quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:15 schreef Wolve000 het volgende:
Ik weet wel wie er voor kort-kort-lang-kort lang-lang-lang lang-kort-lang gaat!
quote:De belangrijkste eigenschap van hardloopkleding voor heren is dat het gemaakt is van een polyestervezel (GEEN katoen) die een hoog ademend vermogen heeft. Of het nou een beha, shirt, broek of jack betreft, het moet altijd ademend zijn en het vocht/zweet en de warmte van je lijf kunnen afvoeren.
Ik welquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zit ik ff op http://www.hardloopaanbiedingen.nl te kijken, zie ik dit:
[..]
Ik heb geen moobs
Het is echt te warm voor lang lang.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:47 schreef trolley het volgende:
*kijkt naar buiten*
Meh, dat wordt 8KM lang-lang. Of lang-kort met een licht dun vestje eroverheen.
Edit: voor het geval jullie denken dat ik overdag in een lichtgevend vestje loop
Ik woon in Friesland, daar is het over het algemeen kouder dan de rest van NLquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het is echt te warm voor lang lang.
3/4 tight en korte mouw is warm zat.
Bij meer dan 15 graden is zelfs dat vaak te warm
CotNquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Children of the Night
Lekker gelopen? Hoe ging 't met de blaren?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:09 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, daar is het over het algemeen kouder dan de rest van NL
Maar zonder gekheid, ik heb geen 3/4 tight. Alleen lang. En het regent hier al de hele dag, wat kort er ook niet prettiger op maakt. Dus ik ga lekker eigenwijs doen, en doe lang met korte mouw en dun vestje
Hoezo zweverig? Het heeft niets met accupunctuur te maken he? Het gaat gewoon om het geven van een prikkel in een spierknoop waardoor die zich ineens heel erg aanspant en daarna hopelijk ontspant. Ik heb het één keer voor mijn rug gehad en vond het toen wel fijn, als normale massage niet diep genoeg kan komen. Maar 2 prikjes is wel weinig, volgens mij had ik er toen 20 of zo..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:56 schreef Murmeli het volgende:
Zo, dat was mijn dry needling experiment deel 1. Mag volgende week nog een keer
Ik heb me rot gelachen! En het deed best pijn/voelde irritant. Maar de pijn komt op een andere plek dan waar ze die naald erin duwen. Magic!
Ik vind het wel een beetje zweverig, dus ben benieuwd of het ook echt helpt.
Die kerel was wel heel grappig, die lachte net zo hard meeen hij vond het na 2 naaldjes prikken wel weer genoeg voor vandaag omdat ik aangaf dat mijn kont nog pijn deed.
Fysio was trouwens wel tevreden over mijn knie. Ik mag verder de afstand uitbreiden en de spier was er best goed aan toe. Jeej!
Moet wel oefeningen voor stabiliteit erbij gaan doen omdat ik zo stabiel ben als ehm... Een soepstengel ofzo
Hij heeft wel 13 km gegolfdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben nu toch wel heel benieuwd hoe het Diederik Jekel zal vergaan bij de marathon van Amsterdam. Hij traint minder dan ik (zie https://www.endomondo.com/profile/16401301), terwijl ik niet voor een marathon train.
De reportage wordt hier wel heroischer door. Als hij voldoende getraind had, dan komt het op tv echt over alsof iedereen het kan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben nu toch wel heel benieuwd hoe het Diederik Jekel zal vergaan bij de marathon van Amsterdam. Hij traint minder dan ik (zie https://www.endomondo.com/profile/16401301), terwijl ik niet voor een marathon train.
Ik denk dat jij best de marathon van Amsterdam zou volbrengen hoor, als het echt echt echt moet (desnoods in 7 uur). De manier waarop hij het probeert of gaat doen, is echter wel 'gevaarlijk' met het oog op blessures en evt. erger (hartritmestoornissen of andere acute ongein).quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Ja, dit was om ff te kijken hoe ik reageer geloof ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoezo zweverig? Het heeft niets met accupunctuur te maken he? Het gaat gewoon om het geven van een prikkel in een spierknoop waardoor die zich ineens heel erg aanspant en daarna hopelijk ontspant. Ik heb het één keer voor mijn rug gehad en vond het toen wel fijn, als normale massage niet diep genoeg kan komen. Maar 2 prikjes is wel weinig, volgens mij had ik er toen 20 of zo..
Maar die blaren krijg je vooral van langere rondjes toch? Dus misschien is dagelijks lopen wel een goede tactiek als ze weer geheeld zijn, maar dan nooit te lang zodat je een maand lang geen blaren krijgt en misschien wel dikkere huid door het elke dag lopen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
proberen om een maand lang elke dag te hardlopen. En dan dus ook eventueel gewoon een rondje van 2.5km ofzo in de ochtend ofzo op slakkentempo. Soort challenge voor mezelf. En toen kreeg ik weer gigantische blaren
Ja, dat is inderdaad, naast gewoon een leuke challenge, een van de dingen die door m'n hoofd ging bij het bedenken van die challenge. IEdereen zegt ook altijd "Your feed need to toughen-up!"quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar die blaren krijg je vooral van langere rondjes toch? Dus misschien is dagelijks lopen wel een goede tactiek als ze weer geheeld zijn, maar dan nooit te lang zodat je een maand lang geen blaren krijgt en misschien wel dikkere huid door het elke dag lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |