SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Over kaas gesproken. Weten jullie met welke kaas ze hier in Australie de beren uit het bos lokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
Over kaas gesproken. Weten jullie met welke kaas ze hier in Australie de beren uit het bos lokken?Daar komt ook een lucht vanaf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb btw vandaag m'n Trek eens naast een Allez gehouden en de boel eens naast elkaar opgemeten. Wat blijkt, die Allez heeft ook een 17 cm balhoofd en lijkt qua geometrie echt ontzettend op m'n Trek.
Had het zadel en stuur even op dezelfde hoogte als m'n Trek gezet en verdikkie dat reed lekker!![]()
Ik was naar buiten met een collega, ik naar de AH voor een bak kwark en bananen, hij voor een Doner en daarna een mcFlurry, omdat de Doner zoveel sambal had. Zo'n zin in een 1955 burger en de Caramel-Pecan Mc Flurry die ik daar zag...maar niet gedaan.![]()
En tuurlijk, ik ben hartstikke verslaafd aan eten, suiker etc. Daarom zanik ik nu ook zo, weet ik wel.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Die voedingsgids trouwens besteld, lijkt me wel bruikbare info.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Idd Mc
Dan kan je inderdaad beter een eigen superburger bouwen![]()
Ik zou ook wel wat minder brood kunnen eten, zeker op dagen waarop je niet sport zijn dat alleen maar snelle kh's waar je 2 uur na de lunch een giga suikerdip van krijgt. Maar ja, voor meenemen naar t werk is het wel het makkelijkste, anders moet je elke dag met bakken sla, muesli, kwark enzo sjouwen.Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Ik had nog twee appels hier in de koelkast liggen, ligt er nu eentje op kamertemperatuur te komen![]()
Gewoon hele tijd gewoonweg tyfushonger nu al twee dagen, gelukkig ben ik niet het klagende type![]()
![]()
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Die voedingsgids trouwens besteld, lijkt me wel bruikbare info.
.![]()
Appels in de koelkast?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik had nog twee appels hier in de koelkast liggen, ligt er nu eentje op kamertemperatuur te komen![]()
Gewoon hele tijd gewoonweg tyfushonger nu al twee dagen, gelukkig ben ik niet het klagende type![]()
![]()
![]()
Wij hebben flexplekken, dus geen bureauladen, en ik had maandag wat appels gekocht. Dus even in de koelkast bij de koffieautomaat bewaard.quote:Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
McDonald's is zo smerig idd
Kwark vind ik ook altijd wel prima vullen. En kauwen tot je er bij neervalt.![]()
Zie je wel hoe ver heen ik ben met mijn verrotte levensstsijl...Ik vind Mac lekkerder dan Burger King, vind iedereen ook zo raar altijd.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Maar je hebt toch dan wel een bureau waar je zit? En dan neem je toch een appel mee om gedurende de dag te eten in plaats van een lading appels in de koelkast te leggen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wij hebben flexplekken, dus geen bureauladen, en ik had maandag wat appels gekocht. Dus even in de koelkast bij de koffieautomaat bewaard.![]()
Appels kneuzen soms onderweg als je met OV gaat...sommige hebben een complete lunchvoorraad hier in de koelkast liggen. Vind niemand vreemd.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Burgerking is idd echt goor. Geef mij maar een broodje Döner ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zie je wel hoe ver heen ik ben met mijn verrotte levensstsijl...Ik vind Mac lekkerder dan Burger King, vind iedereen ook zo raar altijd.
![]()
![]()
Dinsdag opent inschrijving AGR volgens mij. Twijfel nog.... Wil er eigenlijk wel heen om naar de profs te kijken, en dan kun je 'm net zo goed fietsen de dag ervoor... Maar aan de andere kant ergerde me ik vorig jaar al t lazarusEn dat voor 45 euro...
Dan beter op vrijdag fietsen, en zaterdag met een krat bier lachen op de keutenberg
Mjah sfeertje om die toertocht heen is dan wel weer gezellig.![]()
Ik ben heel blij met de hardwerkende turken in ons land. Die maken echt de meest heerlijke meuk om je reis naar huis wat dragelijker te maken zo midden in de nachtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:43 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind Mac overigens smerig omdat ik er teveel van heb gehad in m'n leven![]()
Ik zie ze als ravitaillering![]()
![]()
Er ligt hier op kantoor niet zelden 2-4 bakken kwark, tot 2 kilo appelen en 2 trossen bananen van mij
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: