fix het, met je mod powersquote:
Ik was net buiten (ja echtquote:
hallo LttleBrowniequote:
Je lokt het gewoon uitquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was net buiten (ja echt) en toen veranderde het weer binnen vijf minuten van miezeren naar stortregen met onweer.
Buiten is ook gewoon eng.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was net buiten (ja echt) en toen veranderde het weer binnen vijf minuten van miezeren naar stortregen met onweer.
Dat denk ik ook. Ik zie nu namelijk de zon doorkomenquote:
Ik ben dan ook erg blij dat ik weer binnen zit.quote:
Unfquote:
en ook terug?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:37 schreef Flippiee het volgende:
KLM heeft vandaag de actie dat je voor ~ ¤395,- naar New York kan vliegen op bepaalde dagen. Ik wil.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:37 schreef Flippiee het volgende:
KLM heeft vandaag de actie dat je voor ~ ¤395,- naar New York kan vliegen op bepaalde dagen. Ik wil.
statiegeldquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
#ikbeneenhoarder #durftebekennen
Rijke boy hiero!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:44 schreef HeaN82 het volgende:
Ik heb al 2 maanden geen frisdrank gedronken! En het bevalt goed!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
hallon sgtquote:
Is dat bradsterquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hallon sgtwat vind je van mijn animatie??????? http://tinypic.com/player.php?v=1zel55x%3E&s=8#.VDPremd_v0E
jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is dat bradster![]()
Animatie is prima
En naar Jakarta en Curaçao.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:37 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom doen vrouwen overal zo moeilijk over
Ja serieusquote:
Kan toch dat ze er niet over wilt pratenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja serieus
Zo'n vriendin van mij (gewoon vrienden geen kusje kusje knuffel) is heel erg kortaf, dus ik vraag of er iets is. Zij: Nee. Ik : weet je het zeker, je doet zo kortaf? Zij : oh, heb ik redenen voor..
ik : wat is er dan? zij : niks__!!!
Gewoon uitschelden voor kankerhoer dan reageert ze wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja serieus
Zo'n vriendin van mij (gewoon vrienden geen kusje kusje knuffel) is heel erg kortaf, dus ik vraag of er iets is. Zij: Nee. Ik : weet je het zeker, je doet zo kortaf? Zij : oh, heb ik redenen voor..
ik : wat is er dan? zij : niks__!!!
Ja maar dan kan je dat toch gewoon zeggenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan toch dat ze er niet over wilt praten
doe gewoon niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je dat toch gewoon zeggen
Gewoon anders aanpakken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je dat toch gewoon zeggen
Neu, het is haar probleem, heb haar duidelijk gemaakt dat ik me zorgen maak. En als ze er niet over wil praten is het klaar toch?quote:
Wat zeik je zelf danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neu, het is haar probleem, heb haar duidelijk gemaakt dat ik me zorgen maak. En als ze er niet over wil praten is het klaar toch?
Dat is waarquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:00 schreef BBQSausage het volgende:
Je moet je gewoon niet zo snel zorgen maken. Als jij je een dagje kut voelt, en geen zin in aanspraak hebt, heb je ook echt geen zin om uit te leggen dat jij je kut voelt, en geen zin hebt in gezeik van anderen.
Ik ook wel, maar op een gegeven moment is de boodschap wel duidelijk toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar ik ben zorgzaam aangelegd
Ja dat welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar op een gegeven moment is de boodschap wel duidelijk toch?
VANDAARquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:04 schreef BBQSausage het volgende:
Gewoon zelf ook kortaf doen, lekker terug pesten.
Voel je je weer buitengesloten?quote:
nee waarom doe je zo tegen mij kan kortaf tegen je doen hoor :Squote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Voel je je weer buitengesloten?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
nee waarom doe je zo tegen mij kan kortaf tegen je doen hoor :S
Duurt lang.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:12 schreef BBQSausage het volgende:
Moto 360 wordt pas halverwege November in Nederland geleverd.![]()
Jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Duurt lang.
Hoeveel kosten die dingen? Misschien dat ik hem voor m'n verjaardag koop
Ik twijfel sowieso in verband met de groottequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaTe lang. Eerst zeiden ze begin oktober, toen halverwege/eind oktober, en nu dus halverwege november.
Ik heb 'm voor ¤223,85, bij Centralpoint.
Oh ja, hij is wel redelijk groot ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik twijfel sowieso in verband met de grootte
Wel lekker makkelijk snijden als je ooit overweegt emo te wordenquote:
Dit jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk snijden als je ooit overweegt emo te worden
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wtf gast?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel kut bij horloges kopen, bijna alles is te grootquote:
Mexquote:
hallo LB.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hallo LB.
heb het weer lekker druk deze week
gelukkig ging tentamen wel goed hierquote:
Dat is zo lekkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:34 schreef Flippiee het volgende:
chocolademelk en dan speculaas erin dopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |