quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:58 schreef JufMariska het volgende:
Hier werd ik wat uitgelachen om (te) veel 50 en 50/56, maar ik schat zo in dat dat nog wel aardig van pas gaat komenvoor de cm's! Zet 'm op dames! En gefeliciteerd wmik!!
En thanks voor jullie hartjes voor onze uk, en lief Helio, klink ik echt zo anders?
Ik lig intussen weer in bed na drukke middag. Verhuisd van kraam naar neo, en naar huis om wat spullen op te halen (ja, ambitieus plan, i know.. Maar ik wilde er ook gewoon graag even uit!) Nu naast mijn zoon, we zijn voor het eerst sinds vrijdagmiddag met z'n tweeën, raar idee! Hij maakt lieve geluidjes in zijn slaap, en ik ben nog even blij met de monitor naast 'm die laat zien dat z'n hart prima klopt
Gek hoor, dit!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga mijn schatjes echt missen, trouwens!
Leerling 1: 'Mevrouw, over hoeveel weken bent u uitgerekend?'
Ik: 'Over iets minder dan vijf weken.'
Leerling 1, 2, 3 reageren met opmerkingen als 'spannend!' en 'dat is al best snel!'
Leerling 4 heeft zich wat afzijdig gehouden maar zegt uiteindelijk: 'Maar mevrouw, als u nog vijf weken moet... kan uw buik dan in die tijd nóg groter worden?.'
hehehe, pubersquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga mijn schatjes echt missen, trouwens!
Leerling 1: 'Mevrouw, over hoeveel weken bent u uitgerekend?'
Ik: 'Over iets minder dan vijf weken.'
Leerling 1, 2, 3 reageren met opmerkingen als 'spannend!' en 'dat is al best snel!'
Leerling 4 heeft zich wat afzijdig gehouden maar zegt uiteindelijk: 'Maar mevrouw, als u nog vijf weken moet... kan uw buik dan in die tijd nóg groter worden?.'
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg eens een mail van mijn vader met de legendarische eerste woorden: 'Ja hoi, met mij weer.'.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:19 schreef Crumpette het volgende:
[..]![]()
sinds de man van mijn moeder sinds vorige week ook een telefoon met app heeft, heb ik ook maar opa&oma groep voor ze aangemaaktvinden ze leuk! Nu krijgen ze zowiezo elke maandag de buikfoto update.
man van mijn moeder doet overigens nog steevast alsof hij een brief schrijft en zegt me steeds wie hij isgroetjes, opa. Alsof ik dat niet zie
oudjes
![]()
oh ja, die boot. Noooo pressure hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wat grappig om te lezen dat jullie ook ouder issues hebben. Mijn ouders liggen een dorp verderop met hun zeilboot om de bevalling af te wachten. Ik vind het niet zo leuk. Moet elke dag zeggen dat ze niet langs hoeft te komen... dat ik geen zin in een bakkie koffie heb
zou ik zo onbewust de bevalling tegen houden?
ik ga ook voor de 43 wekenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, die boot. Noooo pressure hoor.
En als je nou twee weken over tijd gaat?
wat lijkt me dat heerlijk om zulke dingen te ontvangenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]zo 'ondertekent' mijn vader altijd zijn voicemails
dan heeft ie allang gezegd "ja met papa" en dan eindigt ie alsnog met "papaaaaaa".
daar heb ik gelijk al een stokkie voor gestoken hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:37 schreef Hilmo het volgende:
Zo net heerlijk 1,5 uur geslapen.![]()
Hhahha die ouder perikelen.
dnd, oh ja, jij was het met je ouders in een boot verderop.Jullie moesten ze ook nog ophalen toch, als ze bij jullie willen komen?Bloedirritant lijkt me.
Mijn ma zou standby staan voor de bevalling als ik het nodig vind dat ze erbij is, maar deze week zijn er meerdere moeilijkheden, dus dat is voor ons beide wel stressen. Verder bel ik sowieso als het begonnen is, dat ze positieve energie kan sturenZe vindt het in elk geval super spannend. Mijn (half)zus is daarentegen hyper, die vond het ook erg dat de VK mij pijn heeft gedaan met strippen
Zo heerlijk realistisch
![]()
Ik geloof niet dat ik al van de schrik bekomen ben.. Als ik iets concreets over de bevalling bedenk schiet ik meestal in tranen, en het feit dat die schattige geluidjes door ónze zóón geproduceerd worden dringt ook nog maar matig doorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:20 schreef Heliotrope het volgende:
[..]![]()
Ja vind ik wel, maar ik kan niet zo goed onder woorden brengen wat precies anders is, de toon in je posts denk ik.
Ben je al een beetje van alle schrik bekomen? Het moet wel wennen zijn dit ineens. Maar voor het eerst met zijn tweeën en zijn lieve geluidjes ahw
DMquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:14 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Helaas.. Tijdje terug nog een kind van 1,5-2 die steeds moest hoesten en helemaal vol zat. Rode oogjes en steeds huilen omdat ze zich zo naar voelde.. Die heeft er ook een tijdje gezeten tot de rest van de overvolle wachtkamer het wel tijd vond dat ze voor mocht, anders had ze er zeker wel 3 kwartier gezeten. De enige voorrang die ze kreeg was dat ze dezelfde dag langs mocht komen.
(Welke praktijk zit jij eigenlijk? Vraag zo nu en dan maar wat rond, ken alleen maar m'n eigen arts..)
Niet!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn vader maakt net een whatsapp groep aan voor baby updates
ja dat dus. Maar dan zijn naam, maar die wou ik hier niet noemen. Heb ik in die "groep" mijn mijn moeder gewoon een over en weer gesprek, breekt hij in met een complete brief, met aanhef en allesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]zo 'ondertekent' mijn vader altijd zijn voicemails
dan heeft ie allang gezegd "ja met papa" en dan eindigt ie alsnog met "papaaaaaa".
dat komt vast helemaal goedquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:10 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik al van de schrik bekomen ben.. Als ik iets concreets over de bevalling bedenk schiet ik meestal in tranen, en het feit dat die schattige geluidjes door ónze zóón geproduceerd worden dringt ook nog maar matig doorHoop dat het hechten (in de psychologische zin van het woord, verder wordt er voorlopig bij mij ff weinig gehecht *kijkt vastberaden*) de komende dagen meer gaan worden, door meer tijd samen door te brengen. Alles is nog steeds erg onwerkelijk eigenlijk..
beetje van alles. Bi en een lijf dat veel te zwaar is voor mijn knieën dus lopen gaat bijna niet meerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:55 schreef Heliotrope het volgende:
Dndveel lichamelijke klachten of er gewoon erg aan toe of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |