Dat iedereen PoHiś doet .. Ik echt niet... soms maar ok das dan functioneel .. Niet structureelquote:
ah... je bedoelde zo'n gezeik....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat iedereen PoHiś doet .. Ik echt niet... soms maar ok das dan functioneel .. Niet structureel
Als je naar iets goeds op zoek bent zoals ik was..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... je bedoelde zo'n gezeik....
wanneer is het functioneel?
Ah... ik doe het wel eens als ik denk wat een rare... soms hebben ze dan een raar topic geopendquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je naar iets goeds op zoek bent zoals ik was..
Dat zag ik net toevallig in een topic dat voorbijkwamquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:00 schreef sasquatsch het volgende:
Van sommige users (zoals MoBlo) kun je de pohi's en myAT's niet zien blijkbaar.
Nee met die moblo is iets vreemds.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
Er zijn daarnaast nog allerlei usernivo's
sterretjes en zo
Een aloude truc.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:07 schreef chufi het volgende:
Op zich boeit het me niet en ga ik gewoon naar bed trouwens![]()
Vrouwtje ...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee met die moblo is iets vreemds.
Dit is toch jouw myAT?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe kun je pohi uitzetten?
Een myat kan je alleen zelf zien en Danny.
Naar bed gaan lijkt me wel verstandig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrouwtje ...Lekker ding op dr Fobo ... Ja dat klopt niet ... Of ze is zwanger of zo ..
Ok wat is de laatste.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit is toch jouw myAT?
Die zie ik ook.
STel je voor dat ik Moblo over me heen krijg ...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naar bed gaan lijkt me wel verstandig.
Met Moblo? Dan ben je vast niet de 1equote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
STel je voor dat ik Moblo over me heen krijg ...
Maar ik was er al mee bezig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |