Eens.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens. Obama weet het echter ook allemaal niet meer. Denk dat ze daar 's nachts tijdens het piekeren ook weleens inzien dat ze de verkeerde bondgenoten hebben gekozen.
M.i. Erdorat de tering laten krijgen en maar eens bellen met Teheran en Moskou. Handhaving van Assad en wat gekut in de Oekraïne dan maar accepteren.
Punt is wel dat Oost Europa daar niet blij van gaat worden.
Ze vechten al 22 dagen non-stop. Isis met ongeveer 10000 man en de ypg met rond de 3000 mensenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is Kobani nu helemaal in handen van IS of wordt er nog om gevochten?
Er wordt nog gevochten, delen van de stad zijn al in het bezit van IS.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is Kobani nu helemaal in handen van IS of wordt er nog om gevochten?
1. Iran heeft ook olie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zolang het bewind daar op aardig wat oliebronnen zit is het schipperen voor de Amerikanen.
Schoonvegen?twitter:johnvandertol twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 00:34:00Plukjes agenten komen in beweging en verzamelen zich op andere plekken rondom de Tweede Kamer. De ME is in de buurt #demo #denhaag #plein reageer retweet
De relatie VS met Iran is ook niet je van het. En als daar weer zo'n Ahmadinejad aan de macht zou komen kunnen ze beter hun opties spreiden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
1. Iran heeft ook olie.
2. Iraniers zijn vrij modern en hebben hoger ontwikkelde beschavingen dan de Arabieren gehad
3. Iran is sji'itisch en heeft last van soennitisch extremisme. West-Europa heeft last van soennitisch extremisme.
Een kind van 2 kan de optelsom maken...
Klopt! Maar er was de gehele dag veel politie op de been. Ook erg veel politie controles door de regio haaglanden heen de gehele dagquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mag ik een BNW gedachte hebben dat ik het wel heel toevallig vind dat 3 politiebureau's hier in mijn buurt (Den Haag) al vanaf 1800 volledig beladen waren met politiebussen, motoren en ze allemaal al hun parate eenheid uniform aanhadden terwijl er verder niks in de omgeving was wat daar aanleiding voor gaf
twitter:FiratGunay twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 00:17:34Wow!! Syrian army has bombed #ISIS positions in #kobani! Turkey has activated patriot radars, Jets are prevented from approaching #Kobane reageer retweet
Zullen ook bij Koerdische groepen AIVD informanten zitten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mag ik een BNW gedachte hebben dat ik het wel heel toevallig vind dat 3 politiebureau's hier in mijn buurt (Den Haag) al vanaf 1800 volledig beladen waren met politiebussen, motoren en ze allemaal al hun parate eenheid uniform aanhadden terwijl er verder niks in de omgeving was wat daar aanleiding voor gaf
4. S-A heeft ook belang bij de VS. Zonder de VS stelt S-A niet veel voor. En vijanden hebben ze genoeg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
1. Iran heeft ook olie.
2. Iraniers zijn vrij modern en hebben hoger ontwikkelde beschavingen dan de Arabieren gehad
3. Iran is sji'itisch en heeft last van soennitisch extremisme. West-Europa heeft last van soennitisch extremisme.
Een kind van 2 kan de optelsom maken...
Assad, de echte held.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:40 schreef SadPanda het volgende:
twitter:FiratGunay twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 00:17:34Wow!! Syrian army has bombed #ISIS positions in #kobani! Turkey has activated patriot radars, Jets are prevented from approaching #Kobane reageer retweet
Ja maar niet omgeving Loosduinen, Beresteinlaan en Weimarstraat. En zeker niet dat ze dat hun parate eenheid uniform aanhebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt! Maar er was de gehele dag veel politie op de been. Ook erg veel politie controles door de regio haaglanden heen de gehele dag
S-A is erger dan Iran.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De relatie VS met Iran is ook niet je van het. En als daar weer zo'n Ahmadinejad aan de macht zou komen kunnen ze beter hun opties spreiden.
Los daarvan zijn extremistische groepen als Al Qaida en IS een gevolg van het handelen van de VS.
Dat is waar. Ik werk zelf om de hoek bij politie segbroek. Was me ook al opgevallen inderdaad!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja maar niet omgeving Loosduinen, Beresteinlaan en Weimarstraat. En zeker niet dat ze dat hun parate eenheid uniform aanhebben.
Iets zegt mij dat dit niet onverwachts was
Tja, grote kans dat ze vooraf al wat info hebben verkregen via AIVD of buitenlandse inlichtingen diensten. Lijkt me eerder vreemd als dat niet zo was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja maar niet omgeving Loosduinen, Beresteinlaan en Weimarstraat. En zeker niet dat ze dat hun parate eenheid uniform aanhebben.
Iets zegt mij dat dit niet onverwachts was
Zeker dat SA een zeer onprettig regime is. Maar geheel opportunistisch denkt de VS "better a motherfucker you know".quote:
Alles komt goed nu met van Miltenburgtwitter:JosHeymans twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 01:00:47Van Miltenburg en griffier TK praten ni met woordvoerder Koerden in een afgesloten zaaltje. reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |