Ja, doe dat maar eensquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja kon even niet zo snel iets leuks bedenkenik moet me schamen...
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik erger me aan het ontbreken van een spatie. The OCD is strong.
Nitpicker alert!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet alleen jij hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[SC Relaties #766]Met koude voeten en fetishesquote:
Ja ik zit mobiel en in MyAT. Daar stond/staat het goed inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
O in MyAT staat het wel goed, maar dan in het topic zelf mist er een spatie tussen ] en Met
Ik hoop dat je ongelijk hebtquote:
FB zegt veel op dit moment.quote:
Wie/wat?quote:
Is helaas vaak zo wanneer er 'gepraat' moet worden.quote:
VoornaamAchternaam.quote:
Al een tijdje ... Nou ja, zo lang duurde die relatie nog niet eens. :Squote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is helaas vaak zo wanneer er 'gepraat' moet worden.
"Ik nagedacht over ons...blabla en zit er al een tijdje mee... Blabla..."
Ah, die heb ik niet. Ik heb alleen zijn app. Hij weet iig dat als het echt kut is hij me kan appen.quote:
Dan kun je er natuurlijk al wel een tijdje mee rondlopen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Al een tijdje ... Nou ja, zo lang duurde die relatie nog niet eens. :S
Nee, dat dacht ik ook niet inderdaad. Hoe dan ook: kalverliefdequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Al een tijdje ... Nou ja, zo lang duurde die relatie nog niet eens. :S
Niet heel lang lijkt me.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kun je er natuurlijk al wel een tijdje mee rondlopen.
Zo kut inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik ook niet inderdaad. Hoe dan ook: kalverliefdeen gedumpt worden
2 maanden er mee rondlopen bijvoorbeeld is toch best lang.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet heel lang lijkt me.
[..]
Zo kut inderdaad.
Ahw.quote:
kut manquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn vriendin heeft het net uitgemaakt...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vermoedde het al.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
quote:
De rek was er uit, geen kwaad woord over elkaar. En ik weet nu al dat het een stuk moeilijker zal zijn als de vorige keer.quote:
Jammer ... Ik ga maar geen cliché 'het komt wel goed en je verdient wel beter' opmerkingen maken, want daar zul je vast niet op wachten. Het enige wat ik kan zeggen is gewoon met familie en vrienden de komende tijd omgaan. Je moet het iig niet 'opbottelen' om het zo maar te zeggen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Tsja, FOK!kers met hun 30 cm.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
De rek was er uit
Bedankt Godshand, ik moest even gniffelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja, FOK!kers met hun 30 cm.
Je had haar even moeten waarschuwen.
Maar kop op, land vol enzo
Zei ze ook waarom?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even een fapje plegenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:16 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een hamburger met bacon en cheddar kaas.En dat je bijt en alle saus eruit druipt.
Mac of King?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:16 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een hamburger met bacon en cheddar kaas.En dat je bijt en alle saus eruit druipt.
Ik heb zin in een hamburger *faxie smiley*quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee ik wil niet denken aan hamburgers.Had zo'n goede dieetdag.
Ja, met veel vlees.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo'n goede sappige zelfgemaakte!!
Bohhhquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fax heeft overal zin inquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb zin in een hamburger *faxie smiley*
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel een leuke vergelijking vind...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb zin in een hamburger *faxie smiley*
Hep kwijlt nu.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:25 schreef twi het volgende:
Ach, zelfgemaakt... ik zou wel genoegen nemen met een 1955 hoor...
[ afbeelding ]
Waarom kwel je me zo Twi?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:25 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben aan het twijfelen of ik nu wel of niet naar een vrij onbekend bandje zal gaan of niet. De entreeprijs valt mee, de YT's zijn afwisselend, maar als het goed is speelt er wat interessants meequote:
Godverquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:25 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Boh, heb er nog 4 liggen in de vriezer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
zo mooi als op t plaatje wordt ie meestal nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:25 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom was het ook een Faxie opmerkingquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel een leuke vergelijking vind...
Katwijkse ziekte. Als je het hebt is daar helaas niets aan te doen. Naar Overduin brengen die gozer.quote:
Craving I hazquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Boh, heb er nog 4 liggen in de vriezer.
Maar wil ze het liefst zonder brood, maar met gesmolten Goudse kaas, gebakken uisnippers, plakjes tomaat, blaadjes ijsbergsla met heerlijke Heinz ketchup erop.
Vet patat erbij, Cherry coke en smullen maar
Wow.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar wil ze het liefst zonder brood, maar met gesmolten Goudse kaas, gebakken uisnippers, plakjes tomaat, blaadjes ijsbergsla met heerlijke Heinz ketchup erop.
Ik kom bij jou eten, hoor ik alquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:26 schreef twi het volgende:
[..]
Katwijkse ziekte. Als je het hebt is daar helaas niets aan te doen. Naar Overduin brengen die gozer.
Arme jijquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kan nooit erger zijn dan wonen met uitzicht op het Gelredome ... o wacht.
Als jullie allemaal hier heen zouden komen is die vriezer zo leeg...quote:
Zondag nog een heerlijke zelfgemaakte hamburger gemaakt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:25 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Als een Germaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zondag nog een heerlijke zelfgemaakte hamburger gemaakt.Moest het wel als een Germaan opeten, maar ach.
Die combinatie ook echt. Ik zou je bijna ten huwelijk vragen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als jullie allemaal hier heen zouden komen is die vriezer zo leeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Die combinatie ook echt. Ik zou je bijna ten huwelijk vragen.
Het is ook patat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Wat zijn YT's? En gewoon gaan en scoren die hap.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen of ik nu wel of niet naar een vrij onbekend bandje zal gaan of niet. De entreeprijs valt mee, de YT's zijn afwisselend, maar als het goed is speelt er wat interessants mee
Dat je lomp met je handen zit te schransen. Gij weet.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Die combinatie ook echt. Ik zou je bijna ten huwelijk vragen.
Precies, het is frietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Bek open en proppen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je lomp met je handen zit te schransen. Gij weet.
Deze man verdient een lintje.quote:
Als dat zo zou zijn dan had ik er al zoveelquote:
Vertel dat tegen die mensen die denken van nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Patat, Friet, is gewoon hetzelfde mensen, relax.
Terecht! Of als een Normandiër, doen alsof het een everzwijn is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zondag nog een heerlijke zelfgemaakte hamburger gemaakt.Moest het wel als een Germaan opeten, maar ach.
Ah zo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je lomp met je handen zit te schransen. Gij weet.
Jij bent zeker leuk op feestjes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:32 schreef Yvie_lu het volgende:
nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:33 schreef aeque het volgende:
Kunnen jullie je niet gewoon verenigen in "gefrituurde aardappelreepjes".
Thijs, bij deze (aangezien jij tot die mensen behoort omdat jij vindt dat het Friet is)quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vertel dat tegen die mensen die denken van niet
Dat korten we dan af naar 'friet' van 'gefrituurd'.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:33 schreef aeque het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Laten we dan gewoon de woorden gebruiken waar ze beide van afkomstig zijn: 'patates frites'.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat korten we dan af naar 'friet' van 'gefrituurd'.
Ik zal het je sterker vertellen. Vroeger lag er in de koelvitrine altijd een zak waarop stond "Patat Frites".quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Thijs, bij deze (aangezien jij tot die mensen behoort omdat jij vindt dat het Friet is)
Iedereen die patat zegt tegen de muur.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:34 schreef Royco1 het volgende:
Als ze mij ooit als premier kiezen dan laat ik als eerste het woord patat verbieden.
Ah, dan ben je wel gelijk goed in je werk, heerlijk zinloos zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:34 schreef Royco1 het volgende:
Als ze mij ooit als premier kiezen dan laat ik als eerste het woord patat verbieden.
Je vergeet de gouden Fok! regel....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben geen subquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Iedereen die patat zegt tegen de muur.
Vergeten? Ik weet niet of ik die ken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je vergeet de gouden Fok! regel....
We mochten geen G.A.S. meer zeggen ... Dat heeft Vir al geprobeer.... _o-quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:33 schreef aeque het volgende:
Ondergewaardeerde post.quote:
Geen wat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We mochten geen G.A.S. meer zeggen ... Dat heeft Vir al geprobeer.... _o-
Subway?quote:
Nah... nah nahquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:34 schreef Royco1 het volgende:
Nou nou nou, dat hoeft nu ook weer nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Iedereen die patat zegt tegen de muur.
Juist.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dan ben je wel gelijk goed in je werk, heerlijk zinloos zijn.
Men blijft tot in de eeuwigheid zeuren over Patat dan wel Friet.....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vergeten? Ik weet niet of ik die ken?
Wat is die befaamde gouden Fok!regel?
Ruimt lekker op. Kunnen we tevens wat natuur terugbrengen in Nederland.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat hoeft nu ook weer niet
Ach, de huidige politiek is niet veel zinniger.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dan ben je wel gelijk goed in je werk, heerlijk zinloos zijn.
Niet alle vrouwen Roy!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Juist.
En daarna laat ik voor 6 ton een aanbouw zetten omdat ik niet lekker thuis kan werken.
En alle vrouwen verplicht topless.
Maar dat doet pijn aan onze tieten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Juist.
En daarna laat ik voor 6 ton een aanbouw zetten omdat ik niet lekker thuis kan werken.
Chicken pizziola.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
En nu heb ik zin in een Italian bmt
Dat werd namelijk negatief opgevat... of kwam het door die combi wat hij er meestal van maaktequote:
Niet handig als je even een sprintje naar de bus wil trekken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, zo lang zal mijn kabinet niet stand houden dus dat overleven jullie wel.
hehequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
"Hoe meer stemmen, hoe stijver de tepels! Stem Lijst Royco1!"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat je schaamhaar staan, natuur zatquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ruimt lekker op. Kunnen we tevens wat natuur terugbrengen in Nederland.
Ging dat perse over op de werkvloer dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel, anders is het discriminatie op de werkvloer.
Wat een koopje voor zes maanden thuis werken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Juist.
Niet alles in het leven kan praktisch zijn, deal with it.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet handig als je even een sprintje naar de bus wil trekken.
Is geen soortenrijke vegetatie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Laat je schaamhaar staan, natuur zat
Hoop het nietquote:
Over het algemeen is een soortenrijke vegetatie een goed iets hoor.quote:
ecologisch en zoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Over het algemeen is een soortenrijke vegetatie een goed iets hoor.
Oh wacht, het is drie jaar. Dat is maar anderhalve ton per jaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een koopje voor zes maanden thuis werken.
Precies. Trekt ook de nodige fauna aan. Al zou je dat niet willen in je broek.quote:
Een gemiddelde vrouw is duurderquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Oh wacht, het is drie jaar. Dat is maar anderhalve ton per jaar.
Lekker. Platjes en zo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Trekt ook de nodige fauna aan. Al zou je dat niet willen in je broek.
En voor al die briljante dingen die ik daar dan bedenk is het gewoon een koopje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Oh wacht, het is drie jaar. Dat is maar anderhalve ton per jaar.
Na zoveel gebruiksuren is kopen voordeliger dan huren.quote:
Dat laatste is dan ook wel gelijk een mooi sociaal platform voor je campagnequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En voor al die briljante dingen die ik daar dan bedenk is het gewoon een koopje.
Plus dat we dan een mooie ruimte hebben voor meets natuurlijk.
Maar dan kom je er niet zo makkelijk meer van af.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Na zoveel gebruiksuren is kopen voordeliger dan huren.
Zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, jij betaalt nog steeds onvoordelig per uur?
Maar dan komen er teveel mensen op meets af. Dat kunnen wij als fok zolder-autisten niet aan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook wel gelijk een mooi sociaal platform voor je campagne
Dat is het economische risico.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar dan kom je er niet zo makkelijk meer van af.
Ik weet niet of dat politiek gezien handig is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met de 35 miljoen voor Huis ten Bosch, de 8 miljoen voor Paleis Noordeinde en de 3,9 miljoen voor Noordeinde 66 is het niet duur nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En voor al die briljante dingen die ik daar dan bedenk is het gewoon een koopje.
Ze mogen ook niet komen, maar we kunnen dan wel laten zien dat hij goed is met sociale interactie met verschillende soort mensen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar dan komen er teveel mensen op meets af. Dat kunnen wij als fok zolder-autisten niet aan.
Vooruit dan, dan ga ik ook topless.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en dan topless moeten... nou echt nietDaar moet ekt wel wat tegenover staan
wobble wobble wquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet handig als je even een sprintje naar de bus wil trekken.
Het ene moment dineer ik met Barack en de volgende dag tik ik shotjes weg met Twi.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze mogen ook niet komen, maar we kunnen dan wel laten zien dat hij goed is met sociale interactie met verschillende soort mensen.
Juist, zoiets ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het ene moment dineer ik met Barack en de volgende dag tik ik shotjes weg met Twi.
Daar heb je handen voor hoor..quote:
Waarom zouden mannen dat ook willen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en dan topless moeten... nou echt nietDaar moet ekt wel wat tegenover staan
Geen probleem.quote:
Het is teveel werk om te gaan selecteren wie wel en wie niet mag.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zouden mannen dat ook willen.Echt niet alle borsten zijn het aangluren waard en dan gaan ze nog hangen na verloop van tijd ook door het gebrek aan ondersteuning.
Nou ja, verschillende soorten mensen is ook wel wat overdreven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze mogen ook niet komen, maar we kunnen dan wel laten zien dat hij goed is met sociale interactie met verschillende soort mensen.
Nou als je dat al te veel werk vindt...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is teveel werk om te gaan selecteren wie wel en wie niet mag.
Daar heb je hele handige speciale BH's voor tegenwoordig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zouden mannen dat ook willen.Echt niet alle borsten zijn het aangluren waard en dan gaan ze nog hangen na verloop van tijd ook door het gebrek aan ondersteuning.
Is dat zo? Genoeg verschillende doelgroepen op Fok!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja, verschillende soorten mensen is ook wel wat overdreven.
Het moet wel een beetje speciaal blijven. Jullie floepen die tepels er overal uit, daar kijkt niemand meer van op of om.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Speciale BH's of niet, weinig aan als het topless moet. Slimpie!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb je hele handige speciale BH's voor tegenwoordig.
Daar heb je dan toch een ministerraad voor?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve schat, ik moet me dan toch met staatszaken bezighouden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou als je dat al te veel werk vindt...
Alles binnen laten en vervolgens stuur je alles dat niet de moeite waard is weg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:49 schreef Royco1 het volgende:
Handen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb je hele handige speciale BH's voor tegenwoordig.
Met zo'n slogan moet die partij wel als een tiet draaienquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hoe meer stemmen, hoe stijver de tepels! Stem Lijst Royco1!"
Ja VLEGELS zijn hetquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga even weg hier, te veel praat over eten.Vlegels!
Dat zei ik!quote:
Neptieten worden weggestuurd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik neem wel siliconen. Geen bh meer nodig.
Oh met dat denigerende 'lieve schat' ga jij er wel komen in deze maatschappijquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve schat, ik moet me dan toch met staatszaken bezighouden.
Ik heb niet de tijd om bij elke vrouw haar borsten te gaan controleren.
Maar goed, omdat ik de kwaadste niet ben zal ik voor de dames in dit topic een uitzondering maken.
Jullie mogen gewoon allemaal even langskomen op het Catshuis.
Nee jullie begrijpen me niet goed. Ik kan alleen die soort BH niet vinden zonder dat er een blote borsten te zien zijn op de afbeelding.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Speciale BH's of niet, weinig aan als het topless moet. Slimpie!
THE MIquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Trekt ook de nodige fauna aan. Al zou je dat niet willen in je broek.
Why... Why???!!!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik neem wel siliconen. Geen bh meer nodig.
Wat doe je moeilijk vandaag!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh met dat denigerende 'lieve schat' ga jij er wel komen in deze maatschappij
Dan hebben we weer een FOK!stamkroegquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat toch helemaal niet denigrerend.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh met dat denigerende 'lieve schat' ga jij er wel komen in deze maatschappij
Ohwja, ik zou mijn eigen mening achterwege laten he. Veel te lastig allemaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk vandaag!
Hadden we niet afgesproken hè?
Met al het getwitter, fB fobo and suchquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ruilen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kan nooit erger zijn dan wonen met uitzicht op het Gelredome ... o wacht.
Calm yo tits.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, ik zou mijn eigen mening achterwege laten he. Veel te lastig allemaal.
I see what you did therequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Misschien heb ik wat aftrekposten ook gemist met betrekking tot dit onderwerp...
We begrijpen elkaar weerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, ik zou mijn eigen mening achterwege laten he. Veel te lastig allemaal.
Deze dus:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Speciale BH's of niet, weinig aan als het topless moet. Slimpie!
Heb ik wel een open haard. Hmmm ...quote:
Late reactiequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I see what you did there(oke flauw
)
Wel zo eerlijk.... gelijkheid enzo... En wij zijn natuurlijk eregastenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het ene moment dineer ik met Barack en de volgende dag tik ik shotjes weg met Twi.
Ze is alles aan het inhalen.quote:
Je moet geen onderscheid maken. Slecht voor de campagne.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wel zo eerlijk.... gelijkheid enzo... En wij zijn natuurlijk eregasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik ook, want bijna bejaard.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke...
* -Engel- grijpt haar tetten vast....
Ja... dat ook nog... mijn tetten vind ik anders best mooi om te zienquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind mijn tetten voor een behoorlijke A cup ook wel het bekijken waardquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... dat ook nog... mijn tetten vind ik anders best mooi om te zienmaar goed dat gaan hangen vind ik niet zo .... dan had ik net zo goed drie kinderen kunnen nemen
Sorry Art, de wet is alleen voor vrouwen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind mijn tetten voor een behoorlijke A cup ook wel het bekijken waard
Kieskeurig hoor. Niet goed voor je emancipatie stem-verhouding dit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Art, de wet is alleen voor vrouwen.
Hmmquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Art, de wet is alleen voor vrouwen.
Please... Dat is toch geen serieuze vraag?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Als we dan toch aan het vergelijken zijn.
Wie wint er vanavond:
Michael van Gerwen vs Vincent van der Voort
Mighty Mikequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Wie wint er vanavond:
Stomme Michael fan zeker. Alleen omdat het het meest waarschijnlijk is,quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Please... Dat is toch geen serieuze vraag?
Alleen in besloten kring.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hmmmag ik m'n booty dan wel showen?
Met bitterballen eten, bier drinken of pijltjes gooien?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Wie wint er vanavond:
Alle 3quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met bitterballen eten, bier drinken of pijltjes gooien?
Vinnie gaat het niet gooien tegen Mike.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stomme Michael fan zeker. Alleen omdat het het meest waarschijnlijk is,
hoeft het niet waar te maken.
Nu heb ik trek in bitterballen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met bitterballen eten, bier drinken of pijltjes gooien?
Neuj niet perse fan. Maar ik denk dat van der Voort zijn bijnaam waarmaakt door er heel snel het potje te verliezen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stomme Michael fan zeker. Alleen omdat het het meest waarschijnlijk is,
hoeft het niet waar te maken.
Daar hebben we dan ook de fokknokploeg voorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen probleem.
Ik denk dat we dat in dit land nodig hebben, iemand die nog tussen de mensen staat.
Die gewoon tegen Geert W zegt als ie weer eens achterlijk loopt te doen dat we het anders buiten wel ff oplossen, en dat ie zijn beveiligers dan gewoon mee mag nemen.
Vincent kan weinig lang, maar ze hoeven maar tot de 3, dus zou het niet eens zo heel shockend vinden eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vinnie gaat het niet gooien tegen Mike.
Of Mike moet echt een slechte dag hebben.
Anders kan Vincent die scores gewoon niet volhouden.
Ik zin in pijlen pleuren, bier en taco chips met sausquote:
Dat wordt men dan wel een Fok! meet daarquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve schat, ik moet me dan toch met staatszaken bezighouden.
Ik heb niet de tijd om bij elke vrouw haar borsten te gaan controleren.
Maar goed, omdat ik de kwaadste niet ben zal ik voor de dames in dit topic een uitzondering maken.
Jullie mogen gewoon allemaal even langskomen op het Catshuis.
Alles achter gesloten deuren...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat wordt men dan wel een Fok! meet daar
Dubbel in he, ik denk dat vincent daar al legs gaat laten liggen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vincent kan weinig lang, maar ze hoeven maar tot de 3, dus zou het niet eens zo heel shockend vinden eigenlijk.
Ach ze zijn beide beter dan ik dus ik mag eigenlijk niks zeggen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vincent kan weinig lang, maar ze hoeven maar tot de 3, dus zou het niet eens zo heel shockend vinden eigenlijk.
Ik doe dat soort dingen liever soloquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar hebben we dan ook de fokknokploeg voor![]()
Dan zou je nooit meer wat mogen zeggen, dat zou niet handig zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ze zijn beide beter dan ik dus ik mag eigenlijk niks zeggen.
Nou, bij deze alsnog gefeliciteerd dan maarquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dubbel in he, ik denk dat vincent daar al legs gaat laten liggen.
Ik zie het gewoon niet gebeuren.
En ik ben wel ff de winnaar van de premier league poule van afgelopen seizoen he
Wat lief, bedankt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan zou je nooit meer wat mogen zeggen, dat zou niet handig zijn.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moet geen onderscheid maken. Slecht voor de campagne.
Je kan natuurlijk niemand voortrekkenUhuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Daar meen je helemaal niks van.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan zou je nooit meer wat mogen zeggen, dat zou niet handig zijn.
[..]
Nou, bij deze alsnog gefeliciteerd dan maar
Dat schijnt dus te heten een kwart cup bh.quote:
ABFT.... dat klinkt nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:01 schreef Godshand het volgende:
Tetten vs tieten
Patat VS friet
Wat wordt nu algemeen beschaafd FOK! taalgebruik?
no shit Sherlockquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat schijnt dus te heten een kwart cup bh.
only in Wobble-standquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hmmmag ik m'n booty dan wel showen?
Ciao!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:09 schreef Godshand het volgende:
Ik ga wat nuttigers doen. Later luitjes
En doorgaans oogt het weinig flatteus ook nog.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb er nog even over nagedacht en ik vind dit eigenlijk ook nog steeds gewoon geen topless
Jij kwam er anders niet mee Statham.quote:
Dan worden heel veel fok!kers jaloers op mij en heel veel fok!sters jaloers op jou. Is dat het waard?quote:
wie tegen wie?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Wie wint er vanavond:
ja... raad je de koekoek... we showen liever niet alles hequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb er nog even over nagedacht en ik vind dit eigenlijk ook nog steeds gewoon geen topless
Lekker belangrijk.... he schat hou je mij kwart cup ff vast ... dat.. neequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat schijnt dus te heten een kwart cup bh.
We? Jij en je boobs, of we, vrouwen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja... raad je de koekoek... we showen liever niet alles he
Want die gozer wil met me dansen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.... he schat hou je mij kwart cup ff vast ... dat.. nee
Verstandig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb me niet in de bh discussie gemengd.
Doe het dan nu ook niet meneer de toekomstige premier.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb me niet in de bh discussie gemengd.
Dus je showt in elk geval wel wat. Hoe attent.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:12 schreef -Engel- het volgende:
ja... raad je de koekoek... we showen liever niet alles he
ons niet nuttig vinden.... maar veel plezierquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:09 schreef Godshand het volgende:
Ik ga wat nuttigers doen. Later luitjes
Ik vind het al heel wat dat je weet wie ik bedoel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, gelukkig ken ik hem niet persoonlijk, veel te creepy.
Nuttig is een breed begrip.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ons niet nuttig vinden.... maar veel plezier
Niet zo hequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe het dan nu ook niet meneer de toekomstige premier.
Dat neem ik geheel met een schep zoutquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan worden heel veel fok!kers jaloers op mij en heel veel fok!sters jaloers op jou. Is dat het waard?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
I love having friends, picking me up n such
Ik ben maar de was gaan ophangen. Maar het hielp niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het houdt niet op... niet vanzelf.
Ach, doet er ook niet toe. Er is maar 1 Jason diequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat je weet wie ik bedoel.
En dat bedoel ik ook niet denigrerend ten opzichte van jou.
Ik heb ijsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
Ik heb alweer zin om te spoonen. En koude voetjes mogen bij me opgewarmd worden
Vrouwen in het algemeenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We? Jij en je boobs, of we, vrouwen?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
True welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, doet er ook niet toe. Er is maar 1 Jason dieverdient.
yolo!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat neem ik geheel met een schep zout
Wel een aparte dans dan, die ken ik nog niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die krijgt dan wel volle handen....
quote:
Prima joh, ga ik wel net over de grens bij mijn ouders wonen en patat/friet gewoon pommes noemen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zo he![]()
Anders ga je het land uit.
Ik kom eraan!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
Mijn mooie bruine ogen en lange lokken jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus je showt in elk geval wel wat. Hoe attent.
knuffffffffel voor naamquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
I love having friends, picking me up n such
Die doet maar alsof.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vergeet de kippensoep niet onderweg af te leveren bij Pinkdwarf.
heb ik.... en nu?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
Check. Bijna vergeten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vergeet de kippensoep niet onderweg af te leveren bij Pinkdwarf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |