fix het, met je mod powersquote:
Ik was net buiten (ja echtquote:
hallo LttleBrowniequote:
Je lokt het gewoon uitquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was net buiten (ja echt) en toen veranderde het weer binnen vijf minuten van miezeren naar stortregen met onweer.
Buiten is ook gewoon eng.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was net buiten (ja echt) en toen veranderde het weer binnen vijf minuten van miezeren naar stortregen met onweer.
Dat denk ik ook. Ik zie nu namelijk de zon doorkomenquote:
Ik ben dan ook erg blij dat ik weer binnen zit.quote:
Unfquote:
en ook terug?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:37 schreef Flippiee het volgende:
KLM heeft vandaag de actie dat je voor ~ ¤395,- naar New York kan vliegen op bepaalde dagen. Ik wil.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:37 schreef Flippiee het volgende:
KLM heeft vandaag de actie dat je voor ~ ¤395,- naar New York kan vliegen op bepaalde dagen. Ik wil.
statiegeldquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
#ikbeneenhoarder #durftebekennen
Rijke boy hiero!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:44 schreef HeaN82 het volgende:
Ik heb al 2 maanden geen frisdrank gedronken! En het bevalt goed!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
hallon sgtquote:
Is dat bradsterquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hallon sgtwat vind je van mijn animatie??????? http://tinypic.com/player.php?v=1zel55x%3E&s=8#.VDPremd_v0E
jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is dat bradster![]()
Animatie is prima
En naar Jakarta en Curaçao.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:37 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom doen vrouwen overal zo moeilijk over
Ja serieusquote:
Kan toch dat ze er niet over wilt pratenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja serieus
Zo'n vriendin van mij (gewoon vrienden geen kusje kusje knuffel) is heel erg kortaf, dus ik vraag of er iets is. Zij: Nee. Ik : weet je het zeker, je doet zo kortaf? Zij : oh, heb ik redenen voor..
ik : wat is er dan? zij : niks__!!!
Gewoon uitschelden voor kankerhoer dan reageert ze wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja serieus
Zo'n vriendin van mij (gewoon vrienden geen kusje kusje knuffel) is heel erg kortaf, dus ik vraag of er iets is. Zij: Nee. Ik : weet je het zeker, je doet zo kortaf? Zij : oh, heb ik redenen voor..
ik : wat is er dan? zij : niks__!!!
Ja maar dan kan je dat toch gewoon zeggenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan toch dat ze er niet over wilt praten
doe gewoon niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je dat toch gewoon zeggen
Gewoon anders aanpakken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je dat toch gewoon zeggen
Neu, het is haar probleem, heb haar duidelijk gemaakt dat ik me zorgen maak. En als ze er niet over wil praten is het klaar toch?quote:
Wat zeik je zelf danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neu, het is haar probleem, heb haar duidelijk gemaakt dat ik me zorgen maak. En als ze er niet over wil praten is het klaar toch?
Dat is waarquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:00 schreef BBQSausage het volgende:
Je moet je gewoon niet zo snel zorgen maken. Als jij je een dagje kut voelt, en geen zin in aanspraak hebt, heb je ook echt geen zin om uit te leggen dat jij je kut voelt, en geen zin hebt in gezeik van anderen.
Ik ook wel, maar op een gegeven moment is de boodschap wel duidelijk toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar ik ben zorgzaam aangelegd
Ja dat welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar op een gegeven moment is de boodschap wel duidelijk toch?
VANDAARquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:04 schreef BBQSausage het volgende:
Gewoon zelf ook kortaf doen, lekker terug pesten.
Voel je je weer buitengesloten?quote:
nee waarom doe je zo tegen mij kan kortaf tegen je doen hoor :Squote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Voel je je weer buitengesloten?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
nee waarom doe je zo tegen mij kan kortaf tegen je doen hoor :S
Duurt lang.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:12 schreef BBQSausage het volgende:
Moto 360 wordt pas halverwege November in Nederland geleverd.![]()
Jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Duurt lang.
Hoeveel kosten die dingen? Misschien dat ik hem voor m'n verjaardag koop
Ik twijfel sowieso in verband met de groottequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaTe lang. Eerst zeiden ze begin oktober, toen halverwege/eind oktober, en nu dus halverwege november.
Ik heb 'm voor ¤223,85, bij Centralpoint.
Oh ja, hij is wel redelijk groot ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik twijfel sowieso in verband met de grootte
Wel lekker makkelijk snijden als je ooit overweegt emo te wordenquote:
Dit jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk snijden als je ooit overweegt emo te worden
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wtf gast?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel kut bij horloges kopen, bijna alles is te grootquote:
Mexquote:
hallo LB.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hallo LB.
heb het weer lekker druk deze week
gelukkig ging tentamen wel goed hierquote:
Dat is zo lekkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:34 schreef Flippiee het volgende:
chocolademelk en dan speculaas erin dopen
Lekker met de auto over de parkeerplaats rondjes draaien als het glad isquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kloptEen van de redenen dat ik winter dan wel weer leuk vind.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lekker met de auto over de parkeerplaats rondjes draaien als het glad is
Dat was ik al van planquote:
Jaa met honing uiteraardquote:
Bij mij een halve dagquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat helpt dan 10 minuten en dan is je neus weer dicht.
illoemienadiequote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
allemaal plastic en zooi erin .
Danny bedankt
dat is echt briljante tvquote:
Ik vind ze er mooi uit zien maar moet er niks van weten in het echt, vooral niet zoveel tegelijkquote:
Maar die beestjes doen niemand kwaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind ze er mooi uit zien maar moet er niks van weten in het echt, vooral niet zoveel tegelijk
Nou enquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die beestjes doen niemand kwaad
Nog voordat ze helemaal de gekke kant op gingen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zien ze er zo anders uit
Die Antwoordquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nog voordat ze helemaal de gekke kant op gingen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nog voordat ze helemaal de gekke kant op gingen.
dit jaquote:
Oh wist niet dat je tentamens had, maar gelukkigquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gelukkig ging tentamen wel goed hiersindsdien ook nauwelijks meer hier geweest though
Geoquote:
Jij werkt voor je wajong toch?quote:
Mijn uitkering is ingekort.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij werkt voor je wajong toch?
Wat is er morgen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
GeoJa gaat prima, druk maar leuk dagje gehad en heb zin in morgen
Met jou?
Morgen komt ze naar mij toe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is er morgen?![]()
Lange dag.. net thuis, ben blij dat ik zitvooral dorst en honger, wel alleen maar kraan water in huis meh
Ga ik naar Markthal met camera en chillings met DrNick en menschensquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is er morgen?![]()
Lange dag.. net thuis, ben blij dat ik zitvooral dorst en honger, wel alleen maar kraan water in huis meh
Oh tofquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga ik naar Markthal met camera en chillings met DrNick en menschens
NawhIk heb nasi voor je
Ik hoop het ook jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh tofhopelijk is het droog dan dat je ook van het gebouw zelf foto's kan maken want die ziet er tof uit
wijf kwijt 3000euro schuld jonge doortikken die kaartenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:18 schreef Ro-ald het volgende:
Maar LB, ik werk nu inderdaad wel voor geld & krijg ook nog wat uitkering.
Nee man altijd alleen zijn tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
wijf kwijt 3000euro schuld jonge doortikken die kaarten
Is duur man.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nooit ff hoertje langs laten komen?
Ah okequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:18 schreef Ro-ald het volgende:
Maar LB, ik werk nu inderdaad wel voor geld & krijg ook nog wat uitkering.
Gaat wel makkelijk in de regenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet nog kijken voor een foto voor de foto wedstrijd op fok
Ja true.. heb regenhoesjes dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gaat wel makkelijk in de regen
Ik kan niet echt meer na 12:00 uitslapen. Morgen dagje vrij maar altijd in de ochtend wakker.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja true.. heb regenhoesjes dusopzich. Maar eerst eens kijken hoelaat ik morgen wakker word
Als ik niet op let slaap ik tot half 4quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan niet echt meer na 12:00 uitslapen. Morgen dagje vrij maar altijd in de ochtend wakker.
Maar mijn poes maakt mij ook wakker in de ochtend gelukkig niet achterlijk vroeg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik niet op let slaap ik tot half 4
Ben je ook elke woensdag vrij?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja true.. heb regenhoesjes dusopzich. Maar eerst eens kijken hoelaat ik morgen wakker word
Had ik maar een poes die mij wakker maakte.. al likkendquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar mijn poes maakt mij ook wakker in de ochtend gelukkig niet achterlijk vroeg.
Yesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben je ook elke woensdag vrij?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had ik maar een poes die mij wakker maakte.. al likkend
Fijn is dat hequote:
hommoquote:
Kan ik begrijpenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks mis met een wake up bj
ontvangen dan he, by a girl
quote:
Nope.quote:
Jammer ik heb wraps gegeten vandaag.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe was de zuurkool? Goed zuur zo te merken.
\Lekkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jammer ik heb wraps gegeten vandaag.
Oh, dit antwoord had ik niet verwachtquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, dit antwoord had ik niet verwacht
FL hoiquote:
Wel oke, lekker muziek om te lerenquote:
Dit klinkt ook wel lekkahquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Dit luister ik ook vaak tijdens het leren
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helaas geen VRIES-land grap kunnen maken verdomme
ja vorige week donderdagquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh wist niet dat je tentamens had, maar gelukkig
Ik ben morgen vrij en ga leuke dingen doenquote:
Dag zoonquote:
zoals?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij en ga leuke dingen doen
bij johannes?quote:
Markthal checken, met m'n camera op pad, chillen met vriendenquote:
quote:
Topshow.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Markthal checken, met m'n camera op pad, chillen met vrienden
8 kleurplaten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:37 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Wachtwoord voldoet niet aan de eisen. Bekijk goed de toelichting!
Wat is 't nou_!
hoiquote:
Voel je mijn love die ik in mijn montage speciaal voor Haywood in elkaar heb gezetquote:
Okequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Well, you can't get what you want, but you can get me
So let's set up and see, love
Trouwenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Well, you can't get what you want, but you can get me
So let's set up and see, love
Van wie wat huhquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:12 schreef v363vyx het volgende:
[..]
Trouwen
Ik wil een jongetje, die noem ik jasper
Moet ik een foto plaatsen in mijn fobo?
Je hebt je oneplusone besteldquote:
oke?quote:
Jupquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt je oneplusone besteld
watquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat kindje van 4 zal der mama ook even moeten missen nadat ze heroine mocht uitdelen
Wtf is er met die hoeken aan de handquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zat al helemaal uit te kijken naar de Nexus 6, maar die wordt zo gigantisch lelijk
Da's een concept, dat is hem niet.quote:
alles cash togquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:47 schreef klawie het volgende:
[..]
was het maar zo`n feest als ik kijk naar mijn bank lijkt het er niet op alsof ik deal
wat? pics?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zat al helemaal uit te kijken naar de Nexus 6, maar die wordt zo gigantisch lelijk
Dit is zooo niet google....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:57 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
http://9to5google.com/201(...)s-upcoming-nexus-6x/
Zo jammer ja.quote:
y u ruin everything?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
Niet haten op motorola, door hen heb je een mobiele telefoon
Dankzij Microsoft zit ik nu te internetten. Maar Microsoftquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
Niet haten op motorola, door hen heb je een mobiele telefoon
Iedereen wil koekjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |