Kan nu al niet wachten op de babyshowerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nou daar wil ik de komende 10 jaar nog niet aan denken.
Wil jij over 9 maanden een bbyshower?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kan nu al niet wachten op de babyshower
Haha nee joh! Ik zal pas rond mijn dertigste een kind krijgen mits ik de juiste man binnen twee jaar tegenkomquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wil jij over 9 maanden een bbyshower?
Hoi G.R.S.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha nee joh! Ik zal pas rond mijn dertigste een kind krijgen mits ik de juiste man binnen twee jaar tegenkom
Nounounou zo lang ken je me nog nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kan nu al niet wachten op de babyshower
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoi G.R.S.
Mijn naam is Juiste Man.
Niet perse na drie jaar, maar ook niet binnen twee jaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:14 schreef McNulty het volgende:
Dus ongeveer na zo'n 3 jaar relatie wil je een kind?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:19 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nounounou zo lang ken je me nog niet
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha nee joh! Ik zal pas rond mijn dertigste een kind krijgen mits ik de juiste man binnen twee jaar tegenkom
Probeer je nu te zeggen dat G.R.S midden in een bukakke zit?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:30 schreef Montelly het volgende:
Alle paarse lanzen zijn gericht op GRSarm meisje
Hahahahaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat G.R.S midden in een bukakke zit?
Volgens mij kan ze gewoon blijven staan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat G.R.S midden in een bukakke zit?
Nicequote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:59 schreef Jahr00n het volgende:
Hmm heerlijk nieuwe iPhone6 binnen. Wat genieten.
Had hem gisteren in de hand, voelt wel solid aan. Ga zelf toch voor de LG G3 volgende week.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:59 schreef Jahr00n het volgende:
Nee man. Nu je die MBP retina hebt moet je al helemaal voor de iPhone gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Had hem gisteren in de hand, voelt wel solid aan. Ga zelf toch voor de LG G3 volgende week.
2 afleveringen gezien. De motivatie om wat van het leven te maken is nog hoger dan normaal.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:49 schreef VMSDKR het volgende:
http://www.npo.nl/camping-powned/07-10-2014/POW_00906964
One plus one als t een Android moet zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Of de HTC ONE (M8), maar het is zo lastig.Vind die ONE net iets te lang ogen.
Haha, zat er wel over na te denken, maar ik vind Android net iets te chill.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee man. Nu je die MBP retina hebt moet je al helemaal voor de iPhone gaan.
Ik vind hem net iets te lang eigenlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:07 schreef fathank het volgende:
[..]
One plus one als t een Android moet zijn
Kon ik die maar bij mijn abo kiezen.quote:
Tjah dan ga je hier niet ver komen nee hahaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kon ik die maar bij mijn abo kiezen.
Klootzak, wanneer had je hem besteld? Ik zit nog te wachten op die van mijquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:59 schreef Jahr00n het volgende:
Simlockvrij scoren en een simonly afsluiten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, zat er wel over na te denken, maar ik vind Android net iets te chill.Heb in het verleden al 2x een iPhone gehad. Ik behoorde tot de innovators van de iPhone.
[..]
Ik vind hem net iets te lang eigenlijk.
[..]
Kon ik die maar bij mijn abo kiezen.
De ochtend dat ie beschikbaar was in de applestore man.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Klootzak, wanneer had je hem besteld? Ik zit nog te wachten op die van mij
En dit uiteraard.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Simlockvrij scoren en een simonly afsluiten.
Ik heb een Xperia Z2 - te groot. Denk dat ik 'm ga verkopen. Verder wel retesnelle telefoon. Misschien is de Xperia Z3 Compact wat voor je, soortelijke specs maar wel van normaal formaat. M'n vader heeft 'm nu ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Of de HTC ONE (M8), maar het is zo lastig.Vind die ONE net iets te lang ogen.
Zero Dark thirtyquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:38 schreef Ethanolic het volgende:
guys zeg ff filmpjes
geen horror of tom cruise
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:38 schreef Ethanolic het volgende:
guys zeg ff filmpjes
Crime and Punishment of The Lincoln Lawyerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:38 schreef Ethanolic het volgende:
guys zeg ff filmpjes
The Eagle (2011) - IMDbquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:38 schreef Ethanolic het volgende:
guys zeg ff filmpjes
Spoiler alertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Spoiler alertDat valt wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Raid 2 kijken man.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
wat een kut suggesties
ik heb niets aan jullie
Vriend pls, heb je mijn suggesties gelezen? Enter the Kettlebell van Pavel Tsatsouline.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
wat een kut suggesties
ik heb niets aan jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |