Ja, doe dat maar eensquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja kon even niet zo snel iets leuks bedenkenik moet me schamen...
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik erger me aan het ontbreken van een spatie. The OCD is strong.
Nitpicker alert!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet alleen jij hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[SC Relaties #766]Met koude voeten en fetishesquote:
Ja ik zit mobiel en in MyAT. Daar stond/staat het goed inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
O in MyAT staat het wel goed, maar dan in het topic zelf mist er een spatie tussen ] en Met
Ik hoop dat je ongelijk hebtquote:
FB zegt veel op dit moment.quote:
Wie/wat?quote:
Is helaas vaak zo wanneer er 'gepraat' moet worden.quote:
VoornaamAchternaam.quote:
Al een tijdje ... Nou ja, zo lang duurde die relatie nog niet eens. :Squote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is helaas vaak zo wanneer er 'gepraat' moet worden.
"Ik nagedacht over ons...blabla en zit er al een tijdje mee... Blabla..."
Ah, die heb ik niet. Ik heb alleen zijn app. Hij weet iig dat als het echt kut is hij me kan appen.quote:
Dan kun je er natuurlijk al wel een tijdje mee rondlopen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Al een tijdje ... Nou ja, zo lang duurde die relatie nog niet eens. :S
Nee, dat dacht ik ook niet inderdaad. Hoe dan ook: kalverliefdequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Al een tijdje ... Nou ja, zo lang duurde die relatie nog niet eens. :S
Niet heel lang lijkt me.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kun je er natuurlijk al wel een tijdje mee rondlopen.
Zo kut inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik ook niet inderdaad. Hoe dan ook: kalverliefdeen gedumpt worden
2 maanden er mee rondlopen bijvoorbeeld is toch best lang.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet heel lang lijkt me.
[..]
Zo kut inderdaad.
Ahw.quote:
kut manquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn vriendin heeft het net uitgemaakt...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vermoedde het al.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
quote:
De rek was er uit, geen kwaad woord over elkaar. En ik weet nu al dat het een stuk moeilijker zal zijn als de vorige keer.quote:
Jammer ... Ik ga maar geen cliché 'het komt wel goed en je verdient wel beter' opmerkingen maken, want daar zul je vast niet op wachten. Het enige wat ik kan zeggen is gewoon met familie en vrienden de komende tijd omgaan. Je moet het iig niet 'opbottelen' om het zo maar te zeggen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Tsja, FOK!kers met hun 30 cm.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
De rek was er uit
Bedankt Godshand, ik moest even gniffelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja, FOK!kers met hun 30 cm.
Je had haar even moeten waarschuwen.
Maar kop op, land vol enzo
Zei ze ook waarom?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even een fapje plegenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:16 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een hamburger met bacon en cheddar kaas.En dat je bijt en alle saus eruit druipt.
Mac of King?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:16 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een hamburger met bacon en cheddar kaas.En dat je bijt en alle saus eruit druipt.
Ik heb zin in een hamburger *faxie smiley*quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee ik wil niet denken aan hamburgers.Had zo'n goede dieetdag.
Ja, met veel vlees.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo'n goede sappige zelfgemaakte!!
Bohhhquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fax heeft overal zin inquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb zin in een hamburger *faxie smiley*
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel een leuke vergelijking vind...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb zin in een hamburger *faxie smiley*
Hep kwijlt nu.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:25 schreef twi het volgende:
Ach, zelfgemaakt... ik zou wel genoegen nemen met een 1955 hoor...
[ afbeelding ]
Waarom kwel je me zo Twi?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:25 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben aan het twijfelen of ik nu wel of niet naar een vrij onbekend bandje zal gaan of niet. De entreeprijs valt mee, de YT's zijn afwisselend, maar als het goed is speelt er wat interessants meequote:
Godverquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:25 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Boh, heb er nog 4 liggen in de vriezer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
zo mooi als op t plaatje wordt ie meestal nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:25 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom was het ook een Faxie opmerkingquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel een leuke vergelijking vind...
Katwijkse ziekte. Als je het hebt is daar helaas niets aan te doen. Naar Overduin brengen die gozer.quote:
Craving I hazquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Boh, heb er nog 4 liggen in de vriezer.
Maar wil ze het liefst zonder brood, maar met gesmolten Goudse kaas, gebakken uisnippers, plakjes tomaat, blaadjes ijsbergsla met heerlijke Heinz ketchup erop.
Vet patat erbij, Cherry coke en smullen maar
Wow.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar wil ze het liefst zonder brood, maar met gesmolten Goudse kaas, gebakken uisnippers, plakjes tomaat, blaadjes ijsbergsla met heerlijke Heinz ketchup erop.
Ik kom bij jou eten, hoor ik alquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |