SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Over kaas gesproken. Weten jullie met welke kaas ze hier in Australie de beren uit het bos lokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
Over kaas gesproken. Weten jullie met welke kaas ze hier in Australie de beren uit het bos lokken?Daar komt ook een lucht vanaf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb btw vandaag m'n Trek eens naast een Allez gehouden en de boel eens naast elkaar opgemeten. Wat blijkt, die Allez heeft ook een 17 cm balhoofd en lijkt qua geometrie echt ontzettend op m'n Trek.
Had het zadel en stuur even op dezelfde hoogte als m'n Trek gezet en verdikkie dat reed lekker!![]()
Ik was naar buiten met een collega, ik naar de AH voor een bak kwark en bananen, hij voor een Doner en daarna een mcFlurry, omdat de Doner zoveel sambal had. Zo'n zin in een 1955 burger en de Caramel-Pecan Mc Flurry die ik daar zag...maar niet gedaan.![]()
En tuurlijk, ik ben hartstikke verslaafd aan eten, suiker etc. Daarom zanik ik nu ook zo, weet ik wel.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Die voedingsgids trouwens besteld, lijkt me wel bruikbare info.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Idd Mc
Dan kan je inderdaad beter een eigen superburger bouwen![]()
Ik zou ook wel wat minder brood kunnen eten, zeker op dagen waarop je niet sport zijn dat alleen maar snelle kh's waar je 2 uur na de lunch een giga suikerdip van krijgt. Maar ja, voor meenemen naar t werk is het wel het makkelijkste, anders moet je elke dag met bakken sla, muesli, kwark enzo sjouwen.Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Ik had nog twee appels hier in de koelkast liggen, ligt er nu eentje op kamertemperatuur te komen![]()
Gewoon hele tijd gewoonweg tyfushonger nu al twee dagen, gelukkig ben ik niet het klagende type![]()
![]()
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Die voedingsgids trouwens besteld, lijkt me wel bruikbare info.
.![]()
Appels in de koelkast?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik had nog twee appels hier in de koelkast liggen, ligt er nu eentje op kamertemperatuur te komen![]()
Gewoon hele tijd gewoonweg tyfushonger nu al twee dagen, gelukkig ben ik niet het klagende type![]()
![]()
![]()
Wij hebben flexplekken, dus geen bureauladen, en ik had maandag wat appels gekocht. Dus even in de koelkast bij de koffieautomaat bewaard.quote:Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
McDonald's is zo smerig idd
Kwark vind ik ook altijd wel prima vullen. En kauwen tot je er bij neervalt.![]()
Zie je wel hoe ver heen ik ben met mijn verrotte levensstsijl...Ik vind Mac lekkerder dan Burger King, vind iedereen ook zo raar altijd.
Maar je hebt toch dan wel een bureau waar je zit? En dan neem je toch een appel mee om gedurende de dag te eten in plaats van een lading appels in de koelkast te leggen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wij hebben flexplekken, dus geen bureauladen, en ik had maandag wat appels gekocht. Dus even in de koelkast bij de koffieautomaat bewaard.![]()
Appels kneuzen soms onderweg als je met OV gaat...sommige hebben een complete lunchvoorraad hier in de koelkast liggen. Vind niemand vreemd.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Burgerking is idd echt goor. Geef mij maar een broodje Döner ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zie je wel hoe ver heen ik ben met mijn verrotte levensstsijl...Ik vind Mac lekkerder dan Burger King, vind iedereen ook zo raar altijd.
![]()
![]()
Dinsdag opent inschrijving AGR volgens mij. Twijfel nog.... Wil er eigenlijk wel heen om naar de profs te kijken, en dan kun je 'm net zo goed fietsen de dag ervoor... Maar aan de andere kant ergerde me ik vorig jaar al t lazarusEn dat voor 45 euro...
Dan beter op vrijdag fietsen, en zaterdag met een krat bier lachen op de keutenberg
Mjah sfeertje om die toertocht heen is dan wel weer gezellig.![]()
Ik ben heel blij met de hardwerkende turken in ons land. Die maken echt de meest heerlijke meuk om je reis naar huis wat dragelijker te maken zo midden in de nachtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:43 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind Mac overigens smerig omdat ik er teveel van heb gehad in m'n leven![]()
Ik zie ze als ravitaillering![]()
![]()
Er ligt hier op kantoor niet zelden 2-4 bakken kwark, tot 2 kilo appelen en 2 trossen bananen van mij
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Het is wel knap van de Mc dat ze met de BigTasty 890 calorieën in 1 burger hebben gekregen. Dat moet je ze toch nageven. Doet de Burger King ze mooi niet na.![]()
Ik probeer die bolle Freddeh te overtuigen dat we gewoon eens een dagje bordjes moeten gaan volgen van de AGR in het voorjaar, maar hij is nog niet overtuigd. Vind de sfeer van die grote evenementen leuk. Ja, maar om voor een heuvel in de file te staan met je fiets?Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Die losse lussen zijn goed aangegeven. Heb ik begin dit jaar gedaan. Ja het sfeertje in valkenburg is minder dan, maar ach je krijgt er wel rustige wegen voor terug. Best mooi daar, viel me tijdens de AGR niet eens op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik probeer die bolle Freddeh te overtuigen dat we gewoon eens een dagje bordjes moeten gaan volgen van de AGR in het voorjaar, maar hij is nog niet overtuigd. Vind de sfeer van die grote evenementen leuk. Ja, maar om voor een heuvel in de file te staan met je fiets?
Wel druk idd, nou is dat nog te overzien, maar er dan nog een halve meier voor neer moeten leggen.![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:12 schreef Gripper het volgende:
Idd Mc
Dan kan je inderdaad beter een eigen superburger bouwen![]()
1 kilo gehakt
Maar was wel lekker
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met de hardwerkende turken in ons land. Die maken echt de meest heerlijke meuk om je reis naar huis wat dragelijker te maken zo midden in de nacht![]()
Ik zie ze als ravitaillering![]()
![]()
Doen het ook goed als voer onderweg tijdens een lange fietsrit. Tijdens een Ivo_200 die ik een keer met No-P reed heerlijk zitten schranzen bij zo'n dönerboer in Duitsland.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met de hardwerkende turken in ons land. Die maken echt de meest heerlijke meuk om je reis naar huis wat dragelijker te maken zo midden in de nacht![]()
Ik zie ze als ravitaillering
Sowieso maken Duitse vleesspies-turken veel betere döner dan hun Nederlandse collega's. Omdat er meer turken in Duitsland wonen is de concurrentie onder de grill-imbisse groter, en dat levert dan vanzelf een beter product op![]()
Best jammer dat er geen goeie Turk tussen Utrecht centrum en Vreeswijk zit, dat is tenslotte ook 11 km fietsen na een avondje uitgaan. Vroeger, toen ik nog op de Amsterdamsestraatweg woonde was het sowieso maar half zo ver fietsen, en onderweg kwam je langs 20 eetgelegenheden om uit te kiezen...Mijn foto's op Flickr!
Je kan altijd proberen je zelf te vergiftigen als je langs zo'n tentje in Jutphaas gaat (althans, dacht dat daar een shoarmazaak zat waar Rob lang niet blij van wordt), maar beter koop je inderdaad wat in Utrecht voordat je op de fiets stapt. Langs Catherijne moet je wel komen neem ik aan..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
Doen het ook goed als voer onderweg tijdens een lange fietsrit. Tijdens een Ivo_200 die ik een keer met No-P reed heerlijk zitten schranzen bij zo'n dönerboer in Duitsland.
Sowieso maken Duitse vleesspies-turken veel betere döner dan hun Nederlandse collega's. Omdat er meer turken in Duitsland wonen is de concurrentie onder de grill-imbisse groter, en dat levert dan vanzelf een beter product op![]()
Best jammer dat er geen goeie Turk tussen Utrecht centrum en Vreeswijk zit, dat is tenslotte ook 11 km fietsen na een avondje uitgaan. Vroeger, toen ik nog op de Amsterdamsestraatweg woonde was het sowieso maar half zo ver fietsen, en onderweg kwam je langs 20 eetgelegenheden om uit te kiezen...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
De enige Ali Baba waar ook ooit gegeten hebt serveerde door de drukte half rauw vleesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:22 schreef KolonelBroodje het volgende:
De kapsalon van Ali Baba naast Rembrandt in ons dorp![]()
. Als je van de drank nog niet moest braken kwam dat vanzelf..
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Hangen deze bordjes er dan heel het jaar?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik probeer die bolle Freddeh te overtuigen dat we gewoon eens een dagje bordjes moeten gaan volgen van de AGR in het voorjaar, maar hij is nog niet overtuigd. Vind de sfeer van die grote evenementen leuk. Ja, maar om voor een heuvel in de file te staan met je fiets?
En is het echt zo druk dat je in de file rijd?![]()
Typerend wel dat die Ajacied in de OP op een MTB zit die ook nog eens veel te klein is, daar is hier geen plaats voor man. Had beter verwacht, zeker van een Vlaming.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Kijk eens filmpjes van de recreanten op de Keutenberg, huilen om te zien hoeveel mensen hem op moeten lopen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hangen deze bordjes er dan heel het jaar?
En is het echt zo druk dat je in de file rijd?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
AGR365.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
En is het echt zo druk dat je in de file rijd?![]()
![]()
Ja, dat gespuis in Jutphaas vertrouw ik idd niet zo. Beste is dan eerst wat eten en daarna op de fiets stappen. Op de kanaalstraat kan je ook wel lekker eten 's nachts.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je kan altijd proberen je zelf te vergiftigen als je langs zo'n tentje in Jutphaas gaat (althans, dacht dat daar een shoarmazaak zat waar Rob lang niet blij van wordt), maar beter koop je inderdaad wat in Utrecht voordat je op de fiets stapt. Langs Catherijne moet je wel komen neem ik aan..Mijn foto's op Flickr!
Welke voedingsgids had je besteld?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Die voedingsgids trouwens besteld, lijkt me wel bruikbare info.![]()
Vanaf die experience kan je goed beginnen, douches zijn daar ook prima! Regel wel je parkeerkaart via de bar en niet op de parkeerautomaat zelfquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
En is het echt zo druk dat je in de file rijd?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Het voedingscentrum is wel betrouwbaar enzo. Wat ook nuttig kan zijn: ga de eetmeter van het voedingscentrum nauwkeurig (maar dan ook écht nauwkeurig) bijhouden. Zie je vanzelf wat je binnenkrijgt, tot op vitamineniveau of je ergens een tekort of overschot van eet, en per voedingscomponent waar je kunt verbeteren of waarmee je al goed zit.quote:Mijn foto's op Flickr!
Ik weet niet hoe het op de langere routes is, maar als je serieus door wilt fietsen zou ik niet met de AGR zelf meedoen, maar idd een keer zo'n vaste lus doen. Echt files zijn het nooit (hoewel ik verhalen over de keutenberg gehoord heb...) maar wel gewoon dat je er lastig langskomt omdat ze al 5 breed de berg op krabbelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:26 schreef Leonos het volgende:
En is het echt zo druk dat je in de file rijd?
Het is wel onwijs gezellig onderweg, en wat ik persoonlijk het allergaafst vind is als je die daalhemerweg afkomt met redelijk wat vaart, die bocht naar de cauberg staat redelijk vol mensen die lopen te joelen enzo... En dan keihard die bocht nemen en de cauberg opknallen.
en dan door die adrenalinekick je eigen helemaal opblazen en al naast het kerkhof zitten harken![]()
Toch leuk. mss toch maar doen.![]()
Ik ga 25 okt een wingate test doen. Mijn arts, waar ik mij laatst liet testen vroeg of ik als demo wilde fungeren bij de opendag. Kan iedereen zien hoe slecht ik kan sprinten
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Eenmaal bezig voelde ik me toch best goed, dus nog aardig getrained bij elkaar, inclusief krachttraining voor de bovenbenen. Blij dat ik gegaan ben.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Oh top dankjewel dat je daar op wees, ga ik gelijk naar kijken! Ben nu ook bezig om mijn eetpatroon aan te passen, anders heeft het weinig zin natuurlijk. Heb dan wel weer het nadeel dat ik nog studeer en eet wat de pot schaft...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het voedingscentrum is wel betrouwbaar enzo. Wat ook nuttig kan zijn: ga de eetmeter van het voedingscentrum nauwkeurig (maar dan ook écht nauwkeurig) bijhouden. Zie je vanzelf wat je binnenkrijgt, tot op vitamineniveau of je ergens een tekort of overschot van eet, en per voedingscomponent waar je kunt verbeteren of waarmee je al goed zit.Oke, ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Deze.
Aageraden in het vorige topic, niet duur, en klonk interessant.![]()
![]()
Klassequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Eenmaal bezig voelde ik me toch best goed, dus nog aardig getrained bij elkaar, inclusief krachttraining voor de bovenbenen. Blij dat ik gegaan ben.
.![]()
Vandaag trouwens een stuk op een nieuwe BMC gefietst. Moet wel zeggen dat die fiets echt superstijf maar toch ook heel comfortabel aanvoelt. Heel direct.
Qua uiterlijk niet heel spannend en niet mijn smaak, maar zij weten wel hoe je een frame moet bouwen. Bracket is ontzettend dik, bovenbuis bij balhoofd en balhoofd zelf ook enorm oversized waardoor de cockpit ook goed stijf is.
[ Bericht 30% gewijzigd door Patroon op 07-10-2014 21:32:44 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Zo, dus nu weet je ook waarom Buzz zijn BMC als goddelijk bestempelt. Het is ff wat anders dan een knalharde Duitser. Maar 5 tot 7 ruggen voor zo'n fiets is gewoon te duur. Heb er nog eentje in de aanbieding hier staan want ik kijk stiekum naar een exclusieve Italiaan uit een onogelijk klein fabriekje. Maar eigenlijk wil ik een titanium Passoni...........quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:24 schreef Patroon het volgende:
Vandaag trouwens een stuk op een nieuwe BMC gefietst. Moet wel zeggen dat die fiets echt superstijf maar toch ook heel comfortabel aanvoelt. Heel direct.
[ afbeelding ]
Qua uiterlijk niet heel spannend en niet mijn smaak, maar zij weten wel hoe je een frame moet bouwen. Bracket is ontzettend dik, bovenbuis bij balhoofd en balhoofd zelf ook enorm oversized waardoor de cockpit ook goed stijf is.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
ik moest wel ff aan je denken ja. De Canyon is ook lekker hard, maar ook stukje minder comfort, nog steeds comfortabel, maar minder dan BMC. Iig is de prijs tov wat ze bieden wel een stuk meer in verhouding. Bij wedstrijden maakt dat extra comfort ook niks uit. Mijn strakke jonge lijf kan dat goed aan, voor jou snap ik dat welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zo, dus nu weet je ook waarom Buzz zijn BMC als goddelijk bestempelt. Het is ff wat anders dan een knalharde Duitser. Maar 5 tot 7 ruggen voor zo'n fiets is gewoon te duur. Heb er nog eentje in de aanbieding hier staan want ik kijk stiekum naar een exclusieve Italiaan uit een onogelijk klein fabriekje. Maar eigenlijk wil ik een titanium Passoni...........geintje ouwe
Ja, hij zal wel een rondje fok doen ofzo. Ik heb ook kudos van m. Maar das ook nie gek met een kom waarvan ik dacht, "ik doe eens een poging" een 4e en een 8e plek op de brug tijdens m'n eindsprintje. Verder rustig aan gedaan. Ging wel lekker denk ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
En toen kreeg je kudos van deze gast:
http://www.strava.com/athletes/4264348
Mijn foto's op Flickr!
Haha die geeft mij ook kudos voor elke ritquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
En toen kreeg je kudos van deze gast:
http://www.strava.com/athletes/4264348
Zo!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://www.strava.com/activities/204867679
Mooi werk zeg. Flink wat arbeid verricht vanavond jij
Mijn foto's op Flickr!
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, hij zal wel een rondje fok doen ofzo. Ik heb ook kudos van m. Maar das ook nie gek met een kom waarvan ik dacht, "ik doe eens een poging" een 4e en een 8e plek op de brug tijdens m'n eindsprintje. Verder rustig aan gedaan. Ging wel lekker denk ikHij gaat gewoon de hele wereld rond. Waarschijnlijk komt die zo ook aan zijn volgers. Hij doet maar, ik ga niets terug geven in ieder geval.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha die geeft mij ook kudos voor elke rit
Hmmm. Die gast is gewoon lid van de FOK! strava club.![]()
![]()
Op het steilste stuk was het lekker glad (nat en bladeren), daar gleed een paar keer mijn wiel weg. Dat is wel een aanslag op je benen heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zo!
Mooi werk zeg. Flink wat arbeid verricht vanavond jij
Zouden banden met profiel helpen?![]()
Ik heb ook kudo's van die qun boy.
Misschien een scout?![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2014 19:42:24 ]![]()
Nee, het is een of andere gek die in heel veel clubs zit, waaronder die van FOK!. Hij zit ook in clubs waar die helemaal niet thuis hoort en daar krijgt die veel boze reacties over. De aandachtshoer van strava zeg maar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:42 schreef Leonos het volgende:
Ik heb ook kudo's van die qun boy.
Misschien een scout?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou het bij een scoutquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, het is een of andere gek die in heel veel clubs zit, waaronder die van FOK!. Hij zit ook in clubs waar die helemaal niet thuis hoort en daar krijgt die veel boze reacties over. De aandachtshoer van strava zeg maar.![]()
![]()
Uiteraard zijn er ook knechten nodigquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:55 schreef Andyy het volgende:
Jaaaaaa, ik ben gescout
Ze willen blijkbaar jong talent![]()
![]()
Je zou de vredestein senso extreme weather eens kunnen proberen; die hebben een aardig profiel. 25 mm natuurlijk. Lekker voor de wintermaanden!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op het steilste stuk was het lekker glad (nat en bladeren), daar gleed een paar keer mijn wiel weg. Dat is wel een aanslag op je benen heb ik gemerkt.
Zouden banden met profiel helpen?Mijn foto's op Flickr!
Psychologisch ben ik nog niet toe aan 25mm, lijkt me niet dat er veel verschil qua grip tussen 23 en 25 ligt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je zou de vredestein senso extreme weather eens kunnen proberen; die hebben een aardig profiel. 25 mm natuurlijk. Lekker voor de wintermaanden!
Maar ik ga ze op mijn verlanglijstje zetten. Bedankt.![]()
![]()
Alabama USA lieve schatquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Aangezien die uit het VK komt, misschien wel van Team Sky dan.
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
25mm is al lang niet nieuw meer hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
Psychologisch ben ik nog niet toe aan 25mm,![]()
![]()
Das zo weer opgelost toch. Gewoon deze hele maand en ook november niks fietsen, en wel elke dag lekkere biertjes en dubbel porties bitterballen. Dit zijn de rust maanden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef muzas het volgende:
Ik moet echt AL mijn winter fietskleren gaan vervangen.
Best duur geintje
Pas je er in december zo weer in![]()
Maarre. Alles moeten vervangen; of alleen je bovenkleding?Mijn foto's op Flickr!
Nieuw broekkie kan ook geen kwaad idd. Naast het feit dat er een behoorlijke schaafplek op de rechterdij zit ( Wildroosters) is ie ook wel aan de grote kant.
Weet dat dit rustmaanden zijn iddMaar ik wil absoluut niet stil gaan zitten.
![]()
T is natuurlijk wel voor ouwe lullen hè, 25 mm. Kun je net zo goed meteen met een randonneursfiets met spatborden en naafdynamo gaan rijdenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:54 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
25mm is al lang niet nieuw meer hoor![]()
Maar bizkit, doe het nou gewoon. Je gaat toch in de winter gewoon doorrijden? Die afdaling van de gulpenerberg, daar wil je bij slecht weer met alle mogelijke grip naar beneden. Vooral bij die zijstraatjes...Mijn foto's op Flickr!
Ouwe lullen denken juist dat 21mm sneller isquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
T is natuurlijk wel voor ouwe lullen hè, 25 mm.![]()
![]()
Deze ouwe lul gaat proberen juist geen rustmaanden te pakken voorlopig. Met kerst gaan we een week langlaufen in Oostenrijk, zin in!Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
En dan voor jou geen kaiserschmarren, schweinshaxe, käsespatzle en röstiteller he! De rest van de familie mag daar lekker van smikkelen en jij moet een extra rondje over de loipe plus daarna een stengel bleekselderijquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Deze ouwe lul gaat proberen juist geen rustmaanden te pakken voorlopig. Met kerst gaan we een week langlaufen in Oostenrijk, zin in!
Mijn foto's op Flickr!
haha terwijl de profs al koersen op 26mm, en dan niet alleen bij PRquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
T is natuurlijk wel voor ouwe lullen hè, 25 mm. Kun je net zo goed meteen met een randonneursfiets met spatborden en naafdynamo gaan rijden![]()
Maar bizkit, doe het nou gewoon. Je gaat toch in de winter gewoon doorrijden? Die afdaling van de gulpenerberg, daar wil je bij slecht weer met alle mogelijke grip naar beneden. Vooral bij die zijstraatjes...Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Leuke aanbieding staat er op de site van ntfu. Bij afname van min 3 toestellen 25% korting op alle garmin toestellen, bij afname van 5 toestellen 25% korting + clubpresentatie. Op die nieuwe 1000 bundel scheelt dat al 140¤. Als je nieuwe GPS overweegt is dit dus de perfecte aanbieding, goedkoper ga je ze denk ik niet vinden. 800 serie 289¤ met kaarten, hsm, cadans en microsd.![]()
Vandaag de Castelli Alpha jas binnen gekregen.
Na paar keer passen (had S en M besteld) besloten de M te houden, eigenlijk zaten ze beide prima maar M had als voordeel dat zakjes achterop net iets groter waren.
Meteen ff ritje mee gemaakt en prima jas.
Wil ik m'n rit uploaden bij strava :
Corrupted time data. More Information.
(https://strava.zendesk.com/entries/49951190)
Zijn hier nog snelle fixes voor of moet dit idd via garmin connect en daarna strava support ?![]()
http://www.dcrainmaker.com/tools
Misschien zit hier een tool bij die werkt?If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Ik haat je, gemene man!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
En dan voor jou geen kaiserschmarren, schweinshaxe, käsespatzle en röstiteller he! De rest van de familie mag daar lekker van smikkelen en jij moet een extra rondje over de loipe plus daarna een stengel bleekselderij
<Verlaat stampvoetend het internet>Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Online fit repair tool (http://garmin.kiesewetter.nl/) maakt er fit file van die helft van rit is.
(had idd onderweg opeens piep van gps lost)
Na uploaden op garmin connect is idd te zien dat er iets niet helemaal lekker is met tijd :
http://connect.garmin.com/modern/activity/608431730
GPX export gemaakt, die zo maar ff met de hand doornemen.
edit: ok gps heeft opeens datum halverwege op 31 oktober 2018 gezet, tijd klopt wel.
maar ff handmatig goed gezet en gpx geupload naar stava
[ Bericht 19% gewijzigd door ddx op 08-10-2014 22:30:02 ]![]()
En Vittoria Corsa's 23mm zijn ook 25mm breed als je ze op 8atm met een schuifmaat meet. Maar ik werd vroegah, toen de goegemeente nog op 20mm reed, uitgelachen om mijn 25 mm Pariba achterband. Vond ik zo leuk als we over een kasseiweggetje reden, gewoon alles uit het wiel rijden zonder er af te stuiteren. Vervlogen tijden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
haha terwijl de profs al koersen op 26mm, en dan niet alleen bij PR2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Gewoon ff met notepad openen en zelf even naar die vaute date string zoeken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:05 schreef ddx het volgende:
Na paar keer passen (had S en M besteld) besloten de M te houden, eigenlijk zaten ze beide prima maar M had als voordeel dat zakjes achterop net iets groter waren.
Zijn hier nog snelle fixes voor of moet dit idd via garmin connect en daarna strava support ?
Ik zie dat je het reeds gefixed hep.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Ja. Halverwege begon ik al met remmen. 2 keer bijna de bocht onderaan gemist...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
T is natuurlijk wel voor ouwe lullen hè, 25 mm. Kun je net zo goed meteen met een randonneursfiets met spatborden en naafdynamo gaan rijden![]()
Maar bizkit, doe het nou gewoon. Je gaat toch in de winter gewoon doorrijden? Die afdaling van de gulpenerberg, daar wil je bij slecht weer met alle mogelijke grip naar beneden. Vooral bij die zijstraatjes...![]()
waarom reken je in atm en niet in bar? Hoop omrekengedoe steeds lijkt me!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En Vittoria Corsa's 23mm zijn ook 25mm breed als je ze op 8atm met een schuifmaat meet. Maar ik werd vroegah, toen de goegemeente nog op 20mm reed, uitgelachen om mijn 25 mm Pariba achterband. Vond ik zo leuk als we over een kasseiweggetje reden, gewoon alles uit het wiel rijden zonder er af te stuiteren. Vervlogen tijden.
Klinkt wel interesanter natuurlijkOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat omrekenen valt ook wel mee natuurlijk. Nagenoeg gelijk. Althans denk dat de meetonzekerheid van menig pomp groter is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarom reken je in atm en niet in bar? Hoop omrekengedoe steeds lijkt me!
Klinkt wel interesanter natuurlijk![]()
Bevalt die wat? Is met die binnenvoering toch? Mooi jack!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:05 schreef ddx het volgende:
Zijn hier nog snelle fixes voor of moet dit idd via garmin connect en daarna strava support ?
Ik heb op m'n trainingswielen nu ook 25mm bandjes. Redelijk simpele vouwbanden van Specialized. Had ze woensdag op iets minder dan 7 bar. Dat beviel wel!![]()
Shit. Ik zag Birmingham staan in zijn ritje en ik ging er vanuit dat dit in Engeland was. Ik wist niet dat er een plaats met dezelfde naam in de VS lag...quote:![]()
![]()
Ja is met voering en voorop extra rits waardoor je voorkant wat open kan zetten :quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:24 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Bevalt die wat? Is met die binnenvoering toch? Mooi jack!
En ook erg handig zakje met rits achterop waar je telefoon in kan doen.
(voorop ook klein zakje met rits, maar geen idee wat je daar aan hebt.)![]()
Ja maar een minimale afname van 3 toestellen? Of je zou er twee dan moeten doorverkopen op marktplaats..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:57 schreef poiuytr het volgende:
Leuke aanbieding staat er op de site van ntfu. Bij afname van min 3 toestellen 25% korting op alle garmin toestellen, bij afname van 5 toestellen 25% korting + clubpresentatie. Op die nieuwe 1000 bundel scheelt dat al 140¤. Als je nieuwe GPS overweegt is dit dus de perfecte aanbieding, goedkoper ga je ze denk ik niet vinden. 800 serie 289¤ met kaarten, hsm, cadans en microsd.
Kon het artikel trouwens 1,2,3 niet vinden, had je een linkje ?![]()
28 mm zelfs hoorde ik eerder dit jaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
haha terwijl de profs al koersen op 26mm, en dan niet alleen bij PRAnswer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Dat was PR. Ik had het over de overige koersen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:27 schreef forty-two het volgende:
[..]
28 mm zelfs hoorde ik eerder dit jaar.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Als ik wat ik weet over rolweerstand ed en mijn huidige vorkeuren op een hoop gooi, is mijn volgende fiets geen sexie koolstof delletje, dat op 23 mm hakjes over onberispelijk asfalt zoeft, met de pas geverfde haren in een strakke coupe, en buizen die lijken te vragen om even heimelijk geaaid te worden, maar meer een stalen, frame met comfortabele geometrie, 28 mm bandjes, oogjes voor fietstassen als ik eens een dag of twee drie onderweg wil, een racestuur maar met een leren Brooks stuurlint(met een gelkussentje misschien wel eronder gewonden), een Brooks B15, of Swift oid...Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Boom rijdt PR zelfs op 30mm.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat was PR. Ik had het over de overige koersen.![]()
Wat vinden jullie trouwens van dit fietsje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Lijkt een beetje op de fietsen in mijn fietsenpark.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ik wat ik weet over rolweerstand ed en mijn huidige vorkeuren op een hoop gooi, is mijn volgende fiets geen sexie koolstof delletje, dat op 23 mm hakjes over onberispelijk asfalt zoeft, met de pas geverfde haren in een strakke coupe, en buizen die lijken te vragen om even heimelijk geaaid te worden, maar meer een stalen, frame met comfortabele geometrie, 28 mm bandjes, oogjes voor fietstassen als ik eens een dag of twee drie onderweg wil, een racestuur maar met een leren Brooks stuurlint(met een gelkussentje misschien wel eronder gewonden), een Brooks B15, of Swift oid...![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van dit fietsje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fiets is van een wereldfietser die nogal doof is, dus hij wilde wel een racefiets, maar met flink veel verlichting ed zodat z'n vrouw zich geen zorgen zou maken. Kwestie van prioriteiten
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: