roflquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
yolo!
[ afbeelding ]
Eh jozo...
Klinkt goed, kom maar door.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:18 schreef -Engel- het volgende:
Mijn mooie bruine ogen en lange lokken ja
Haat-haat verhouding, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus dan verdien je maar gelijk geen kippensoep?
Wat onaardig Thijs.
Het leven natuurlijk.quote:
Dat is altijd een gevaarlijke vraag op Fok!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat wil je DMen dat je hier niet kan zeggen dan?
Hij wil mensen het hof maken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
-Engel- als minister van filmquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:20 schreef El_Thijs het volgende:
Krijgen we dan ook een plaats in zijn kabinet?
Doe ik gewoon voor je.quote:
Hee Faxquote:
Met al die aasgieren, white knights en adviseurs hiero? Wat denk je zelf?quote:
quote:
Voordat mensen denken dat ik van alles wil besprekenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik gebruik hem helaas toch te weinigquote:
Niet weer...quote:
Stiekem kijk ik toch of je tetten dan niet op en neer hupsen.quote:
Storm m'n reetquote:
Wel in alles in nauw overleg met mij dan he.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
-Engel- als minister van film
Ik ben voor
Hier valt het teveel op.quote:
Ik wil wel minister van immigratie en asiel. Schoon schip maken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
-Engel- als minister van film
Ik ben voor
Ik herhaal mijn vraag dan, waarom kan dat niet hier?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Voordat mensen denken dat ik van alles wil besprekenIk verveel me een beetje en heb gewoon zin in geouwehoer
Reageer dan gewoon zelf ook niet..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik gebruik hem helaas toch te weinig
[..]
Niet weer...
Stiekem?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem kijk ik toch of je tetten dan niet op en neer hupsen.
Dat doen ze... you know thatquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem kijk ik toch of je tetten dan niet op en neer hupsen.
Jarenlange oefening zodat het niet direct opvalt.quote:
Hier wel redelijk losgebarsten, misschien zat je qua locatie dan helaas net mis.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Storm m'n reet![]()
Was eigenlijk maar een vlagerige bende.... niet echt een goede sessie gehad![]()
Naderhand wel met een stel bekenden gegeten bij het paviljoen daar
Natuurlijk... zolang ik maar films etc kan kijken etc...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel in alles in nauw overleg met mij dan he.
Oeh.quote:
Dude... Niet zo selectief lezenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik gebruik hem helaas toch te weinig
[..]
Niet weer...
hmmquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier valt het teveel op.
[..]
Ik wil wel minister van immigratie en asiel. Schoon schip maken.
Oh ik kijk gewoon opvallend.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jarenlange oefening zodat het niet direct opvalt.
Minister van Cultuur is dan misschien beter -Engel-.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk... zolang ik maar films etc kan kijken etc...
Ik ben net weer thuis, dus bitterballen gaan er wel in. Alleen is Zwolle zo ver om nu nog de auto in te stappen.quote:
Dat worden lange avonden dan, maar goed dat ik die aanbouw laat zetten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk... zolang ik maar films etc kan kijken etc...
Mwa, ik denk dat we het anders ervaren...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hier wel redelijk losgebarsten, misschien zat je qua locatie dan helaas net mis.
Gelukkig was het nog wel gezellig dan achteraf.
Ja, kan op zich ook welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik herhaal mijn vraag dan, waarom kan dat niet hier?
Dat klinkt mooi in theorie, maar in de praktijk vatten ze het dikwijls op als ongewenste intimiteit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:25 schreef Royco1 het volgende:
Oh ik kijk gewoon opvallend.
Dat moeten ze maar opvatten als een compliment.
In Amsterdam ging het anders aardig tekeer Fax, vlogen aardig wat spullen in het rond op de bouwplaats.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat we het anders ervaren...
Hier is het altijd gezellig. Je moet wel snel zijn want ze gaan als een losgeslagen stier hier soms.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, kan op zich ook welIs alleen minder persoonlijk (want privacy)
Maar ik doe wel mee hoor
Niets mis met een beetje stormquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat wil je bespreken dan waar je privacy voor nodig hebt? En wil je heel toevallig ook alleen met vrouwen DM-en?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, kan op zich ook welIs alleen minder persoonlijk (want privacy)
Maar ik doe wel mee hoor
mannen kijken met een focus....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jarenlange oefening zodat het niet direct opvalt.
Stormquote:
Ik vond het ook niet bizar stormachtig vandaag. Viel wel me dacht ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stond je weer te fappen op de steigers?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In Amsterdam ging het anders aardig tekeer Fax, vlogen aardig wat spul in het rond op de bouwplaats.
Ik ben bekend met deze reeksquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier is het altijd gezellig. Je moet wel snel zijn want ze gaan als een losgeslagen stier hier soms.
Ik ga toch mee met Royco in deze. Als er gekeken wordt is dat toch een compliment. Ligt aan de manier hoe je kijkt, dat wel.quote:
Die ging er zelfs vandoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stond je weer te fappen op de steigers?
Ik zou nu eigenlijk een reuzenrad afbreken van kennissen van me, maar het is te slecht weer dus doen ze dat morgen.quote:
Weer een verdwaald oud fossielquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben bekend met deze reeks
Ben eigenlijk gewoon een oldbieIk ken zelfs Heloef nog
Allemaal genetisch bepaald. In de oertijd moesten we wel om te kunnen overleven.quote:
Als het hard genoeg stormt lost dat zich wel vanzelf op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou nu eigenlijk een reuzenrad afbreken van kennissen van me, maar het is te slecht weer dus doen ze dat morgen.
Dit was 5 uur. Ik zat bij die rode vlekken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In Amsterdam ging het anders aardig tekeer Fax, vlogen aardig wat spullen in het rond op de bouwplaats.
Dat hoop ik niet voor zequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het hard genoeg stormt lost dat zich wel vanzelf op.
Gewoon het leven. Daarbij komt al snel een persoonlijk ding he. Vrouwen is prima, maar ik ga ze niet daten voorlopigquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat wil je bespreken dan waar je privacy voor nodig hebt? En wil je heel toevallig ook alleen met vrouwen DM-en?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stond je weer te fappen op de steigers?
Goede oude tijd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal genetisch bepaald. In de oertijd moesten we wel om te kunnen overleven.
Natuurlijk niet, is ook zonde. Het is een optie.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:31 schreef Royco1 het volgende:
Goede oude tijd.
Beetje op mammoeten jagen voor vlees, en dan een vrouw meesleuren naar grot om dat vlees voor je te bereiden.
Voor de vrouwen gebruikten we knuppels hequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij had die vork voor de vrouwen of voor het vlees?
Onweert het bij jou ja?quote:
rustig hierquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Onweert het bij jou ja?
Ik wil ook
Welterustenquote:
Beiden, eerst het ene vlees consumeren, daarna het andere. Of tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Jij had die vork voor de vrouwen of voor het vlees?
;Pquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal genetisch bepaald. In de oertijd moesten we wel om te kunnen overleven.
Ik zag flitsen maar ik hoor nog niks.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Onweert het bij jou ja?
Ik wil ook
Dat is in ieder geval iets.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zag flitsen maar ik hoor nog niks.
En fokken op je 386 met inbelverbindingquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goede oude tijd.
Beetje op mammoeten jagen voor vlees, en dan een vrouw meesleuren naar grot om dat vlees voor je te bereiden.
Nee man, ik ben old school mijn eerste pc had een 8088 processor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En fokken op je 386 met inbelverbinding
Welterustenquote:
Damn, welterustenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh ik ga ook maar, nu iedereen nog in de zwaai-fase zit
Slaap lekker!
Welterusten Yviequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh ik ga ook maar, nu iedereen nog in de zwaai-fase zit
Slaap lekker!
Trusten meidquote:
Nee hoor, ik ben nog te wakker (stomme cafeïne, waarom drink ik dat nu nooit en ben ik daarom nu zo wakker?)quote:
Ik ben niet doodquote:
Jij hebt geen boobiesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nog te wakker (stomme cafeïne, waarom drink ik dat nu nooit en ben ik daarom nu zo wakker?)
Hobbies genoegquote:
Wel waar, ik verstop je alleen in een strak shirt onder de rest van mijn kledingquote:
Liever nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Wel waar, ik verstop je alleen in een strak shirt onder de rest van mijn kleding
Nee die heb ik ook niet. Althans, geen noemenswaardige.quote:
quote:
Misschien overschakelen op iets sterkersquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:49 schreef yats het volgende:
[..]Ik zie nu pas de typfout...Echt, what the fuck doet koffie met mij?
Het laat je homoseksuele homosensitieve kant wat opkomenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:49 schreef yats het volgende:
[..]Ik zie nu pas de typfout...Echt, what the fuck doet koffie met mij?
Zoek een vrouw die van lekker eten, goede films en gezelligheid houdtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee die heb ik ook niet. Althans, geen noemenswaardige.
Slecht plan, ik wil straks gewoon slapen nu ik dus niet vannacht dat rad af hoef te breken en dus gewoon om half 9 op kantoor moet zitten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien overschakelen op iets sterkers
Nou ik niet hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:54 schreef Pinkdwarf het volgende:
Zo, wat gaat men lekker op tijd naar bed vandaag!
Dat zijn wel the usual suspects. Behalve eentje die altijd beweerd dat ze vroeg naar bed gaat en het nooit doet. Behalve vandaag dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:54 schreef Pinkdwarf het volgende:
Op tijd opstaan om de week te brekenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:54 schreef Pinkdwarf het volgende:
Beter de week dan je been.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op tijd opstaan om de week te breken
Of ze is binnen een uur weer terug.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zijn wel the usual suspects. Behalve eentje die altijd beweerd dat ze vroeg naar bed gaat en het nooit doet. Behalve vandaag dan.
That wouldn't surprise anyonequote:
Wie?quote:
No, no it would not.quote:
En dat is?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zijn wel the usual suspects. Behalve eentje die altijd beweerd dat ze vroeg naar bed gaat en het nooit doet. Behalve vandaag dan.
Yv volgens mij.quote:
quote:Zijn gorgelende wanhoops kreetje, z'n gezicht zal ik nooit meer vergeten, een 6-8 tal anderen ook niet. Ik hoop dat je nog leeft, je lag behoorlijk in puin poeier! 5 palen van de trap reling heb je gepakt 2 finaal afgebroken, 3 er uit gerost een spiegel een raam en een deur van een auto gekopt. Ik hoop dat je het verhaal ons na kunt vertellen, Heel heel veel sterkte aan je broertje (die er bij was) je familie... maar vooral voor je zelf!! Want 19 jaar is veel te vroeg!
Was loos?quote:
Ik. Ben. Niet. Dood.quote:
Aaaahwquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:33 schreef Pinkdwarf het volgende:
Aggossie.. ik zou naar bed moeten, maar lig al de hele tijd in bed. Nu geen zin meer
Hoe is het met je ebola?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:33 schreef Pinkdwarf het volgende:
Aggossie.. ik zou naar bed moeten, maar lig al de hele tijd in bed. Nu geen zin meer
Oh shit, misschien is dat het wel ipv een ordinaire griep! Wie heeft mij zaterdag aangestoken?quote:
Hij speelde niet eens heel slecht, maar je mag tegen een speler als Mikey gewoon geen enkele kans laten liggen.quote:
Ik was het nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:43 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Oh shit, misschien is dat het wel ipv een ordinaire griep! Wie heeft mij zaterdag aangestoken?
Eh...Ik ben in een Afrikaans restaurant geweest vrijdagquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:43 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Oh shit, misschien is dat het wel ipv een ordinaire griep! Wie heeft mij zaterdag aangestoken?
"En heeft u een keuze kunnen maken?"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:46 schreef yats het volgende:
[..]
Eh...Ik ben in een Afrikaans restaurant geweest vrijdag
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"En heeft u een keuze kunnen maken?"
"Die Ebola Entourage lijkt me wel wat. Lekker pittig en ik hou wel van een brandend gevoel."
Shit...En ik zat al te twijfelen tussen nummertje 36 (de ebola entourage) en nummertje 69 (de cholera cocktail)quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Die Ebola Entourage lijkt me wel wat. Lekker pittig en ik hou wel van een brandend gevoel."
Nummer 69 moet je nooit alleen pakken. Altijd samen met iemand drinken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:54 schreef yats het volgende:
[..]
Shit...En ik zat al te twijfelen tussen nummertje 36 (de ebola entourage) en nummertje 69 (de cholera cocktail)
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die doosjes druk ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:11 schreef Godshand het volgende:
Ik was even weg, cup a kippesoup gemaakt
Edit, wel van Royco, maar alle soepen van Unilever vallen tegenwoordig onder het Unox merk, zo zegt Wikipedia
Lekker rustig, tochquote:
Jawel, maar meestal begint iedereen al om 7:30 te blaten hier...quote:
Meestal zijn er al mensen inderdaadquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jawel, maar meestal begint iedereen al om 7:30 te blaten hier...
Misschien zijn mensen bang dat de ebola van Pinkdwarf ook digitaal overgebracht wordt?
Hee, hoe gaat het nu?quote:
Prima eigenlijk. En het zint me niksquote:
Ai...dan is het inderdaad niet best...bro hug manquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik luister nu naar taylor swift. het gaat slecht
I feel so weirdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ai...dan is het inderdaad niet best...bro hug man
Misschien omdat je het onbewust toch al wel een beetje had zien aankomen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Prima eigenlijk. En het zint me niks
stiekem wel ja, maar dat wilde ik niet toegevenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien omdat je het onbewust toch al wel een beetje had zien aankomen.
Snap ik, ik voel me ook altijd slecht als ik Taylor Swift hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik luister nu naar taylor swift. het gaat slecht
Ik ga nu muizek luisteren die ik nooit luisteren zodat ik geen negatieve lading aan mijn verdere muziek hecht. En dat zat er toevallig tussenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Snap ik, ik voel me ook altijd slecht als ik Taylor Swift hoorkun je niet iets beters opzetten voor je mood?
Dat is best wel slimquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga nu muizek luisteren die ik nooit luisteren zodat ik geen negatieve lading aan mijn verdere muziek hecht. En dat zat er toevallig tussen
Luister dit, dan wordt je blij dat je single bentquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga nu muizek luisteren die ik nooit luisteren zodat ik geen negatieve lading aan mijn verdere muziek hecht. En dat zat er toevallig tussen
Tof nummer.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Luister dit, dan wordt je blij dat je single bent
Bij haar denk ik automatisch aan John Mayer. Ben er alleen nog niet achter of dat nou goed/slecht is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:12 schreef Fera het volgende:
Taylor Swift was ook een guilty pleasure. Maar alleen toen ze nog wel een beetje leuk was. Nu vind ik haar echt schijtirritant.
John Mayer luister ik wel graag.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij haar denk ik automatisch aan John Mayer. Ben er alleen nog niet achter of dat nou goed/slecht is.
Voor die hele ophef kende ik haar niet eens.
Beste mannelijke rockstem ooit ookquote:
Nou mannelijk...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Beste mannelijke rockstem ooit ook
Zo zonde dat hij er niet meer is. Een van de beste artiesten ooit inderdaad.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik had hem graag gezien, maar hij stierf één maand na mijn geboorte.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:20 schreef yats het volgende:
[..]
Zo zonde dat hij er niet meer is. Een van de beste artiesten ooit inderdaad.
quote:
Dat heb ik bij meer artiesten. Zo zitten er ook aardig wat artiesten in 'het clubje van 27' die een gemis zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had hem graag gezien, maar hij stierf één maand na mijn geboorte.
Bij freddy denk ik nu niet direct aan mannelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat zei ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij freddy denk ik nu niet direct aan mannelijk.
Ik nu ook niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk niet aan topless vrouwen hoor.
Oei, pas maar op dan, afleiding en werken in de bouw gaat niet goed samen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik nu ook niet.
Nou ja, nu wel, maar dat komt door jou.
Dank je, mocht ik in het ziekenhuis belanden dan zie ik de fruitmand wel verschijnen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei, pas maar op dan, afleiding en werken in de bouw gaat niet goed samen.
Sorry en succes ermee
Als ik ooit in het ziekenhuis belandt, wat we hopen van niet, dan wil ik geen fruitmand. Dan wil ik een mand vol chocolade, snoep en chips.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je, mocht ik in het ziekenhuis belanden dan zie ik de fruitmand wel verschijnen.
Sounds good (op het ziekenhuis na dan)!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik ooit in het ziekenhuis belandt, wat we hopen van niet, dan wil ik geen fruitmand. Dan wil ik een mand vol chocolade, snoep en chips.
Ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik ooit in het ziekenhuis belandt, wat we hopen van niet, dan wil ik geen fruitmand. Dan wil ik een mand vol chocolade, snoep en chips.
Dus eigenlijk wil je gewoon om niets een mand vol chocolade, snoep en chips?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:49 schreef Solique het volgende:
Ik blijf wel gewoon uit het ziekenhuis
Wie niet, een mand vol lekkers mag altijdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je gewoon om niets een mand vol chocolade, snoep en chips?
(domme vraag eigenlijk, I know, want wil wie dat nou niet)
Moet ik eigenlijk ook doen.quote:
Is hep aan het komen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk ook doen.
The red flood is coming.
Tering wat slecht.quote:
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bent al op de helft van de week
Ik zou je ontslaan op staande voetquote:
Dan hou je weinig personeel over.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zou je ontslaan op staande voet
Want jij bent sekstherapeut en je hebt hem genezen van zijn seksverslaving?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zou je ontslaan op staande voet
Seksverslaving?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want jij bent sekstherapeut en je hebt hem genezen van zijn seksverslaving?
Goed gegokt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Ontslaan is niet altijd iets negatiefs. Ik gok dat Thijs graag zou willen dat ze dat met zijn moeder zouden doen bijvoorbeeld
Topless, seksverslaving. Je bent wel lekker bezig, is het weer die tijd van de maand?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel vergezocht.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, ik ben vervelend vandaag.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Topless, seksverslaving. Je bent wel lekker bezig, is het weer die tijd van de maand?
Ik dacht dat hij zijn werk bedoelde...
Alles wat je van ver haalt is goed toch?!quote:
Dat was jouw schuld he.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, aan topless vrouwen denken tijden je werk, van het een komt het ander,... arme jij.
Behalve ebola.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, ik ben vervelend vandaag.
[..]
Alles wat je van ver haalt is goed toch?!
Niet alleen vandaagquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, ik ben vervelend vandaag.
[..]
Alles wat je van ver haalt is goed toch?!
Jaja, ik zie je nuquote:
Ah, ja. Dat klinkt inderdaad niet echt fijn.quote:
Kortom, dubbel sh^t nieuws! Balen!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:04 schreef El_Thijs het volgende:
Mooi knudde, ben het niet geworden bij het bedrijf. Ze hebben de andere kandidaat gekozen, alleen waren ze verzaakt me te bellen zodat ik nog in onzekerheid bleef steken. Ze hebben me wel wat anders gestuurd, maar of dat wat is ga ik op mijn gemak bekijken.
En mijn date heeft in het weekend iemand anders ontmoet en ze vinden elkaar leuk. Ik heb gevraagd of het dan nog wel zinvol is om op date te gaan de 22e, maar daar heb ik nog geen antwoord op gehad. Ben benieuwd.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:04 schreef El_Thijs het volgende:
Mooi knudde, ben het niet geworden bij het bedrijf. Ze hebben de andere kandidaat gekozen, alleen waren ze verzaakt me te bellen zodat ik nog in onzekerheid bleef steken. Ze hebben me wel wat anders gestuurd, maar of dat wat is ga ik op mijn gemak bekijken.
En mijn date heeft in het weekend iemand anders ontmoet en ze vinden elkaar leuk. Ik heb gevraagd of het dan nog wel zinvol is om op date te gaan de 22e, maar daar heb ik nog geen antwoord op gehad. Ben benieuwd.
Wat een kutleef.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:04 schreef El_Thijs het volgende:
Dit ja. Gewoon afkappen en verder gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Wil jij nog wel met haar op date dan?
Ik geloof niet dat ik zelf zou willen als ik al van te voren zou weten dat hij iemand anders leuk zou vinden.
Precies dit ja!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:07 schreef Fera het volgende:
Ik zou trouwens sowieso niet meer op date gaan met haar. Je kan alleen maar gekwetst worden.
Break-Up SCquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Het gaat niet goed met de liefde in dit topic.
Dubbel jammer Thijs!
Waarom vraag je dat aan haar?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:04 schreef El_Thijs het volgende:
Behoorlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kortom, dubbel sh^t nieuws! Balen!
Ik twijfel er ook enorm over en ik neig er ook naar om het niet te doen. Volgende week vrijdag wel met een oud-date afgesproken bij haar thuis (woont ook nog bij ouders) om de laptop nieuw leven in te blazen. Ze ging als dank iets voor me bakken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:07 schreef Fera het volgende:
Ik zou trouwens sowieso niet meer op date gaan met haar. Je kan alleen maar gekwetst worden.
Zoals ik al zei ben ik in tweestrijd maar wil de eer wel aan mezelf houden. Ik heb uitgesproken dat ik haar ook leuk vind maar of het dus wel zinvol is om te daten. Als er een ontwijkend antwoord uit komt weet ik genoeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Wil jij nog wel met haar op date dan?
Ik geloof niet dat ik zelf zou willen als ik al van te voren zou weten dat hij iemand anders leuk zou vinden.
Jammer, maar zo is het leven. Ik kijk vooruit en niet terugquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Dubbel jammer Thijs!
Gelukkig gaat het met jou en art wel de goede kant op.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Dubbel jammer Thijs!
Ik gun iedereen zijn gelukquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het met jou en art wel de goede kant op.![]()
"Ohhh, hoe durft ze dat te zeggen!!1"
Iedereen weet dit toch al?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus ze vindt 2 mensen leuk? Dat kan natuurlijk, maar de vraag is dan bij wie ze wil kijken of er meer in zit. Maar daar was ze (nog) niet duidelijk over?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ben ik in tweestrijd maar wil de eer wel aan mezelf houden. Ik heb uitgesproken dat ik haar ook leuk vind maar of het dus wel zinvol is om te daten. Als er een ontwijkend antwoord uit komt weet ik genoeg.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:29 schreef Myraela het volgende:
Gelukkig hou ik de liefde in dit topic hoog.
Dubbel k*t nieuws dusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:04 schreef El_Thijs het volgende:
Soms is de vrouwenlogica lastig te doorgronden hoe goed ze het ook bedoelen. Ik ga er in ieder geval geen moeite meer voor doen op dit moment. Had wat leuks in mijn hoofd maar dat laat ik nu ook niet doorgaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus ze vindt 2 mensen leuk? Dat kan natuurlijk, maar de vraag is dan bij wie ze wil kijken of er meer in zit. Maar daar was ze (nog) niet duidelijk over?
Daten is sowieso overrated, ik doe er niet meer aan, ben er klaar mee.
Uiteraard, niet bij de pakken neer gaan zitten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Dubbel k*t nieuws dus
Verder met het leven en door
Thanks, komt wel goed ook. Heb ook andere leuke dingen in het vooruitzichtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:37 schreef yats het volgende:
Zuur Thijs! Ik zou de eer aan mezelf houden als ik jou was. Sterkte iig!
Dat hoop ik voor jou, tijn, twi en myraela niet.quote:
Gewoon in tweeen delenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:51 schreef Myraela het volgende:
Twi en ik moeten wel bij elkaar blijven, we worden het nooit eens over wie de katten mag houden.
Had iets soortgelijks laatst, erg leuke date, gezoend enzo, en we hadden al een vervolgdate geplanned, maar ongeveer een dag erna werd het Whatsappen een stuk minder, dus ik haar op een gegeven moment gevraagd of ze toevallig met nog iemand anders aan het daten was, wat inderdaad het geval was. Ze had ook al gelijk seks gehad enzo. Beetje zuur, maar goed, life goes onquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:04 schreef El_Thijs het volgende:
alleen als ik de betere helft mag. Alleen uit de ene helft komt poep en uit de andere helft kattengejank. Het is een lastige keuze.quote:
Uiteraard gewoon het schattige gedeelte nemenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
alleen als ik de betere helft mag. Alleen uit de ene helft komt poep en uit de andere helft kattengejank. Het is een lastige keuze.
Herkenbaar, al ging het bij mij en mijn ex vrij eenvoudig Ik kreeg de rode kater, en zij de lapjeskat. Al mis ik dat beestje nog elke dagquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:51 schreef Myraela het volgende:
Twi en ik moeten wel bij elkaar blijven, we worden het nooit eens over wie de katten mag houden.
Ja herkenbaar. Serialdaters daten...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
Had iets soortgelijks laatst, erg leuke date, gezoend enzo, en we hadden al een vervolgdate geplanned, maar ongeveer een dag erna werd het Whatsappen een stuk minder, dus ik haar op een gegeven moment gevraagd of ze toevallig met nog iemand anders aan het daten was, wat inderdaad het geval was. Ze had ook al gelijk seks gehad enzo. Beetje zuur, maar goed, life goes on
Jij natuurlijk. Voor je bestaan als crazy catlady.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:51 schreef Myraela het volgende:
Katten scheiden van elkaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:03 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, al ging het bij mij en mijn ex vrij eenvoudig Ik kreeg de rode kater, en zij de lapjeskat. Al mis ik dat beestje nog elke dag
Hey what doesn't kill you.....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
Had iets soortgelijks laatst, erg leuke date, gezoend enzo, en we hadden al een vervolgdate geplanned, maar ongeveer een dag erna werd het Whatsappen een stuk minder, dus ik haar op een gegeven moment gevraagd of ze toevallig met nog iemand anders aan het daten was, wat inderdaad het geval was. Ze had ook al gelijk seks gehad enzo. Beetje zuur, maar goed, life goes on
Ergens had ik het ook wel verwacht denk ik. Ze was net 3,5 week uit een relatie dus eigenlijk had ik beter moeten weten, maar ik geef iedereen een kansquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij natuurlijk. Voor je bestaan als crazy catlady.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij natuurlijk. Voor je bestaan als crazy catlady.
quote:
Lang leve hoopquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergens had ik het ook wel verwacht denk ik. Ze was net 3,5 week uit een relatie dus eigenlijk had ik beter moeten weten, maar ik geef iedereen een kans
Ze konden toch al niet in dezelfde kamer zijn (want vechten)quote:
Hoeft niet altijd zo te zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergens had ik het ook wel verwacht denk ik. Ze was net 3,5 week uit een relatie dus eigenlijk had ik beter moeten weten, maar ik geef iedereen een kans
Dat net 3,5 week uit relatie zou moeten betekenen dat daten kansloos is. Maar hij had haar ook al een kans gegeven, dus eigenlijk een beetje een loze opmerking.quote:
Nee uiteraard is het niet kansloos over het algemeen, maar de kans is natuurlijk groter dat je een rebound wordt, met de bijbehorende risico's. Hangt natuurlijk ook af hoe de vorige relatie uitgegaan is. Voelde zij al een tijd niets meer voor hem, dan ligt de situatie anders dan als hij het bijvoorbeeld uit had gemaakt, en zij nog aan het rouwen is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat net 3,5 week uit relatie zou moeten betekenen dat daten kansloos is. Maar hij had haar ook al een kans gegeven, dus eigenlijk een beetje een loze opmerking.
Ja, precies. Hoewel ik in het laatste geval sowieso niet zou gaan daten. Toen ik door die 'rouwperiode' ging wilde ik sowieso drie maanden met niemand iets te maken hebben op dat gebied. Alleen dan de ex die het uitmaakte.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Nee uiteraard is het niet kansloos over het algemeen, maar de kans is natuurlijk groter dat je een rebound wordt, met de bijbehorende risico's. Hangt natuurlijk ook af hoe de vorige relatie uitgegaan is. Voelde zij al een tijd niets meer voor hem, dan ligt de situatie anders dan als hij het bijvoorbeeld uit had gemaakt, en zij nog aan het rouwen is.
Oh no you didn't!!1!1!!einz!!1!1!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik tel niet meer mee zeker?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:49 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor jou, tijn, twi en myraela niet.
Ik heb nergens last van hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Dubbel jammer Thijs!
Misschien als je wat meer zou posten?quote:
Niet altijd even veel tijd voorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien als je wat meer zou posten?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:03 schreef Samzz het volgende:
Kriebels in de buik. Wegdromen
. Alleen maar aan je love interest denken
.
Te lang geledenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:03 schreef Samzz het volgende:
.
Soms is het wel mooi aeque, met de nadruk op soms.quote:
Lief dat je aan me denktquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:03 schreef Samzz het volgende:
.
Dan ook niet zeuren als je een keer niet in een rijtje genoemd wordt. Mensen die veel posten vallen meer op.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet altijd even veel tijd voor
Ik zal jou eens ergens op laten vallenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ook niet zeuren als je een keer niet in een rijtje genoemd wordt. Mensen die veel posten vallen meer op.
Met m'n hoofd op een steen zeker.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal jou eens ergens op laten vallen
Prefereer over ... ? Dat is de vraag.quote:
Dat laat ik aan je eigen fantasie overquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Prefereer over ... ? Dat is de vraag.
Maar dan zijn er zoveel opties. Dan zou ik in veel gevallen niet voor de steen gaan, maar in sommige gevallen toch weer wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat laat ik aan je eigen fantasie over
Weer die hamburgers.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:16 schreef Myraela het volgende:
Ik val liever met mijn gezicht bovenop een hamburger.
Hahahaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:16 schreef Myraela het volgende:
Heel soms.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:04 schreef yats het volgende:
[..]
Soms is het wel mooi aeque, met de nadruk op soms.
wel de saus bovenop de burger anders is het niet grappig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:16 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:03 schreef Samzz het volgende:
.
Mooi zoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:25 schreef El_Thijs het volgende:
Positief nieuws: met mam gaat het steeds beter. De antibiotica lijkt zijn werk goed te doen
goed nieuwsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:25 schreef El_Thijs het volgende:
Positief nieuws: met mam gaat het steeds beter. De antibiotica lijkt zijn werk goed te doen
Fijn!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:25 schreef El_Thijs het volgende:
Precies...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |