoe ze een samenleving opzetten dat zelfbehoevend is, ipv enkel geld sturen en ergens een school neer te zetten voor meisjes dat binnen no time vernietigd wordt door Boko Haram ofzoHartstikke sneu maar zoiets is te verwachten. Alle modellen met betrekking tot hulp voor de derde wereld landen zijn achterhaald, wat zeg ik, hebben nooit gewerkt. Het is een leugen van links om te laten zien hoe goed ze wel niet zijn. Gebakken lucht.
Precies. Dat is mij ook een enorme doorn in het oog. Ik werk hard voor mijn centen, zit in box 2. Elke maand rond de 600 afdragen aan de staat. Belasting betalen hoort er bij, daar klaag ik niet over. Maar het is belachelijk dat mensen die niet willen werken een prima inkomen hebben waar ik dus hard voor moet werken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, en de regering keert het dan uit aan bijstandstokkies die te lui zijn (geweest) om te leren / te werken
Of aan types die niet eens de taal kunnen spreken . Gratis schotel voor op de flatquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, en de regering keert het dan uit aan bijstandstokkies die te lui zijn (geweest) om te leren / te werken
Er is geen substituut voor hard werkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies. Dat is mij ook een enorme doorn in het oog. Ik werk hard voor mijn centen, zit in box 2. Elke maand rond de 600 afdragen aan de staat. Belasting betalen hoort er bij, daar klaag ik niet over. Maar het is belachelijk dat mensen die niet willen werken een prima inkomen hebben waar ik dus hard voor moet werken.
Niet kunnen werken is één ding, daar zijn gelukkig uitkeringen voor zodat je wel je boodschappen kan doen. Maar misbruik of gebruik maken van het systeem komt teveel voor en moet hard aangepakt worden. Geen werk kunnen vinden is vervelend, maar als jij je inkomen wilt krijgen zul je toch echt vrijwilligerswerk moeten doen, verplicht. Desnoods gaan we met z'n allen weer kanalen uitgraven ten behoeve van de binnenvaart en economie.
quote:
Meh, geen idee wat 't is, voel me gewoon gigantisch verrot. Gelukkig is de dag bijna voorbij.quote:
Ohquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Meh, geen idee wat 't is, voel me gewoon gigantisch verrot. Gelukkig is de dag bijna voorbij.
Pallets sorteren?quote:
http://www.moiassen.com/i(...)JaGd9nmGwBNQr2h1gO0Qquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat jongetje , 25 keer nat gegaan , maar 1945 bekend
Genoeg punten dus om dat bange kindje open te snijenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.moiassen.com/i(...)JaGd9nmGwBNQr2h1gO0Q
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Genoeg punten dus om dat bange kindje open te snijen
Haterquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ben je een brugger ofzo [ afbeelding ]
quote:
Dan heb je een kratje op. Dan voel je je lekker.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ga voor niemand aan de kant
Geintje hequote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan heb je een kratje op. Dan voel je je lekker.
Gewoon . had ook wel mensen kunnen poalliftnquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2 kratten bier achterin, kree van maastricht naar groning'n
Meteen broekie uit toch.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon . had ook wel mensen kunnen poalliftn
pallets sorteer'n? op naam?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
thuiswerk en wanneer je maar wilt
Met die Bingo, en die dochter die aan de overkant woondequote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
beste wel , wielenpolle als mooie 2de
Ik rijd je helemaal openquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst seksfilm op en pilletje slikken
Rinus had wel 10 jaar over voor dat rotmokkelquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met die Bingo, en die dochter die aan de overkant woonde
Niet knokken! Klootzak! Klootzak? Ik doe alles voor je! Alles! Vrijdagavond ga ik helemaal los zei je!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst er een gezellige dag van moaken . Twente is altijd druk
Ga moar bovn stampn . Hehe gebeurt er watquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet knokken! Klootzak! Klootzak? Ik doe alles voor je! Alles! Vrijdagavond ga ik helemaal los zei je!
Zullen we de buren even gek maken?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ga moar bovn stampn . Hehe gebeurt er wat
Moira is ook mijn kloonquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:30 schreef d4v1d het volgende:
Mono is gewoon een kloon van Toto, ik wist t
Zou nogsteeds raken 11/10quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moira is ook mijn kloon. Ontmaskerd.
Piet !!! recherche!!!quote:
Stumpers kenne ook niet tegen een grapjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:33 schreef Toto69 het volgende:
Haha, die facebook van samantha en dikkie zijn opgeheven, waarschijnlijk omdat ik hun foto's op FOK! gegooid heb
Als puntje bij paalliftje komt niet nee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stumpers kenne ook niet tegen een grapje
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als puntje bij paalliftje komt niet nee.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als puntje bij paalliftje komt niet nee.
Ik heb gisteren zitten kijken. Fantastischquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:37 schreef d4v1d het volgende:
Camping powned is wel een beetje probleemwijken 2
Zipportal vindt dit leukquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beste zijn nog altijd die flodderfilms
Ja, awesome chill zettenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MonoOver een week kom ik je huis trashen
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, awesome chill zettenAls een baas
Ben al bezig met de voorbereidingenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bereid je wel wat voor, voor de bonte avond?
Tof!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben al bezig met de voorbereidingen
Zo tofquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tof!
Ik ga een stukje opvoeren, een persiflage van diverse FOK!kers. Na het kampvuur is er bier en wijn en als je naar huis gaat krijg je een zakje snoep mee.
Probeer nou maar niet te verbergen dat er die avond 2 kratten bier en 5 flessen wijn doorheen gaanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tof!
Ik ga een stukje opvoeren, een persiflage van diverse FOK!kers. Na het kampvuur is er bier en wijn en als je naar huis gaat krijg je een zakje snoep mee.
Understatement. Als ik het op mijn heupen krijg, nou, verberg je dan maar. Dan heb je geen leven met mij.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Probeer nou maar niet te verbergen dat er die avond 2 kratten bier en 5 flessen wijn doorheen gaan
Ga je ook de helikopter doen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Understatement. Als ik het op mijn heupen krijg, nou, verberg je dan maar. Dan heb je geen leven met mij.
Ik vind kleine blikjes chillerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was dus net zo in de AH hadden ze die halve liter blikken daarvan niet![]()
Slammers ben ik wel op uitgekekenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb laatst uit hoge nood weer zo'n bikje gekocht bij de Coop. Slammers. Die blijft het beste. Maar goed, ik drink hooguit 1 zo'n blikje per maand.
Mijn leuter is lang genoeg om een tornado te veroorzaken. Dus ik hou mijn pen0r maar in de broek.quote:
Ik vond een tijd lang halve liters wel chill maar ik drink nu liever de kleintjes, bij de grote smaakt het op het laatst zo viesquote:
99% zeker dat er gewoon precies hetzelfde in zitquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond een tijd lang halve liters wel chill maar ik drink nu liever de kleintjes, bij de grote smaakt het op het laatst zo vies
Ja is ook zo maar smaakte gewoon niet meer lekker omdat het dan zolang open stondquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
99% zeker dat er gewoon precies hetzelfde in zit
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik krijg serieus altijd angst als ik mensen zo'n halve liter in één keer zie weg tikken. Daar moet je op den duur toch gewoon hartproblemen van krijgen![]()
Wat een troep dat spul
[ afbeelding ]
Do share plzquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
iPhone 4 de deur uit, nu weer centjes
AH de nieuwste ja die is nicequote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die in mijn onderschrift vind ik trouwens de beste![]()
hya hya hya
Ja plus al dat werk ook en al die shit er doorheenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe komt z,on gast op die waanzin vraag ik me af
ook meesterwerkjes, die man verdient veel meer viewers en respectquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja plus al dat werk ook en al die shit er doorheendie van plop zijn ook best geinig trouwens.
Idd!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ook meesterwerkjes, die man verdient veel meer viewers en respect
Niet goedquote:
Daar zal jij dan wel weer gelijk in hebbenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
De zware ADHDer van op de hoek ook, maar die is niet bepaald rustig.
Uiteraard.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar zal jij dan wel weer gelijk in hebben
Hoi fan BBQSausage, succes met autorijden.quote:
Dankjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoi fan BBQSausage, succes met autorijden.
Gr Gr Paul en de kids en een pootje van hont frank
Ooooiiiiijjjjjquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan brandt 'ie aan, ik ben veel te heet.
Ik vondt het wel relax om te lessen na het werken dan heb je geen energie voor andere dingen en kan je kezelf foccussen op autorijdenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:53 schreef d4v1d het volgende:
Maandag 5 uur m'n bed uit, tot half 1 werken en dan om 2 uur eerste rijles.
Zo vroeg werken was geen strak plan
Oei. Da's niet echt lekker nee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:53 schreef d4v1d het volgende:
Maandag 5 uur m'n bed uit, tot half 1 werken en dan om 2 uur eerste rijles.
Zo vroeg werken was geen strak plan
Is een rijtest vooral, ik moet me dan ook per se melden bij die rijschool(bij rijlessen kan ik opgehaald worden enzo) en dan rijden we vanaf daar naar een besloten testterrein ofzo. Geen idee of we daarna nog de openbare weg op gaanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oei. Da's niet echt lekker nee.Maar eerste rijles valt nog wel mee.
Lekker relaxed een beetje sturen, beetje gas geven.
Hoef je niet klaar wakker voor te zijn
Oh nice, da's helemaal ideaal toch? Hoef je nog helemaal geen rekening te houden met anderen..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is een rijtest vooral, ik moet me dan ook per se melden bij die rijschool(bij rijlessen kan ik opgehaald worden enzo) en dan rijden we vanaf daar naar een besloten testterrein ofzo. Geen idee of we daarna nog de openbare weg op gaan
Ik weet het ook niet precies maar dan maken ze een isnchatting hoevele lessen je nodig hebt etcquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh nice, da's helemaal ideaal toch? Hoef je nog helemaal geen rekening te houden met anderen..
Heb dat nog nooit gehoord trouwens, dat je naar een testterrein moet als eerste les.
Oh, daar had ik een gewone rijles voor.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies maar dan maken ze een isnchatting hoevele lessen je nodig hebt etc
Nee ze hebben wel echt een testterrein, maar het is misschien een aanname die ik had gemaakt ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, daar had ik een gewone rijles voor.Misschien zit jij bij een rijschool die een samenwerking heeft met zo'n testterrein, zou kunnen.. Of ze vinden het te gevaarlijk om beginners in de drukke binnenstad te laten rijden..
Ik zeg maar wat
Oh, apart.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee ze hebben wel echt een testterrein, maar het is misschien een aanname die ik had gemaakt ofzoWant ik weet dat ze wel een testterrein hebben voor motorrijles ofzo
Alles prima. Verjaardag van het meisje gevierd. Biertje gehad, Morgen weer arbeid enzoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 03:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe staat je leven?Nachtdienst gehad?
Hoi Amaquote:
Eeyquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoi Ama
Ben je al op stage geweest
Ohquote:
Yup yupquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Nog een maandje geduld dus
Ik zit momenteel te twijfelen over mijn studie, ook al vind ik mijn huidige studie heel erg leukquote:
Hmm als je je huidige studie erg leuk vindt waar twijfel je dan over?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zit momenteel te twijfelen over mijn studie, ook al vind ik mijn huidige studie heel erg leuk
Moet je vriend naar de dokterquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:38 schreef Amarantha het volgende:
Zo even afspraak maken bij de dierenarts, gaat me vast weer 100 euro kosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet je vriend naar de dokterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Stroom ligt er momenteel uit in huize Beans, er is een installateur aan het werkquote:
Nou een politiek gemotiveerde studie (bestuurskunde) leek/lijkt mij ook nog interessant. Alleen is dat in Leeuwarden of Rotjeknor, en vorig jaar (toen ik nog een hummeltje was) vond ik het een te grote stap om op kamers te gaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm als je je huidige studie erg leuk vindt waar twijfel je dan over?
Risico van een huisdier.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:38 schreef Amarantha het volgende:
Zo even afspraak maken bij de dierenarts, gaat me vast weer 100 euro kosten
Yupquote:
Toen ik nog een hummeltje wasquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou een politiek gemotiveerde studie (bestuurskunde) leek/lijkt mij ook nog interessant. Alleen is dat in Leeuwarden of Rotjeknor, en vorig jaar (toen ik nog een hummeltje was) vond ik het een te grote stap om op kamers te gaan.
Misschien iets om hierna te gaan doen
Jaa klopt, maar eerst deze opleiding maar eens afmakenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen ik nog een hummeltje was![]()
Haha. Maar het is idd wel iets om over na te denken hierna, klinkt wel interessant!
oow echt welquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Monster energy is niet te zuipen
Dan komt het nieuwe Foo Fighters album uit!quote:
Ik ben geslaagd voor m'n rijbewijs! Ben je niet blij voor mequote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben geslaagd voor m'n rijbewijs! Ben je niet blij voor me
Jij ook alquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook alquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:
quote:
Bedankt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |