Liever dat ze hem durven terughalen dan dat ze nu niets doen en in een aantal koersen met minder man aan de start komen. Het is natuurlijk wat treurig, maar ze doen in ieder geval iets, al is het maar een renner aannemen om in ieder geval voltallig ergens kunnen starten. Wat ik treuriger vind, is uit pure armoede Hofland op het laatste moment moeten opstellen in L-B-L terwijl hij daar 0,0 te zoeken heeft.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij vindt het niet iets treurigs hebben, voor beide zijden?
Even serieus. Gezien het Nederlandse karakter wat ze willen hebben, welke renner had jij dan wel een versterking gevonden?quote:Op woensdag 29 april 2015 12:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bakt er zelfs op continentaal niveau niets van. Wordt voorbijgereden door jongens die nooit de WT gaan halen.
Je kan het nog wel tien keer herhalen maar het blijft pure armoede.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Liever dat ze hem durven terughalen dan dat ze nu niets doen en in een aantal koersen met minder man aan de start komen. Het is natuurlijk wat treurig, maar ze doen in ieder geval iets, al is het maar een renner aannemen om in ieder geval voltallig ergens kunnen starten. Wat ik treuriger vind, is uit pure armoede Hofland op het laatste moment moeten opstellen in L-B-L terwijl hij daar 0,0 te zoeken heeft.
Er rijden op continentaal niveau nog wel wat Nederlanders rond die veel meer hebben laten zien dit jaar en de afgelopen jaren. Die namen kan jij zelf ook wel bedenken.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Even serieus. Gezien het Nederlandse karakter wat ze willen hebben, welke renner had jij dan wel een versterking gevonden?
Ik heb al meermaals gezegd dat Lotto Jumbo één van de zwakste, zo niet het zwakste team, uit de WT is qua bezetting. En ja dat is armoede, maar dat is gewoon een gebrek aan kwaliteit en budget en dat ga je niet opeens midden in het seizoen kunnen oplossen.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan het nog wel tien keer herhalen maar het blijft pure armoede.
'Ze doen in ieder geval iets.' Ja, heb je wat aan.
Kom je toch weer uit bij jonge gasten die ook nog maar moeten bewijzen op WT-niveau mee te kunnen. De enige waarvan ik zeker weet dat ie dat kan, Oomen, is dan wel weer pas 19. Die ga je nu niet opeens overhevelen. En een Tusveld, Steven Lammertink, Reinders, Van Rhee, Brusselman moeten het echt nog laten zien.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er rijden op continentaal niveau nog wel wat Nederlanders rond die veel meer hebben laten zien dit jaar en de afgelopen jaren. Die namen kan jij zelf ook wel bedenken.
Ja, voor Oomen was het nog wat te vroeg geweest, maar een Tusveld of een Reinders had ik wel liever gezien. Dat zijn inderdaad jongens die nog alles moeten bewijzen, maar die hebben de afgelopen jaren tenminste tekenen van talent laten zien. Dat is een beetje het probleem bij Van Winden, die was ooit getalenteerd, maar o.a. door blessures komt dat er al jaren niet uit en zelfs nu bij een nieuwe ploeg laat hij eigenlijk nog niets zien.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb al meermaals gezegd dat Lotto Jumbo één van de zwakste, zo niet het zwakste team, uit de WT is qua bezetting. En ja dat is armoede, maar dat is gewoon een gebrek aan kwaliteit en budget en dat ga je niet opeens midden in het seizoen kunnen oplossen.
[..]
Kom je toch weer uit bij jonge gasten die ook nog maar moeten bewijzen op WT-niveau mee te kunnen. De enige waarvan ik zeker weet dat ie dat kan, Oomen, is dan wel weer pas 19. Die ga je nu niet opeens overhevelen. En een Tusveld, Steven Lammertink, Reinders, Van Rhee, Brusselman moeten het echt nog laten zien.
De enige twee goede alternatieven voor Van Winden waren Mol (goede knecht die zelf af en toe ook nog een uitslag rijdt) en Ockeloen geweest.
Vraag is of z'n ploeg die zomaar wil laten gaan middenin het seizoen..quote:Op woensdag 29 april 2015 12:54 schreef Ericr het volgende:
Wouter Wippert zou maar al te graag bij een WT-ploeg rijden.
Tuurlijk niet. Dat is de kopman van die ploeg. Hij heeft gewoon een contract en echt middenin het seizoen laat je je kopman niet gaan. Zeker niet voor de ProConti-ploeg. Kortom, dat zijn echt loze voorstellen. Wippert voor volgend seizoen oke, maar nu kan het toch echt niet.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vraag is of z'n ploeg die zomaar wil laten gaan middenin het seizoen..
Turbo Diesel.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Even serieus. Gezien het Nederlandse karakter wat ze willen hebben, welke renner had jij dan wel een versterking gevonden?
Ik dacht dat het om de contractverlenging van Kristoff zou gaan ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:12 schreef heywoodu het volgende:
Ted King stopt na 2015.
[..]
Ik weet het, de wielerwereld zal er niet van op z'n grondvesten gaan trillen, maar toch
Dan ben je dus letterlijk pelotonvulling.quote:Op woensdag 29 april 2015 08:21 schreef TheArt het volgende:
Vanwege een rennersgebrek door ziektes en blessures keert Dennis van Winden terug bij Lotto Jumbo.
quote:‘Cavendish wil half miljoen inleveren om bij Etixx-Quick Step te blijven’
Blijft Mark Cavendish na dit seizoen bij Etixx-Quick Step? De komende weken moeten duidelijkheid brengen. Feit is dat beide kampen tot op heden niet op dezelfde golflengte zaten. Het Nieuwsblad begrijpt dat een eerder geplande meeting op 31 maart op het laatste moment is geannuleerd. Volgens Lefevere was het Simon Bayliff – manager van Cavendish – die te elfder ure afmeldde, volgens het kamp Cavendish ging het andersom.
In de online wieler-talkshow The Cycling Podcast – die Het Nieuwsblad vooraf kon beluisteren – licht Cavendish-biograaf Daniel Friebe de situatie toe: ‘Mark wil de dingen al langer in beweging zetten, maar Lefevere is moeilijk te strikken voor een gesprek. Daarom heeft zijn management de afgelopen maanden met andere teams gepraat.’ Probleem daarbij is de ongunstige markt: weinig teams zijn op zoek naar een sprinter én kunnen het salaris van Cavendish dragen. Er waren eerder gesprekken met BMC, Trek, Cannondale-Garmin en MTN-Qhubeka.
Maar Cavendish liet eerder al verstaan dat hij bij voorkeur bij Etixx-Quick Step blijft. Daarom diende zijn management afgelopen maandag een schriftelijk contractvoorstel in bij Lefevere. Biograaf Friebe: ‘Het is een voorstel voor drie extra seizoenen, waarbij Cavendish meer dan een half miljoen inlevert. Zijn management wilde onderhandelen over dezelfde voorwaarden als in zijn huidige contract. Maar Cavendish heeft zelf aangegeven dat hij nog niet alles wat hij voor ogen had, heeft ingelost bij Etixx-Quick Step. Daarom is hij bereid in te leveren. Zo graag wil hij bij Etixx-Quick Step blijven.’
MTN-Qhubekaquote:
quote:Wereldkampioen Michal Kwiatkowski is gewild op de transfermarkt. Het contract van de 24-jarige Pool loopt aan het einde van dit seizoen af. Hoewel zijn huidige ploeg Etixx-Quick-Step hem graag wil behouden, lijkt een overstap naar Sky in de maak.
Volgens La Gazzetta dello Sport zou Kwiatkowski al een akkoord hebben met Sky. Michal Golas, landgenoot en vertrouweling van Kwiatkowski, zou mee verhuizen naar de Britse ploeg. Golas staat op dit moment ook onder contract bij Etixx-Quick-Step.
Kwiatkowski is zich momenteel aan voorbereiden op de Tour de France.. Zijn eerstvolgende wedstrijd is de Ronde van Zwitserland in juni. Kwiatkowski won drie weken geleden nog de Amstel Gold Race.
http://www.telegraaf.nl/t(...)op_Van_Baarle__.htmlquote:Lotto-Jumbo aast op Van Baarle
Van onze Telesportredactie
Lotto-Jumbo probeert Dylan van Baarle voor de komende twee jaren in te lijven. Het contract van de 23-jarige Zuid-Hollander bij Cannondale-Garmin loopt aan het einde van dit seizoen af.
Van Baarle zou een van de versterkingen voor de klassieke ploeg rond kopman Sep Vanmarcke moet worden.
Van Baarle werd dit jaar nog derde in Dwars door Vlaanderen. Vorig jaar wist de renner uit Zoetermeer heel knap de Ronde van Groot-Brittannië te winnen.
Naast Van Baarle staat ook Dylan Groenewegen van Roompot – Oranje Peloton (vorig jaar winnaar Ronde van Vlaanderen voor beloften) in de belangstelling van de Nederlandse WorldTour-formatie.
Verder wordt Porte wordt genoemd bij Etixx en BMC.quote:Jurgen Van den Broeck op de koffie bij Orica-GreenEdge
Jurgen Van den Broeck maakte een vreemd weekend mee. Na de tijdrit steeg de ronderenner van Lotto-Soudal door naar plaats vijf, maar vierentwintig uur later tuimelde hij in Madonna di Campligio opnieuw naar rang elf.
Einde 2015 loopt zijn contract af met Lotto-Soudal. De kans dat de twee partijen elkaar vinden, lijkt maar klein. Van den Broeck werd gisteren gespot samen een koffie drinkend met Matthew White, de ploegleider van Orica-GreenEdge.
De Australische ploeg zoekt al meer dan een jaar naar een ronderenner die de jonge Simon Yates en Esteban Chaves kan opleiden. ‘Ik ken White vanuit mijn beginperiode bij Johan Bruyneel’, lachte VDB de (toevallige?) date met de Australiër weg. Blijf ik niet bij Lotto-Soudal, dan moet ik wel ander werk zoeken. Alle voorstellen zijn welkom.’
Is denk ik goed voor VDB2 om eens elders te gaan fietsen. Nieuwe omgeving doet hem misschien goed, echter ik zie in hem niet iemand die jonge talenten op sleeptouw neemt. Hij lijkt me daarvoor iets te einzelgangerisch.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Verder wordt Porte wordt genoemd bij Etixx en BMC.
twitter:petercossins twitterde op woensdag 27-05-2015 om 10:20:48Mikel Landa already in talks with Sky according to @lequipe reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |