Handige feature waar Whatsapp ook gewoon aan mee kan doen, tenminste, Any.Do kan ook dingen in desktop-app verwerken naar telefoonapp...quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat ze het gebruiken. Ik heb meerdere mensen overtuigd door hen op desktop-app te wijzen. In principe vindt iedereen het vervelend als je steeds naar je telefoon moet grijpen als je achter je laptop zit.
Ja en Google+ heeft ook veel meer functionaliteit als Facebook, maar er zit geen hond op, omdat er geen hond op zit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat ze het gebruiken. Ik heb meerdere mensen overtuigd door hen op desktop-app te wijzen. In principe vindt iedereen het vervelend als je steeds naar je telefoon moet grijpen als je achter je laptop zit.
Schijnbaar eind deze week voor Whatsapp.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef Sunri5e het volgende:
Wanneer gaan FB en whatsapp hun app eens upgraden naar resoluties van de iPhone 6?
Merk niet echt een verschil met wanneer ik de Gmail app gebruikte.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat draint je accu wel sneller inplaats van push te gebruiken. Ik hou het nu maar op de Gmail app.
Ja duh...quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:54 schreef Viezze het volgende:
[..]
Apps worden op een nieuw scherm geïnstalleerd, dus ff naar links swipen?
Kapot?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:35 schreef Y073 het volgende:
week oude iPhone 6 nu al laten vallen. Yes!
Nah. Hij functioneert nog, maar de achterkant is naar de klote. Mijn HI verzekering gaat pas over 2 maanden in.quote:
Huh, achterkant? Gebarsten oid? Foto?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:06 schreef Y073 het volgende:
[..]
Nah. Hij functioneert nog, maar de achterkant is naar de klote. Mijn HI verzekering gaat pas over 2 maanden in.
Sorry. Bedoelde voorkant. Ziet er ongeveer zo uit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Huh, achterkant? Gebarsten oid? Foto?
Ah, voorkant. Das al beter voor te stellen. Kut man.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:08 schreef Y073 het volgende:
[..]
Sorry. Bedoelde voorkant. Ziet er ongeveer zo uit.
Ja. Mijn MacBook Pro is vorige maand ookal total loss verklaart. Ben een beetje klaar met Apple (of met mezelfquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, voorkant. Das al beter voor te stellen. Kut man.
Samsung breekt minstens zo vaak hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:11 schreef Y073 het volgende:
[..]
Ja. Mijn MacBook Pro is vorige maand ookal total loss verklaart. Ben een beetje klaar met Apple (of met mezelf) Hopelijk doet HI niet moeilijk over valschade.
Klopt. Ik was alleen van plan om super zorgvuldig met mn phone om te gaan, zodat ik na twee jaar nog amper krasjes zou hebben. En dan gebeurt dat...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:57 schreef mapima het volgende:
[..]
Samsung breekt minstens zo vaak hoor.geen enkele andere telefoon is ook valproof
Kan gebeuren toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Of je doet gewoon eens voorzichtig met je shit, ffs son, man up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |