Dit moet ook nog even aangepast worden.quote:De woensdagavond is niet langer saai, dit is legendarische televisie.
Ja zekerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dit programma. Hehe.
Ik had het druk met andere dingen dus moet terugkijken.
Nee die van de eerste serie. Wat een machtig mooi type is datquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Andere als vorig jaar mag ik hopen?
Ik moet nog steeds de eerste aflevering zien.
Mwah. Het was niet grandioos. Het was wel aardig.quote:
Spoiler of denk je dat?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:58 schreef n00b13 het volgende:
Wel jammer dat die Michiel (is dat die vriendelijke dikkerd?) dood gaat.
Hij lag half dood in het gras. En moest met de ambulance mee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Spoiler of denk je dat?
Hij deed me aan Onslow denken trouwens.
Ja dat zag ik, hoeft niet te betekenen dat hij dood gaat natuurlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:00 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij lag half dood in het gras. En moest met de ambulance mee.
Dat was de kracht van de overdrijving. Sorry.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, hoeft niet te betekenen dat hij dood gaat natuurlijk.
Geeft niks, ik dacht dat je zat te spoileren. maar dat was dus niet zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:01 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat was de kracht van de overdrijving. Sorry.
Nee, al zou het wel een extra dynamiek aan het programma geven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Geeft niks, ik dacht dat je zat te spoileren. maar dat was dus niet zo.
Verwacht er niet te veel van.quote:
Ik geef het een 6/10 deze aflevering. Die ondernemers zijn echtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Verwacht er niet te veel van.
Ik las omhoog en dacht dat het toch wel vrij episch was. Het valt tegen.
Mooie foto's hoor van dat huis op Fundaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:48 schreef Filomeentje het volgende:
Die Martijn en Rasha he, van de vorige serie... Die zijn paranormaal gestoord! Zie hier:
http://www.mediumspirits.nl/index.html
Rasha:
Heldervoelend en helderwetend medium, chakra reading. Via gidsen kan ik u antwoorden geven op uw vragen over liefde, relatie, werk, vriendschap of andere aangelegenheden. Dromenverklaren, coachingsgesprek .
Martijn:
Ervaren helderwetende, heldervoelende, levensloopcoach en ondernemer. Aan de hand van uw vragen zal ik u doorgeven welke boodschappen er voor u doorkomen. Vlot heldere inzichten
Oja hun huis is vermoedelijk wel verkocht:
http://www.funda.nl/koop/almere/huis-48106014-mauritiusstraat-51/
Dat was toch dat achterlijke gezin met die agressieve vent en die aupair die als slaaf misbruikt werd?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooie foto's hoor van dat huis op Funda
[ afbeelding ]
Goed Engelsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:29 schreef Filomeentje het volgende:
Ja, au-pair zoeken ze via marktplaats:
Hello, we live near Amsterdam (only 1 train away) We are a family with 2 very sweet childeren.
Our oldest son is from 14 february 2010 and will go to pre-school for 4half days. Our youngest son is from 6 may 2011. He is going to preschool for 4half days. Both of them are easy going, friendly and very cute.
We as parents work full time in our own company, which means sometimes we are very busy and we work in flexible times. Our workingdays are Monday to Friday, sometimes in weekends or evenings. We have 2 cats.
We hope you can take care of both kids, but also for us as a family. Playing, teaching and bath the kids. As well take care of their meals according to their schedule. But also taking care of the household is very important to us, including ironing. Cooking is a big plus.
For you we have a 20m2 room available, with couch, pc-desk. We support you in what ever you need. You can drive with our car and we arange a mobile phone.
We hope you work flexible, . If you give, you will receive
http://diensten-vakmensen(...)au-pair-gezocht.html
Wie ziet zich daar niet wonen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooie foto's hoor van dat huis op Funda
[ afbeelding ]
Slaven werden in sommige gevallen nog beter behandeld volgens mij.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat was toch dat achterlijke gezin met die agressieve vent en die aupair die als slaaf misbruikt werd?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |