Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Op woensdag 8 oktober 2014 12:32 schreef Stefanovic83 het volgende: Ik heb een loopje op mijn Garmin staan, die niet geupload wil worden. Iemand een idee hoe ik dit kan 'forceren'? Ik ken die functie op mijn klokje wel, maar dan gaat ie ALLES opnieuw oploaden. Ik wil dus alleen de een na laatste
edit: gelukt.. alles ouder dan 1 maand eraf gegooid en geforced. Dubbele meuk (stuk of 6) eruit en klaar
[ Bericht 6% gewijzigd door Stefanovic83 op 08-10-2014 12:49:00 ]
Vind ik ook leuk, maar daarover verschilt mijn mening tegenover zo'n beetje die van ieder ander in dit topic
Een lange tight onder een kort broekje heeft in mijn ogen een hoog zwarte pieten gehalte. Hiermede wil ik meteen aangeven dat ik niet wil discrimineren.
Alhoewel die negers over het algemeen een stuk harder lopen dan mij. Toch maar eens proberen zo'n korte broek over een lange tight.
Ik zie dat het na vandaag weer warmer wordt, dus dan kunnen we weer gewoon kort-kort lopen. Overigens zou ik dat vandaag ook doen. Als ik zou lopen. Als je het koud krijgt, loop je maar wat harder ^^
Op woensdag 8 oktober 2014 12:42 schreef mosselmossel het volgende: Ik zie dat het na vandaag weer warmer wordt, dus dan kunnen we weer gewoon kort-kort lopen. Overigens zou ik dat vandaag ook doen. Als ik zou lopen. Als je het koud krijgt, loop je maar wat harder ^^
Het is momenteel 13/14 graden. Zelfs voor mij is dat nog kort-kort. Ok, de regen maakt het kouder. Misschien wordt het later vandaag nog wel droog.
Ik heb eigenlijk bijna altijd een lange trainingsbroek aan. En dan ook nog zo´n "stoffen". Niet alleen met rennen (zomer en winter), maar ook met badminton in de hal binnen. Ik show mijn benen kennelijk niet graag
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Is er naast comfort nog een fysieke reden om lang-lang te lopen als het kouder is?
Bijvoorbeeld koude spieren, kans op blessures, dat soort dingen?
Gisteravond met korte broek, lange mouwen gelopen.. Prima te doen (krijg het niet snel koud door blote benen ofzo), maar heb alleen trainingsbroek voor lang/lang en dat vind ik toch minder relaxed lopen.
Toch ook maar handschoenen kopen, merkte dat je toch wel snel erg koude handen kan krijgen.
Onder de 14 graden doe ik bij een training bij de vereniging altijd lang - lang, omdat er daar nogal veel stil wordt gestaan (warmingup - rekken - loopscholing - kernprogramma).
Een wedstrijd doe ik kort - kort, tenzij het richting het vriespunt gaat. In principe gaat het toch hard en koel je niet af. Soms wel handschoenen, omdat ik bij wedstrijden wel koude handen kan krijgen.
Een duurloop hangt van de omstandigheden af. Als het een rustige duurloop is ben ik toch wel geneigd om onder de 10 graden in lang - lang te gaan. Bij een pittige duurloop kan dat ook nog wel kort - kort.