abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145333763
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:04 schreef pijll het volgende:

[..]

De reportage wordt hier wel heroischer door. Als hij voldoende getraind had, dan komt het op tv echt over alsof iedereen het kan.
Dan kan jij dit jaar tenminste het tweede kruisje halen in Spijkenisse!
pi_145333792
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:22 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat ben ik sowieso van plan!

(Maar dan wel op een andere afstand.)
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:24:36 #53
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145333833
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:22 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Moedig die jongen nou niet aan!
Straks kan ie weer een half jaar niet rennen :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_145333882
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:24 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Moedig die jongen nou niet aan!
Straks kan ie weer een half jaar niet rennen :(
Ik moedig hem juist wel aan, want zoals je weet trekt hij toch zijn eigen plan.

Pijll: jij kunt in december gewoon weer een marathon lopen! Pak Diederiks schema erbij en je zult zien dat het gaat lukken. Zijn langste afstand in de voorbereiding is een HM-wedstrijd, die heb jij al achter de rug.
pi_145333896
Ik vind dat je best een doeltijd mag hebben voor je eerste marathon. Alleen maar mooi toch als je het dan redt? Zo niet, is dat gewoon een leerpuntje en kan je het de volgende keer anders doen. Mij zou het alleen maar helpen om wat meer te geven in ieder geval.
pi_145333899
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:26 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik moedig hem juist wel aan, want zoals je weet trekt hij toch zijn eigen plan.

Pijll: jij kunt in december gewoon weer een marathon lopen! Pak Diederiks schema erbij en je zult zien dat het gaat lukken. Zijn langste afstand in de voorbereiding is een HM-wedstrijd, die heb jij al achter de rug.
Het wordt ofwel de 5, ofwel de 10km.

Sowwie.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:28:48 #57
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145333967
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben nu toch wel heel benieuwd hoe het Diederik Jekel zal vergaan bij de marathon van Amsterdam. Hij traint minder dan ik (zie https://www.endomondo.com/profile/16401301), terwijl ik niet voor een marathon train.
Als hij bij z'n laatste loopje nou nog 30 meter was doorgelopen, had hij in elk geval de halve marathon al afgelegd (en een bekertje). :')

Maar moeten we die Diederik ergens van kennen ofzo? Z'n naam doet in het geheel geen belletje rinkelen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:29:31 #58
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_145333989
Ik ben ook niet zo van: "Ik ga proberen uit te lopen"...

Nog even over de muziek. Ik heb tijdens trainingen meestal wel muziek op, maar tijdens een wedstrijd zal ik dat niet snel meer doen.

Vanavond training op de baan. Ben benieuwd. En uiteraard kort-kort. Er is geen sneeuw of ijs.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_145334162
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:28 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Als hij bij z'n laatste loopje nou nog 30 meter was doorgelopen, had hij in elk geval de halve marathon al afgelegd (en een bekertje). :')
Als je van Endomondo uit zou willen gaan wel ja. Maar wie wil dat nou?

quote:
Maar moeten we die Diederik ergens van kennen ofzo? Z'n naam doet in het geheel geen belletje rinkelen.
Wetenschapsjournalist die zo nu en dan te gast is bij het tv-programma De Wereld Draait Door.
pi_145334180
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:35 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

[..]

Wetenschapsjournalist die zo nu en dan te gast is bij het tv-programma De Wereld Draait Door.
Heeft dit jaar ook meegedaan aan de slimste mens en deed dat niet onverdienstelijk.
pi_145334202
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:29 schreef Corniel het volgende:
Vanavond training op de baan. Ben benieuwd. En uiteraard kort-kort. Er is geen sneeuw of ijs.
Proeftraining bij de plaatselijke vereniging?
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:38:59 #62
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145334263
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:26 schreef pijll het volgende:

[..]

Het wordt ofwel de 5, ofwel de 10km.

Sowwie.
10 kan wel. Die loop ik de dag ervoor ook.
Zo maar eens een hapje voer erin stoppen en een rondje rennen :Y
pi_145334293
Oh wow! O+

Ik had gisteren op FB een vraag gesteld over een goedje dat blaren tegen zou moeten gaan maar alleen in de VS te krijgen is. Kreeg antwoord van het bedrijf dat ik maar even moest mailen en dat we dat dan zouden regelen.

Biedt hij aan om het gewoon voor niets op te sturen O+ :o De mensheid! Vertrouwen! Restored! _O_
Ja doei.
pi_145334312
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh wow! O+

Ik had gisteren op FB een vraag gesteld over een goedje dat blaren tegen zou moeten gaan maar alleen in de VS te krijgen is. Kreeg antwoord van het bedrijf dat ik maar even moest mailen en dat we dat dan zouden regelen.

Biedt hij aan om het gewoon voor niets op te sturen O+ :o De mensheid! Vertrouwen! Restored! _O_
Zag het ja, erg netjes! Hoop echt dat het werkt! ^O^
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:41:44 #65
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145334340
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh wow! O+

Ik zat het ook net te lezen! Hoe lief!!!
pi_145334363
Het uitgebreide verslag van de Hoge Veluwe, staat niet veel nieuws in, maar voor degene die het leuk vinden ;).
http://naturailrunner.blo(...)e-trailmarathon.html

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:45:26 #67
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145334446
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:35 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Bekertjes kunnen af en toe ook leuk zijn als ze niet officieel zijn. :P
quote:
[..]

Ah, vandaar. Er wordt bij ons bijzonder weinig nederlandse televisie gekeken.
pi_145334452
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Het uitgebreide verslag van de Hoge Veluwe, staat niet veel nieuws in, maar voor degene die het leuk vinden ;).
http://naturailrunner.blo(...)e-trailmarathon.html

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij moet je de ondertitel van je blog even veranderen, zo'n beginnend trailrunner ben je niet meer als je vaker podiumplaatsen haalt dan niet ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145334613
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Volgens mij moet je de ondertitel van je blog even veranderen, zo'n beginnend trailrunner ben je niet meer als je vaker podiumplaatsen haalt dan niet ;)
Haha, misschien wel ja.. al was net iets meer dan een jaar geleden mijn eerste trail pas.. :P
pi_145334773
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:45 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Bekertjes kunnen af en toe ook leuk zijn als ze niet officieel zijn. :P
Hoe staat het eigenlijk met jouw benen? Ik sla de training vandaag over. Nog te veel spierpijn in de bovenbenen (waar ik tijdens de HM gek genoeg juist géén last van had, alleen van kuiten en hamstrings). Jouw parkoers van zondag was trouwens niet misselijk, want een overwegend aflopend profiel met enkele venijnige heuveltjes lijkt me killing voor je scheenbenen. Nog meer respect voor je tijd gekregen toen ik het hoogteprofiel in endomondo zag!

Enfin, ik ga nog maar eens foamrollen vanavond om de spierpijn wat weg te krijgen.
pi_145334887
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:54 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Hoe staat het eigenlijk met jouw benen? Ik sla de training vandaag over. Nog te veel spierpijn in de bovenbenen (waar ik tijdens de HM gek genoeg juist géén last van had, alleen van kuiten en hamstrings). Jouw parkoers van zondag was trouwens niet misselijk, want een overwegend aflopend profiel met enkele venijnige heuveltjes lijkt me killing voor je scheenbenen. Nog meer respect voor je tijd gekregen toen ik het hoogteprofiel in endomondo zag!

Enfin, ik ga nog maar eens foamrollen vanavond om de spierpijn wat weg te krijgen.
Hoogteprofiel en Endomondo?

[X] does not compute
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_145335034
quote:
99s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:58 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Hoogteprofiel en Endomondo?

[X] does not compute
Wat is die grijze curve dan met rechts op de y-as getallen in meters?
pi_145335155
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:02 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Wat is die grijze curve dan met rechts op de y-as getallen in meters?
Van de 8 kilometer die ik zaterdag over het strand liep, heeft endomondo maximaal 1 km op zeeniveau gemeten. Verder waren er op het strand blijkbaar heuvels tot wel 25 meter boven zeeniveau. Kortom: het zegt niet zo veel.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:09:41 #74
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145335264
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:54 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Op een paar korte dipjes (stukje omlaag en meteen weer een stukje omhoog) na viel het nog wel mee. Het meeste was over zo'n lang stuk uitgespreid dat je er niet heel veel van merkt.

Pijntjes achteraf heb ik dan ook niet gehad. Wel stijfheid. Na een tijdje stil zitten moest alles even op gang komen. Dat was vooral zondag na de loop en maandag. Maar ook dat trok relatief vlot weer weg, want gisteren had ik daar al geen last meer van.

Waar ik ook last van heb gehad is dat ik mezelf toch wel helemaal leeg heb gelopen. Waar ik normaal de tank vrij snel weer vol heb, lijkt dat nu even wat langer te duren. Ik ging gisteren een klein rondje doen. Een half uurtje en een minuut per kilometer langzamer dan zondag. Maar m'n benen waren nog erg zwaar. Geen flow, geen souplesse, geen fut. Maar gelukkig nergens pijn.

Dus aan de ene kant is het herstel prima, maar aan de andere kant duurt het wel iets langer dan normaal. Maar ik denk dat het gezien de inspanning allemaal erg meevalt!
pi_145335402
quote:
99s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:05 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Van de 8 kilometer die ik zaterdag over het strand liep, heeft endomondo maximaal 1 km op zeeniveau gemeten. Verder waren er op het strand blijkbaar heuvels tot wel 25 meter boven zeeniveau. Kortom: het zegt niet zo veel.
Dat komt doordat endomondo dan de GPS-hoogtemetingen toont. En die zijn voor ons platte land waardeloos, omdat de onnauwkeurigheid groter is dan de hoogteverschillen. In het heuvelachtige Engeland is dat effect een stuk minder.

Gelukkig gebruikt Garmin Connect hoogtekaarten om de GPS-data te overschrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')