ok, dan heb ik vast wel genoeg met 11, tnxquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:37 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik had er 5 (onverwacht, prematuur etc), en dat was wat weinig, maar met het dubbele zou je toch een heel eind moeten komen. En als je een spugertje blijkt te krijgen, is er zo bijgekocht door manlief, oma of online...
oh ja, dat wel, maar ik heb liever gewoon genoeg genoegquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:39 schreef Skittles het volgende:
Met 11 kom je sowieso de eerste dagen wel een heel eind ja
met 11 en een droger red je het zowiezo lijkt mequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, dat wel, maar ik heb liever gewoon genoeg genoeg
Nu maar hopen dat je dochter dezelfde pasvorm heeft als je rompersquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ok, dan heb ik vast wel genoeg met 11, tnx
dank je wel voor de lieve postquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, dat wel, maar ik heb liever gewoon genoeg genoeg
je hebt de ziekenhuistas al klaar staan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
dank je wel voor de lieve post
* DJMO mutsje in ziekenhuistas gaat leggen
nee nog niet, mutsje is het eerste wat er in gaatquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt de ziekenhuistas al klaar staan?![]()
+1quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, misschien heb ik wel maat 62 nodig voor speknek!
Mijn arme zenuwachtige moederhet is aandoenlijk en irritant tegelijk eigenlijk
mijn vader maakt net een whatsapp groep aan voor baby updatesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
+1![]()
M'n moeder zit al helemaal klaar met ingepakte tassen vol flessen drinken, verzorgingsspullen en genoeg eten zodat we de eerste twee weken het huis niet meer uit hoeven. Elke dag minstens 2 keer op Facebook en als ik dan niet (op tijd) reageer belt ze of ik me wel goed voel en of er al iets staat te gebeuren (lees: dit doet ze al vanaf 25 weken met de vraag met de melding dat het lang duurt. Ik krijg dat kind er heus niet uitgelanceerd op commando)
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:57 schreef Skittles het volgende:
Veel plaatjes sturen met placenta's al dan niet in combinatie met verwerking in lasagne of andere etenswaren en andere meuk die ze niet willen horen/lezen/zien?
Heeft hier geholpen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:58 schreef JufMariska het volgende:
Hier werd ik wat uitgelachen om (te) veel 50 en 50/56, maar ik schat zo in dat dat nog wel aardig van pas gaat komenvoor de cm's! Zet 'm op dames! En gefeliciteerd wmik!!
En thanks voor jullie hartjes voor onze uk, en lief Helio, klink ik echt zo anders?
Ik lig intussen weer in bed na drukke middag. Verhuisd van kraam naar neo, en naar huis om wat spullen op te halen (ja, ambitieus plan, i know.. Maar ik wilde er ook gewoon graag even uit!) Nu naast mijn zoon, we zijn voor het eerst sinds vrijdagmiddag met z'n tweeën, raar idee! Hij maakt lieve geluidjes in zijn slaap, en ik ben nog even blij met de monitor naast 'm die laat zien dat z'n hart prima klopt
Gek hoor, dit!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn vader maakt net een whatsapp groep aan voor baby updates
Mijn ruime 8-ponder heeft echt nog wel een tijdje in maat 50 gepast. Ook een 'grote baby' is eigenlijk ook gewoon nog heel mini hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, misschien heb ik wel maat 62 nodig voor speknek!
Mijn arme zenuwachtige moederhet is aandoenlijk en irritant tegelijk eigenlijk
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vader gebruikt ook altijd dertig emoticons per zin die nergens op slaan en alleen daarmee weet ie momenteel al mijn irritatiegrens heftig te overschrijden
Mijn tolerantie is erg laag atm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |