Wat voor soort account gebruik je?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Raar dat ik geen push berichten via de eigen Apple mail app krijg. Hoort dit zo? Nergens in de settings is dit in te schakelen, waardoor je genoodzaakt bent een ''third party'' app te gebruiken.
alcohol is om je scherm vetvrij te maken voordat je de beschermlaag erop plakt, dat plakken kan je trouwens het beste doen in een stofvrije omgeving (in de badkamer bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:10 schreef casper019 het volgende:
Vraagje ik heb net mn ihpone binnen en ook een screenprotector gekocht
heb de iphone nog niet open gemaakt, maar ook nog nooit een screenprotector erop gedaan
erzit een alcohol doekjebij de screenprotector.. waar is dat voor? en is dat nodig als je je iphone net uit de verpakking haalD?
nog tips voor t aanbrengen?
ok is dat ook nodig als je je iphone gloednieuw heb? nog in ongeoepende verpakkingquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:23 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
alcohol is om je scherm vetvrij te maken voordat je de beschermlaag erop plakt, dat plakken kan je trouwens het beste doen in een stofvrije omgeving (in de badkamer bijvoorbeeld).
Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:28 schreef casper019 het volgende:
[..]
ok is dat ook nodig als je je iphone gloednieuw heb? nog in ongeoepende verpakking
Gmail.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat voor soort account gebruik je?
Gmail ondersteunt geen push anders dan via de eigen app.quote:
Ik heb nog nooit zo'n cover op mn telefoon gehad. Merk je goed dat er zo'n ding op zit?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:14 schreef bambino het volgende:
Hier nog iemand interesse voor een glass protection van ZAGG voor iPhone 6?
Morgen avond gaat die weg voor hoogste bod
V&A / [TK] ZAGG InvisibleShield Glass iPhone 6 [NIEUW]
Ik heb de mijne nog nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n cover op mn telefoon gehad. Merk je goed dat er zo'n ding op zit?
Ik neem altijd een setje latex handschoenen erbij, wat een vette vinger heb je zo wel ergens op.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:10 schreef casper019 het volgende:
Vraagje ik heb net mn ihpone binnen en ook een screenprotector gekocht
heb de iphone nog niet open gemaakt, maar ook nog nooit een screenprotector erop gedaan
erzit een alcohol doekjebij de screenprotector.. waar is dat voor? en is dat nodig als je je iphone net uit de verpakking haalD?
nog tips voor t aanbrengen?
Nee. Tempered glass zijn allemaal veel beter en helderder dan normale screenprotectors. Bij duurdere heb je vaak wat strakkere afwerking en soms afgeronde randen, wat wat fijner aanvoelt. Qua bescherming maakt het geen verschilquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:14 schreef casper019 het volgende:
http://www.iphonescreenpr(...)-protector-glas.html
http://www.appelhoes.nl/B(...)tector-iPhone-6-Plus
weet iemand of daar veel kwaliteit verschil tussen zit?
Is volgens mij wel iets anders, maar eerder een kwestie van gewenning.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n cover op mn telefoon gehad. Merk je goed dat er zo'n ding op zit?
Niks onzin, het scherm is net zo breed als de 4/4S en enkel hoger. Dat maakt verschil maar geen 5 naar 6 verschil.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een onzin dit, dat scheelt gewoon een halve inch en maakt wel degelijk een verschil.
Probleem had ik eerst ook, maar heb de fetch optie op eenmaal per kwartier gezet en dat werkt ook prima.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Raar dat ik geen push berichten via de eigen Apple mail app krijg. Hoort dit zo? Nergens in de settings is dit in te schakelen, waardoor je genoodzaakt bent een ''third party'' app te gebruiken.
Dat draint je accu wel sneller inplaats van push te gebruiken. Ik hou het nu maar op de Gmail app.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:37 schreef davedavy het volgende:
[..]
Probleem had ik eerst ook, maar heb de fetch optie op eenmaal per kwartier gezet en dat werkt ook prima.
Huh, push vraagt toch juist meer batterij dan fetch?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat draint je accu wel sneller inplaats van push te gebruiken. Ik hou het nu maar op de Gmail app.
Zou er naast kunnen zitten, maar een instelling die om de kwartier kijkt of je wat binnen hebt ten opzichte van een instelling die je alleen informatie verstuurt wanneer je daadwerkelijk ook wat binnenkrijgt, lijkt mij een zuinigere optie te zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:28 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Huh, push vraagt toch juist meer batterij dan fetch?
Push is juist hetgeen wat Apple heeft geïntroduceerd als antwoord op fetch omdat fetch veel energie kost en push niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:28 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Huh, push vraagt toch juist meer batterij dan fetch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |