Het is geen randstad (Coevorden), dus dat scheelt een hoop.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:59 schreef BlueMage het volgende:
Is wel niet veel voor zo'n woning....minder als 500 E p/m...
Dan nog, ik zou me toch eens achter de oren krabben en gaan nadenken of er toch niet iets mis is aan de woning of aan de huisbaas in dit geval.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is geen randstad (Coevorden), dus dat scheelt een hoop.
Welke opmerking?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:02 schreef NoCigar het volgende:
Misschien kan ze een ex-patiente krijgen als nieuw huurder. En de laatse opmerking van die kerel? Dat was toch de eerste ¤250?
'Kijk uit voor de afluisterapparatuur' oid mompelde die echtgenoot nog lafjes.quote:
Er was ook wel veel mis met die woningquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dan nog, ik zou me toch eens achter de oren krabben en gaan nadenken of er toch niet iets mis is aan de woning of aan de huisbaas in dit geval.
Ja die schuifpui was ook wel erg, vooral dat er niks aan gedaan werd door de huurbaas.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:08 schreef PirE het volgende:
[..]
Er was ook wel veel mis met die woning. Denk dat er wel wat schort aan de bouwkwaliteit als je schuifpui er zo uitziet
.
Dat zei ik ook al meteen. Stumperds.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:02 schreef NoCigar het volgende:
Misschien kan ze een ex-patiente krijgen als nieuw huurder. En de laatse opmerking van die kerel? Dat was toch de eerste ¤250?
Stond al te koop toen hij er in zat, want ze had het over het aanvegen van de tuin voor kijkers die kwamen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:40 schreef marzman het volgende:
Wel handig dat de oude huurder weg is zo.
http://www.funda.nl/koop/(...)nevelderstraat-13-a/
quote:Meneer Dragt, die al flink op leeftijd is, krijgt nieuwe buren en dan weet je het wel: alles moet anders. Op meneer Dragts grond ligt een gemeenschappelijke oprijlaan. Zijn oude buurtjes waren dik tevreden met een inrit vanaf deze oprijlaan naar hun woning van 3 meter. Maar de nieuwe buurman rijdt met een busje en eist een inrit op van tenminste 8 meter, want die heeft hij nodig. Meneer Dragt is des duivels, daar heeft de nieuwe buurman helemaal geen recht op! Hij neemt het heft in eigen hand en plaatst een paar betonnen palen met een doorgang van 3 meter op het erf van de buurman. Mr. Visser gaat er heen en doet uit de doeken hoe het zit met de rechten van deze buren.
Dat is een goed teken ja, i.p.v. een burgemeester/gemeente-lullo gewoon weer lekker ouderwetse aso'squote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
+ ouwe gek die het recht in eigen hand neemt = topshow.gif
Lekker ergeren aan dat secreetquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:22 schreef BlueMage het volgende:
Vond die met die gekke verhuurders vorige week ook zeer de moeite waard trouwens.
Je gaat nu reacties krijgen dat het niet zo is.quote:
Reacties uitlokken, alsof jij dat nooit doetquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Je gaat nu reacties krijgen dat het niet zo is.
Ik doe dat soort dingen nooit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Reacties uitlokken, alsof jij dat nooit doet
Vertaler wist het ook niet meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:30 schreef Cassius het volgende:
[..]
TV maken is rocket science, blijkt maar weer.
en zelfs dan gaat het nergens overquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:31 schreef Cassius het volgende:
Dit keer snap ik het wel en komen ze met een kaart
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:30 schreef NoCigar het volgende:
Waarom moeten mensen van die grote fascistische wagens hebben.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:34 schreef matthijst het volgende:
Alsof ze bij Bart Smit zo'n kinderopmaakhoofd heeft gekocht en per ongeluk dr eigen bakkes geplamuurd heeft.
Recht op overpad is nu voor het eerst bij de rijdende rechter, is nog nooit eerder over geoordeeld.quote:
Regels zijn regels, ordnung muss sein!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:34 schreef OProg het volgende:
In 40-45 waren er ook mensen die het spel hard wilden spelen.
Lijkt me eerlijk gezegd Twente dit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:35 schreef Cassius het volgende:
Waar is dit, in de krochten van Drenthe?
klinkt meer als twente ofzoquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:35 schreef Cassius het volgende:
Drente dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me eerlijk gezegd Twente dit.
Smokes lets goquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:35 schreef Cassius het volgende:
Mompel iets onverstaanbaars en plak er Peel achter, dan kom je denk ik in de buurt.quote:
gaat straks vast nog wel bitchenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Opa is helaas toch nog te vriendelijk voor een topshow
Ik denk de achterhoekquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:38 schreef Palomar het volgende:
[..]
is dan vast ergens in zuid-drenthe tegen overijssel aan
Boerin gespotquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:39 schreef trovey het volgende:
Ik versta het prima zonder ondertiteling.
Dedemsvaart dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:38 schreef Palomar het volgende:
[..]
is dan vast ergens in zuid-drenthe tegen overijssel aan
Geen koe te zien hier en geen boer ook.quote:
Dat is van die oude.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:41 schreef matthijst het volgende:
Waarom haalt ie dat paatlje rechts niet weg? Zon half dorre boom. Dan rijdt ie dr zo op?
Zeker, bredere deur kopen maar, kan die zo de gang in.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:40 schreef marcodej het volgende:
Wel onhandig om een huis te kopen waar je niet met je auto in kan.
Precies, dan ben je toch gewoon een mongool, als dat zo belangrijk is? En dan maar hopen dat de buurman de boel wil verbreden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:40 schreef marcodej het volgende:
Wel onhandig om een huis te kopen waar je niet met je auto in kan.
Zal wel een doorgaande weg zijn daarvoor zonder parkeren aan de zijkant.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:42 schreef marcodej het volgende:
Dat paadje is helemaal niet gemaakt voor een bus met aanhanger. Waarom wil hij per sé met die combinatie daar staan?
Tsja, dan had je dat huis niet moeten kopen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zal wel een doorgaande weg zijn daarvoor zonder parkeren aan de zijkant.
Tweede hands Leopard tank.quote:
Ik was dus niet de enige die het dacht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:43 schreef matthijst het volgende:
Gvd wat een eng hoofd, serial killer.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:46 schreef matthijst het volgende:
Die ouwe drukt zo een van die bulten op zn bakkes uit en schiet zo pop-pop-pop die twee vol
Ik heb zo de neiging die puist uit te knijpen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een graflelijke pukkel op die kop![]()
Wel mooi in het midden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Moet je eens naar beneden kijken als je fietst...en dan bedoel ik niet op je smartphone.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:45 schreef Cassius het volgende:
Straatkolk? Nooit gezien, nooooit gezien
Opgekropte woedequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:46 schreef Hyaenidae het volgende:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:46 schreef matthijst het volgende:
Die ouwe drukt zo een van die bulten op zn bakkes uit en schiet zo pop-pop-pop die twee vol
En dan lekker uitzuigen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb zo de neiging die puist uit te knijpen...
quote:
"4"quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:48 schreef Zelfscanner het volgende:
Hoeveel x heb ik nu 3 meter gehoord?
nee hoor esmeralda nietquote:
Wie is dat, pics?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:53 schreef WEST het volgende:
[..]
nee hoor esmeralda niet
Maar verweerder heeft gewoon gelijk. Het staat niet duidelijk beschreven.
Godver, rechtstandig afgebroken zeg ik je!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:53 schreef marcodej het volgende:
Ik snap die breedte niet. Waarom moet die inrit 8 meter zijn?
Om lekker donuts te kunnen draaien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:53 schreef marcodej het volgende:
Ik snap die breedte niet. Waarom moet die inrit 8 meter zijn?
Niet met van die brokkeltjes!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Godver, rechtstandig afgebroken zeg ik je!
Hij moet er schuin achteruit inrijden(bus+aanhanger)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:54 schreef raptorix het volgende:
8 Meter? Gaat ie met bijzonder vervoer naar ze werk ofzo?
Sinds de vishengel is er geen één betere aflevering meer geweestquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:56 schreef BlueMage het volgende:
Teleurstellende uitzending: niemand flipte echt.
Vaak zie je het al aan de promo's...als daar niet in wordt gescholden, gespuugd of bedreigd, dan valt het vaak tegen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:56 schreef BlueMage het volgende:
Teleurstellende uitzending: niemand flipte echt.
kon ook geen betere vinden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ziet er ook niet echt lkker uit op die pic, nogal een hoog vet%.
Ik woon in Oud-West, een halve meter is bij ons genoeg op een Cruiseschip door heen te loodsenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:56 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Hij moet er schuin achteruit inrijden(bus+aanhanger)
HBO-rechten, en een domme kut.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
http://www.eerstehulpbijr(...)lid-rijdende-rechter
Wat is een rechterkopieerapparaat? Kopieert die rechters?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
HBO-rechten, en een domme kut.
[ afbeelding ]
Ik pak altijd het linkerkopieerapparaat. Lekker link doen (Darkwing Duck stylequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat is een rechterkopieerapparaat? Kopieert die rechters?
"Ik kan af en toe wat fel uit de hoek komen, maar het tegendeel blijkt ook."quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
http://www.eerstehulpbijr(...)lid-rijdende-rechter
van mij mogen ze heel dat panel wel afschaffen, die voegen echt helemaal niets toequote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:14 schreef Loll het volgende:
Wat een grap zeg
Ik vind wel dat het panel in een wat hoger tempo vernieuwt moet gaan worden omdat nu op de "man" wordt gespeeld in plaats van op de zaak.
Welke aflevering is dat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:05 schreef raptorix het volgende:
Ik ben de visser aan het kijken, "NEE IK KOM ER NIET AAN HOOR!!!", pakt 3 seconde later gewoon het deel op![]()
![]()
Dat is wel leukquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:32 schreef djkoelkast het volgende:
Ik spoel het panel braaf elke week door en ik bewaar de uitzendingen omdat het leuk is ze na tig jaar nog eens terug te zien, laatst was er trouwens een echte klassieker op Best, dan knip ik de jury er uit
De oudste die ik nu ben tegengekomen is volgens mij uit 1995, ging over het NK skeeleren (en nog een zaak, toen werden er nog 2 zaken behandeld).quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is wel leukWat is de eerste aflevering die je hebt?
Wat leuk om te zienquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De oudste die ik nu ben tegengekomen is volgens mij uit 1995, ging over het NK skeeleren (en nog een zaak, toen werden er nog 2 zaken behandeld).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |