Dat kan hij niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:00 schreef Karrs het volgende:
Post eens iets positiefs over Israël, SadPanda?
De joden hoor je ook alleen maar over hoe slecht palestinaquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:07 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Dat kan hij niet.
Dit heeft toch wel heel veel weg van ene A. Hitler. Die zei ook alleen maar hoe slecht de joden wel niet waren.
Voel je je aangesproken. Gek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:12 schreef klawie het volgende:
[..]
De joden hoor je ook alleen maar over hoe slecht palestina
Iets over een pot en ketel
En je vergelijking schaam jezelf mafkees
Ik post toch ook geen positieve dingen over Nazi Duitsland of ISIS.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:00 schreef Karrs het volgende:
+1quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik post toch ook geen positieve dingen over Nazi Duitsland of ISIS.
Je maakt iemand belachelijk met de zelfde standpunt al mij. Klootzakquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:47 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken. Gek.
Denk eerder dat je jezelf belachelijk maakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:04 schreef klawie het volgende:
[..]
Je maakt iemand belachelijk met de zelfde standpunt al mij. Klootzak
Post eens iets positiefs over moslims en islam, Karrs.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:00 schreef Karrs het volgende:
Ik heb zitten denken, maar ik zou niets weten dat algemeen als positief wordt beschouwd over de groepen die jij noemt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Post eens iets positiefs over moslims en islam, Karrs.
Of alleen maar over Palestijnen, dat mag ook.
Mwa, dat je hun wens om als normaal behandeld te worden en hun rechten geëerbiedigd te zien niet positief vindt, kan ik billijken. Die wens is immers normaal, dus niet positief of negatief.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb zitten denken, maar ik zou niets weten dat algemeen als positief wordt beschouwd over de groepen die jij noemt.
Dat komt omdat jij een tunnelvisie hebt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb zitten denken, maar ik zou niets weten dat algemeen als positief wordt beschouwd over de groepen die jij noemt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Post eens iets positiefs over moslims en islam, Karrs.
Of alleen maar over Palestijnen, dat mag ook.
Precies het punt dat ik probeer te benadrukken. Maar ik ben benieuwd wat SadPanda te zeggen heeft. Zou hij het kunnen? Al is het ook maar één klein dingetje. Iets aardigs, iets goeds. Over Israël.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:07 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Dat kan hij niet.
Dit heeft toch wel heel veel weg van ene A. Hitler. Die zei ook alleen maar hoe slecht de joden wel niet waren.
Niet om de vraag heendraaien.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik post toch ook geen positieve dingen over Nazi Duitsland of ISIS.
Hij moet helemaal niets. Ik vroeg 't hem.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:38 schreef HexHunter het volgende:
Waarom moet hij per se iets positiefs over Israel posten? Wat is dat nou weer voor onzin.
Doe het lekker zelf zou ik zeggen.
Jij hebt echt zo'n grote plaat voor je kop, treurig gewoon. Hij geeft allang antwoord en je blijft maar doorhameren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:19 schreef Karrs het volgende:
[..]
Hij moet helemaal niets. Ik vroeg 't hem.
Want wat hij nu doet riekt een beetje naar propaganda - en daar moeten we niets van hebben, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |